// U leest...

Geld :

Europees parlement onderzoekt ‘medisch schandaal’: De pandemie, WHO en de ‘vaccinatiepolitiek’..

Waar heel veel mensen al lang van overtuigd zijn, krijgt nu een officieel vervolg. ‘Gelukkig’, kun je volkomen objectief vaststellen. Want het gaat hier niet over achterdocht, het gaat over het toepassen van gezond verstand!

Het inspuiten van miljoenen mensen met een vaccin dat niet eens voldoende is getest, een van de vaccins waarin volledig experimenteel nano-technoligie is ‘verstopt’  om de werking te bevorderen, en last but not least, de miljarden die uitgegeven zijn om deze ‘ohzo gevaarlijke’ griep te lijf te gaan.. Als je dit scenario in een boek zou lezen, zou je meewarig lachen om een schrijver die zoveel fantasie in één boek propt..!

Angst is een slechte raadgever, dat staat vast. Maar als dat vast staat, wil dat niet zeggen dat het niet meer gebeurd dat angst de zwijgende raadgever is.. Herinneren we ons de eerste uitzendingen in het voorjaar van bijv. Pauw & Witteman? Waar Paul Witteman bijvoorbeeld als een bange wezel aan de lippen van Ab Osterhaus hing om naar ‘zekerheid’ te vragen?

In plaats van gewoon journalist te blijven, kwamen in 2009 ook de angsthazen bovendrijven in de journalistiek. Eén van de mensen die wij van WantToKnow hier een groot compliment kunnen geven, in dit verband, is Dr. Maarten van Rossem. Kijk hier nog eens voor zijn kijk op deze griepidiotie. HIER.

En hoe gek het ook mag klinken, toch is dat niet het ergste. Je mag natuurlijk bang zijn, het is en blijft een natuurlijke reactie. Maar probeer dan in ieder geval je gezonde verstand te blijven gebruiken en zeker voor een journalist: BLIJF KRITISCH! Het is voor ons onbegrijpelijk dat de journalistiek minister Ab Klink niet heftiger aan de tand heeft gevoeld over bijv. de beslissing om maar liefst 34 miljoen vaccins te bestellen. Wilde Ab Klink een winkeltje beginnen ofzo?

Maar deze zaak is nog lang niet klaar; hij is aan het kantelen…! Inmiddels is vooral het opstandige Polen er de oorzaak van geweest dat in veel landen goedwillende ambtenaren en politici wakker zijn geworden. Zij beginnen zich vragen te stellen en deze hebben inmiddels het Europese Parlement bereikt. Dr. Wolfgang Wodarg zet de zaak op scherp in het Europese parlement en spreekt openlijk over ‘een medisch schandaal’… Schrijver William Engdahl bericht hierover in dit artikel.

XX

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Europees Parlement onderzoekt schandaal WHO en Pandemie


F. William Engdahl
© ‘Global Research’, 31 december 2009

2010 – © Nederlandse vertaling Jan Smith / WantToKnow.nl/.be

De Raad van Europese lidstaten zal in januari 2010 een onderzoek instellen naar de rol die de farmaceutische industrie heeft gespeeld bij de wereldomvattende campagne tegen de Mexicaanse varkensgriep, waarbij ze zich vooral zullen richten op de mate waarin die industrietak heeft getracht invloed uit te oefenen op de WHO. De Commissie voor Gezondheidszaken van het Europese Parlement heeft unaniem een resolutie aangenomen, waarin om een dergelijk onderzoek wordt gevraagd.

Dr. Wolfgang Wodarg is degene die zich nu 'de luis in de pels' van Big Pharma mag noemen.. Hij spreekt over het grootste medische schandaal van de vorige eeuw!

Het is een lang verwachte stap om meer inzicht te krijgen in de ‘Gouden Driehoek’ van de medicijncorruptie bij de WHO, de farmaceutische industrie en academische wetenschappers, waardoor het leven van miljoenen mensen schade opliep en zelfs resulteerde in een aantal sterfgevallen.

De parlementaire motie werd ingediend door Dr. Wolfgang Wodarg, voormalig SPD-lid van de Duitse Bondsdag en nu voorzitter van de Europese Commissie voor Gezondheidszaken. Wodarg is arts en epidemioloog, longspecialist en deskundige op het gebied ziekten aangaande het milieu. Hij beschouwt de campagne van de WHO rond de pandemie van de varkensgriep (lees ‘Mexicaanse’ griep) als een van de grootste medische schandalen van deze eeuw. [1]

In de tekst van de resolutie, die door een kleine meerderheid van stemmen door de Europese Raad werd aangenomen, wordt ondermeer gesteld dat:

“…teneinde hun gepatenteerde medicijnen en griepvaccins te promoten, hebben farmaceutische bedrijven wetenschappers en officiële organisaties beïnvloed, die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van voorschriften met betrekking tot de openbare gezondheid, welke wereldwijd dienen voor het alarmeren van regeringen, en de laatstgenoemden te dwingen hun strakke voorraden te verspillen aan inefficiënte vaccinatieprogramma’s en miljoenen mensen nodeloos bloot te stellen aan de risico’s en een ongekend aantal bijwerkingen van onvoldoende onderzochte vaccins….

De campagnes tegen de ‘Vogelgriep’ (2005/06) en de ‘Varkensgriep’ lijken niet alleen schade te hebben berokkend aan sommige gevaccineerde patiënten, maar tevens de openbare gezondheidsbudgetten alsmede de geloofwaardigheid en verantwoordelijkheden van belangrijke internationale gezondheidsdiensten te hebben aangetast.”[2]

Het parlementair onderzoek zal zich buigen over het onderwerp van de valselijk door de WHO uitgeroepen pandemie op advies van hun groep academische deskundigen, genaamd ‘SAGE’, waarvan meerdere leden schriftelijk hebben verklaard belangrijke banden te onderhouden met farmaceutische giganten als GlaxoSmithKline, Roche en Novartis, welke bedrijven groot financieel belang hebben bij de productie van medicijnen en niet-onderzochte H1N1-vaccins.

Dr. Wolfgang Wodarg beschouwt de campagne van de WHO rond de pandemie van de Mexicaanse varkensgriep als één van de grootste medische schandalen van deze eeuw..!!

Er zal tevens onderzoek worden gedaan naar de invloed van die farmaceutische producenten bij het creëren van een wereldwijde campagne tegen het zogenaamde H5N1 Vogelgriepvirus en het H1N1 Varkensgriepvirus. In de Algemene Vergadering van het Parlement zal hoge prioriteit worden gegeven aan het onderzoek.

In zijn officiële verklaring voor de Commissie bekritiseerde Dr. Wodarg de invloed van de farmaceutische industrie op wetenschappers en ambtenaren van de WHO. Hij vertelde dat een en ander heeft geleid tot een situatie waarin miljoenen gezonde mensen onnodig werden blootgesteld aan het risico van slecht onderzochte vaccins, terwijl het ging om een virusstam die veel minder schadelijk was dan bij alle voorgaande griepepidemieën het geval is geweest.

Wodarg zegt dat bij het Europese parlementaire onderzoek met name zal worden gekeken naar de rol van de WHO en haar in juni afgekondigde pandemische noodtoestand. Voor het eerst werden in april 2009 de criteria voor een pandemie door de WHO gewijzigd, nadat de eerste gevallen in Mexico werden gerapporteerd; daarbij werd niet het actuele risico op een uitbraak als uitgangspunt genomen voor het afkondigen van een pandemie, maar slechts het aantal ziektegevallen.

Door deze Mexicaanse varkensgriep als pandemie te klasseren, werden landen gedwongen dienovereenkomstige maatregelen te nemen alsmede grote hoeveelheden varkensgriepvaccins aan te kopen.

Door de Varkensgriep te klasseren als pandemie, werden landen gedwongen dienovereenkomstige maatregelen te nemen alsmede grote hoeveelheden varkensgriepvaccins aan te kopen.

En omdat de WHO niet is onderworpen aan enige vorm van parlementaire controle, is het volgens Wodarg noodzakelijk dat regeringen de organisatie wijzen op haar verantwoordelijkheid. Het onderzoek zal zich ook richten op de rol van twee cruciale Duitse instituten die richtlijnen opstelden voor de pandemie, namelijk het Paul-Ehrlich instituut en het Robert-Koch instituut.

Bravo!

F. William Engdahl is auteur van ‘Full Spectrum Dominance: Totalitarian Democracy in the New World Order’. Men kan contact met hem opnemen via zijn website, HIER

Opmerkingen/voetnoten:

1. Rainer Woratschka, ‘Schweinerei mit der Grippe’, Der Tagesspiegel, 16 december, 2009, verkregen via deze link

2. Dr. Wolfgang Wodarg, ‘Motion for a Resolution and a Recommendation: Faked Pandemics – a threat for health’, verkregen via deze link

F. William Engdahl levert regelmatig een bijdrage aan ‘Global Research’.

Originele artikel: HIER

  1. ellen
    20:28 22 januari 2010

    De Belfort Group van Peter Vereecke in actie:
    http://www.youtube.com/watch?v=lvGvJ7nQqVs

  2. Paul
    21:17 20 januari 2010

    Hey aram
    Tijdje al niet meer gezien! ;)

    @ Guido

    Tja Gait begint een prominente rol aan te nemen, goed dat ie ook eindelijk eens tussen de rails terecht komt inplaats ervan naast, elk ontspoort geheel kan altijd weer op de rails terug gezet kan worden.

  3. aram
    19:03 20 januari 2010

    @iedereen ook gait natuurlijk!

    het wordt steeds meer genieten op de site WANT TO KNOW.
    het gaat in sneltreinvaart.

  4. Guido
    18:47 20 januari 2010

    Druk bezig met bewijsmateriaal te verzamelen inzake je andere post over ‘bewijs’ van vliegtuigmateriaal. Oppervlakkigheid troef?

  5. Gait
    18:21 20 januari 2010

    Dankje guido

  6. Guido
    22:45 19 januari 2010

    Alleen al het feit dat je je hier op de site zo prominent vertoond, zegt meer over je houding Gaitie dan je lief is.

  7. Gait
    18:36 19 januari 2010

    @ Marcel w
    dat jij het negatief vind dat ik hier zo af en toe tegen niet bewijsbare onzin en hokes pokes aanschop. daar kan ik niks aan doen , zie het als opbouwende kritiek ! of heb je zo’n behoefte aan de schijnbare duidelijkheid die de astrologen, waarzeggers en sjamanen hier pogen te brengen ? dat kan natuurlijk ook en dan snap ik dat je mijn commentaar negatief vind.

