Advertentie

Een griepprik? Daar zit wat in; daar zit dit in..!


x

Als toeschouwer in de strijd tussen 'goed' en 'kwaad'..
Even lekker uitzieken? Is dat ook nog een optie..? Of bestaat het gevaar dat ik ‘doodga’ dokter, als ik geen griepvaccin laat toedienen? En is dát vaccin eigenlijk niet gevaarlijker dan de griep..?

x

Een griepprik? Daar zit wat in; daar zit dit in..!

x

2013 © WantToKnow.nl/.be
(met dank aan WvdB)

x

Voordat je weer een griepprik haalt.. Wellicht is het handig even inzicht te krijgen in wat er nou eigenlijk in die griepprik zít.. Behalve natuurlijk een boel geprojecteerde angst..! We kregen een mail van Wouter, die ons dit ingrediëntenlijstje zond. Je krijgt er kippenvel van.. Dat zit er overigens nog nét niet in, in dat griepprikvaccin, maar voor de rest tref je een hele santekraam aan..

effect griepprik teletekstWellicht wordt het ook eens tijd om aan je huisarts zélf te vragen: “Dokter, neemt u zelf dit vaccin?”. Wan uit onderzoek blijkt immers dat het percentage artsen dat ‘gelooft’ in vaccinatie, ver onder het gemiddelde ligt van de ‘burgerij’. Want als je erin gelooft, neem je zelf toch ook zo’n preventieve prik.. Toch? Maar waarom doen ze dit dan minder dan hun patiënten dit geacht worden te doen..?

Geloven deze artsen niet in een (griep)vaccinatie, of hebben ze wellicht té weinig tijd voor een klein griepprikje.. En mogen/kunnen ze die prik misschien niet bij zichzelf zetten? Zijn ze in dat verband (..) té stoer om naar een collega te gaan. Jeetje.. Maar is het niet simpel.. Wij geloven dat het in ieder geval iets te maken moet hebben met het ‘niet-geloven’ in het vaccin, en ‘bedenkingen hebben’ bij vaccinaties in het algemeen en de griepvaccinatie in het bijzonder..

Het baanbrekende boek van Daan de Wit over de fraude met de Mexicaanse griep, toont klip en klaar aan dat de 'goede bedoelingen' van Big Pharma erg ver te zoeken zijn. Het lukt deze industrieën maar niet om naar een evenwicht streven in de controverse tussen zoveel mogelijk geld verdienen en zo min mogelijk medicijnen verkopen.. (klik voor artikel over dit boek!)
Het baanbrekende boek van Daan de Wit over de fraude met de Mexicaanse griep, toont klip en klaar aan dat de ‘goede bedoelingen’ van Big Pharma erg ver te zoeken zijn. Het lukt deze industrieën maar niet om naar een evenwicht streven in de controverse tussen zoveel mogelijk geld verdienen en zo min mogelijk medicijnen verkopen.. (klik voor artikel over dit boek!)

Kijken we naar wetenschappelijk bewijs van die griepprik, dan kom je keer op keer onderzoek tegen, dat toch écht niet in staat is om de effecten van die griepprik aan te tonen.. Kijk hiernaast naar een teletekstbericht van vorig jaar.

Let wel, wij geloven zeker dat een griep dodelijk kan zijn, voor zwakkeren en kwetsbare groepen. Een griep kan dan nét de zogenaamde ‘genadeklap’ zijn en de dood tot gevolg hebben.. Maar is het niet eens tijd om deze zaken in een helderder perspectief te zien, dan door het vertroebelde kijkglas, waardoor we nu naar (griep)vaccins kijken..?

En weet je.. Er staan hier op de site genoeg artikelen die keihard aantonen dat ook de griepprik een product is, waaraan zoveel mogelijk geld verdiend moet worden. Vooral door de farmaceutische industrie. En dat aan dit product, minder prettige, of zelfs gevaarlijke kanten zitten, die niet belicht worden, staat ook als een seinpaal boven water.. Wanneer worden we eens wakker en vragen we om keihard bewijs dat vaccins:
– absoluut zeker werkzaam zijn, en
– absoluut zeker veilig zijn..!

Vaccinaties zijn niet 100% veilig en zij worden, naar onze mening en die van vele, vele anderen ,niet op verantwoorde, integere én transparante wijze verkocht..! Sterker nog, u krijgt geeneens garantie op dit product.. En nóg sterker.. De fabrikant wijst zelfs alle aansprakelijkheid af.. Tijd om wakker te worden en blijven, zo lijkt ons.. Terug naar de ingrediënten, in dit verband. Hier is het lijstje, met dank -zoals gezegd- aan Wouter..!

In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:

Ethyleen glycol
Dit is bekend in de volksmond als ‘antivries’… Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet je hier nog aan toevoegen?

Hoe ongelofelijk het ook klinkt, maar er is nog nooit bewezen dat vaccinaties werken. Nog nooit heeft er bijvoorbeeld een officiële, vergelijkende studie plaatsgevonden tussen niet-gevaccineerde en gevaccineerde kinderen…
Dr. Phillip Incao

Phenol
Bekend desinfecteringsmiddel..

Formaldehyde
Kankerverwekkende stof. Een bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren, door het zg. ‘sterk water’. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is..

Aluminium
Giftige stof in deeltjes die je hersencellen aantasten. Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

Neomycin & Streptomycin
Anti-biotisch en geeft allergische reacties.

MF59,AS04
(= squaleen) In verband gebracht met auto-immuunziekten, MS,Lupus, veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom

Aluminium(verbindingen)
Zoals gemeld bij aluminium, geeft hersenschade, Alzheimer, ADHD

De dramatisch stijging van autisme begon pas, toen de enorme hausse vaccinaties op gang kwam
De dramatisch stijging van autisme begon pas, toen de enorme hausse vaccinaties op gang kwam

Thimerosal
Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik! Veroorzaakt hersenschade, autisme, Alzheimer, een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast. Een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.

Een andere, zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten (HIER). Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?

Conserveringsmiddel..? Als reden voor de toevoeging van thimerosal in vaccins, wordt opgegeven dat dit wordt gedaan om bacteriële groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor 10 toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme.

Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen. (lees in dit verband het aritkel van Robert Kennedy jr. HIER)

Polysorbaat
Veroorzaakt onvruchtbaarheid

Kortom.. Werk aan de winkel voor al die pro-vaccinatiewerkers, om hier onder dit artikel uit te leggen wat deze stoffen in vaccins doen.. Of..

x

x
En wat zeggen de bijsluiters van de griepvaccins eigenlijk…?

(we nemen hier de bijsluiter van ‘Flulaval’ als referentie, waar andere griepvaccins hetzelfde melden!)
X

griep-bijwerkingen-en-werking

Afgezien van de eerste twee punten (8.4 en 11) lijkt een focus op punt 13 belangrijker:

‘Flulaval is niet getest op kankerverwekkende bijwerkingen, noch de invloed op vruchtbaarheid en/of invloed op de foetus.’

X

En dan… Over de werking van het vaccin, waar het toch om begonnen was, nietwaar..?

griep-bijwerkingen-en-werking2

‘Er zijn geen gecontroleerde tests geweest, die adequaat aantonen,

dat er sprake is van de afname van het aantal griepgevallen,

nádat ‘Flulaval’ werd toegediend als griepprik/vaccinatie..’

Reacties op dit artikel:
Wellicht is één van de reacties op onze Facebook-pagina wel heel veelzeggend.. Heb je een dergelijke ervaring, plaats hem hieronder in de reacties, of evt. ook op FB:

wtk facebookAyasha Esther: “Bijna 40 jaar geleden is deze idioterie al begonnen. Bij het bedrijf waar ik toen werkzaam was, was het verplicht de griepprik te halen. Je raadt nooit wat er daarna gebeurde. Bijna de helft van de medewerkers incluis mijzelf, werd ziek van die griepprik plus een pijnlijke arm die je een paar weken niet meer kon gebruiken. Het resultaat was een ziekteverzuim binnen het bedrijf als nooit te voren van gemiddeld 2 tot 3 weken. Vanaf dat moment was er geen verplichte griepprik meer. Maar nog steeds zijn er mensen die er in tuinen en nog gewillig en vrijwillig zich met gif in laten spuiten.”

600 gedachten over “Een griepprik? Daar zit wat in; daar zit dit in..!

  1. Sinds ik als 50 plusser bij de doelgroep schijn te horen krijg ik ieder jaar een oproep tot vaccinatie, deze gaat dan ook gelijk de open haard in.
    van griep of verkoudheid heb ik doorgaans eigenlijk nooit last, als iedereen om me heen loopt te snotteren zich de longen uit het lijf blaft of ziek op bed ligt, heb ik slechts de begin verschijnselen die een dag later weer voorbij zijn, echter eens in de 9 a 10 jaar zet het wel door en ben dan een dag of wat echt doodziek, daarna hoef ik me voor jaren geen zorgen meer te maken.
    Weerstand, normale en gezonde voeding speelt voor mij een belangrijke rol, veel fruit,noten en wat er zoal in het wild te vinden is aan wilde groenten en vruchten, kant en klaar meuk, voorgesneden groente en wat dies meer zij koop ik zelden, meeste groente haal ik op de markt, daarnaast eet ik zeker drie a vier keer in de week vis, vooral haring, spiering, ansjovis(verse, sardines(verse) wadkrabben etc, vlees haal ik bij de turkse slager, meestal lamsvlees/lever of paardenvlees op de markt, omdat supermarktvlees zowiezo niet te eten is (of je moet gebakken schoenzolen lekker vinden) verder mijd ik voor zover mogelijk voedsel met teveel additieven. frisdrank, zogenaamde gezonde petflessen sapjes, alcohol ed gebruik ik zelden, gewoon los fruit vd markt door een sapcentrifuge stampen is vele malen lekkerder, ook volle melk/karnemelk gaat er hier literwijze doorheen.
    Maar ben als overgewichtige en stevige roker beslist geen gezondheidsfreak te noemen.
    Ben er echter wel van overtuigd dat voeding een hele belangrijke rol speelt in je algehele weerstand, en dat haal je niet uit die voorgekauwde en gespeedfokte en kasgekweekte supermarkt producten.
    Je gestel afhankelijk/verslaafd maken aan griepvaccinaties lijkt me ongeacht de kwalijke samenstelling zowiezo niet goed.
    mijn mening is dat als je verder gezond bent, je lichaam zeer wel in staat is een eventuele influenza aanval te pareren.
    Ik ga liever gewoon dood zeg maar, zonder hulp en bijwerkingen van allerlei lichaamsvreemde chemische middelen die meekomen met het vaccin.

