Advertentie

In hemelsnaam: wat hangt ons boven ’t hoofd?


Het rapport van de Belgische oud-burgemeester Peter Vereecke heeft veel stof doen opwaaien.. Chemtrails zijn als verschijnsel niet meer af te doen met ‘verzinsels’ of ‘complottheorieën’.. Daarvoor zijn de bewijzen vooral tezeer aanwezig en zijn vooral de gezondheidsklachten van vele honderdduizenden mensen té ernstig! Het is nogal wat, wat hier zo langzaam maar zeker boven water komt.

In het ernstigste geval spreken we over het opzettelijk vergiftigen van de mensheid en het ernstig schade toebrengen aan flora en fauna, en in het minste geval, spreken we van het opzettelijk negeren van democratische processen. Op eigen houtje vliegtuigen de lucht in sturen, die sprayen en uiterst bedenkelijke stoffen de atmosfeer inblazen…

Het onderstaande artikel is van de hand van journalist Michael Murphy en doet verslag van een congres van geo-engineers, zoals ze worden genoemd. Dit zijn wetenschappers die zich dusdanig machtig of krachtig voelen, dat zij de mogelijkheden zien voor menselijk ingrijpen in de natuurlijke, biologische processen van de Aarde en haar bewoners. Uitermate interessant, als je je nou eens wilt inlezen in wat chemtrails nou precies zijn.


Tot slot deze regels uit de ‘profecy’ van de Hopi-indianen:

“Near the day of the Great Purification, there will be cobwebs spun back and forth in the sky.

The Purification will begin shortly after humans build a great house in the sky. By then there will be fires everywhere and greedy, selfish, power-mad leaders, internal wars.”

(vert.)

“Dichtbij de dag van de Grote Zuivering, zal er spinrag te zien zijn, dat in de hemel wordt geweven, heen en terug”

De Zuivering zal snel beginnen, nádat de mensen een groot ‘huis-in-de-hemel’ hebben gebouwd. Dan zullen er zullen er overal vuren zijn, en hebzuchtige, egoïstische, machtswellustige leiders, oorlogen-van-binnen”

* * *

X

What In The World Are They Spraying?
x

By Michael J. Murphy – Countercurrents.org

March, 2010 / vertaling © Guido Jonkers-WantToKnow.nl/.be

X

Wat zou jouw reactie zijn, als je werd verteld dat er vliegtuigen zijn, die regelmatig giftige stoffen in het luchtruim boven alle belangrijke regio’s in de wereld sproeien? Maar dat is toch wat een protestgroep beweerde, tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de AAAS, de American Association for the Advancement of Science. Deze werd afgelopen Februari gehouden in de Amerikaanse stad San Diego.

Binnen in het congresgebouw was er echter sprake van een totaal ander verhaal.. De wetenschappers die dáár bijeen waren, spraken over de kansen om verschillende ‘Geo-engineering’-acties over de hele wereld te houden, die uitgevoerd zouden moeten worden onder het mom van het oplossen van het door de mens gecreëerde probleem van het‘broeikaseffect’, door het sproeien van aluminium- en andere vluchtige deeltjes in onze atmosfeer, om het zonlicht af te schermen..

“Dichtbij de dag van de Grote Zuivering, zal er spinrag te zien zijn, dat in de hemel wordt geweven, heen en terug”

Toen deze wetenschappers werd gevraagd naar hun inschattingen betreffende reeds bestaande spray-programma’s, kwam hun reactie erop neer dat er op dit moment nog geen programma’s op dit gebied werden uitgevoerd. Misschien ben je nu in verwarring gebracht?

Want waarom zouden demonstranten buiten het gebouw beweren dat er wereldwijde spray-programma’s worden uitgevoerd, terwijl de wetenschappers ín het gebouw aan het praten zijn over het implementeren van dit soort programma’s..? Zou het kunnen zijn dat een van beide groepen om de tuin wordt geleid..?

Mauro Oliveira, de webmaster van de website geoengineeringwatch.org, HIER, was een van de protesteerders. Zijn claim is, dat het programma van SAG, Stratospherische Aerosol Geo-engeneering, ook bekend als CHEMTRAILS, al lang wordt uitgevoerd over de hele wereld. In feite verklaart Oliveira dat getuigen van over de hele wereld, beweren dat zware besproeiingen plaatsvinden, bijna dagelijks en boven bijna elke stad in de wereld.