  8. marcel w
    17:39 19 januari 2010

    @gait als je tot die tijd je vrolijke zelf blijft mogen wij dan wat positievere inbreng van jou verwachten?Ik bedoel in plaats van het gewone(voor jou) negatieve betweterige gezever b.v.d.

  9. marcel w
    17:34 19 januari 2010

    heb brede schouders en je blijft welkom hoor

  10. Gait
    17:28 19 januari 2010

    @ Marcel . dank je je bent mijn held ! mocht het zover komen kom ik bij je uithuilen, tot die tijd blijf ik mijn eigen vrolijke zelf !

  11. marcel w
    17:16 19 januari 2010

    @gait hoe voelt dat nou zo zuur te leven en op het verlies van een stichting teren?Jouw eigen persoonlijke strohalmpje in deze tijden van grote verandering.Eng he als je hele wereld beeld overhoop gegooid wordt ….. Maar gait het gaat nog veel erger worden riemen vast zou ik zeggen .En je weet het je kunt hier altijd komen uithuilen hoor.

  12. Gait
    17:00 19 januari 2010

    Ach Guido, water is ook giftig, zuurstof ook, van leven ga je dood, uv is schadelijk, ook geluid kan doden, zout is dodelijk, enz enz enz het ligt aan de verhouding hoe je het gebruikt of de dosis enz enz enz. en op de wereld zijn er alleen een handje vol complottertjes die daar moeilijk over doen. en zo als de stichting stralings arm met hun mega nederlaag.

  13. Guido
    16:49 19 januari 2010

    Daarom zijn wij zo blij dat jij in ons midden bent. Ik kan er alleen maar naar raden.. Laat ik het eens proberen..
    Het ene is giftig, en het andere.. Ook! (?)

  14. Gait
    16:38 19 januari 2010

    en nog snapt men hier het verschil tussen ethyl en methyl kwik niet heel bijzonder.

  15. Joris
    10:10 19 januari 2010

    Hier gaan we ‘m aan houden:

    Klink pakt farmaceuten aan met wet
    De farmaceutische industrie moet alle financiële banden snel openbaar maken. Minister Klink: „Schrijf maar op: er komt een wet’’.

    http://www.trouw.nl/nieuws/zorg/article2904981.ece/Klink_pakt_farmaceuten_aan_met_wet.html

  16. Joris
    10:05 19 januari 2010

    Het rijk is alweer op stoom met het volgende vaccin tegen HPV virus. Laten we alert blijven. Hier een aanzet:

    http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=13934

  17. Burke
    09:17 19 januari 2010

    @@Marcel W,

    De reden dat de gloeilamp in de ban werd gedaan heeft maar met 1 ding te maken: ‘Peak Wolfraam’ en al in 2004! zie onderstaande link: (zo rond 2:50)

    http://5minforecast.agorafinancial.com/audit-the-fed-moves-ahead-gross-says-buy-this-sector-investing-in-heavy-stones-and-more/

    China bezit de grootste voorraden wolfraamerts (57%). China is momenteel ook de grootste leverancier van wolfraam met 75% van de wereldproduktie.
    Daarnaast schijnt China op de wereldmarkt grote hoeveelheden wolfraam-concentraat op te kopen.
    We worden voor het metaal wolfraam steeds afhankelijker van China.

    Andere belangrijke producenten zijn Canada, Rusland en Oostenrijk.

    De prijs van wolfraamerts begon in 2004 te stijgen.

    In het jaar 2004 bedroeg de wereldproduktie wolfraamconcentraat: 66.600 ton.
    In 2005: 59.600 ton
    In 2006: 56.600 ton
    In 2007: 54.400 ton

    Sinds 2005 is de wolfraamproduktie aan het afnemen, terwijl de prijs juist steeg.
    De jaarlijkse afname bedraagt ongeveer: 3,5%

    Het ziet er naar uit dat de piek in de wereldwijde wolfraamproduktie in 2004 nooit meer zal worden overtroffen.
    waarschijnlijk dat daarom de gloeilamp verboden wordt….

    Hoe makkelijk een echte reden te verbloemen valt, het blijft verbazingwekkend.

  18. marcel w
    20:54 18 januari 2010

    @moos ja moos ook kwik op je handen is niet oke dus voorzichtig aan maar .Daarom is het ook zo absurd dat gewone gloeilampen verboden worden/zijn en worden vervangen door spaarlampen waar dan weer kwik in zit.We mochten jaren geleden al geen kwikthermometers hebben maar kwik inspuiten (vaccin) of in spaarlampen mag wel en wordt aangemoedigd.

  19. Moos
    20:50 18 januari 2010

    @ Marcel w ja dat in spaarlampen kwik zat dat was me bekend, maar dank voor je tip bij het breken van een spaarlamp om te ventileren, kan het verder kwaad voor onze gezondheid, bv voor onze handen bv. zo nog niet eens over nagedacht en zeker interessant om er meer over te lezen

  20. marcel w
    20:36 18 januari 2010

    @ellen sterker nog het kwik in de vaccins werdt afgedaan als een lichaamseigen stof.En in spaarlampen zit dus ook kwik,er wordt geadviseert om goed te ventileren als een lamp breekt.Vanwege de kwikdampen die dan vrijkomen .

  21. ellen
    19:45 18 januari 2010

    @marcel: er wordt niet expliciet gesproken over spaarlampen, veel politiek geblabla, kijk maar eens op het EU persbericht hier (NL aanklikken):
    http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=PRES/08/355&format=HTML&aged=0&language=EN&guiLanguage=en
    Feit is wel dat als we ons bv bij de griepvaccins houden, het toegevoegde kwik hierin door de overheid werd afgedaan als “onschuldig, want te verwaarlozen hoeveelheid”… In 2008 maakte men zich (officieel) dus al grote zorgen over de gevolgen van kwik op de gezondheid.

  22. marcel w
    18:14 18 januari 2010

    houd dat ook in dat spaarlampen in de ban gaan vanaf 2011?

  23. ellen
    18:07 18 januari 2010

    Ban op kwik in Europa vanaf 2011 (reeds in 2008! ondertekend door de EU):

    http://ec.europa.eu/environment/chemicals/mercury/

    Mercury and most of its compounds are highly toxic to humans, animals and ecosystems. High doses can be fatal to humans, but even relatively low doses can seriously affect the nervous system and have been linked with possible harmful effects on the cardiovascular, immune and reproductive systems. In the presence of bacteria, mercury can change into methylmercury, its most toxic form. Methylmercury readily passes through both the placenta and the blood-brain barrier, so exposure of women of child-bearing age and of children, is of greatest concern.

    EU strategy
    The European Union has made considerable progress in addressing the global challenges of mercury since it launched the EU mercury strategy in 2005. This has resulted in restrictions on the sale of measuring devices containing mercury, a ban on exports of mercury from the EU that will come into force in 2011 and new rules on safe storage. The EU’s mercury strategy is a comprehensive plan addressing mercury pollution both in the EU and globally. It contains 20 measures to reduce mercury emissions, cut supply and demand and protect against exposure, especially to methylmercury found in fish.

  24. niko
    14:44 17 januari 2010

    de raad zal, vrees ik, met ‘nietsaandehandgewoondoorlopen’-conclusies komen…

  25. Joris
    22:57 15 januari 2010
  26. Joris
    23:11 14 januari 2010
  27. Drs. John Consemulder
    18:10 14 januari 2010

    Ik heb eerlijk gezegd mijn buik vol van elke griep op dit moment…maar voel me wel vervuld met de vele peningen die er lijken te ontstaan richting positieve ontwikkelingen en openbaarheid!

  28. tweede ronde
    17:37 14 januari 2010

    @Ellen, ben vorige week de gehele week ziek geweest van de “buikgriep?” Had in ieder geval heftige maagdarmproblemen en het is nog niet helemaal in orde. Schijnt in Nederland ook te heersen………… Ik heb wel eens een paar dagen last gehad maar zo lang? Wel weer aan het werk gegaan afgelopen maandag, het is echter geen nromale buikgriep die een paar dagen duurt!

  29. ellen
    09:41 14 januari 2010

    Byebye H1N1-griep, welkom buikgriep!
    Al meer dan een half miljoen fransen liggen plat…
    http://www.liberation.fr/societe/0101613590-grippe-a-en-france-l-epidemie-c-est-fini?xtor=EPR-450206

  30. tweede ronde
    07:00 14 januari 2010

    Laten we ons nu vooral richten op Haïti, wat een ellende maar het nieuws begint met ons kabinet……..

  31. tweede ronde
    06:58 14 januari 2010

    @allen en in het bijzonder @Gait, wat een gezeur over het woord “kwaadschiks” Laten we wel wezen, soms kan het alleen kwaadschiks. Voor de oorlog had je de beweging van het gebroken geweer, Nederland bleef neutraal. Toch kwamen de Duitsers en Nederland kon zich niet verdedigen, de Duitsers liepen gewoon naar binnen. Zijn wij uiteindelijk vrij geworden doordat mensen liefde hebben gezonden? Ik dacht het niet, ook de ondergrondse beweging heeft geweld gebruikt om b.v. aan voedselbonnen te komen. In de bijbel staat ook “oog om oog, tand om tand”. Laten we wel met 2 benen op de grond blijven staan aub en niet op iedere slak zout leggen.

  32. Ineke
    01:38 14 januari 2010

    @marcel

    Gelijk heb je :) *GROEPSKNUFFEL*

  33. aram
    00:01 14 januari 2010

    chapeau marcel

  34. marcel w
    23:56 13 januari 2010

    @ineke sommige mensen leven voor strijd .deed ik ook ,En soms kan ik het nog niet laten .Moet ik mezelf even terug halen .Daarom herken ik veel in onze vriend gait.En het beste wat we voor hem kunnen doen is hem even een groepsknuffel geven .(kan heel confronterend zijn).Maar absoluut heilzaam gait gaat ook mee met de asentie hij geeft aan dat ie anders kan .

  35. Ineke
    23:52 13 januari 2010

    Ik had kunnen weten dat ik duidelijker moest zijn. Ik bedoelde dat ik gewend ben aan dwars gedrag en dat ik het begrijp. Gedrag zoals met alle geweld (is maar een gezegde, zoek het maar op) je zin willen doorduwen. Niet luisteren naar duidelijke antwoorden. Met totaal onredelijk argumenten blijven komen. Kortom uitdagen.

