Advertentie

Water brandt en auto’s rijden op water..


x

Water brandt en auto’s rijden op water..

2009 © WantToKnow.nl- Guido Jonkers

x

Het lijkt op een droom, of moet je zeggen: “Het lijkt bedrog”… Hoe is het mogelijk dat we meer dan 70 jaar op een auto moesten wachten die gewoon OP WATER RIJDT…!! En toch is die er. Wellicht heb je hem al gezien in het journaal of in de krant.

Maar het kan nog sterker, want water brandt! Tja, het moet toch niet veel gekker worden. Maar misschien zijn deze uitvinden zo gewoon, dat we er nog niet eerder aandacht aan besteedden, dus kon het niet worden ontdekt..! Laten we ons eerst op de auto-op-water richten.

Dit autootje rijdt met een snelheid van ca. 80 km/uur op 1 liter water, een verbruik dus van 1 : 80!

Deze auto is uitgerust met een electrische generator die uit het water dat als brandstof in de tank gaat, waterstofelectronen genereert. Deze electronen worden als de daadwerkelijke brandstof gebruikt om electriciteit op te wekken om de auto te laten rijden en de generator weer te laten draaien.

De auto loopt op alle soorten water (en tijdens een test zelfs op thee…). Het Japanse bedrijf Genepax, dat deze techniek uitwerkte, is op zoek naar producenten in Japan die dit autootje, dat 1 uur rijdt op 1 liter water met een snelheid van 80 km, in productie willen nemen. Kijk voor een mooi verhaal gewoon dit filmpje. Onvoorstelbaar dat deze bestaande techniek nu pas is ontdekt..

Hier de site van Genepax, de Japanse uitvinder van deze ‘watermotor’-auto.

Het is dan dus nog maar een klein stapje naar ‘Brandend Water’…

‘Hij keek alsof hij water zag branden..’ Iedereen kent deze uitdrukking, maar wist je dat deze uitspraak binnenkort weleens een 2-voudige betekenis kan gaan krijgen…

Water en vuur. Hebben we de oplossing zo simpel voor handen?
Water en vuur. Hebben we de oplossing zo simpel in handen?

John Kanzius is een Amerikaanse onderzoeker, die er vast van overtuigd is, dat kankeronderzoek en -behandelingen gebaat zijn met frequenties en zeewater. Maar het zeewater diende dan wel te worden ontzilt. En voor dit doel heeft Kanzius een apparaat gebouwd in zijn kleine laboratorium, dat door middel van radio-frequenties het zeewater deed ’trillen’. Voor het ontzilten, dus het zout uit het zeewater halen, zijn al diverse methodes/apparaten beschikbaar, maar deze zijn gewoon vreselijk duur en/of vreten energie. Kanzius had de brainwave, om te gaan onderzoeken of dit veel slimmer mogelijk zou kunnen zijn met trillingen.

En het mooie was, dat hij daarin al volop geslaagd was, alleen was zijn methode nog niet geoptimaliseerd. Op zoek naar een nóg betere methode, een nog fijnere frequentie, kwam John Kanzius er achter dat bij een bepaalde frequentie er zuurstofmoleculen loskwamen..! En deze ontdekking was wellicht onopgemerkt gebleven als de pure zuurstof niet meteen was ontbrand door deze ‘verkeerde’ trillingsfrequentie..

Wetenschappers zijn inmiddels opgewonden over de mogelijkheden die deze simpele methode biedt, want zeewater is niet alleen de meest voorkomende stof op aarde maar wie weet welke rol zeewater kan gaan spelen in de zoektocht naar alternatieven voor olie…  Professor Rustum Roy van Penn State University heeft via proefopstellingen demonstraties gehouden en deze methode wetenschappelijk herhaald.

Deze ontdekking is de meest opmerkelijke in 100 jaar wateronderzoek; ik kreeg kippenvel toen ik het zeewater zag branden”…

Nu is het dus zaak om uit te vinden of de opgesloten zuurstof in zeewater (die natuurlijk bij verbranding een CO2-vrije uitstoot geeft..!!) genoeg energie bevat om bijv. een auto aan te drijven of een andere zwaardere machine. Maar voorlopig lijkt het een heel haalbare zaak, omdat de gemeten temperatuur bij dit proces eenvoudig de 1650 graden Celcius haalde…!! Kijk van die dingen ja, van die dingen, daar worden wij blij van..! Hier de link naar dit onderwerp op CBS-news.