Hij ging verder met zijn uitleg hoe je het verschil kunt zien tussen een gewone condensstreep (contrail) en een chemisch spoor (chemtrail) van een verkeersvliegtuig. Wanneer een vliegtuig op een zekere hoogte vliegt, vormt zich soms een watercondensatie-spoor achter het vliegtuig, als overblijfsel van de verbranding van fossiele brandstof in de vliegtuigmotoren; dit is dus een contrail (condensatie-spoor). Deze contrails zijn volstrekt ‘normaal’ en ze verdwijnen normaal gesproken in enkele seconden. Dit verschijnsel is volstrekt vergelijkbaar met het condenseren van je adem, wanneer je bij extreem winters weer buiten uitademt, en daarbij een condensatiewolkje produceert met je adem.

Maar volgens Oliveira is datgene, wat achter een SAG-vliegtuig dat aan het sproeien is verschijnt, volstrekt andere koek.. Wat je bij deze strepen ziet, is dat ze veel dikker zijn dan normale condenssporen en dat deze ‘chemtrails’ vele uren blijven hangen in de lucht. Deze ‘SAG-strepen’ worden in de bovenste lagen van de aardse atmosfeer gesprayed, waarna dit materiaal zich uitspreidt en wolken lijkt te vormen. De partikels van het gesproeide materiaal bereikt zo langzaam maar zeker het aardoppervlak, waar het de grond binnendringt met regenwater, het oppervlaktewater bereikt en waar het tevens wordt geïnhaleerd door mensen!

En dan zijn er de schatten van weervrouwen en -mannen, die het allemaal ook niet weten..! Misschien zou chemtrailonderzoek in ieder geval een keuzevak dienen te zijn, bij de opleiding tot meteoroloog?

Een andere groep protesterenden had er een reis van meer dan 10 uur voor over gehad, om San Diego te bereiken, vanuit een kleine gemeenschap in Shasta County, in Noord-Californië. Deze mensen werden ernstig bezorgd, toen bleek dat zij niet alleen dramatische verschillen in het luchtruim begonnen waar te nemen, maar ook op de grond!

Bomen stierven onverklaarbaar, het gras groeide niet meer en veel boeren slaagden er nauwelijks meer in om een oogst op hun land voort te brengen. Deze crisis zorgde ervoor dat biologen uit deze gemeenschap geprikkeld werden door dit verschijnsel en de grond binnen de gemeenschap aan een onderzoek begonnen te onderwerpen. De resultaten waren schokkend!

Aluminium, barium en andere elementen werden gevonden in een 1000-voudige aanwezigheid dan de normale limieten zouden toestaan.. Zulke hoge contentraties van stoffen leiden tot uiterst ongezonde PH-niveaus (zuurtegraad GJ) in de grond, die weer dodelijk kunnen zijn voor het hele ecologische levenspatroon.

Deze alarmerende resultaten leiden ertoe dat aanvullend ook het Shastameer werd getest, waarbij ook water uit de Pit-rivierarm mee werd genomen. Ook deze resultaten waren schokkend..  Het water testte maar liefst 4610 x boven het maximale besmettingsniveau dat is toegestaan voor drinkwater in de staat Californië.
Bovendien concludeert aanvullend wetenschappelijk onderzoek dat het aanwezige aluminium, dat wereldwijd in hoge concentraties wordt gevonden in regenwater, uiterst schadelijk is voor flora en daarmee voor het hele eco-systeem. En -hoe is het mogelijk- dit zijn nou ironisch genoeg precies de substanties, waar de wetenschappers op de bijeenkomst over spraken, in hun overwegingen tot aanbeveling, om wereldwijd verschillende mogelijkheden voor ‘toekomstige sproei-campagnes’ te implementeren, als onderdeel van ‘global engineering’..

Grote groepen protesterenden werden nieuwsgierig naar de handel en wandel van SAG, nadat ze last kregen van brandende ogen, migrain-achtige verschijnselen, opvliegers, hartkloppingen, hoge bloeddruk en andere gezondheidsklachten, op juist die dagen dat vliegtuigen waargenomen werden, die in het luchtruim aan het sprayen zouden zijn.

Deborah Whitman is oprichter en voorzitter van de milieuorganisatie  ‘Environmental Voices’en zij heeft ook de documentaire ‘Sky Lines’ geproduceerd. Ook zij is geen onbekende met de genoemde symptomen. Whitman heeft zich gecommitteerd om mensen te helpen die zeggen dat zij lijden aan dezelfde symptomen als gevolg van het ‘sprayen’ en ze krijgt telefoontjes vanuit de hele Verenigde Staten op haar website en haar documentaire. De gezondheidsaanbevelingen die zij doet kun je vinden op deze website HIER.