  36. marcel w
    23:51 13 januari 2010

    @gait weet je ik ga je steeds meer waarderen ,ben zelf ook zo’n clown geweest.Maar je mag der wezen hoor met jou blijf je lachen

  37. marcel w
    23:42 13 januari 2010

    @gait zie je nou hoe het werkt? deed ik het je even voor en kijk hoe je reageerde .Er is nog hoop vriend er is nog hoop

  38. marcel w
    23:41 13 januari 2010

    Whahahahaha

  39. Gait
    23:40 13 januari 2010

    @ marcel,

    dat klinkt al een stuk volwassener

  40. marcel w
    23:40 13 januari 2010

    @gait …aljeblieft een dikke knuffel van mij voor jou

  41. marcel w
    23:37 13 januari 2010

    @gait …………………………( soms rest er echt niets anders meer dan zwijgen)…………………….

  42. Gait
    23:34 13 januari 2010

    @ Marcel
    als je praat als een kind dan word je behandeld als een kind
    en dat geld ook voor het katje

  43. marcel w
    23:30 13 januari 2010

    @gait waar ben je zo bang voor ? Waarom zoek je steeds de confrontatie .Waarom als mensen dicht bij je komen sla je ze heel kinderachtig weg .Wat heb je nodig vriend waar kunnen we je mee helpen?Zeg het maar praten erover helpt je sowieso om je zelf beter te begrijpen .Praat gait en overschreeuw jezelf niet zo.Ben je bang voor al die veranderingen die je om je heen kunt zien ? Doen ze je twijfelen aan je vaste wereldbeeld?Moet je een beetje denigrerend doen naar vrouwen (meisje)om jezelf als man te bevestigen?Ben je wel gelukkig? Hou je wel vanjezelf?

  44. Gait
    23:28 13 januari 2010

    @ aram
    graag of niet betekend toch wel wat anders dan goedschiks of kwaadschiks , het heeft zeker een andere klank , en dat weet jij ook, beetje kritiek en je krabbelt terug , heel bijzonder.
    maar wat bedoelde je nu echt ?

  45. Gait
    23:24 13 januari 2010

    @ martin

    ach ja martin, op mijn afdeling ben ik ook bespuwd, bedreigt, geslagen door mensen , maar die wonen daar en kunnen er niks aan doen, desondanks is het niet acceptabel. de bedreigingen van sommige familie leden , vind ik vervelender maar ook dat komt voor en als je je vader en of moeder zo achteruit ziet gaan kan de emotie soms de overhand krijgen.

    maar je geeft zelf aan dat je tegen zinloos geweld bent vind je het “geweld waar johan oldenkamp en aram mee dreigen wel acceptabel dan ?

  46. marcel w
    23:22 13 januari 2010

    @gait Wat je wilt ga je krijgen .Is het strijd dat je wilt ga je strijd krijgen ,wet van aantrekkingskracht best heel simpel te snappen ,soms moeilijk naar te leven .<Maar we doen ons best

  47. aram
    23:13 13 januari 2010

    @gait

    hier dan toch mijn antwoord aan jou.
    het is heel simpel, even een correctie, ik schreef goedschiks of kwaadschiks niet ¨desnoods kwaadschiks¨, wat ik jou steeds maar zie herhalen.
    nogmaals goedschiks of kwaadschiks was in de context van wat ik schreef. vertaald letterlijk in deze context graag of niet.
    zo simpel is dat.

  48. Martijn
    23:11 13 januari 2010

    @Gait

    Hè hè, ik wilde met je in discussie maar je begreep dit schijnbaar niet. Ik had je dit overigens ook gewoon kunnen vragen, gelijk heb je.

    Het probleem van ons land blijft niet bij de mensen die jij benoemd.

    Tegenwoordig worden mensen die goed werk doen, bv. die met een ambulance iemand komen helpen, bedreigd. Sterker nog, ze jatten gewoon een ambulance, heb je dat ook gehoord?

    Mensen worden afgemaakt omdat ze alleen maar de rust proberen te bewaren. Bijna wekelijks zijn er berichten van zinloos geweld. Dit is het werkelijke probleem.

    We moeten zoeken naar een oplossing. Dit kan zo niet meer.

    Ik ga nu afsluiten, ik moet zo naar bed. De vorige nacht ook al te lang door gegaan hier.

  49. Gait
    23:10 13 januari 2010

    @ Marcel
    ik dacht al zoiets, voor dat ze mensen laten integreren in de “gewone maatschappij” laten ze eerst op de afdeling klussen doen om vast te wennen aan het ritme . arbeidstherapie heet dat dacht ik ?
    maar Marcel dat is niks om je voor te schamen hoor.

    liefde volle groet Gait

  50. marcel w
    23:06 13 januari 2010

    @gait ach projektie weet je nog en oja ik heb een verleden in de psychiatrie …..ik heb daar in verschillende functies gewerkt.Liefdevolle groet marcel

  51. Gait
    23:03 13 januari 2010

    @ marcel

    Dat jij zo verknipt bent dat je niet begrijp wat mensen schrijven is niet mijn probleem.

  52. Gait
    23:01 13 januari 2010

    Lianne
    en nu snel je brokjes op eten en dan in je lekkere warme mandje

  53. Gait
    23:01 13 januari 2010

    @ martijn
    waarom ik niet op jou reageer ? stelde je een vraag dan ? je gaf je mening en die behoefde geen toevoeging.

    en nee echt beschaafd is ons land jammer genoeg niet. er zijn veel mensen die met geweld dreigen zoals aram, johan oldenkamp enz volkert van der g en vegan streaker hebben de daad bij het woord gevoegd , ze kozen de laffe weg. moord in plaats van rede , het is erg makkelijk om een trekker over te halen, het is moeilijk om in in discussie te gaan .

  54. Lianne
    22:55 13 januari 2010

    vrede preken is iets anders als vrede zijn Gait!

  55. Gait
    22:54 13 januari 2010

    @ ineke
    Dat jij 2 tieners thuis hebt is je eigen schuld daar kan ik niks aan doen. als je tieners dreigen met zaken dan wil je toch ook duidelijkheid ?

  56. Martijn
    22:54 13 januari 2010

    @Gait

    Waarom reageer je niet op mij?
    Zo beschaafd is ons land niet meer.
    Erg jammer overigens.

  57. marcel w
    22:53 13 januari 2010

    Ach gewoon een bom deronder klaar ben je ( wel eentje zoals mijn dochter met oud en nieuw met confettie en bloemetjes haha
    Nee we blijven spelen met wapens en geven onze kids ook klapperpistooltjes kunnen ze alvast wat wennen .Gait spelen doe je in geen enkel verhaaltje of situatie met wapens .Wapens hanteer je als je wilt doden en zelfs jouw god zegt daarover dat ie het niet wil hebben .Zonder verdere nuancering gij zult niet doden .Ergo wapens zijn not done.dus wat wil je ik mag wel vragen of jij geen gekke dingen gaat doen?jij brengt constant de term terrorrisme in het geweer heeft dat iets met jou te maken?Ben jij wat raars van plan ?

  58. Gait
    22:51 13 januari 2010

    @ De kat

    ik preek vrede meisje.
    Als je in Nederland ergens niet mee eens bent dan heb je podia zat om je meningen te uiten. maar daar zijn wel spel regels voor. in een beschaaft land dreig je niet met geweld.
    als je ergens niet mee eens bent kun je iemand bv een proces aan doen toch ? zoals de de stichting stralingsarm heeft gedaan ( en heeft verloren) dan krijg je duidelijk heid en dan accepteer je dat of je gaat in hoger beroep.

  59. Ineke
    22:25 13 januari 2010

    Kwaadschiks – definitie; Node, ongaarne, op een niet-constructieve, niet-coöperatieve manier.

    Geen geweld in te vinden.

    Een beetje drammerig ben je wel Gait, maar ik heb twee tieners thuis.

  60. Lianne
    22:25 13 januari 2010

    @Gait
    als alle kleine hints van jou grote dingen moeten worden………..!

  61. Martijn
    22:24 13 januari 2010

    @Gait

    Wanneer mensen niet weten hoe iets te veranderen wat in hun ogen echt fout is, dan gaan ze inderdaad praten als een terrorist. Slechts een héél klein groepje mensen zal de daad bij het woord voegen.

    We zijn gewoon te bang gemaakt door dat geouwehoer over terrorisme. Zet het uit je hoofd.

    De kans om tegenwoordig op straat doodgeschopt te worden is volgens mij groter dan te worden vermoord door een terroristische aanslag.

    Laat staan om dood te gaan door het verkeer ;)

  62. Gait
    22:20 13 januari 2010

    @ Lianne
    juist wel juist wel mensen geven vaak kleine hints voor dat ze “grote” dingen doen, in hun ogen.

    johan oldenkamp wil zand strooien in de machines ( klinkt vrij terroristisch toch ?)

    Aram wil desnoods kwaadschiks dingen bereiken ( klinkt vrij terroristisch toch ?)

  63. Lianne
    22:16 13 januari 2010

    @Gait
    Lynchen kan ook? of scalperen?
    of uhhh net zoals in afghanistan met stenen gooien!
    of in Irak daar bombarderen ze de antwoorden eruit.
    Als je zoveel hebt gezien als je beweert dan maak je je niet druk om een woord!

  64. Martijn
    22:13 13 januari 2010

    Nee, alhoewel, het kan wel in principe.
    Gewoon een ongelukkige woordkeus. Ieder mens maakt fouten, zelfs jij en ik.

    Wat ik bedoel, soms moet je even dreigen met geweld om mensen met kwade bedoelingen uit je buurt te houden.
    Dat zegt niet dat je ook werkelijk geweld gaat gebruiken.
    Ik kan me alleen wel situaties bedenken dat je echt even van je af moet bijten.

    Dat hebben we allemaal toch wel eens meegemaakt?

    Trouwens, wanneer ik in een hoek gedreven wordt, bedoel dit letterlijk, dan ga ik toch vechten om weer vrij te zijn.

    Ik zal het alleen tot op het allerlaatst proberen op te lossen met woorden.

  65. Gait
    22:06 13 januari 2010

    @ Martijn

    maar ik kan het anderen helpen en dreigen met geweld niet rijmen , jij wel ?

  66. Martijn
    22:00 13 januari 2010

    @Gait

    Dat behulpzame karakter van je spreekt mij ook echt aan.
    Ik hoop dat je tegen deze mensen iets milder bent dan tegen de mensen hier. Ik begrijp je ook wel.