    1. Bij gebrek aan open haard heb ik mijn oproep netjes ongeopend bij het oud papier gegooid . Net als alle voorgaande jaren .

    2. bij gebrek aan een oproep heb ik mijn houtkacheltje maar aangemaakt met de oproep voor de hpv injekties voor mijn dochter.

    3. Bij gebrek aan griep hebbend neem
      ik nog graag en liever een kalmoes,
      als ie maar ijs en ijskoud isz….

  2. Wouter bedankt voor jouw informatie. Het zal velen nog niet bekend zijn.

    Voor al degenen, die nog twijfelen betreffende het wel of niet nemen van de inmiddels beruchte GRIEPPRIK, hierboven een opsomming van gifstoffen, die je allemaal “cadeau” krijgt. Op de site http://www.eqgen.nl/vaccins_griepprik_altzheimer.html wordt net als op http://www.vaccinvrij.nl zééééér zinvolle informatie verstrekt!

    De aanwezige ‘antivries’ zorgt er met de GRIEPPRIK ieder geval niet voor, dat jouw eigen motortje schadevrij blijft ronddraaien maar het ‘kwik’ aandeel, zal je, als verantwoordelijk bestanddeel van de ziekte van Alzheimer, niet meer in staat stellen je hierover zorgen te maken, toch? Twee vliegen in één klap! Voor wie? Daar mag je als lezer over denken en zelf invulling aangeven.

    Ja inderdaad cynisch gesteld, maar daarom niet minder waar.

    ‘All truth passes through three stages.

    
First, it is ridiculed.


    Second, it is violently opposed.

    Third, it is accepted as being self-evident’.

    Arthur Schopenhauer (1788 – 1860)

  3. Wat een lulartikel! De meeste stoffen die hier worden opgenoemd zijn lichaamseiegen stoffen. Het is niet de stof die schadelijk is maar de hoeveelheid er van. Water is dodelijk, je kunt er in verdrinken. Natriumchloride is dodelijk, als je maar 3 soeplepels vol in 2 minuten opeet (natriumchloride is gewoon keukezout hoor) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Er is best van alles te beweren over de griepprik maar doe dan dan een beetje echt gefundeerd en anders, lees iets goeds en zoek eens uit hoeveel mensen elk jaar aan griep overlijden. Geef dan wat suggesties hoe je dat risico vermindert zonder dat je zelf beter wordt van dat advies

    1. In de eerste plaats is het geen lulartikel, maar VIND JIJ dat. Waarom noem je geen feiten, zoals wij die stoffen noemen..?
      Vervolgens vragen wij ons af, waarom we in dit land € 53 miljoen besteden, om op een ONBEWEZEN WIJZE, mensen van de griep te redden.. En hoeveel mensen sterven er aan een gewone griep dan? (Ik heb het niet over de Mexicaanse :roll:)
      Plaats jij dan die cijfers over wat er werkelijk gebeurt. Ook daar worden de heren wetenschappers het niet over eens. De griep van vorig jaar is gemuteerd en is de griep van dit jaar niet meer; hoe wil je dan in godsnaam van de griep-van-vorig-jaar een vaccin maken voor dit jaar..?
      En zo is er idd van alles te zeggen over vaccins en de voors en tegens. Maar om het dan een ‘lulartikel’ te noemen.. Jemig de pemig. Trouwens.. wat is in hemelsnaam een lulartikel..?

    2. @arie

      Lichaamseigen aluminium??lichaamseigen ethyleen glycol( wat voor lijf heb jij???)??Zo kan je het hele rijtje afgaan . Wat een lulcomment van jou zeg!

    3. Ik heb niets met het RIVM of met een andere belangenorganisatie. Waarom vind ik dit artikel een lulartikel? Wel, een goed artikel zou in dit geval 3 zaken weergeven: De stoffen die in de griepprik zitten, de hoeveelheden van die stoffen die je dan binnen krijgt en als derde de verwijzing naar de onderzoeken van wetenschappers die je aanhaalt. Als je 1 of meer van deze punten weglaat verliest zo’n artikel zijn waarde en wordt wat ik noem een lulartikel. Dit is er dus zo een. verder tav de genoemde stoffen: Formaldehyde is gewoon een stof die in je lichaam voorkomt, aluminium ook. Ethyleenglycol zit ook in wijn, in witte wijn wat meer dan in rode dacht ik(weet ik niet zeker) Toevoegen mag niet, als dat wel gebeurt is het strafbaar.
      Dat een aantal stoffen gewoon lichaamseigen stoffen zijn kun je hier vinden:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Composition_of_the_human_body#Major.2C_minor_and_trace_elements

      Voor al die stoffen geldt, en daar stapt de schrijver gemakshalve overheen, dat de hoeveelheid de giftigheid bepaalt.
      Maar goed, doe ermee wat je wilt.

    4. http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m4&s=M22&ss=P829&l=NL

      Heb je dit soort artikelen ook gelezen,Arie?
      Ik denk niet dat jij zo’n figuur bent die dit wil lezen. Daarom een stukje daaruit. Ben je snel klaar:

      “De studies over vaccinatie die wij voorgeschoteld kregen, bleken niet adequaat en wetenschappelijk te zijn opgezet. De componenten van de vaccins waren niet voldoende getest. Er werden vaak geen vergelijkingsgroepen gebruikt of ze werden niet juist voorbereid. De conclusies over vaccinveiligheid en doeltreffendheid pasten daarom niet bij de wetenschappelijke standaard die men geacht werd te handhaven”.

  4. @ Arie, werk je voor t rivm ofzo?…
    Er valt veel te zeggen hierover, uiteindelijk draait t allemaal om veel geld verdienen aan de (gevoerde)angst vd mens, schandalig!
    Temeer daar heel t gebeuren ook nog eens door de burger zelf betaalt wordt..
    Als mr Couthino en cs er eens mee zou beginnen zichzelf met al dat gif vol te spuiten, en liefst wat xtra, om aan te tonen hoe goed t wel niet werkt.

  5. Het spekken van de beurs

    Even terug naar 2011 : Minister Schippers’ antwoord op kamervragen : “De kosten van de jaarlijkse griepvaccinatie bedragen in totaal € 57,5 mln. De huisartsen ontvangen € 10,22 per vaccinatie voor het selecteren en oproepen van patiënten, het vaccineren en het registreren hiervan. De vaccinprijs voor griep bedraagt gemiddeld € 3,54 per dosis. Hoeveel beide partijen na aftrek van kosten hieraan verdienen weet ik niet.”
    Bron : http://zembla.incontxt.nl/seizoenen/2010/afleveringen/20-11-2010/schippers_vindt_griepprik_wel_effectief

    Actueel : volgens het draaiboek van het Nederlands Programma Grieppreventie (NPG) voor de uitvoerders van de seizoens-influenzavaccinatie, is dit bedrag inmiddels bijgesteld en ontvangen huisartsen in 2013 als vergoeding € 10,63 per toegediend vaccin voor zijn kosten en werkzaamheden in het kader van het NPG.

    Opmerkelijk is dat enkele moeders op facebookpagina’s getuigen van het oproepen van hun nog jonge kinderen (1-2 jaar) om de griepprik te komen halen, terwijl in de bijsluiter het volgende staat : Kinderen van 6 maanden tot 35 maanden: klinische gegevens zijn beperkt. Opvallende aanvullende opmerking : ‘Voor kinderen die niet eerder zijn gevaccineerd moet een tweede dosis worden toegediend na een tussenperiode van ten minste 4 weken.’ En dan weer even terug naar de informatie van het NPG : De huisarts ontvangt twee keer een vergoeding als om medische redenen twee keer is gevaccineerd. Het gaat dan bijvoorbeeld om kinderen jonger dan 6 jaar die niet eerder een influenzavaccinatie hebben ontvangen….
    Bron : http://www.snpg.nl/griepcampagne/declareren.htm#1

    Vraag van de week : zou de huisarts nu bezorgd zijn om de gezondheid van uw kind, of om de inhoud van zijn portemonnee? Huisarts Hans van der Linde nog maar eens citerend (in 2009) : “Ik hou er netto een wereldreis aan over”…

    Het laatste nieuws in de media : ‘In de groep van 60- tot 65-jarigen liet 50 procent zich vaccineren in 2012. In 2008 was dat nog 64 procent.’ Conclusie : huisartsen ‘moeten’ zich nu wel op een andere doelgroep concentreren: onze kinderen…

  6. Wat een onzin! Als Wouter of de auteur van dit artikel ook maar een heel klein beetje onderzoek gedaan, hadden ze de site van het RIVM vast wel gevonden. (http://www.rivm.nl/Onderwerpen/G/Griepprik/Hoe_werkt_de_griepprik) Daar tstaan ook netjes en openbaar de bijsluiters van twee griepvaccins. Het overgrote deel van de stoffen die in het artikel genoemd worden zitten simpelwg niet in die vaccins. Als je ergens een artikel over schrijft, kom dan niet aan met onwaarheden…

  7. Hallo ik woon in Frankrijk en krijg van de maladie (de ziektekostenverzekering) een brief dat ik de griepprik moet halen en vorig jaar toen ik ziek was zei de dokter hebt u geen griepprik gehad, ik zei nee, toe zei de dr. dan bent u daar ziek door.maar het is toch normaal dat je een paar keer per jaar een beetje verkouden of zo bent, en wat ik had was helemaal geen griep.ook dit jaar ligt de brief in de vuilnisbak; laat hem zelf de griepprik maar helen.

    1. Ik woon ook in Frankrijk, Elly en ook bij ons gaat de oproep linea recta de poubelle in… En ja, ook wij zijn wel eens snotterig, maar met wat extra vit.C weer héél snel achter de rug. Hou er rekening mee dat de huisarts ‘het’ ook niet weet en wss net als in Ndl verplicht is die oproepen aan zijn cliënten te sturen (die dan niét verplicht zijn de prik te halen)…

    2. Bonjour pour les Hollandais qui demeurer quelque part an France, zorg dat je een goede tot zeer goede verstandhouding met je huisarts krijgt, bedankje, Klein cadeautje, het zijn ook maar mensen, en vaak gestrest, en plat gelobby’d, onze huisarts laat de beslissing altijd aan ons, wat de griep prik betreft, ook als wij andere medicijnen voorstellen, zij is er niet altijd van overtuigd, maar laat de hand aan jou.
      Mooi weer hier Zon, en 23°, dus buiten eten !