Andere indicatoren die de claim valideren dat het SAG is betrokken bij de gezondheidsklachten, zijn de sterftecijfers die verband staan met ademhaling/luchtwegen;  deze zijn de afgelopen 5 jaar zodanig gestegen, dat ze van plaats 8 op plaats 3 zijn gekomen in het klassement van doodsoorzaak. En het feit dat Alzheimer en een aantal andere ziekten, die steeds meer wetenschappelijk gelinked worden aan aluminium als oorzaak, wereldwijd in aantallen ook astronomische hoogten bereiken, sinds het begin van de vermeende sproeiactiviteiten.

De AAAS-bijeenkomst in Februari werd bezocht door ’s werelds meest vooraanstaande geo-engineering wetenschappers. Met jaren van onderwijs achter de rug, en met nog meer jaren van ervaring op dit gebied, bekeken deze wetenschapper geo-engineering van vele kanten. De onderwerpen van de gegeven workshops tijdens het congres, varieerden van de effectiviteit van geo-engineering tot de mogelijke problemen ervan, en sommige onderwerpen sneden ook de ethische kwestie aan.

Volgens de onafhankelijk journalist Stewart Howe uit Los Angeles, leek het alsof álle wetenschappers alleen maar keken naar mogelijke oplossingen, voor wat zij geloven de oplossing kan brengen voor de opwarming van de Aarde. Volgens Howe leek het erop dat de wetenschappers zorgvuldig de voor- en nadelen aan het afwegen waren van het inzetten van SAG, toen zij hun mogelijke oplossingen presenteerden om de –theoretisch- door de mens veroorzaakte opwarming van de Aarde te bestrijden.

Vele wetenschappers wezen feitelijk op veel alternatieve methodes om dit te doen, vanuit het potentiële gevaar dat SAG met zich mee zou brengen, inclusief droogtezones, ozon-uitstoot, minder zonlicht dat de Aarde bereikt, veranderende weerpatronen, het misbruiken van deze technieken voor militair gebruik en nog verschillende ander invloeden op het milieu. Volgens Howe was hij ‘verrast door de gesprekken tussen de verschillende wetenschappers, nadat hij al jarenlang getuige was geweest van de sproei-activiteiten..”

Stewart Howe ging verder met het uitdrukken van zijn observatie dat de meeste wetenschappers die aanwezig waren, totaal geen rekening hielden met de mogelijkheid dat het SAG al geruime tijd bezig is met het sproeien van diverse substanties in onze hemelen. Een voorbeeld gaf hij daarop, van de reactie van één van de meest vooraanstaande ‘geo-engineering’ wetenschappers van dit moment, Ken Caldiera. Deze verklaarde dat hij volledig onbekend was met enige mogelijke activiteit van het SAG op dit gebied. En toen hem gevraagd werd wat die de lange sluiers dan waren, die achter vliegtuigen werden waargenomen over de hele wereld, verklaarde hij dat het simpel normale contrails van verkeersvliegtuigen waren.

Prof. David Keith, één van de leidende wetenschappers in het veld van ‘geo-engineering’

David Keith, één van de andere, leidende wetenschappers in dit veld van ‘geo-engineering’, besprak de uiterst gefundeerde onderzoeken, die zijn gehouden in het kader van het voorspellen van de potentiële gevaren en voordelen verbonden aan geo-engineering.

Sommige van de voordelen liggen in het afkoelen van onze Aarde, waardoor een vermindering van het smelten van het poolijs zou plaatsvinden en het stijgen van de zeespiegel zou worden gestopt. David Keith besprak ook welke partikels nu het beste gebruikt zouden kunnen worden, wanneer de besproken doelen van het SAG-programma gehaald zouden moeten worden.
David Keith zei dat er in eerste instantie gedacht werd aan zwavel, maar dat bij nadere beschouwing aluminium (!) veel effectiever zou blijken, en dat het effect met aluminium al bereikt zou kunnen worden, door per jaar 10 tot 20 mega-ton in de stratospheer te pompen..

Toen hem echter werd gevraagd naar de gezondheidsstudies in relatie tot het sprayen van allerlei verschillende stoffen, verklaarde Keith dat veel studies waren afgerond die tot de conclusie kwamen dat er weinig te vrezen valt…

Toen hem echter specifiek werd gevraagd naar het gebruik van alumium in spray-vloeistoffen, sprak hij de historische woorden: “we hebben naar de gevolgen van aluminium op de gezondheid van mens en dier, nog geen serieus onderzoek gedaan. Er zou dus iets verschrikkelijks tevoorschijn kunnen komen, waar we vergeten zijn naar te kijken”..

Na het onderhoud, bleek Keith wel degelijk affective te hebben met de demonstranten, door een gesprek aan te gaan met deze mensen buiten het gebouw, over het SAG-programma.