    Hou er rekening mee dat er ook mensen zijn die een ander helpen maar ook zoeken naar een oplossing om het leven voor iedereen wat prettiger te maken. Een leven zonder continu conflicten met anderen.

    Verder is nog niet alles uitgevonden. Er zijn waarschijnlijk nog veel dingen die ons leven nog mooier kunnen maken, net als die van anderen.

  67. Gait
    22:00 13 januari 2010

    @ marcel
    1 ander verhaal 2 uit de con tekst.
    3 aram geeft duidelijk aan desnoods kwaadschiks

    dus is dat heel belangrijk om te weten hoe hij dat bedoeld.

  68. marcel w
    21:56 13 januari 2010

    @gait waarom had jij het laatst over wel eens gespeeld te hebben met een sniperriffle,does it ring a bell?ook plaatste je toen de opmerking dat je daaruit wel kon afleiden wie of wat jij was .Gait ben jij lelijke dingen van plan of is dat slechts “spelen”? Ik hoef er verder geen antwoord op hoor maar ik bedoel maar man gaan we nou zeuren over een gezegde?

  69. Gait
    21:56 13 januari 2010

    @ aram
    als je dat soort termen gebruikt is het niks meer dan logies dat ik en meerderen op deze site waarschijnlijk, precies willen weten hoe je dat bedoeld.

    wil je bv “tegenstanders” van jou bv vermoorden , wil je aan slagen plegen , wil je mensen bedreigen , enz

  70. aram
    21:51 13 januari 2010

    @gait

    ik was gisteren ontroerd om te horen hoe behulpzaam jij in jouw buurt bent. dat raakte me echt.
    desondanks ga ik niet met jouw in discussie over het woord
    ¨kwaadschiks¨
    de discussie is nu gesloten!

  71. Gait
    21:43 13 januari 2010

    @ aram
    waarom gebruik je dan de term “desnoods kwaadschiks “

  72. aram
    21:41 13 januari 2010

    nee gait

  73. Gait
    21:40 13 januari 2010

    @ Aram
    je hebt me geen antwoord gegeven, je hebt gezegd dat ik dat zelf in mocht vullen dat is dus geen antwoord.

    nu is de vraag dus heel duidelijk wil je je idealen desnoods met geweld afdwingen ?

  74. aram
    21:38 13 januari 2010

    @gait

    ik heb je daarop al een antwoord gegeven.en daar blijf ik bij.
    mijn verlangen/intentie is leven in een wereld waar geweld
    onbekend is.

  75. Martijn
    21:35 13 januari 2010

    @Gait

    Mijn vermoeden is gewoon een ongelukkige woordkeus.
    Ik kan mij niet voorstellen dat iemand met zo’n positieve instelling, hele foute dingen gaat doen. (slechts een mening).

  76. Lianne
    21:33 13 januari 2010

    @Gait
    je kunt natuurlijk ook proberen een antwoord eruit te slaan!
    wil je dat?

  77. Martijn
    21:27 13 januari 2010

    We leven in een wereld vol leeuwen op de loer. Zo ook de WHO die als gieren staan te wachten tot ons iets overkomt.
    Wij maken uiteindelijk zelf de keuze om ook nog vetgemest te worden voor we de pijp uit gaan. Het hoeft niet.

  78. Gait
    21:26 13 januari 2010

    @ aram

    mensen willen uit idealen nog wel eens schokkende dingen doen bv Mohammed b of Volkert van der g , ik stel een duidelijke vraag aan jou hoe bedoel je kwaadschiks ?

  79. Lianne
    21:25 13 januari 2010

    @Aram
    daar ben ik ook van overtuigd! maar meer krachten spelen een rol Aram,dat moeten we niet vergeten!

  80. Martijn
    21:23 13 januari 2010

    Dat van die leeuw heeft mijn moeder overigens ooit geborduurd. Heb er mijn hele leven na gekeken. Wist dat het waar was, maar zo moeilijk te begrijpen…

  81. Jerry
    21:22 13 januari 2010

    Voor de liefhebbers om 21:30 live ‘shame and scandal’ in de tweede kamer over raport Davids met in de hoofdrol balkenende(indien niet voortvluchtig): http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/live_devat_plenaire_zaal/index.jsp

  82. Martijn
    21:22 13 januari 2010

    @aram

    Wie zichzelf overwint is sterker dan de sterkste leeuw.
    Diegene die zichzelf overwinnen kunnen dus ook de wereld veranderen.

    Zo zal het zijn.

  83. aram
    21:19 13 januari 2010

    @lianne

    janee reikte me iets aan wat je kunt toepassen op iedereen die in jouw ogen misschien heel slecht zou kunnen zijn. ik ben er mee aan het oefenen en het is ongelofelijk simpel.
    het woord ho´oponopono klinkt ingewikkeld, maar laat je hierdoor
    niet afschrikken.
    je kunt het verhaal hierover vinden op argusoog.
    om jouw eigen woorden nog even aan te halen:
    LIEFDE OVERWINT ALLES!

  84. Lianne
    21:18 13 januari 2010

    jammer,had gehoopt dat je wist wat ik bedoelde.

  85. Martijn
    21:18 13 januari 2010

    Wie zaait zal oogsten?

  86. Martijn
    21:17 13 januari 2010

    @Lianne

    Sorry, waar doel je precies op?
    Ik begrijp het niet…

  87. Lianne
    21:16 13 januari 2010

    @Martijn
    laatst had je het over het niet opnieuw reïncarneren?!
    het rad van wedergeboorte stil zetten!
    zegt oogsten jou iets?

  88. Martijn
    21:13 13 januari 2010

    Verkrompen moet bekrompen zijn, of gekrompen ;)

  89. Martijn
    21:12 13 januari 2010

    @Lianne

    Toch is het waar. Ook Hitler was goed voor zijn hond.
    Het is de gedachte, het verleden, wat hun zo slecht maakt.
    Dit is niet de werkelijkheid.

    Konden we het ze maar duidelijk maken dat ze niet zo vast moeten zitten in hun eigen kleine, zielige, verkrompen geesten.

    We moeten naar het licht. Zij moeten dat ook. We kunnen alleen ons best doen om ze misschien ook maar een héél klein beetje wakker te schudden.

  90. Lianne
    21:04 13 januari 2010

    @Martijn
    alleen heb ik wel moeite om te aanvaarden dat in hele slechte mensen nog een straaltje licht zit.

  91. aram
    21:01 13 januari 2010

    @martijn

    ik kan alleen maar beamen. duurde bij mij wel even tot dit
    doordrong. het is verukkellijk.

  92. Lianne
    20:58 13 januari 2010

    @Martijn
    precies!

  93. Martijn
    20:57 13 januari 2010

    In ieder zit een straaltje licht. Wijs hun daar op.

  94. Lianne
    20:56 13 januari 2010

    @Aram
    Mooie naam!

  95. Martijn
    20:56 13 januari 2010

    Politiek is ook erg ingewikkeld, wanneer je denkt goed te doen, dan kan het achteraf heel anders uitgevallen zijn.

    We kunnen beter de mensen om ons heen verlichten. Tot aan het meisje achter de kassa in de supermarkt.

    Wees vooral vriendelijk. Vooral wanneer ze niet lekker in hun vel zitten en misschien wat nors over komen.

  96. Lianne
    20:55 13 januari 2010

    kijk gait is iemand die graag de harmonie verstoord,die heb je natuurlijk ook!Kan positief zijn,maar gait kent alleen het negatieve verstoren.

  97. aram
    20:53 13 januari 2010

    @gait

    je mag zelf bepalen hoe je het op wilt vatten.

  98. Lianne
    20:50 13 januari 2010

    @TR
    het kan ook heel simpel zijn,gelijkgestemden zijn ook al een collectief.je hoeft je niet te profileren om iets te bereiken.Als je als groep samen bent in harmonie en liefde heb je geen doel nodig het samenzijn is al genoeg.

  99. aram
    20:46 13 januari 2010

    @lianne
    dat weet ik nu, toen wist ik dat niet.
    aram is niet mijn geboortenaam. ik heb van jongs af aan zo willen heten en 20 jaar geleden besloten om met deze naam verder te gaan. deze naam is voor mij nu eigen. ik ben blij dat ik deze stap gezet heb. hij zit volledig in m´n systeem.

  100. Gait
    20:46 13 januari 2010

    @ Aram

    hoe bedoel je dat : kwaadschiks ? krijg jij net als Johan oldenkamp terroristische trekjes ?

    “verandering zal er komen goedschiks of kwaadschiks, in feite is dat van ondergeschikt belang. je hebt gelijk tijden veranderen
    heel snel.

    Posted by aram | januari 13, 2010, 20:00″

  101. tweede ronde
    20:44 13 januari 2010

    @lianne en dat geduld heb ik niet altijd:-) de droom is echter mooi:-) voor nu

  102. Lianne
    20:42 13 januari 2010

    dromen zijn geen bedrog,het materialiseren kost alleen tijd en energie.

  103. tweede ronde
    20:41 13 januari 2010

    @lianne, het is meer een droom:-)

  104. Lianne
    20:39 13 januari 2010

    @TR
    ik schop je nogal eens hè,was weer niet mijn bedoeling!
    Jouw bedoeling is goed bedoeld! whatever al noemen we het een clubje het gaat om de intentie.

  105. Lianne
    20:36 13 januari 2010

    @Aram
    is Aram je echte naam?
    Aram was de kleinzoon van Noach.

  106. tweede ronde
    20:36 13 januari 2010

    @allen, ik wil niet discussieren over wat beter is maar wil slechts een duidelijk signaal geven. Het maakt dan niet uit of het via een bestaande partij gaat of op een andere manier maar veel meer over hoeveel mensen je kunt bereiken en duidelijk kunt maken dat wij een andere dan de huidige koers voorstaan. Daarna de mensen dan ook nog daadwerkelijk meekrijgen.

  107. aram
    20:29 13 januari 2010

    @lianne

    ik weet het ben een luisteraar van argusoog.
    het lijkt mij trouwens ook dat we veel meer de kant op gaan
    van een collectief.

  108. aram
    20:25 13 januari 2010

    SCHIITTEREND!!!!!!

  109. Lianne
    20:25 13 januari 2010

    een collectief is beter dan een partij.
    LIEFDE OVERWINT ALLES!

  110. ellen
    20:25 13 januari 2010

    Waarom zo ver zoeken als het al bestaat, zoals tweederonde ook nog even opmerkte, mensenspirit. Arend Zeevat van Argusoog maakt hier ook deel van uit….