  8. Een mevrouw die ik goed ken, werkt in een oude vandage verzorgings huis, denk 2 jaar geleden hadden ze 8 doden te betreuren, oude fragile mensen, hebben de griep niet kunnen doorstaan zonder enting, vrije wil wordt gerespecteerd, maar men is daarna toch weer gaan enten, en wel zieken, maar geen doden meer.

    Heb soms het gevoel dat je moet kiezen, na gelang de situatie, en niet te veel moet doorslaan, sommige Schrijvers komen wel een beetje erg dogmatisch op mij over.

    Dit zijn zo maar wat gedachten, wil daar verder geen consequenties aan verbinden, prettige Zondag allemaal.

    1. Andersom bestaan die verhalen ook. Een patiënte van mij werkt in een verzorgingshuis en vind ieder jaar een sterke stijging van overlijdens vlak nadat de arts iedereen heeft gevaccineerd. Vaak de volgende morgen al. Maar ja, zolang het niet wetenschappelijk is bewezen is het natuurlijk allemaal toeval. Toch zijn er sterke aanwijzingen dat het een hartstilstand veroorzaakt.
      Daarnaast heb ik in de praktijk meer mensen ziek zien worden van de griepprik dan van de griep zelf.

    2. Harry S, Natuurlijk kan dat, misschien kwamen deze griep injectisch rechtstreeks van de pensioen betalers.
      Als niet medisch opgeleid persoon, kun je een beetje je persoonlijke gedachten geven, of wat je zo opgepikt hebt, verder gaat dit niet. Ik persoonlijk neem de laatste jaren, na mijn bewust wording geen griepprik meer, maar daar integen mijn vrouw wel, zo zit het op de wereld.

    3. Verder vind ik statistieken heel belangrijk, over dit soort voorvallen, als die er zijn natuurlijk.

    4. Ik weet niet hoe oud die oudevandagen waren. Maar misschien was het gewoon tijd om te gaan. Moet je dan het leven gaan rekken van die oude mensen? Ik vraag me af of ze dat zelf wel willen.

    5. HarryS 9.1 Ik ken in de familie het geval van een 83-jarige, altijd gezond en wandelend. Altijd de griepprik gehaald, tot de laatste griepprik.. Hij werd na 2 dagen hartstikke ziek, ná de prik. Overleed binnen 1 week.. En maar volhouden dat die prik er niets mee te maken heeft.. Hij is immers ‘bewezen’ en ‘bewezen veilig’.. Ohnee, bewezen is ie niet.. En als ik naar het lijstje rotzooi kijk wat er in een vaccin zit, durf ik ook niet meer te spreken over ‘bewezen veilig’..

      Zit nu te denken: ‘worden die vaccins überhaupt nog wel getest.?? Of is het gewoon ‘U hebt als producerend farmaceut een griepvaccin-productievergunning en doet maar raak’..’?? Misschien eens goed om in te duiken..

    6. ‘Griepvaccins getest’, Guido? Tuurlijk, non-stop, jaar-in-jaar-uit en in de praktijk (hoe anders?)… Zolang ze (RIVM) zich houden aan hun discutabele stelling : ‘Ziekten zoals hersenbeschadiging, ontwikkelingsachterstand, epilepsie, diabetes, autisme of overlijden door bijvoorbeeld wiegendood komen NOOIT door de inenting’, zal er GEEN omslag in dat verwrongen denken plaatsvinden…

  9. Over 10 dagen zijn we weer aan de beurt , wat is wijsheid ?
    ik heb aan de huisarts gevraagd moet mijn man de prik wel hebben ?hij heeft net 2 weken geleden een open hartoperatie ondergaan .
    de huisarts zegt ja juist nu maar als ik hier boven lees weet ik het zo net niet hij heeft net narcose achter hem dat zit ook nog in zijn lijf wat is wijsheid .

    1. mijn zoon is ook hartpatient en die heeft nog nooit een griepprik gehad, de oproep gaat direct de prullebak in.

    2. Als u twijfels heeft, kunt u ook de dokter die uw man heeft begeleid bij de operatie om advies vragen. Het lijkt me zeer sterk dat hij tegen vaccinatie zal zijn, maar dat is waarschijnlijk wel de persoon die dat het beste kan inschatten na de operatie van uw man.

      Ik vermoed echter dat hij of zij hetzelfde zal zeggen als uw huisarts. Na een operatie is het immuunsysteem misschien minder, of is uw man net iets minder sterk. (Hoewel ik natuurlijk het beste hoop.) Juist voor deze mensen is de griep net wat gevaarlijker dan voor jongere en gezonde mensen.

      Wat ik in ieder geval niet zou doen is afgaan op een artikel dat niet eens de juiste ingrediënten van de griepprik geeft.

    3. Ik zou in ieder geval niet afgaan op een reactie, die niets ander voor lijkt te staan, dan het complete verhaal onderuit halen.. Geen nuance in zijn toonaard legt, maar even rigoreus als hij de ‘ander’ placht te beschuldigen, zélf even zwart is als de ketel die hij verwijdt.

      Nel, er zijn zóveel manieren om je immuunsysteem te versterken.. Kijk eens op internet.. Vitamine C is daarbij de grootste krachtpatser.. Zoals we allemaal weten. Voldoende rust en weinig stress is essentieel voor een goede start, het immuunsysteem te bekrachtigen. En Nel, kijk naar de reactie van Ellen hieronder (9.6). Het RIVM ontkent gewoon keihard dat er überhaupt sprake is van vaccinatieschade.. De nieuwe kleren van de keizer..? Niemand die mag schreeuwen dat de koning in zijn blote kont loopt..?

      En wat ik zou doen Geert? Ik zou helemaal geen rotzooi in mijn lijf laten spuiten (of nog erger: in het lijf van mijn kind!) als niet:
      – absoluut bewezen was dat het werkzaam was, en
      – absoluut bewezen was dat ze veilig blijken te zijn..

      Weet je wat het is Geert..? Vaccins zijn door ‘de keuring’ gekomen, en hoeven dus niets meer te bewijzen.. En weet je hoe ze door de keuring zijn gekomen Geert..? Vertel dát eens, als je het zo goed weet.. En ook en vooral over de schade die er uit voortvloeit, dat die is afgedekt, door het goedkeuringsstempel van de ‘autoriteiten’.. En door wat nog meer Geert..?? Door de immuniteit die Big Pharma voor zichzelf heeft afgedwongen.. Evt. schade kan, mag en zal niet op hen worden verhaald.. Nee, dan ben je lekker bezig, om deze club te vertrouwen..?! En dan zijn we weer bij veiligheid en werkzaamheid. NOOIT BEWEZEN.. Gaat het daar niet om Geert..??

      De huisarts zegt overigens ‘JA’, omdat hij dat MOET beste Geert. Wordt wakker man. Een huisarts mág je niet eens waarschuwen voor vaccinaties. Maar wat je wel ziet zijn (huis)artsen die zélf GEEN vaccinatie nemen..!! Capice..

      En lees -voor je eigen bestwil- gewoon eens even dit verhaal van Door Frankema.. Over de bijsluiters bij vaccins.. Dan weet je wat er allemaal wél inzit..
      http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/wat-vaccinbijsluiters-tussen-de-regels-vertellen/

    4. @ Geert: Misschien loont het de moeite om je huisarts de juiste ingrediënten te vragen van de Grote Griep Pandemonium? Zie het drieluik de Leugen Regeert hier op WTK. http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/de-leugen-regeert-de-grote-griep-propaganda/

      En vraag je huisarts en het verplegend personeel ook gelijk even of ze hun kinderen hebben gevaccineerd (en zo ja, of ze dit volledig ‘vrijwillig’ hebben gedaan, dus zonder collegiale druk of druk vanuit de werkgever via ‘behandelrichtlijnen’). Blijft namelijk interessant dat maar zo,n 30 % van het zorgpersoneel zelf kiest voor gif in hun lijf (hetzelfde geldt overigens voor reguliere behandeling van kanker en het gebruik van chemokuur, zeer interessant)

    5. Beste Guido,

      Laat ik vooropstellen dat ik geen dokter ben en geen claims maak die ik niet kan onderbouwen. Wat ik echter wel kan doen is de lijst met stoffen uit het artikel vergelijken met de openbaar gepupliceerde bijsluiters op de site van het RIVM (http://www.rivm.nl/Onderwerpen/G/Griepprik). Daaruit blijkt simpelweg dat het overgrote deel van de stoffen uit het artikel miet in de huidige riepvaccins voorkomen. Blijkbaar is het niet nodig om met de juiste feiten aan te komen als je mensen angst wil aanjagen.

    6. Piet, als iemand (ene ‘Wouter‘) u zou vertellen dat u geen indakaas moet eten omdat ze daar uranium in doen, geloof je hem dan ook op zijn woord, of kijk je toch even welke ingredienten er in pindakaas zitten?

      Persoonlijk vind ik een openbaar gepubliceerde bijsluiter, die door de relevante beroepsgroep gebruikt wordt, toch net een heel stuk geloofwaardiger dan een anonieme Wouter.

    7. Geert, ik ga dat altijd bij meerdere instanties onderzoeken. Dus niet alleen bij RIVM, of alleen maar bij Wouter. Jij wel lijkt het.

    8. Piet, aangezien jij betere bronnen hebt:

      Ben je het met me eens of oneens dat dit artikel feitelijke onjuistheden bevat met betrekking tot de stoffen in huidige griepvaccins in Nederland? Als je het oneens bent zou ik graag je bronnen willen zien.

    9. Geert, volgens mij gaf jij maar één bron aan:RIVM. En die vertrouw ik niet!
      Wat het artikel betreft, hoort maar één stof daar niet in te zitten (Thimerosal), maar duikt nog steeds op (zie eerdere opmerking van mij).

      En als je bijvoorbeeld dit artikel leest(je kunt op internet veel van deze artikelen vinden), dan ben ik wantrouwig.
      Misschien vind je deze site ook interessant:
      http://griep.blog.nl/pandemie/2009/08/16

      Volgens mij heb ik je voldoende geantwoord. Anders weet ik het ook niet meer.