Toen hij werd geconfronteerd met de bezorgheid van de demonstranten over het inzetten van het SAG-programma, sprak hij uit, dat hij een vergelijkbare visie heeft op het inzetten van sproei-programma’s en dat de inzet van dit programma pas kan geschieden als degelijk onderzoek is gedaan om de potentiële risico’s te bepalen van het sprayen van stoffen in de atmosfeer. Tevens verklaarde hij, dat hij onwetend is over een programma van het SAG, dat al wordt uitgevoerd,  maar dat hij bereid is te kijken naar wetenschappelijk bewijs hiervan, als hem dit wordt aangeboden.

Terwijl de hemelen over de hele wereld beginnen te veranderen, is er sterk bewijs dat wijst op massale inzet van sproei-programma’s. Zou het kunnen zijn, dat wetenschappelijke data en wetenschappelijke studies worden gebruikt, om voortijdige, SAG-programma’s uit te voeren, zonder de betrokkenheid en kennis van de topwetenschappers die bij hetzelfde onderzoek betrokken zijn..? Als dit zo is, dan is natuurlijk de basisvraag, wat we überhaupt mogen verwachten van de ethische afwegingen van de geo-engineering-gemeenschap in de nabije toekomst?

Het is uiterst moeilijk te geloven dat de witte lijnen in de lucht, die overal ter wereld worden waargenomen, én de giftige elementen die worden gevonden in de aarde, het water en in de lucht, niets met elkaar van doen hebben. Wij moeten als mensheid, met de wetenschappelijk gemeenschap als partner, moeten het niet alleen als uitdaging zien om de risico’s voor het milieu en de menselijke gezondheid in kaart te brengen, die verband houden met de activiteiten van het SAG, maar we dienen ook de vele tienduizenden beschuldigingen uit de hele wereld te onderzoeken, die verband houden met de mogelijke huidige inzet..

Het is beslist noodzakelijk dat we onszelf onderwijzen betrokken raken in het onthullen van de waarheid op dit gebied, en de mogelijke misdaden die worden uitgevoerd tegen zowel onze mensheid als tegen de natuur. De toekomst van onze planeet hangt er van af! Naarmate de ongerustheid over dit onderwerp in de wereld toeneemt, komen er ook steeds meer informatie beschikbaar op het internet, en is het mogelijk dat je je aansluit bij gespreksgroepen op verschillende blogs, die chemtrails en geo-engineering als onderwerp hebben.

* * *

Michael J. Murphy is journalist en politiek activist in Los Angeles, wiens werk voorbij gaat aan de grote media-informatiestroom. Hij heeft veel bekende personen over deze onderwerpen ondervraagd in diverse interviews. Hij is ook de producent en/of regisseur van een aantal korte films, over controversiële politieke onderwerpen. Je kunt hem bereiken onder dit e-mailadres: whtagft@hotmail.com.

X

* * *

X

– bekijk hier ons eerder artikel over de afwegingen van Obama om geo-engineering toe te passen HIER.

– een andere belangrijke lead, willen we je hier aanreiken: ‘Educate Yourself”HIER

Z

* * *

X

Onlangs hoorden we van een weerman, een oud-militair, de bevestiging van de chemtrails. Hij bracht het heel voorzichtig, maar de boodschap is duidelijk: Er wordt al jaren ‘geoefend ten behoeve van radarexperimenten’, met het afwerpen van aluminiumdeeltjes’..

X

* * *

X

Tot slot één van de vele, vele YouTubes en ander informatie die te vinden is op het net over Chemtrails. Bij de onderstaande YouTube, staat dit commentaar (vertaald)

“De piloten van de commerciële vluchten, die deze opname maakten van deze ‘Hemel-spinnen (Sky Spiders)’, die hun chemische en met gifstoffen gevulde webben-van-de-dood weven, zullen de eersten zijn die je kunnen vertellen dat dit geen normale, commerciële vluchten zijn, die gemaakt worden door normale vliegtuigen die normale condensatiesporen achterlaten. Wees ervan overtuigd, dat er meer en meer van dit soort films zullen opduiken, gemaakt door piloten van commerciële vliegmaatschappijen.

Als je veronderstelt dat Chemtrails geen echt gevaar vertegenwoordigen, vraag het aan deze piloten!

En zo vragen we ons af, als chemtrails geen écht probleem zouden zijn, en als dát wat we waarnemen in de lucht, gewone condensatie-strepen zijn, waarom zouden dan piloten van gewone verkeersvliegtuigen dit soort chemtrails kunnen filmen..? En kijk ook eens hoe het tegemoetkomende vliegtuig lijkt te ‘schrikken’, op het moment dat het chemtrailvliegtuig passeert..”

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.