  111. aram
    20:23 13 januari 2010

    @lianne

    mijn latijn is niet al te best, amor kan ik nog volgen, graag even vertaling.

  112. aram
    20:21 13 januari 2010

    @martijn

    ik voel mij ook niet echt een politicus.
    zit liever tussen m´n kruiden.

  113. Lianne
    20:20 13 januari 2010

    Amor omnia vincit

  114. aram
    20:19 13 januari 2010

    @lianne

    wauw, partij voor de liefde, waar is het stemhokje, ik sta in de startblokken.

  115. tweede ronde
    20:18 13 januari 2010

    @aram, je hebt gelijk:-) de self forfilling prophesie

  116. Martijn
    20:16 13 januari 2010

    Wanneer die partij zo groot wordt dat ik er op kan stemmen, dan zal ik dat doen. Ik heb zelf geen know how van politiek en het lijkt me ook niets om in de politiek te gaan.

  117. aram
    20:16 13 januari 2010

    @martijn

    natuurlijk, dat houdt dan gelijk in dat mensen die vrijheid in zichzelf ook toelaten. en als je blijft hangen in de angst dat er te weinig mensen voor zijn is dat jouw waarheid en gebeurt er ook niets.

  118. tweede ronde
    20:13 13 januari 2010

    @Martijn, dan nieuwe partij oprichten of meegaan in de bestaande partij die @Ellen aanhaalde, zonder opnieuw tot versnippering op te gaan

  119. Lianne
    20:13 13 januari 2010

    Partij voor de liefde!

  120. Martijn
    20:12 13 januari 2010

    Alleen niet te hopen dat ze dan de grootste partij worden. Dan krijg je problemen met de mensen achter de schermen…

  121. Martijn
    20:10 13 januari 2010

    @tweede ronde

    Deze partij zou er niet alleen moeten zijn als protest. Dan krijg je ben ik bang te weinig mensen met je mee.

    Er moet gewoon een échte spirituele partij komen. Partij voor de vrijheid maar dan écht.

  122. tweede ronde
    20:08 13 januari 2010

    @aram, alleen het idee al geeft mij een leuke avond hahahahahahahaha, vooral wanneer ik mij visualiseer hoe dat er uit zou zien:-) Het is als de voorpret op een vakantie die soms nog leuker is als de vakantie zelf:-)

  123. aram
    20:04 13 januari 2010

    @tr

    precies!

  124. aram
    20:03 13 januari 2010

    @tr

    als het idee er is, bestaat het al, het moet alleen nog
    gemanifesteerd worden in onze 3d tijd.

  125. tweede ronde
    20:03 13 januari 2010

    en het is een geweldloze strijd, slechts de keuze protest aan te tekenen tegen het huidige beleid:-)

  126. tweede ronde
    20:02 13 januari 2010

    wil je opvallen dan dien je nogal wat mensen te bewegen hieraan mee te doen, maar het idee roept een glimlach bij mij op. Ik zie het al voor mij haha

  127. tweede ronde
    20:00 13 januari 2010

    @aram en vooral ook iemand die kan zorgen voor de synergie tussen de verschillende alternatieve sites. Bedenk wel, het is slechts een idee die je niet zomaar gerealiseerd hebt.

  128. aram
    20:00 13 januari 2010

    @tr

    verandering zal er komen goedschiks of kwaadschiks, in feite is dat van ondergeschikt belang. je hebt gelijk tijden veranderen
    heel snel.

  129. aram
    19:57 13 januari 2010

    @martijn

    je hebt helemaal gelijk, er is ook goeie wil en moed voor nodig.

  130. tweede ronde
    19:56 13 januari 2010

    @aram, daarom kwam ik er op terug, het is meer gericht op een signaal geven, aangeven dat de tijden veranderen:-)

  131. aram
    19:55 13 januari 2010

    @tr

    ik begrijp je goeie bedoelingen met ¨strijdvaardigheid¨
    maar ik geloof niet meer in een strijd, ik geloof wel in gelijkwaardigheid met respect voor de schier ¨onoverbrugbare¨
    verschillen die er zeker op dit moment nog zijn.

  132. Martijn
    19:51 13 januari 2010

    Het is het proberen waard! Hoe schep je anders licht in de duisternis?

    Er moet toch iemand zijn die de kaars aansteekt. En er moeten mensen zijn die hem laten branden wanneer ze proberen hem weer uit te blazen.

  133. tweede ronde
    19:48 13 januari 2010

    geen 80% maar misschien wel 10% wanneer wij ons verenigen:-)

  134. tweede ronde
    19:47 13 januari 2010

    lijkt mij heerlijk, al die proteststemmen hahahahaha

  135. tweede ronde
    19:46 13 januari 2010

    @hé Ellen, dat is interessant. ik kende het niet. Wel heb ik nog steeds het idee dat wij een heel duidelijk signaal af moeten geven maar misschien ontstaat dat wel uit strijdvaardigheid:-)

  136. aram
    19:44 13 januari 2010

    misschien heb ik het bij het verkeerde eind.

  137. aram
    19:43 13 januari 2010

    de doelstellingen zijn prachtig, alleen binnen dit systeem??

  138. aram
    19:42 13 januari 2010

    ja ellen

  139. aram
    19:41 13 januari 2010

    binnen het systeem wat er nu is, is dat volgens geen optie

  140. ellen
    19:40 13 januari 2010
  141. aram
    19:40 13 januari 2010

    ik vind het heel belangrijk dat we elkaars eigenheid accepteren,
    als dat zo is slaagt het gegarandeerd.

  142. Martijn
    19:36 13 januari 2010

    @aram en tweede ronde

    Begin gewoon een eigen partij ;)

  143. tweede ronde
    19:36 13 januari 2010

    Ik moet het eigenlijk geen strijd noemen maar liefde naar onze “medemens”

  144. tweede ronde
    19:34 13 januari 2010

    @aram, ik ben het helemaal met je eens wat betreft de versnippering alhoewel mensen vaak wel op allerlei sites reageren en dus is er een link wat betreft de inhoud die mensen aanspreekt. Laten we ons vooral verenigen in dezelfde strijd:-)

    @ Guido, kun jij hierin wat betekenen?

  145. aram
    19:31 13 januari 2010

    het zou mooi zijn als alle alternatieve nieuwssites de koppen bij elkaar staken en dezelfde richting kunnen bundelen,
    het is vind ik nogal versnipperd helaas.

  146. tweede ronde
    19:30 13 januari 2010

    e moeten in ieder geval ook alles doen om te voorkomen dat Wilders de macht krijgt, dat is worse case scenario wat mij betreft….

  147. tweede ronde
    19:27 13 januari 2010

    in onze democratie mag dat, we gaan niet tegen de wet in:-)

  148. tweede ronde
    19:27 13 januari 2010

    @aram, precies:-)

  149. aram
    19:25 13 januari 2010

    stem blanco onder protest ¨voor het licht¨

  150. tweede ronde
    19:23 13 januari 2010

    we kunnen mogelijk gebruik maken van argusoog, xandernieuws, verontrustemoeders e.d om mensen op te roepen:-) Natuurlijk moet Guido het dan ook ok vinden want.we kunnen veel shit krijgen

  151. tweede ronde
    19:21 13 januari 2010

    eigenlijk vind ik de blanco stem met aantekening protest-stem de beste optie:-) en nu maar hopen dat de regering valt en de andere alternatieve sites hier in mee willen gaan:-) zie het al helemaal voor mij haha maar het is nog een droom een statement te maken:-)

  152. aram
    19:20 13 januari 2010

    he martijn daar gaat het nou ff niet om, het is vooralsnog lichtelijk utopisch

  153. Martijn
    19:18 13 januari 2010

    Als we blanco stemmen dan wordt Wilders zéker de grootste partij. Zijn aanhang (en ook die van andere) zullen toch stemmen op hem (hen).

  154. aram
    19:16 13 januari 2010

    @gait

    ja, ik geloof heilig in de fabeltjeskrant en juffrouw ooievaar natuurlijk. regels zijn regels!

    @tr

    het is een goed idee.
    partij voor dieren zou misschien wat te eenzijdig zijn.

  155. Martijn
    19:15 13 januari 2010

    We kunnen ook met z’n allen op de SP stemmen.
    Zij zijn altijd tegen de oorlog in Irak geweest…

  156. tweede ronde
    19:09 13 januari 2010

    worst haha

  157. tweede ronde
    19:08 13 januari 2010

    wordt moet wordt zijn

  158. tweede ronde
    19:08 13 januari 2010

    nieuwe verkiezingen, zelfde reactie:-) in het boek worst ook nogmaals een nieuwe verkiezingsmogelijkheid geboden, het aantal blancostemmers is dan nog hoger dan de eerste keer:-) Maar we kunnen er natuurlijk ook voor kiezen massaal te gaan stemmen op de partij voor de dieren:-) Het lijkt goed alle alternatieve sites herin mee te nemen. Guido?

  159. aram
    19:04 13 januari 2010

    @marcel w

    je hebt gelijk wat die blanco stemmen betreft.
    maar stel nou dat iedereen blanco stemt, dat moet dan toch
    een heel duidelijk signaal zijn.
    misschien zullen ze zich dan toch wat achter de oren krabben.
    nieuwe verkiezingen misschien?

  160. Gait
    19:00 13 januari 2010

    @ aram
    en je gelooft ook in de fabeltjes krant ?