    10. Het artikel noemt meerdere stoffen waarvan ze zeggen dat het in griepvaccins zit. Volgens de site van het RIVM zitten de meeste van die stoffen niet in de huidige griepvaccins. Iemand van de twee heeft ongelijk. Jij zegt dat het RIVM (al dan niet bewust) onwaarheden vertelt over de inhoud van griepvaccins.

      Dat is een behoorlijke aantijging. Iets waar ze misschien wel voor vervolgd kunnen worden. Alleen zal een rechtbank denk ik toch iets meer willen zien dan “iemand op het internet zegt dat…”

  10. als hart en longpatient, val ik onder de risico groep en haal dan ook elk jaar netjes mijn griepprik. maar de laatste 2 jaar ben ik op de koffie gekomen. 2 jaar geleden een week na de griepprik viel ik altijd flau. dit gebeurde 5 keer tot ik na een val mijn neus brak.vorig jaar na de griepprik kreeg ik een hartinfarct en lag een week in coma. na overleg met mijn longarts mag ik dit jaar geen griepprik meer halen. komt toch niet uit de lucht vallen of…….??

  11. Even nieuwsgierig geworden de Lareb-melding-databank bekijkend onder Vaxigrip (griepvaccin) : http://www.lareb.nl/Databank/Zoek-op-geneesmiddel.aspx , levert dit op (overlijdens worden dus nooit aan het vaccin geweten!) : slechts 4 meldingen van hartstilstand (1999, 2007/09/10), en let dan vooral op deze aanvullende notering bij het aanklikken van de dossiers : ‘overleden; hoeft niet door bijwerking te komen’! : http://www.lareb.nl/specialpages/Reaction-Detail?pt=10028596&atc=J07BB02

    1. Over bij-werkingen gesproken: mooie cartoon zag ik zojuist op Facebook.. wat een toeval.. 😉
      bijwerkingen

  12. “Thimerosal Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik!”
    Ja en? Keukenzout bestaat voor 50% uit chloor en 50% uit natrium…
    Overigens zit thimerosal niet in de griepvaccins.

    1. Van Rooij noemt het zowel ‘grappig als diep ernstig’ dat het bestrijdingsmiddel Thiomersal volgens de Nederlandse wet niet is toegelaten, maar zich nu wel in miljoenen vaccins voor de Nederlandse bevolking bevindt. ‘Het (vaccin) zal dan ook in Nederland als hoog problematisch gevaarlijk afval moeten worden opgeslagen of tegen zeer hoge kosten verantwoord moeten worden verwerkt.’

      Het is volgens de Nederlandse Wet zelfs een ‘ernstig strafbaar feit’ dat het verboden bestrijdingsmiddel Thiomersal in de vaccins verwerkt is. Hierdoor is er sprake van ‘direct ernstig gevaar voor personen’. Thiomersal (/Thimerosal) is niets anders dan een chemisch verontreinigde kwikverbinding. Overigens zijn volgens Van Rooij (en vele andere internationale kritische experts) de andere chemische stoffen die aan deze kwikverbinding zijn verbonden, ‘nog gevaarlijker dan kwik.’

      Te vinden in:
      http://xandernieuws.punt.nl/content/2009/10/nederlandse-wetgeving-verbiedt-vaccin-ingredient-thimerosal

      Dat het bij wet verboden is, wil niet zeggen dat het niet in vaccins wordt verwerkt. Als politici daaraan meewerken,dan gaat dat gewoon gebeuren.

    2. Hoi,

      Ik vraag me af of u ooit scheikunde hebt gehad.
      De reden dat ik me dit afvraag is om deze zin: “Keukenzout bestaat voor 50% uit chloor en 50% uit natrium.”
      Als u ooit scheikunde hebt gehad, zou u weten dat keukenzout uit chloor-IONEN en natrium-IONEN bestaat.
      En een ion is een atoom van een bepaald element met een andere hoeveelheid elektronen.
      Bijvoorbeeld: Natrium geeft 1 elektron af en Chloor neemt 1 elektron op.
      Hierdoor wordt Natrium een positief ion en Chloor een negatief ion.
      Omdat positief en negatief elkaar aantrekken, reageren de Natrium-ionen en Chloor-ionen met elkaar en er vormt zich Natriumchloride ook bekend als keukenzout.
      De ionen zijn niet de atomen van de elementen en hebben dus ANDERE eigenschappen.

      De woorden die ik met Caps Lock heb geschreven, zouden eigenlijk vetgedrukt moeten zijn, maar dat kan hier niet.
      Even voor de duidelijkheid, dat het niet is, omdat ik boos ben.
      Wat niet-autisten soms vinden.
      En ja, ik heb autisme.

  13. Het volgende zou misschien wel eens een uitdaging kunnen zijn voor de ‘skeptische lezers’ om zelf uit te testen (denkend aan de voorgestelde uit te reiken ‘homeopatie-prijs’):

    Melk staat op zich bekend als gezond, maar wanneer ingespoten kan een kleine hoeveelheid pure (gesteriliseerde) melk je behoorlijk ziek en koortsig maken. Dit was vroeger (en nu?) binnenskamers al een gekend probaat middel onder soldaten om tijdens hun diensttijd een paar daagjes ziekteverlof te kunnen krijgen… Bewijs hiervan werd al in de 19e eeuw geleverd.

  14. GuidoJ,
    Ikzelf sta behoorlijk kritisch tegenover vaccinaties in het algemeen en de pharmaceutische industrie in het bijzonder.

    Je punt is duidelijk, ik neig ernaar het met je eens te zijn, en tegelijkertijd vind ik je artikel een gemiste kans:
    Ten eerste, een goed onderbouwd betoog bevat relevante feiten (voorbeeld: als Thimerosal niet in griepvaccins zit, dan is het overbodig de stof in deze contaxt te noemen).
    Ten tweede, een gebalanceerde reaktie op tegenargumenten (lees: Arie, Geert) draagt bij aan je geloofwaardigheid.

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt. In dat geval stuur ik het ook door naar mijn ouders die op het punt staan een griepprik te halen.

    1. Tuurlijk Michiel kan ik er wat mee; je hebt wel degelijk een punt. Maar besef je dat je op een site zit, waar 1 persoon probeert de eindjes aan elkaar te knopen..?? Het is allemaal makkelijk roepen, maar alles is relatief, zelfs dát.. Het ga je goed.
      Niet proberen de ander te ‘verbeteren’, dat is wat ik vraag (in dit geval niet aan jou!), aan deze personen. Natuurlijk hebben ze daartoe het volste recht, maar het gaat om de teneur.. Stap op je internet-surfplank en informeer jezelf. Nondepie.. Het probleem is vele, vele malen groter dan je hier op de site überhaupt kunt lezen/leren.
      In dat verband vind ik het ridicuul dat je je ouders een onvolledig verhaal stuurt…! Een reactie als: ‘Ik ga hier eens wat dieper induiken, WANT mijn ouders staan ook weer op het punt een prik te halen’, is misschien een krachtiger reactie. Tussen de regels door iemand bekritiseren en dan het ‘naar je ouders sturen’… Vreemd eigenlijk, nu ik er zo over zit te denken..

  15. Ik ben zelf ook geen fan van de griepprik, ik neem hem nooit omdat er lichte bijwerkingen zijn en ik sowieso niet vatbaar lijk te zijn voor de ziekte (nog nooit griep gehad). Bovendien duikt er toch telkens weer een variant op waartegen het vaccin niet blijkt te helpen. Dus met het eerste stukje van het artikel ben ik het wel eens.

    Daarna wordt het artikel echter totale paniekzaaierij. Eerst is er de lijst met gifstoffen, die pas gevaarlijk zijn bij dosissen die veel en veel hoger zijn dan het kleine beetje dat (al dan niet) in de griepprik zit. Veel gifstoffen zijn in kleine hoeveelheden totaal onschadelijk of zelfs heilzaam. En er zijn ook heel veel dagdagelijkse “veilige” stoffen die bij een overdosis dodelijk kunnen zijn. Dus dat zegt helemaal niets.

    Maar waar ik het helemaal van op mijn heupen krijg, is dat fabeltje over autisme dat maar niet de wereld uit te helpen is. Dat is ronduit gevaarlijk! Er is ooit eens EEN wetenschappelijke studie geweest die dat verband aantoonde, maar die wetenschapper (Andrew Wakefield) heeft achteraf toe moeten geven dat hij zijn onderzoeksresultaten vervalst had om zo een grote naam voor zichzelf te maken. Totaal uit de duim gezogen, maar sindsdien blijft dat verhaal de ronde doen zodat duizenden mensen uit angst hun kinderen niet meer tegen kinderziektes willen inenten. Met als resultaat een enorme heropflakkering van allerlei ziektes waarvan we dachten dat ze min of meer uitgestorven waren. Echt erg is dat, en dit soort artikels werkt dat in de hand. Hierdoor gaan kinderen dood!

    Dus laat die griepprik misschien gerust zo, ik ben ook niet overtuigd van de effectiviteit ervan, maar breid die conclusie niet uit naar andere vaccins en hou alstublieft eindelijk eens op over die vermeende link met autisme.

    Meer informatie op http://en.wikipedia.org/wiki/MMR_vaccine_controversy

    1. En weer wordt Wiki erbij gehaald, alsof dat de waarheid is. Gebruik Wiki alleen als het geschiedenis betreft.

      En wat dat autisme betreft, je hieft maar te googlen en wordt overstelpt met verhalen waar je echt bang voor wordt.
      Michel, je haalt alleen Wakefield erbij,omdat hij het vervalst had, wat hij toegegeven.
      Je hebt waarschijnlijk geen dieper onderzoek gedaan.

    2. Beste Michel Colman,

      Je bent absoluut niet goed geinformeerd mbt autisme en vaccinaties.
      Er zijn meerdere rechtzaken geweest waarbij de autisme en vaccinaties aan elkaar werden gelinkt. Er zijn zelfs speciale rechtbanken ingericht voor vaers. Voor deze uitspraken zijn er voldoende zaken onderzocht en bewezen voordat men tot zo’n uitspraak komt.
      Het is allang onderzocht en bewezen dat de schadelijke stoffen in de vaccinaties behoorlijke schade veroorzaken in de nog te ontwikkelen hersenen van baby’s en kinderen. Tal van aandoeningen waarbij de hersenen een rol spelen zijn inmiddels gelinkt aan vaccinaties.
      Mijn stuk hier is niet bedoeld om jou te overtuigen, daar waag ik me niet aan. Het is bedoeld voor anderen die er nog niet uit zijn.
      Voor deze zou ik zeggen; onderzoek eerst alle feiten voordat je je kind inspuit met iets. Ik zou willen dat ik dat destijds zelf had gedaan, maar ik wist toen ook niet beter.