  161. tweede ronde
    18:48 13 januari 2010

    Ik kijk nu naar één vandaag en hoor het verhaal rondom Edwin de Roy van Zuiderwijn. hij is ook in de “zweinerei” van het Koningshuis en minister president Balkenende terecht gekomen. in ieder geval blijkt door deze uitzending dat de ombudsman die het onderzoek heeft uitgevoerd, beïnvloed is al geeft hij het niet toe. Goede objectieve journalistiek overigens. Zeker de moeite waard nog eens te bekijken via uitzending gemist. Op die blanco stemmen ben ik gekomen door een boek: de stad der zienden van José Saramago. Het leidde tot een crisis omdat men niet wist wat hiermee te doen, Natuurlijk is het fictie en ging het om 80% van de stemmen in een stad bij gemeenteraadsverkiezingen maar het is een “goed” idee om een signaal af te geven:-)

  162. marcel w
    18:39 13 januari 2010

    @tweede ronde als je blanco stemt telt je stem mee in uitgebrachte stemmen ,Als je er met een dikke merkstift opzet dat het een proteststem betreft telt de stem mee als ongeldig uitgebrachte stem .Derhalve wordt je stem dan niet verdeeld middels de kiesvoet(heet dat zo?)over de partijen .Bovendien is dan gelijk geheel duidelijk dat je stem niet per ongeluk ongeldig is uitgebracht.Verder vindt ik het een sterk idee

  163. tweede ronde
    18:12 13 januari 2010

    En dan nu……… het onderzoek naar de oorlog in Irak. Op WTK een artikel over het werkelijke aantal doden, reacties niet mogelijk helaas. Balkenende die niet zijn verantwoordelijkheid wil nemen en nu dus “onze regering” onder druk. Misschien zou het goed zijn wanneer het schoothondje van voormalig President van de USA bakzeil gaat halen incluis de huidige regering. Laten we dan zoals ik al eerder voorstelde, bij nieuwe verkiezingen, blanco stemmen, om zo te laten weten dat wij geen vertrouwen hebben in hoe onze huidige politiek vorm gegeven wordt of misschien allemaal stemmen op de partij voor de dieren:-) Lijkt mij ook niet zo’n gek idee trouwens.

  164. aram
    17:34 13 januari 2010

    @ellen

    h1n1 is een farce.
    aids bestaat niet.
    en voor malaria is het middel mms de genezing.
    rara(e) wereld.

  165. ellen
    16:45 13 januari 2010

    Een overpeinzing doorgekregen van een franse arts (de griepgekte):

    90 personen krijgen de H1N1 griep en iedereen wil een masker…
    5 miljoen personen hebben AIDS en niemand wil een voorbehoedmiddel…
    1000 mensen in één van de rijke landen overlijden aan de griep, een pandemie dus, wereldwijd sterven er miljoenen aan malaria, da’s hun probleem…

  166. Drs. John Consemulder
    14:09 13 januari 2010

    http://www.argusoogradio.org/?page_id=4231

    zie uitzending van gisteren 12 januari, over vaccinaties en berichten in pers dat pandemie grote leugen is!

    Met host Solvinur, Micha Kat, desiree Rovers en ondergetekende

    (ps: aanstaande zondagavond bij mij in de uitzending op Argusoogradio 20-22 uur niemand minder dan:

    Prof. Dr. Raymond Moody (bijna dood ervaringen, wereldberoemde uittredingen specialist!) en Prof. Dr. William Tiller (wereldberoemde vanwege zijn intentie onderzoek op water en menselijke cellen en meer!)…

    Zegt het voort!

  167. ellen
    09:38 13 januari 2010

    @Gait, ja hoor, duidelijk antwoord en had ook eigenlijk niets anders van je verwacht (maar we kunnen/mogen toch blijven hopen op een doorbraak?).

  168. Rasecht Berensiroop
    01:45 13 januari 2010

    WAAROM ONDERZOEKT HET EUROPEES PARLEMENT DE AL 60 JAREN
    UFO-COVER-UPS SCHANDALEN NIET BINNEN DE NAVO EN HET TRANSATLANTISCH BONDGENOOTSCHAP?
    TIENTALLEN LANDEN BINNEN EN BUITEN DE NAVO, MINISTERIES VAN DEFENSIE PLAATSTEN HUN UFO-ARCHIEVEN OP HET WEB, EIGENAARDIG WEL DE UK EN GEEN VSA DIE MET DE UFO-DEBUNKING STARTTE IN 1947, MET IN HUN KIELZOG ANDERE STATEN, MEDE
    DE WETENSCHAPSWERELD….
    DIT IS LETTERLIJK DE SPACESCIENCESE VOORUITGANG EN BUITENAARDSLEVEN BESTUDEREN NEGEREN EN AFBLOKKEN HOELANG ZAL HET DUREN VOOR DE EU UIT DE KLUITEN GEWASSEN GERAAKT ZONDER DE VS FOPSPENEN TE BLIJVEN BEKAUWEN.
    TIENTALLEN EXTRATERRESTRIALS EN HUN RUIMTEVEREN BEZOEKEN AL EEUWEN DE AARDE WAAROM NEMEN ZIJZELF NIET HET ROER IN HANDEN,WIE ONTKENT HUN BESTAAN, MET WELKE KWALITEITSSPACESIENCETISTEN ALS EXTRATERRESTRIALS HEEFT MEN HIER TE MAKEN. WIE ZAL HET ZEGGEN, WAT EEN SOORT PLANEET IS
    DE WERELDCIVILISATIE, LAAT ZE LINKS LIGGEN MET DE DUIMEN DRAAIEN IS ZOVEEL GEMAKKELIJKER.
    EIGENAARDIG DE VOORBIJE EEUWEN ZEKER GESCHIEDKUNDIG BEWEZEN
    HEBBEN GEEN EXTRTERRESTRIALS RASSEN IN DE 17de OF 18de 0F 19de OF 20ste VIA DEFENSIE-AGRESSIE DE AARDE VERNIELD. DAT LATEN EIGENAARDIGE BELLEN RINKELEN WIE WANTROUWEN OF VERTROUWEN !!!
    DE JARENLANGE UFO-COVER-UPS, HET UFO-PROBLEEM BELACHELIJK MAKEN ZOU EN ZORGT TOT OP DE DAG VAN VANDAAG VOOR POLITIEKE PROBLEMEN, WIE IS VERANTWOORDELIJK VOOR DEZE DOMMITEITEN,
    HISTORICUS G. HAINES EN EX-CIA-DIRECTEUR J.WOOLSEY…

  169. Vlinder
    00:50 13 januari 2010

    Wáárom komt die ‘Wodan” nu pas te voorschijn,is tie even in de kast gehouden?
    wél gaaf dat ‘t nu éindelijk meer in de media komt,hoe méér van die troep naar buiten hoe beter!Joepie!

  170. Joris
    22:25 12 januari 2010

    Ik heb wel Wodarg op Al jazeera via infowars: http://www.infowars.com/h1n1-gate-big-pharma-who-triggered-organized-panic-european-health-head-claims/

    Een interessante hoeveelheid kijkers lijkt me. Net iets meer dan verontruste moeders (overigens met respect voor al het voor- c.q. ploeterwerk).

    Ik zeg 2010 Transparantiejaar.

  171. Gait
    22:24 12 januari 2010

    @ ellen
    HPV-vaccineren van jongens? als het helpt om baarmoederhals kanker te voorkomen bij vrouwen, en de nadelen zijn niet groter dan de voordelen, dan is dat een optie ja.

    antwoord genoeg ellen ?

  172. ellen
    22:17 12 januari 2010

    @joris, ik weet het, ben me een hoedje aan het zoeken, was op het tv nieuws TF1 van 8 uur, ook op LCI en ik kan voorlopig alleen een link vinden naar een zwitserse site, komt ie:

    http://www.swissinfo.ch/fre/nouvelles_agence/international/Critiquee,_lOMS_accepte_une_enquete_sur_sa_gestion_de_la_grippe_A.html?cid=8068956

  173. Joris
    22:15 12 januari 2010

    @ ellen: graag een link naar Chan tzt!

  174. Joris
    22:14 12 januari 2010

    Hoe zit het nu zo zoetjes aan met het onderzoek naar de oorsprong van dit virus. Guido had een link waarin Coutinho zelf ook heel verbaasd was over de 4 delige oorsprong van dit geval. Nooit meer hoor je er iets van.

    een oudere link over de oorsprong: http://www.kennislink.nl/publicaties/verwarringen-rond-mexicaanse-griep

  175. Martijn
    20:21 12 januari 2010

    @tweede ronde

    Ik ben toevallig één keer een week op Vlieland geweest. Met de familie in een riant huis vlák naast Stortemelk.

    Kon toen elke dag zo de duinen oversteken en heerlijk naaktzwemmen.

    De reis ernaartoe is alleen zo lang. Ik heb toch meer met Schier en Texel.

  176. ellen
    20:14 12 januari 2010

    Dr. Margaret Chan zojuist hier op de franse televisie:

    Volgens haar zeggen blijkt de WHO een té snel alarmistisch wereldwijd pandemie advies uitgegeven te hebben en er zal zo snel mogelijk een onafhankelijk onderzoek komen naar de drijfveren binnen de organisatie…

    Nog géén link beschikbaar, vers van de pers!

  177. Drs. John Consemulder
    19:23 12 januari 2010
  178. ellen
    18:57 12 januari 2010

    @Gait, ik wacht ook nog op een antwoordje, hoor!

  179. Gait
    18:36 12 januari 2010

    we wachten af Marcel we wachten af

  180. marcel w
    18:32 12 januari 2010

    Precies en mijn eerste en laatste indruk is dat het allemaal om het opwekken van angst en financieel gewin ging en ik lijk gelijk te hebben gekregen jammer genoeg

  181. Gait
    18:23 12 januari 2010

    @ marcel
    soms moet je afgaan op de eerste indruk. dat het achteraf blijkt mee te vallen is alleen maar mee genomen , de eerste inzet kun je beter te groot doen dan te klein , en ja dat dat geld kost is jammer , was het anders om geweest hadden er erg veel doden kunnen vallen.

  182. Paul
    18:18 12 januari 2010

    @ marcel w

    Denk dat Gait opzoek is naar een orgineel Mexican pork soup recept, dat ruikt er verdacht naar.

  183. marcel w
    18:15 12 januari 2010

    @gait als jij de boel een beetje gevolgd had kon je weten dat de info vanuit mexico niet geheel betrouwbaar was en niet was bevestigd .Ook had je kunnen weten dat de who de defenitie van pandemie juist even voor het uitbreken had veranderd .Al met al valt het allemaal niet meer goed te praten we zijn gewoon belazerd .Dat jij dat nog steeds weigerd te geloven is je goed recht .overigens had ik niet gesmeekt om te mogen worden vergiftigd met het niet goed geteste vaccin .Ik vertrouw liever op, andere middelen .Overigens vallen er meer doden door het vaccin als verwacht mocht worden ,volg je het nog? De meeste ‘griepdoden ‘hadden een onderliggend lijden .En dan nog zijn er minder doden wereldwijd gevallen dan door een gewone griep ,waar was de seizoens griep eigenlijk dit jaar……..of was het eigenlijk de mexgriep die de seizoensgriep was ?Ik vind het heel vreemd voor iemand in de gezondheidszorg (zoals jij) dat je kritiekloos alles aanneemt wat je van overheids wege wordt voorgehouden .Beetje zelf nadenken en kritisch wezen zou je m.i. sieren .liefdevolle groet marcel

  184. Paul
    18:12 12 januari 2010
  185. Gait
    17:49 12 januari 2010

    @ marcel

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Pandemie

    beetje info voor jou

  186. Gait
    17:47 12 januari 2010

    @ Marcel w
    als je het beleid tav de mex griep ook maar een beetje gevolgd hebt ging men er in het begin van uit voornamelijk door de verwarrende gegevens uit Mexico dat 1 op de 100 mensen zouden overlijden , dat is de reden geweest dat er in het begin groot is ingezet , nu na die tijd blijkt dat de griep milder verlopen is (er zijn trouwens wel wat jonge gezonde mensen aan overleden) is het beleid bijgesteld.

    achter af praten is altijd makkelijk marcel. als er niet zo groot was ingezet en het doden tal was wel 1 op de honderd besmettingen, was de wereld te klein geweest , en had ook jij waarschijnlijk gesmeekt om gevaccineerd te worden.