      Ik kan jouw talloze linkjes overhandigen van deze gevallen. Maar iets zegt me dat dat bij jou verspilde moeite is. Of niet Michel?

    3. Het was te verwachten dat ook de AVN (Australian Vaccination Network), een meer dan dubieuze organisatie en rabiate tegenstander van vaccinatie, hier zijn intrede zou doen. Deze organisatie heeft meer klachten tegen zich dan dat het wetenschappelijk bewijs levert voor een direct verband tussen vaccinatie en autisme. Moest ik jou zijn Ellen, ik zou die zaken die ze aanhalen ook eens grondig lezen. Er zit namelijk zeer veel onderzoek tussen naar effecten van bepaalde stoffen op mensen met gediagnosticeerd autisme, wat wil zeggen dat die mensen reeds autisme hadden nog voor ze die stoffen kregen toegediend. Autisme heeft dan ook een sterke genetische basis maar er is nog veel onderzoek nodig om de precieze genetica van autisme te ontrafelen. In die 67 oorzaken zitten ook onderzoeken met homemovies, veel studie rond autisme maar niet het wetenschappelijke verband vaccinatie/autisme, en waar dat wel het geval zou kunnen zijn publiceert het AVN enkel de conclusies die hun waanzin ondersteunen en de rest verzwijgen ze (wat nu juist zeer onwetenschappelijk is). Ook is de AVN nog steeds pleitbezorger voor “Dr.” Wakefield. Het lijkt me wel heel erg vreemd dat Piet de theorie van het verband tussen vaccinnatie en autisme verdedigt door te wijzen op het feit dat zijn grootste pleitbezorger (i.e. Wakefield) het onderzoek ernaar vervalste. Dat hij daarbij nog beroep doet op het dooddoenertje ” je hieft maar te googlen en wordt overstelpt met verhalen…” helpt zijn zaak ook niet echt vooruit. En aan “Sun” wil ik zeggen dat er nog geen enkel rechtszaak is geweest waarbij de uitspraak was dat het wetenschappelijk is bewezen dat er een rechtstreeks verband zou zijn tussen vaccinatie en autisme.
      Dat vaccinatie schadelijke stoffen bevat is juist maar dit is zo voor praktisch alle stoffen die op aarde voorkomen, waarbij de toxiciteit bepaald wordt door de hoeveelheid maar ook gelinkt wordt aan de persoon (geen enkel wezen is hetzelfde). Bij vaccinatie hanteert men het principe van een nettowinst aan effectiviteit wat betekend dat het aantal slachtoffers kleiner wordt door vaccinatie dan door niet te vaccineren. Dat dit voor morele dilemma’s zorgt is zeker geen leugen en dat de medische industrie (maar zeker niet enkel de medische) maar al te graag hun aandeelhouders wensen tegemoet te komen is ook geen leugen, maar dat wil nog niet zeggen dat we langer zouden leven zonder vaccinatie (de mens heeft ten andere nog nooit zo’n lange levensverwachting gehad).

    4. Wat is er eigenlijk mis mee om griep te krijgen. Alleen de mensen met een zwak immuunsysteem gaan dood aan de griep. Meestal zijn het mensen die al jaren de griepprik hebben gehaald. Uiteindelijk krijgen ze toch griep en vaak een longontsteking en dan overlijden ze. De griepprik verzwakt het immuunsysteem alleen maar. Mijn werkgever stuurd ieder jaar een oproep voor de griepprik. Daar trap ik niet in. Dan durven ze ijskoud te beweren dat het bewezen is dat de griepprik werkt. Ook mailen ze dat het erg vervelend is om griep te krijgen, want je bent minstens een week uit de roulatie en als je van plan bent om op wintersport te gaan moet je vakantie annuleren. Oh, wat vreselijk toch.

    5. “Het lijkt me wel heel erg vreemd dat Piet de theorie van het verband tussen vaccinnatie en autisme verdedigt door te wijzen op het feit dat zijn grootste pleitbezorger (i.e. Wakefield) het onderzoek ernaar vervalste.”
      Bart, heb ik dat echt geschreven? Zo ha, dan heb ik dat verkeerd verwoord, zo hee, dan is jouw verhaal ongeloofwaardig.

    6. Bart:”Deze organisatie heeft meer klachten tegen zich dan dat het wetenschappelijk bewijs levert voor een direct verband tussen vaccinatie en autisme. ”
      Graag wat bewijsmateriaal.linkjes,bijvoorbeeld.

    7. Michel, over jouw ongefundeerde verhalen om Andrew Wakefield opnieuw tekort te doen, komen we nog terug; een stevig artikel in de maak.

      Voorlopig wil ik je vragen waarom 83 gevallen van autisme dan financieel worden gecompenseerd, als er geen sprake is van een verband mijn beste.. Wake up jongen, wakefield!
      http://www.ahrp.org/cms/content/view/804/9/ Een citaat..?

      For over 20 years, the federal government has vehemently denied a vaccine-autism link. But a new study, the first to examine the successfully adjudicated cases of vaccine-induced brain injury by the federal Vaccine Injury Compensation Program (VICP), uncovered 83 cases of autism among those who have been compensated for vaccine-­induced brain damage–most notably, “encephalopathy,” “residual seizure disorder,” “developmental regression.”

    8. Beste Bart W. Zucht!

      Veel leesplezier ermee!

      http://www.medischdossier.org/archief/jaargang_10/nummer_4/nieuwsbericht_34/

      http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=2563%3Aitaliaanse-rechtbank-bmr-vaccinatie-veroorzaakt-autisme&catid=17%3Agezondheid&Itemid=30

      http://www.autism-site.com/autism-site/index.php/39-news/650-vaccinatie-rechtbank-keert-miljoenen-uit-aan-kinderen-met-autisme

      http://www.wanttoknow.nl/overige/media/bewijs-geleverd-autisme-veroorzaakt-door-vaccinaties/

      http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m4&s=M22&ss=P1754&l=NL

      http://www.nujij.nl/gezondheid/vaccinatie-rechtbank-keert-miljoenen-uit-aan.21081301.lynkx

      http://localsustainability.streamshare.com/posts/5937

      http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2013/04/26/vaccine-for-autism/

      http://www.autisminvestigated.com/editor-of-autism-investigated-acquires-nomercury-org/

      http://www.niburu.nl/gezondheid/5097-nieuwe-wetenschappelijke-studie-autisme-te-wijten-aan-vaccinaties

      http://www.vaccines.net/autism.pdf

      http://www.slaaptgijnog.nl/slaaptgijnog/?page_id=1169

      http://www.uitdaging.net/gezond/vaccinatie_schade.html

      http://olympiczion.nl/index.php/geen-autisme-of-adhd-bij-niet-gevaccineerde-kinderen/

      http://www.youtube.com/watch?v=WYAO0xipc3s

      http://www.youtube.com/watch?v=CVmXPR6Lakk

      http://www.youtube.com/watch?v=RchdcuCSugs

      “Kwik tast het zenuwstelsel aan, wat kan leiden tot een verminderd coördinatievermogen, geheugenverlies, rillingen, irritaties en oogproblemen. Ben dus heel benieuwd of er ook verbanden zijn te vinden tussen de griepprikken met Thimerosal en neurologische aandoeningen bij ouderen die deze regelmatig krijgen.”

      “Skip
      6 september 2012 om 19:36

      Hoewel er tegen ons altijd werd gezegd dat autisme erfelijk is heb ik altijd geroepen dat ze mijn zoon hebben kapot gespoten!

      herkenbaar verhaal al was het bij ons kind op jongere leeftijd en goed dat ze in het gelijk gesteld zijn maar daar heb je je gezonde kind niet mee terug!”

      “Het is algemeen bekend dat bijvoorbeeld voor elke vrouwelijke autist er vier mannelijke zijn. Verder is aangetoond door Dr. Cohen dat de hoeveelheid testosteron in de baarmoeder evenredig is met de kans op het krijgen van een autistisch kind.”

      http://www.fonteine.com/thimerosal.html

      http://desiree.rover.holoversity.eu/wp-content/uploads/2010/11/Vaccins-kwik-en-autisme3.pdf

      http://www.vaccines.net/autism.pdf
      “De 10-jarige Ryan Mojabi uit Californië kreeg tussen 2003 en 2005 alle voorgeschreven vaccinaties. Het BMR-vaccin veroorzaakte een hersenaandoening waarna het jongetje werd gediagnosticeerd met een autismespectrumstoornis.”

    9. Waarheid, waar vind je dat? Voor mij is dat, het Weten, van binnenin. Connectie met de bron in jezelf, je intuïtie, je gidsen, connectie met de universele bewustzijn. Hoe ontdek je tegenwoordig de leugen en de waarheid? Meeste stemmen gelden? “Meeste verhalen voor” of “meeste verhalen tegen”? Een ieder kiest zijn eigen waarheid. Hoeveel mensen zijn er die vragen durven te stellen over zaken die je met de paplepel worden ingegoten? Durf je tegen de massa in te ‘denken’? Wat gebeurt er dan? Zie onderstaande documentaire van een Joodse man, die 10 jaar de Holocaust heeft bestudeerd. Is hij ervaringsdeskundige? Zijn wij gehersenspoeld? Wanneer is iets waarheid?

      http://www.youtube.com/watch?v=z3TveySBlkQ

      Mijn waarheid is dat ik mijn eigen weg heb gekozen. En dat is die van de innerlijke vrede. Leven zonder angst, dicht bij de natuur.
      Sterk en gezond door goede voeding, het lichaam geven wat het lichaam nodig heeft. Het streven voor zoveel mogelijk puur natuur, dat is voor mij belangrijk en de enige oplossing voor een sterk en gezond lichaam. Ik heb heel wat ziekenhuizen versleten, medicijnen etc. Maar niets is ooit zo krachtig geweest als gezond verstand, bewustwording van schadelijke zaken om je heen en de krachtige werking van voeding en vitamines. Eigenlijk heel simpel wat in de westerse wereld heel moeilijk wordt gemaakt.

  16. Ik heb vanmorgen mijn griepprik gehaald. Ikzelf heb er baat bij. Een aantal jaren geleden heb ik zo de griep gehad dat ik er bijna aan onderdoor ging. Sinds ik de griepprik haal wordt ik hoogstens verkouden of grieperig maar nooit meer zo als toen. Dus ik zeg doen die griepprik.

    1. ik hoop voor jou dat je gemiste verkoudheid of griepje in de toekomst geen grotere gevolgen zullen hebben maar ja, dan weet toch niemand dat er een verband zou kunnen zijn.

      probeer niet korte termijn te denken, ziek zijn hoort bij het leven en het maakt je sterker. de kleinere ziektes in de eerste plaats. duw je ze weg en dan komen steeds grotere en ze zijn telkens moeilijker te verslaan. ze gaan je uiteindelijk verzwakken in plaats van versteken en tenslotte….

      ik wens jou echt het beste toe, eerlijk!!!! laat je niet behandelen maar handel zelf en aanvaard deze kleine ziektes als een zegen…dat zijn ze echt, hoe vervelend ook, het zijn slechts enkele dagen in jouw leven en ze hebben hun nut, ze zijn er om jou te helpen, al die andere dagen!!!!

    2. tjeu. Het zijn jouw zaken dat je de griepprik toch heb gehaald. Ik ken ook iemand die een zwak immuunsysteem had en doodziek werd toen ze griep kreeg.
      De “geleerde” witjassen adviseerde haar om voortaan de jaarlijkse griepprik te halen. Braaf luisterde ze. De afloop mag je zelf raden. Ik vind het vreemd dat de mensen niet op het idee komen om eens zelf op onderzoek te gaan.

    3. kleine verbetering Arien, ik haalde nog nooit een prikje, dat was Ellie maar geen erg je boodschap was verder klaar 😉

  17. Ik persoonlijk ben ik tegen griep prikken maar als jezelf denkt dat je er baat heb wie houdt je dan tegen om hem niet te nemen . Als je gezond eet en drinkt wordt de risico al een stuk kleiner maar dan kan je ook nog ziek worden en dan wordt het gewoon uitzieken in je bedje tot dat je weer beter ben kan je weer verder gaan met je leven .
    Mijn mening is gewoon alles wat ze in je spuiten is niet meer terug te halen uit je lichaam en dat is waar ik me zorgen om maakt ,dus geen griepprik voor mij

    Gr R

    1. En heb je een idee hoe je kunt achterhalen dat je er baat bij hebt..? Wat is er overigens ‘erg’ aan een griep..?
      Dacht je dat moeder Natuur die ziekte voor niets heeft ‘uitgevonden’..???

      Griep is HET symbool, HET teken van je lijf, om eens even rustig aan te doen; de griep doet je letterlijk op je rug belanden.. Als 4 op de 100 mensen sterft aan de griep of eenzelfde aantal doet dat aan de griepvaccinatie.. Wat is het verschil.. De grap is dat je beiden niet kunt bewijzen..

      Vertrouwen? Oei oei, wat een moeilijk woord, tjonge tjonge.. Overgave…? Tja, daar komt het op neer.. Op het leven staat de dood. (En ik zet er niet het woordje ‘straf’ achter..)

  18. Enkelen gaan hier in op de details en verliezen het grotere griepplaatje uit het oog, beetje jammer…

    Om een eind aan de discussie te maken over wat er nu wel en/of niet in de vaccins zit (geen thimerosal, klopt) hier even een samenvatting van Batrevac en Vaxigrip (de twee gangbare griepvaccins) :

    Ingrediënten en bijwerkingen :
    – Formaldehyde = kankerverwekkend
    – Neomycine = allergieën bevorderend
    – Octoxynol-9 = giftig voor immuunsysteem – Polysorbaat = cellen aantastend
    – Kaliumchloride = zenuwstelsel aantastend – Dinatriumfosfaatdihydraat = zenuwstelsel aantastend – Gentamicine = nieren aantastend

    En rondom het Batrevac vaccin lijkt intussen een luchtje te hangen en we moeten maar raden naar de achterliggende reden hiervan, want WAAROM een productnaam veranderen alleen om de spuit aan te passen???? :

    Om logistieke redenen heeft Abbott besloten het griepvaccin in het komende seizoen 2013/2014 in een andere injectiespuit te leveren. Tevens wordt een andere productnaam gebruikt, namelijk Batrevac, in plaats van Influvac. Het influenzavaccin van Abbott is onder meerdere namen in Nederland geregistreerd. De registratie onder de naam Batrevac is al aangepast voor de nieuwe spuit. Het gaat dus nog steeds om hetzelfde product, het influenzavaccin, en hetzelfde productieproces. De samenstelling van het vaccin zal conform het advies van de gezondheidsraad zijn.

    Vanwege de nieuwe spuit is in de bijsluiter van Batrevac de gebruikersinstructie voor het toedienen van de 0.25 ml dosis enigszins gewijzigd t.o.v. Influvac. De wijziging naar Batrevac is dus een tijdelijke maatregel omwille van de andere injectiespuit. U wordt te zijner tijd geïnformeerd over de omschakeling TERUG NAAR INFLUVAC in de nieuwe injectiespuit.

    http://www.snpg.nl/Nieuwsbrief/Mei-2013-Huisartsen.html

  19. Mijn zoon heeft 10 maanden op de IC van Sophia kinderziekenhuis gelegen, hij is 2 x aan zijn hart geopereerd en het ging ook nog heel slecht met hem toen wij hem mee naar huis namen.
    Hij lag uiteindelijk op een gewone verpleegafdeling en de verpleegkundige kwam iedere dag naar ons toe met de mededeling dat de vaccinaties klaar lagen in de koelkast. Wij wilden onze zoon niet laten enten, zeker niet omdat hij al zoveel medicijnen had gekregen in het ziekenhuis en nog steeds kreeg. Onze dochter die 3 jaar ouder was was ook niet gevaccineerd en wij voelden ons daar sterk in.

    Op een gegeven moment zei ik tegen de verpleegkundigen dat ze op moest houden om ons steeds zo te pushen en dat wij niet wilden dat hij gevaccineerd zou worden. Ze zei nou daar zal de behandelend arts niet blij mee zijn en die zal wel met u willen praten. We kregen een dag later een bezoek van de kinderarts, de cardioloog en het hoofd van de verpleegafdeling, we moesten op het “matje”komen. Ze zaten tegenover ons en wij hebben gezegd en onderbouwd waarom wij het niet wilden. De cardioloog zei letterlijk; wij proberen met operaties en medicijnen uw kind in leven te houden en dan zou u hem het risico laten lopen dat hij kan overlijden als hij een kinderziekte krijgt. Dit vond ik zo erg want wij waren goed geinformeerd.

    Je wordt behandeld als een of andere debiel. Maar God allemachtig wat ben ik blij dat ik het niet heb gedaan. Inmiddels is mijn zoon 7 jaar, hij heeft kinkhoest gehad, de waterpokken en de bof. Ik heb hem goed met alternatieve medicijnen ondersteund, veel rust gegeven en gezond eten. Het is nu hollands welvaren en wat ben ik blij met de keuze die wij hebben gemaakt. Maar als je niet stevig in je schoenen staat ben je zo omgeluld.
    Maar wat is er mis met een kinderziekte? Je gaat er echt niet aan dood. Het is alleen “lastig” want het past niet en komt niet uit als je een ziek kind heb. Tuurlijk, het kost veel tijd als je een ziek kind hebt en zeker de kinkhoest maar ja wat willen we nou? Ziek zijn hoort er gewoon bij. Klaar uit.

    1. “Maar wat is er mis met een kinderziekte? Je gaat er echt niet aan dood.”
      Ach ja, laten we de pokken weer introduceren. Gelukkig uitgeroeid door vaccinatieprogramma’s, maar in de twintigste eeuw nog oorzaak van 300-500 miljoen doden (volgens Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Smallpox). Maar niet zeuren,hoort er gewoon bij.

    2. Ik geloof niet dat de pokken is uitgeroeid door vaccinaties. Hij werkte niet. Als baby heb ik 2 x de pokkenvaccinatie gehad. Beide keren kwam het niet op. Een derde keer mocht het niet meer. Vaccinatie hoord absoluut niet in een mens ingespoten te worden. Gezonde voeding en voedingssupplementen horen in ons lichaam. Natuurlijk wel de goede voedingssupplementen. Ik kan je van harte het boek van Dr. Gert E. Schuitemaker en Drs. Toine de Graaf aanbevelen. Fit met voedingssupplementen – Neem uw gezondheid in eigen hand. Het is ook belangrijk om voor en tijdens de zwangerschap gezond te leven en gezond te eten. Laten de moeders ook weer zelf hun kind voeden met moedermelk zoals de natuur het heeft bedoeld. Ik wens een ieder gezondheid en wijsheid toe.

    3. annemiek,

      welgemeend, mijn felicitaties voor jouw moed en daadkracht!

      ongehoord, de machten waartegen je vecht en geloof me, de artsen weten meestal zelf niet beter. het zijn techniekers van het menselijk lichaam en bovendien slechte techniekers opgeleid door leveranciers. welke auto technieker zou het rode lampje van de olie losknippen in plaats van olie bij te vullen??? dat is wat zij doen!!!!

      heel ons systeem draait om geld, niet om de gezondheid van jou of je kinderen….jouw kinderen zullen jou zeer dankbaar zijn!!!! ik wens jullie héél veel geluk samen en verspreid jouw woord, het is meer dan de moeite waard!!!!

    4. Ook ik reageer op het bericht van Annemiek de Koning. Heel moedig en sterk van je. Bijzonder wijs ook. Ik wens jullie nog veel gezondheid toe en veel zegen.

    5. Goed zeg! Want jullie zouden niet de eersten zijn die zich onder druk lieten ompraten. Ik vind het ongelofelijk dat de meeste ouders zich niet laten informeren over de vaccinaties welke hun kinderen ingespoten krijgen. Mijn 2 zoons zijn ook niet gevaccineerd, en het commentaar welke ik kreeg toen ze klein waren was ongelofelijk. Gelukkig waren ook wij voorbereid. Ikzelf heb 2 jaar geleden kinkhoest gehad, heb daarbij mijn nicht en neefje aangestoken. Beiden gevaccineerd! Mijn 2 jongens, niet gevaccineerd, hebben de ziekte niet opgepikt. En dit zegt in mijn ogen genoeg.