  187. Burke
    17:33 12 januari 2010

    Het meest bizarre nog in dit hele verhaal was en is de WHO en haar in juni afgekondigde pandemische noodtoestand. In april 2009 wijzigde zij de criteria voor een pandemie met alle gevolgen van dien. Dit hoorde ik voor het eerst in het filmpje van zuster theresa. Ik dacht bij mezelf hoe kan het nu toch zijn dit door de gehele media en weldenkende mensen aan de kant is gegooid, alszijnde niet relevant. Hoezo mindcontrol? Juist door die afkondiging werd het mogelijk het hele circus in gang te zetten, los van de voor- en tegens die bij de vaccinaties horen. Ik heb dit argument vaak gebruikt maar het leek voor veel mensen niet relevant. Tja criteria veranderen wel vaker was dan het antwoord, (immers liever drie dan twee keer per jaar op vakantie toch?) , de gezondheid van je kind gaat toch boven alles, nietwaar? Dit onderwerp was een enorme uitdaging voor mij om bij mezelf te blijven.

  188. marcel w
    13:20 12 januari 2010

    @gait hoeveel doden vallen er tengevolge van een normale griepgolf en hoeveel tengevolge van de mexgriep?Bewezen is dat de huidige mexgriep een wel byzonder milde variant is die in geen geval het predicaat pandemie had mogen krijgemn .Als jij vind van wel moet je nu ook gaan schrijven /spreken over de verkoudheids pandemie die heerst.Daar sterven ook mensen aan weet je dat?liefdevolle groet marcel

  189. marcel w
    13:16 12 januari 2010

    Overigens kan je je afvragen waarom wij voor de onderzoeken naar nieuwe medicijnen moeten betalen middels belastingen .Terwijl er miljarden verdiend worden aan de al bestaande medicijnen .Normale bedrijfsvoering zou dan zijn dat je als producent zelf gaat investeren in een nieuw te ontwikkelen product,zoniet de farmaindustrie.En wat te denken aan alle inzamelingsakties voor kanker onderzoek en diabetis onderzoek en noem maar op?Nee bigfarma houd er een rare (op winst beluste) bedrijfsvoeriong op na.In niets doet het vermoeden dat het is gebaseert op het betermaken van de mens (behalve dan op financieel vlak van de aandeelhouders).

  190. marcel w
    13:08 12 januari 2010

    @gait , die nieuwe medicatie tegen kanker hebben wij betaals met belastinggelden ( het onderzoek ernaar ) het is een erg eenzijdige benadering enorm giftige stoffen in het lichaam brengen zodat de kankercellen gedood worden .Mijn moeder heeft 10 jaar kanker gehad en werdt van alle medicatie zo ontzettend ziek dat ze helemaal niets meer kon .toen ging ze het zo omstreden moerman dieet volgen en werdt na 1 jaar volledig kankervrij verklaard .( tijdens het gebruik van de medicatie was ze al opgegeven door de artsen .)Sterker nog ze kreeg weer zin in het leven en ging andere mensen helpen met de zelfde ziekte.Uit eindelijk is ze wel aan kanker overleden maar niet in de 3 maanden die daar voor stonden volgens de artsen .nee ze heeft nog 7 jaar in min of meer gezonde toestand geleefd .Hulde aan de medische wetenschap?of aan het zelfhelend vermogen van de mens ?Ik heb daar mijn keuze al in gemaaktliefdevolle groet marcel

  191. ellen
    13:03 12 januari 2010

    @Gait, ben benieuwd naar jouw reactie op het, in mijn ogen alle grenzen overschrijdende, amerikaans vaccinatieprogramma, kan me nauwelijks voorstellen dat jij hier ook voor 100% achterstaat… Ben je het bv eens met het HPV-vaccineren van jongens?

  192. Paul
    12:57 12 januari 2010

    @ Gait

    De winnaars zijn degene die niet met al deze ellende te maken krijgen, ziek of niet ziek, zolang je maar niet dagelijks gecionfronteerd wordt met al die twistende ziek makende (G)ab Klinklare brokkenzooi.

  193. Gait
    12:38 12 januari 2010

    @ guido
    wat is winst ? mex griep gestopt ? lijkt me winst.
    waarom zijn linksen loosers guido ?
    tja wie zijn de winnaars ? de mensen die niet ziek geworden zijn ? de mensen die pijn medicatie krijgen ? de mensen die behandeld worden voor bv kanker en steeds betere medicatie krijgen ? tja guido wie zijn de winnaars ?

  194. Guido
    11:27 12 januari 2010

    Het bericht van Wodarg is al 3 weken oud; het artikel hier op WantToKnow (vertaald) staat er 1 dag, nu ook op de Telegraaf en het AD.. Zouden ze meelezen?? LEUK! Ik voel me al een winnaar.. hahahahhaa

  195. Guido
    11:26 12 januari 2010

    Gait: vertrouw je Wolfgang Wodarg ook niet. Da’s toch een huisarts, en wel zo’n goeie dattie zelfs hoofd is geworden van de EC-gezondheidscommissie. Of moet je dat je huisarts vragen?
    We horen het wel van je! Ohja, het is natuurlijk een SPD-er, dus links, dus een looser.. Stom, had ik aan moeten denken.. De vraag blijft dan wel weer wie de winnaar is, niewaar Gait..?

  196. Joris
    11:26 12 januari 2010
  197. Guido
    11:24 12 januari 2010

    @Ellen, Big Pharma heeft de smaak te pakken, ze staan op ‘winst’ zoals Gait dat zo mooi betiteld. Gewoon onder de streep kijken of er meer dan 1 US$ miljard staat. (per maand dan!).
    Zolang dát het geval is, staan ze op ‘winst’. Producten maken voor mensen is al lang bijzaak. Het gaat erom wat je ermee verdiend, volgens GaitOnbekend cs.?

  198. Joris
    11:23 12 januari 2010

    Ineens gaat Mischa Kat zich er tegenaan bemoeien en ontdekt dat de Telegraaf een interessant stuk na een paar uur verwijderd heeft. Wederom een vraag: waarom? Zullen we dat de telegraaf eens vragen?

    Deze url bestaat dus, maar geeft een 404 melding:

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/5763118/___Griep_was_geen_pandemie___.html?p=2,2

    Dit schijnt een deel te zijn van wat er stond:

    ‘Mexicaanse griep was geen pandemie’
    AMSTERDAM – De Nederlandse regering heeft zich tijdens de bestrijding van de Mexicaanse griep ten onrechte miljarden uit de zak laten kloppen door de farmaceutische industrie. Dat zegt Wolfgang Wodarg, hoofd van de Europese Gezondheidsraad.
    Volgens hem had de uitbraak van de Mexicaanse griep nooit de status van pandemie mogen krijgen, meldt Spits. Wodarg denkt dat hiertoe toch besloten is onder druk van de farmaceutische industrie. Bron: Telegraaf.

    Met reactie van het RIVM:
    http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/3281/reactie-rivm-op-vaccinatie-bedrog.html

  199. Guido
    11:21 12 januari 2010

    Gaitie gaitie, wat blijf je toch een vreemde eend in de bait..
    Zolang jij nog gelooft in winst en verlies..
    Er kunnen in dit ‘gevecht’ alleen maar verliezers zijn. Zolang je het tenminste een gevecht noemt..
    Spreek eens over ‘winnaars’ als je begrijpt wat ik bedoel! Knowing by heart..

  200. ellen
    11:06 12 januari 2010

    Laatste nieuws uit het Amerikaans vaccinatieprogramma:

    HPV4 (baarmoederhalskankervaccin)3 doses voor JONGENS
    H1N1 griepprik vanaf 6 mnd
    HPV2 meisjes vanaf 12 jr
    Revaccinatie MCV4 meningitis dringend aanbevolen

    http://news.yahoo.com/s/hsn/20100105/hl_hsn/newchildhoodvaccinesschedulesreleased

  201. Gait
    10:54 12 januari 2010

    en wederom zal blijken dat de mensheid toch het beste voor heeft met de mensheid, zijn jullie de nederlaag van de stichting stralingsarm nog niet vergeten ?
    we wachten geduldig af op een goede afloop.

  202. tweede ronde
    07:02 12 januari 2010

    @Martijn, probeer ook Vlieland eens. Gekampeerd op camping Stortemelk in de duinen. Met al die de Waag tenten doet het bijna futuristisch aan. Je mag daar zelf je plek uitzoeken, let wel op dat je een goed vlak stuk hebt haha want anders is slapen wat minder:-) het is een mooi, klein autovrij eiland. je ziet Terschelling liggen maar moet lang varen om daar te komen vanwege de zandplaten (terwijl je het idee hebt zo naar de overkant te kunnen zwemmen:-))

  203. Annelies
    02:19 12 januari 2010

    Ab Osterhaus is binnen WHO “The MAN” , “Dr.Flu” die de wereldwijde Mex.flu-scam op poten heeft gezet, met behulp van zijn minstens 13 connectie’s met de farmacie.

    http://yellowrose207.hyves.nl/blog/27474017/Ab_Osterhaus_en_zijn_slachtofferrol_in_de_media_terecht/3zA2/

    Dr. Wodarg heeft reeds in augustus 2009 gewaarschuwd voor het hoge risico op kanker door dit vaccin; onlangs sprak hij zijn ontzetting uit over de enorme miskramen wereldwijd n.a.v. dit vaccin.

    Vele Europese landen proberen nu hun “overschot” aan Mex. griep vaccin’s te verkopen. Nederland aan Macedonie, Zwitserland aan Saoudi Arabie enz. Frankrijk heeft zichzelf opgehangen aan een contract met de farmacie, waardoor zij gebonden zijn aan de bestelde vaccinatie’s.