    6. Helemaal mee eens. Ik heb mijn kinderen wel laten inenten, maar ze hebben gelukkig daarna bij een homeopaat een ontgiftingskuur gekregen. Ik ben sowieso tegen medicatie als het niet nodig is. Mijn dochter is wetenschapper op het gebied van gezondheid en voeding. Door goed en gezond te eten kun je sowieso heel veel chronische aandoeningen laten verdwijnen. Ik geloof daar heilig in en zie ook de resultaten bij mensen die haar adviezen opvolgen. Veel geluk met uw zoon!

  20. De Farma-maffia en al die “geleerde” witjassen zullen dat toch wel weten? Ik vind het een misdaad tegen de menselijkheid. Vreemd dat zoveel mensen/kuddedieren zijn. Ik vraag me af dat de kuddedieren niet op het idee komen om hun immuunsysteem gezond te maken of gezond te houden. Daar hebben we al die kwakzalverij niet voor nodig. Ik krijg ieder jaar een oproep van mijn werk om gratis een griepprik te halen. Ze durven nog ijskoud te beweren dat het bewezen is dat de griepprik werkt. Geef mijn portie maar aan vikkie. Stelletje bedriegers en geldwolven zijn het. Walgelijk.

  21. Vanaf 60 jaar val je onder de risico groep.Ben nu 64 maar heb me nooit laten vaccineren.Heb ooit in mijn leven
    ik denk 40 jaar geleden 1 keer griep gehad.Ben nooit ziek gelukkig
    dus waarom de griep prik?

  22. Hallo,

    Ik ben zo blij dat ik deze artikelen lees, want ik moet vanmiddag mijn griepprik halen, en was zo aan het twijfelen hierover. Ieder jaar voel ik mij na de griepprik zo naar en ziek, volgens mijn huisarts kan dit niet van de griepprik zijn, maar ik voel me echt hondsberoerd daarna, en het duurt echt lang voordat ik mij weer beter voel. Ik moet de griepprik nemen omdat ik tot twee keer aan toe met een dubbele longontsteking heb rondgelopen, maar wilde dit jaar eens zonder de griepprik gaan proberen!

    1. @jeanette
      Je schrijft dat je vanmiddag de prik moet halen, van wie moet dat? Je kunt beginnen met te realiseren dat jij de baas bent over jouw lijf en niemand anders. En dan die huisarts die zou ik wel eens even zijn oren wassen , met welk recht en vanuit welke wetenschap kan die man zeggen dat de door jou doorstane ziekteverschijnselen niet te relateren zijn aan de griepprik? Ik zou zeggen de man heeft wel op school gezeten maar niks geleerd.

    2. Ik heb vaak meegemaakt dat mensen twijfelde of ze nou wel of niet de griepprik moesten halen. Ze hadden een oproep gekregen van de “huisarts”.
      Deze mensen haalden toch de griepprik en werden hardstikke ziek. Ook ken ik iemand die elk jaar de griepprik haald en doodleuk toch griep krijgt en vorig jaar zelfs een longontsteking. Ik zeg maar zo; zorg voor een goed immuunsysteem. Je kunt eens kijken bij succesboeken. Daar vind je genoeg waar je echt gezond en wijs van kunt worden. Veel succes.

  23. Ieder jaar gaan er heel veel collega’s op mijn werk de gratis griepprik halen en ik ben er steeds weer verbaasd over dat juist zij zich veel vaker ziek melden dan de niet geënte collega’s. Zegt toch genoeg. Ik werk in een groot ziekenhuis en het zou mooi zijn als ze juist daar deze onzinnige vaccinatie zouden afschaffen.

  24. De griepprik, daar geloof ik niet in. Op mijn werk werd ook altijd die rotzooi geïnjecteerd maar ik heb altijd geweigerd.
    Toen ik negen jaar geleden mijn zoon kreeg, geloofde ik wel heilig in vaccinatie dat dat goed zou zijn. Iedereen heeft tegenwoordig allemaal een mening erover en dat is goed. Ik heb toen bewust gekozen om mijn zoon te laten vaccineren maar niet met die van Nederland. Alle stukken, tot tweede kamer stukken aan toe, wezen erop dat wij in Nederland nog werkten met een vaccinatie die verouderd was en zeer veel bijwerkingen gaf. Met mijn nichtje in het achterhoofd die na de vaccinatie koortsstuipen heeft gekregen en daar niet goed uit is gekomen, heb ik uitgezocht (samen met mijn huisarts) dat de Franse vaccinatie het beste was. Bij consultatieburo hoef je dan niet meer te komen maar de huisarts hielp mij verder uitstekend.
    Ik denk dat het wel van belang is om bepaalde ziektes te voorkomen. We willen toch immers ook geen polio-epidemie weer terug? Je kan alleen zelf ook nadenken wat verstandig is. Verder zou iedereen elkaar moeten kunnen respecteren, of je het nou wel of niet doet.

  25. nou ik ben copd patient!en krijg al jaren de griepprik!heb na mijn eerste prik nog hevig de griep gehad ,en sindsdien nooit meer de griep gehad .dus ben een voorstander van de griepprik!!!!!

  26. Heb deze week een oproep gekregen voor de griepprik. Heel mijn lijf komt in opstand, nee, geen griepprik. Ik laat de natuur haar werk doen. Komt er en een griep om mij af! Laat maar komen, ook mijn lichaam heeft eens een reinigingsbeurt nodig.

  27. Griep wat is erger dan griep? Grip op Griep en Grip. Grieperig en grapperig>
    Maar dit is allerminst grappig om dit in je eigen vertrouwde lichaam gespoten te krijgen. Waarna allerlei vreemde stoffen je lijf bedreigen.
    https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/een-griepprik-daar-zit-wat-in-daar-zit-dit-in/

    Een gewaarschuwd mens telt voor velen,hoort zegt het voort.

    In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
    Ethyleen glycol
    Dit is bekend in de volksmond als ‘antivries’… Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet je hier nog aan toevoegen?

    Hoe ongelofelijk het ook klinkt, maar er is nog nooit bewezen dat vaccinaties werken. Nog nooit heeft er bijvoorbeeld een officiële, vergelijkende studie plaatsgevonden tussen niet-gevaccineerde en gevaccineerde kinderen…
    Dr. Phillip Incao
    Phenol
    Bekend desinfecteringsmiddel..

    Formaldehyde
    Kankerverwekkende stof. Een bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend in het gebruik om dode mensen of dieren te conserveren, door het zg. ‘sterk water’. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoek naar de werking van formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is..

    Aluminium
    Giftige stof in deeltjes die je hersencellen aantasten. Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

    Neomycin & Streptomycin
    Anti-biotisch en geeft allergische reacties.

    MF59,AS04
    (= squaleen) In verband gebracht met auto-immuunziekten, MS,Lupus, veroorzaker van het Golfoorlogsyndroom

    Aluminium(verbindingen)
    Zoals gemeld bij aluminium, geeft hersenschade, Alzheimer, ADHD

    Thimerosal

    De dramatisch stijging van autisme begon pas, toen de enorme hausse vaccinaties op gang kwam
    De dramatisch stijging van autisme begon pas, toen de enorme hausse vaccinaties op gang kwam

    Deze stof bestaat voor ongeveer 50% uit kwik! Veroorzaakt hersenschade, autisme, Alzheimer, een giftige kwikverbinding dat voor neurologische en toxische schade zorgt en het immuunsysteem aantast. Een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven.
    Een andere, zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten (HIER). Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin?

    Conserveringsmiddel..? Als reden voor de toevoeging van thimerosal in vaccins, wordt opgegeven dat dit wordt gedaan om bacteriële groei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer. Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken je kans op Alzheimer met een factor 10 toeneemt. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is en het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte in de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme.

    Alleen al in de Staat California tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen. (lees in dit verband het aritkel van Robert Kennedy jr. HIER)

    Polysorbaat
    Veroorzaakt onvruchtbaarheid

    Kortom.. Werk aan de winkel voor al die pro-vaccinatiewerkers, om hier onder dit artikel uit te leggen wat deze stoffen in vaccins doen.. Of..
    4 minutes ago
    Like

  28. http://www.wat-is-waarheid.info/vaccin.htm

    In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
    Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een desinfecteringsmiddel;
    Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
    Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten;
    Thimerosal (kwik) = desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt hersenbeschadiging;
    Neomycin & Streptomycin = antibiotisch en geeft allergische reacties.

    DPT – Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231
    Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat, rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal;
    Medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof.

    Hepatitis B
    SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231
    Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal.
    Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel).

    BMR (bof, mazelen, rode hond)
    Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556
    Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine.
    Mediums: M&M kippen-embryo.
    Rode Hond (Rubella) – Human diploid cells (van menselijk foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen.

    Vaccines gekweekt in geaborteerde foetus celculturen:
    Waterpokken, VARIVAX: Merck, Hepatitis A, VAQTA: Merck
    Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio, IMOVAX: Connaught
    Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux
    Rode Hond, MERUVAX: Merck.

  29. Thimerosal (kwik).
    Allereerst Thimerosal, een product dat hoofdzakelijk uit kwik bestaat, kwik is zo’n beetje de meest giftige stof voor de mens. Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven. Een andere zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Wat doet dit in hemelsnaam in een vaccin? Als reden wordt opgegeven dat het er inzit om bacteriegroei tegen te gaan in het vaccin. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als veroorzaker van ziekten zoals Alzheimer (dementie). Een vooraanstaand onderzoeker stelt zelfs dat het opeenvolgend nemen van drie griepprikken de kans op Alzheimer met een factor TIEN doet toenemen. Dit kan ook verklaren waarom er de laatste 10 jaar een explosie is in het aantal gevallen van Alzheimer en de aanwezigheid van Thimerosal in vaccins. Thimerosal staat ook als hoofdverdachte op de lijst als het gaat om de explosieve toename van Autisme. Alleen al in de Amerikaanse Staat Californië tonen officiële cijfers aan dat 10 jaar geleden 1 op de 2000 kinderen aan Autisme leed, terwijl dat getal inmiddels ligt op 1 op de 165. Kinderen die door een vaccinatie Autistisch zijn geworden verslechteren met de jaren alleen maar, dit komt omdat het kwik zijn vernietigende werking in de hersenen blijft doen.
    Er zijn alternatieven voor Thimerosal, maar vaccinaties zonder Thimerosal zijn nog steeds zeer beperkt beschikbaar.

    Formaldehyde.
    Nog zo’n bizarre stof die zijn weg vindt in de cocktail van een vaccin. Formaldehyde is bekend als middel om dode mensen of dieren te conserveren. De bekende kikker in het glas met vloeistof in het laboratorium op school of universiteit ligt dus in een bad van Formaldehyde. Wat doet dit in een vaccin en wat heeft dit in hemelsnaam te maken met het voorkomen van een griep? Onderzoeken naar de werking van Formaldehyde hebben aangetoond dat het een kankerverwekkende stof is.

    Ethyleen glycol.
    Een chemische stof die we gebruiken als koelvloeistof in de radiator van uw auto of motorfiets. Bekend is dat 30 milliliter al dodelijk is, het is dus een zeer giftige stof. Tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen?

    Aluminium.
    Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnenkrijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.

  30. Human diploid cells, gemaakt van menselijke foetus (lees: “menskind”) weefsel.
    Veel mensen hebben een mening over wel of geen wetgeving rondom abortus, maar vrijwel niemand is zich bewust wat er gebeurt met al die dode foetussen. Nou, ik kan u melden dat er levendig in gehandeld wordt, de meeste dode foetussen belanden dus in vaccinaties, de rest als collageen in gezichtcrèmes (kijkt u maar eens op de verpakking en weet dat u cellen van een dode foetus op uw gezicht smeert). Het is niet alleen een walgelijk gegeven, maar er is ook nog eens sprake van kannibalisme, ronduit gruwelijk. Wederom: wat doet een gedood menskind in een vaccin?

    Golfoorlog experimentele vaccinaties.
    Ik zou nog even terugkomen op de vaccinaties die de Amerikaanse militairen hebben gekregen voordat de golfoorlog uitbrak in 1991. Het betrof experimentele vaccinaties tegen chemische en bacteriologische wapens. De gevolgen bleken ingrijpend, velen werden direct ziek, anderen pas maanden later. Van de 650.000 ingezette militairen die deze vaccinatie ondergingen, raakten er 250.000 totaal arbeidsongeschikt. Nog eens 200.000 militairen raakten deels arbeidsongeschikt, wat het totaal brengt op zo’n 450.000 militairen, oftewel tweederde van alle gevaccineerde mannen en vrouwen.
    Een duidelijk en vreselijk voorbeeld hoe gevaarlijk vaccinaties kunnen zijn.

    Ons immuunsysteem behoort ons te beschermen.
    Ons immuunsysteem is er niet voor niets, het is er om ons te beschermen tegen allerlei ziekten, bekend en onbekend. Komen we in contact met een bacterie of virus, dan moet deze zich eerst een weg banen langs diverse verdedigingsmechanismen. Onze huid is zo’n eerste barrière, inhaleren we ziekten, dan dienen onze longen als barrière. Ziekten die we via ons drinken of eten binnenkrijgen zullen ook hier via maag of darmstelsel een weg moeten banen naar onze bloedbaan. Een vaccinatie omzeilt al deze natuurlijke beschermingslagen, het levende virus (plus al dat andere gif) komt vrijwel direct in onze bloedbaan terecht.

  31. Voor de duidelijkheid 35, 36 en deze zijn afkomstig van:
    http://www.wat-is-waarheid.info/vaccin.htm

    “Overdenking.
    Dit alles is maar een tipje van de ijsberg, in de kolom artikelen zal ik zoveel mogelijk goed onderbouwde informatie verzamelen. Het zal uw denken over vaccinaties voor altijd veranderen en ook u zult zich gaan afvragen of de gezondheidsrisico’s van een vaccin niet groter zijn dan de dreiging van een epidemie. Overigens, zowel van de grote griepepidemie van 1918 (Spaanse Griep) alsook van een epidemie die in Duitsland velen het leven koste, is bekend dat de meeste doden vielen onder diegenen die een vaccinatie hadden ondergaan. Hierover zal ik informatie verzamelen, aangezien er voldoende data bestaan om aan te tonen dat vaccinaties juist eerder een epidemie veroorzaken dan tegengaan.
    Veel deskundigen op het gebied van vaccinaties vergelijken het nemen van een vaccinatie met het spelen van Russische Roulette.
    Als laatste wil ik u nog meegeven dat een goed functionerend afweersysteem voorkomt dat u slachtoffer wordt van een bacterie of een virus. Het is dus beter om uw immuunsysteem te optimaliseren door een gezonde levensstijl, dan met een slecht immuunsysteem te vertrouwen op een vaccinatie.”

  32. http://www.profitableharm.com/pros_who_speak_out.html

    “Professionals who dare to speak out.

    Injustice anywhere is a threat to justice everywhere. Our lives begin to end the day we become silent about things that matter.
    Martin Luther King, Jr.

    Many professionals have been discredited and had their reputations tarnished when speaking out on issues relating to
    ‘Adverse Reactions to Vaccines’
    Here are just a few examples of what can and have happened.”

    Ja ik weet, lekker makkelijk alles kopiëren. Met goede reden. Zonde om er verder nog woorden aan te verspillen. Er is al zoveel over geschreven.

    Een ieder maakt zijn eigen keuze. En ik belicht heel graag ook de andere kant naast de reacties van de voorstanders van vaccins!

  33. “Na de vaccinatie bij een van onze kinderen is er twee maal een epilepsie aanval geweest. Daarna heb ik gezegd: géén spuiten meer (wel ‘lepeltjes’) voor dat bepaald kind. Er zijn geen epilepsie aanvallen meer geweest daarna…”

  34. “Een neefje van ons is ook overleden nadat hij zijn eerste entingen kreeg!Toendertijd,begin jaren ’80,had hij al een drankje omdat hij zo ziek was en ze hadden hem ook gewoon de entingen gegeven.Hij is de andere morgen overleden en dat noemden ze dan WIEGEDOOD!Als een van mijn kleinkinderen ook nog maar verkouden is dan wordt er dus al mooi geen spuit gegeven,dan maar ’n paar weken of dagen later!!!”

  35. Kippen met gouden eieren – Vaccinaties en Kanker

    98 miljoen * 25 * 300.000 (rinkel, rinkel)

    98 miljoen mensen ingespoten met kankerverwekkende vaccin
    kosten per vaccin ca 25 dollar
    kosten chemo 300.000 tot 1 miljoen dollar per patiënt.

    Tel uit je winst . Wij mensen zijn dankbaar en beloven nog tientallen jaren de kip met gouden eieren te zijn voor de BIG pharma. Bedankt voor de goede zorgen !!!

    “CDC Admits 98 Million Americans Received Polio Vaccine In An 8-Year Span When It Was Contaminated With Cancer Virus”

    http://www.undergroundhealth.com/cdc-admits-98-million-americans-received-polio-vaccine-in-an-8-year-span-when-it-was-contaminated-with-cancer-virus/

  36. hilarisch toch of niet?

    “Is het niet zo langzamerhand tijd om de overheid te vragen openbare aanbestedingen te doen voor zaken als vaccins??
    Dan kunnen we gelijk controleren of er in het eisenpakket staat dat de potentiële opdrachtnemer van absoluut onberispelijk gedrag is (een normale eis bij elk ander product), aannemelijk maakt dat het medicijn werkt en absoluut zeker stelt dat het veilig is waarbij uiteraard een ruime aansprakelijkheid hoort (vertrouw je eigen product)en toetsing van bijwerkingen door onafhankelijke instituut wordt toegestaan (en geëist).
    Dit pakket eisen voorkomt voortaan nare Mexicaanse- vogel- en andere griepvaccins, HPV en wellicht zelfs elk vaccin.
    Merck bijv. heeft laatst ook weer zitten klooien met testresultaten van het bofvaccin.”

  37. Toen Japan de vaccinatieleeftijd verhoogde naar twee jaar, verdween het verschijnsel ‘wiegendood’ in dat land (Cherry et al., 1988), terwijl het aantal schadelijke reacties bij kinderen van twee jaar oud gelijk bleef of zelfs toenam. Op dit moment kan Japan bogen op de laagste kindersterftecijfers ter wereld, gevolgd door Zweden. In vergelijking hiermee is de kindersterfte in de Verenigde Staten zo hoog dat dit land de twintigste plaats op de wereldranglijst bezet.

    We leven al lang niet meer in de omstandigheden van Amsterdam – 100 jaar geleden, we leven ook niet in de derde wereld. Maar we leven wel in angst.

  38. “De griepvaccinatie: Paniekindustrie in actie”!!!

    http://collegerama.tudelft.nl/Mediasite/Play/4ed4751868dc4150adb3b7bf75493c0a1d

    haha,pffff gelukkig maar .
    Er is toch echt hoop voor de volgende generatie. Op de TU in Delft, vertellen je ze namelijk wél hoe alles in elkaar steekt! Uiteindelijk gaat het goed komen. De huidige generatie is zo vast geroest in het geloof in de overheid en ja knikken en niet zelf na denken. Maar voor een ieder die meer wil weten, die wil groeien, hierbij een leuke hoorcollege over de angstindustrie.

    1. Plus de arts ook even tussen neus en lippen door de vraag voorleggen of hij wel de hoogte is van deze richtlijn (standpunt) van het RIVM : ‘Bij het toedienen van het vaccin door een arts IS DE ARTS VERANTWOORDELIJK voor indicatiestelling, contra-indicaties en juiste toediening/dosering, het is belangrijk dat deze arts de bijsluiter kent en die is altijd op de hoogte van wat er in de bijsluiter staat.’

  39. Onze zoon heeft longproblemen, bij griep slaat het meteen op z’n longen en gaat z’ n luchtpijp dicht, waardoor hij aan de beademing moet. Twee keer gebeurd, sindsdien krijgt hij de griepprik en heeft hij deze klachten niet meer gehad.
    Voor sommigen lijkt het echt nodig, als griep levensbedreigend kan zijn. De rest van ons gezin krijgt geen griepprik, wij zessen kunnen wel een griep doorstaan.
    Kortom kritisch kijken voor wie het echt nodig is, blijft kiezen uit twee kwaden.

    1. Dat klinkt al een heel stuk genuanceerder.. Een nuance die we allemaal dreigen te verliezen, door de ‘angst voor de griep’… De griep -nogmaals- is een heel natuurlijk verschijnsel van je lichaam om je weer met je voetjes op de grond te zetten. Even geen ‘gejaag’, maar in bed.. Aandacht voor het fysieke proces..
      Er zijn bovendien vele tientallen voorbeelden van manieren om je immuunsysteem te ‘boosten’.. Vitamine C, via met name citrusvruchten, is natuurlijk de meest simpele.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.