    De enorme lage opkomst in Europa voor dit vaccin, is te danken aan het algemeen weldenkend individu.

    In April a.s. gaat Ab Klink het opnieuw proberen met het HPV-vaccin, maar nu met behulp van het reclame bureau ComBat.

    Wat zegt dat over Ab Klink? Nooit eerder in de geschiedenis van vaccinatie’s is een reclame-bureau ingeschakeld !!

    Is de geloofwaardigheid van ons Ministerie van Gezondheid afgenomen en zo , ja , hoe komt dat?

    Of wordt misschien de algehele intelligentie van de bevolking onderschat?

  204. aram
    22:11 11 januari 2010

    @martijn

    geboren en getogen in zandvoort, was altijd in de duinen of op het strand. ben gek op de zee en het strand.
    toen ik 15 jaar geleden voor het eerst op terschelling was heb ik vol verwondering door de duinen en over het strand gewandeld.
    ik vond het zo mooi, zo anders, verstilder is voor mij het woord
    dat in me opkomt.
    ik vond bossen maar niks, werd soms fysiek misselijk op de veluwe, en nu geniet ik net zo van bossen als van de duinen en het strand

  205. Martijn
    20:45 11 januari 2010

    Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest. Lijkt me prachtig daar. Ik heb hopelijk nog een lang leven voor me, dus in de toekomst zal ik Frankrijk wel eens aandoen.

    Ik ben echt gek op de waddeneilanden. Vind daar eigenlijk alles wat ik zoek. Met oud&nieuw waren we op Texel. Alles was wit. Volgens een vrouw al 50 jaar geleden dat er zoveel sneeuw op Texel was gevallen. Er valt daar haast nooit sneeuw.

    Gewoon in eigen land! ;)

  206. aram
    20:30 11 januari 2010

    @ellen

    in de lage vogezen, met plezier!
    frankrijk schitterend land met zovele diverse landschapsoorten.

  207. Martijn
    20:12 11 januari 2010

    @aram

    Precies…

  208. ellen
    20:11 11 januari 2010

    @aram
    Manlief (stukje ouder) heeft de oproep ook nog niet gekregen, sommigen in mijn omgeving wel, anderen weer niet en denk eerder dat ze bij de ziekenfondsen hier (cpam’s) een beetje de weg kwijt zijn (toch meerdere miljoenen die aangeschreven moeten worden)… Waar woon jij? Ikke in de Gard.

  209. aram
    20:09 11 januari 2010

    martijn daarbij ben ik van mening,dat dat van de andere parij
    weer grote weerstand oproept, dus schiet dat z´n doel voorbij.

  210. aram
    20:06 11 januari 2010

    @martijn

    daar had ik in mijn eerdere commentaar nou juist de nadruk op gelegd. msm zou met goeie berichtgeving moeten komen.dat zet zoden aan de dijk.

  211. Martijn
    19:50 11 januari 2010

    @aram en jaap

    Je zou een anti-vaccinatie partij kunnen oprichten. Echter, je hebt dan wel een probleem wanneer je het niet bij het rechte eind hebt en jan en alleman valt dood neer.

    Dit is dus ook geen optie. Mensen uitleg geven heeft vaak ook geen zin omdat het grote publiek luisterd naar de grote media.

  212. aram
    19:45 11 januari 2010

    @jaap

    was wat slordig van mij, opnieuw.
    ik ben oprecht nieuwsgierig naar jouw opbouwende constructieve
    commentaar.

  213. aram
    19:39 11 januari 2010

    @jaap

    ben nieuwsgierig naar jouw op opbouwende constuctieve commentaar.

  214. J.G.Jansen
    19:17 11 januari 2010

    Guido, ik apprecieer alle pogingen van moderne denkers om de wereld te veranderen. Helaas moet ik ook vaststellen dat er alleen commentaar is en natuurlijk achteraf en dat is niet constructief.

    Jaap.

  215. aram
    18:16 11 januari 2010

    @paul

    sterker nog paul we ontspringen die dans, let´s go go go in de
    beerput en we komen er ¨lichtstralend¨ weer uit.
    zonder zwem diploma uiteraard.

    @ellen

    jij woont dus ook in frankrijk! ik ook, maar ik heb nog geen oproep gehad en ik behoor nog wel tot een risicogroep!
    vreemde mensen die fransen, ( ik scheer ze niet allemaal over een
    kam natuurlijk )

  216. Drs. John Consemulder
    17:49 11 januari 2010

    Ik wil juist dansen! Let’s go go go (girl), its all in the snow!”

    Maar je hebt gelijk: the snow must go on…

  217. Paul
    17:19 11 januari 2010

    @ John

    Icke is weer te bewonderen in AS November, nieuwe Show trouwens.

  218. Paul
    17:17 11 januari 2010

    @ John

    Was heel gezellig vanmorgen met de AVID en de MSM persoonlijk op de stoep, heb gelijk ‘hun’ jou boek gegeven van ‘blauwdruk’, aangevuld met: “Dit is nou de geroemde vriend John”, “Lets go go go, it’s all for the show!”

    Maakt niet uit John, het maakt ons allemaal harder en vooruitstrevender, we kunnen die dans ontspringen…

  219. ellen
    17:16 11 januari 2010

    Zojuist heb ik (hier in Frankrijk) mijn “langverwachte” vaccinatieoproep gekregen (pas nu ben ik aan de beurt, géén risicogroep) waarin mijn vriendin Roselyne mij dringend verzoekt mij te laten vaccineren en (in vette letters) het liefst “binnen de 10 dagen”… Zie nu ook voor het eerst tot mijn verbazing dat er hier maar liefst 6 verschillende vaccins gebruikt worden (“Humenza” van Sanofi kende ik nog niet).

  220. Drs. John Consemulder
    17:08 11 januari 2010

    @ Paul: Ja uiteraard weet ik dat alles een illusie is… Alleen bleek jij wel de hardnekkigste!

    Mijn excuses: nadat ik gisteren pas een fotootje van je zag hier (naar AIVD en MSM gestuurd) weet ik pas wie je bent, dat was mij nog niet duidelijk. Een gezicht is toch wat anders dan een naam
    ;-)

  221. Paul
    17:02 11 januari 2010

    Heb geen zwemdiploma!

    3x snel Ctrl-Alt-Del doet ook wonderen :P

  222. aram
    16:06 11 januari 2010

    @paul

    nog even F5, helpfull, dank je

  223. aram
    16:03 11 januari 2010

    @paul

    volgens mij is die beerput geen probleem en erin verzuipen
    doe je al helemaal niet.
    we maken er gewoon een gezellig zwemfestijn van.

  224. Paul
    15:56 11 januari 2010

    @ Joris

    Tis goed dat alles komt bovendrijven, alleen niet te veel, want wil er ook niet in verzuipen dat als die beerput opengaat (welke dus heel groot is en intens meurt), dan vermoed ik dat we dan door de bomen per direct het bos niet meer zien.

  225. aram
    15:49 11 januari 2010

    @joris

    natuurlijk is het goed dat alles boven komt drijven, maar dat
    moet dan wel door de msm gebeuren en graag breed uitgemeten en geen achteraf berichtjes.
    madame bachelot de franse minister van volksgezondheid was in frankrijk voor de rechter gedaagd en na de
    zitting verkondigd ze nog doodleuk hoe goed het is om je te laten
    vaccineren,ze voelt zich kennelijk erg veilig, ze zitten natuurlijk wel met
    miljoenen vaccins in hun maag.
    ik heb hier in de nederlandse media niets over gevonden.
    ook ik blijf positief.

  226. Joris
    15:19 11 januari 2010

    Het lijkt me heel goed dat alles nu eens boven komt drijven! Maar er was iemand op deze site die iets riep over Wodarg. Over connecties met Osterhaus. Ik had helemaal niet die indruk, maar het zou natuurlijk erg zijn als er uit het onderzoek komt dat alles prima is verlopen.

    Maar ik vertrouw er echter op dat er steeds meer in het licht komt te staan dit jaar. Ook gezien de kritische houding in het buitenland; alle grote europeese landen willen van hun vaccin af en hier en daar worden rechtzaken
    aangespannen.

    Jean-Jacques Crevecoeur schrijft er het volgende over:
    http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2514%3Aqnothing-will-ever-be-the-same-againq-jean-jacques-crevecoeur-reflects-on-the-swine-flu-scam-translated-by-carolyn-dunning&catid=41%3Ahighlighted-news&Itemid=105&lang=nl

  227. Paul
    14:40 11 januari 2010

    @ aram

    Je hebt helemaal gelijk!

    Niet al die collecte boeven vergeten die steeds aan je deur staan te rammelen voor bonuspunten.

    @ John

    Alles op aarde is een Illusie, dat weet je toch ook nog ? die hele farmashitwereld zit daar ingevangen, het is een grote geldverdienerij aan alle kanten en zelfs nakauwers klimmen daar boven op om van mee te profiteren.

  228. aram
    14:23 11 januari 2010

    @john

    voor de vorm moet er onderzocht worden, pure onzin.
    er is wereldwijd ook al zoveel aandacht aan besteed,
    door wetenschap, mensen uit de gezondheidszorg, bedrijfsleven en vooral niet te vergeten mensen uit de samenleving die op
    ontdekkingsreis zijn gegaan.
    de kaarten zijn al lang geschud, zonde van het geld dat er
    nu weer aan zo´n onderzoek besteed gaat worden.
    het positieve is waarschijnlijk, dat de mainstream media er hopelijk over gaan schrijven, waardoor er meer mensen komen
    die het spel gaan doorzien.

  229. Drs. John Consemulder
    13:49 11 januari 2010

    http://www.express.co.uk/posts/view/150804/Fury-at-vaccine-scandal

    Tja, er hoeft weinig onderzocht te worden, de feiten zijn duidelijk (en hier op deze website voldoende te vinden).

  230. Lianne
    13:27 11 januari 2010

    Ligt de kracht niet meer in een groep dan in een individu!
    waarom verenigen de luizen in de pels zich niet?

  231. Riet
    11:57 11 januari 2010

    En nu maar hopen dat dit een onafhankelijk onderzoek zal
    zijn. Zo gauw het onderzoek vanuit die kringen komt dan blijf ik toch argwanend. We zullen zien.

Plaats uw reactie hier

Wilt u een Persoonlijke Avatar afbeelding bij uw reacties? Ga dan naar www.gravatar.com.