Je reinste alchemie, deze prachtige samenwerking van Water, Vuur, Lucht op Aarde.. Toch?

62 gedachten over “Water brandt en auto’s rijden op water..

  1. die uitvinding zullen ze zo snel mogelijk in de doofpot stoppen,het is trouwens niet de eerste auto die op water rijdt,zoek maar eens stanley meyer,die hebben ze ook een kopje kleiner gemaakt zijn wagen reed nog sneller!!
    ik vertik het om nog een euro uit te geven aan een nieuwe wagen tot op het moment dat er wagens op water rijden.Moest iedereen dat nou es doen dan komen die wagens wel op de markt in een versneld tempo…..

  2. Nou nibu… hij is al dood.

    http://www.kanziuscancerresearch.com/
    JOHN KANZIUS PASSES…THE MISSION CONTINUES

    The Kanzius Cancer Research Foundation regretfully announces the passing of John Kanzius on Wednesday, February 18, 2009. John’s passing, at a hospital near his winter home in Sanibel, Florida, has come at a time when his cancer invention was entering the final stages of animal testing and nearing the time when it would become available for human clinical trials.

  3. Het artikel op cbsnews is helaas al van september 2007. Het heeft in anderhalf jaar helaas nog niet voor een revolutie gezorgd. Jammer, het klinkt goed!

  4. De grote oliemaatschappijen “Big Oil” hebben er de afgelopen 70 jaar wel voor gezorgd dat werkende alternatieven “verdwenen” waarbij zelfs moord niet werd geschroomd….

  5. Gewoon optimistisch blijven denk ik. Prachtig wat allemaal(her-)ontdekt wordt. En niet gaan zitten in het gevoel van ‘het zal allemaal weer onder het tapijt geschoven worden door de oliemaatschappijen’. Niet die kop laten hangen maar gewoon hoop blijven houden en kijken waar je je steentje kan bijdragen of wilt bijdragen. Dat is wat je kunt doen.

  6. dank je wel voor je bericht tessa,
    zo komen dit soort berichten tenminste
    steeds meer onder de aandacht van een breder publiek.
    dat de man er niet meer is is in dit geval niet belangrijk.
    ga zo door,

    groeten
    aram

  7. Wel de pharmaindustrieën verdienen zoveel aan kanker met chemo dat ze alle nieuwe goede therapieën in de doofpot stoppen, in feite is kanker een simpele ziekte en gemakkelijk te bestrijden, alleen werkt de huidige medische wetenschap als een soort van dealers die geld willen verdienen, en dus genezen niet zien zitten, wel medicijnen die het proces stoppen en dan moet je die je gehele leven innemen, kassa.

    hetzelfde met auto,s de huidige machthebbers zitten hier achter,, ik stel voor er alles aan te doen om deze kliek te laten vallen en of beter verdwijnen, dat kan, door niets meer te kopen en zelf reparatiehobbyist te worden.

  8. Er bestaat inderdaad een produkt dat voor 86% van vervuild slootwater wordt gemaakt en voor 12% uit nafta, het is op bijna iedere straathoek overal ter wereld te koop voor slechts 15 cent/liter en het is al sinds 1905 op de markt. Bovendien is het ook nog de beste kampioen wat de opslag van waterstofgas in een zeer kleine ruimte betreft.
    De naam van deze onovertroffen kampioen op het vlak van de waterstofgaseconomie is: benzine.

  9. Dat patentgedoe van gelijk welke uitvinding dat het bestaande bedreigd, maakt dat de belanghebbenden in casu tegenstanders (hier oliemaatschappijen) kunnen lobby verrichten om het tegen te houden. Dat noemen ze privatiseren. Proberen om kennis privé te houden, maakt dat het niet beschikbaar kan komen voor de grote massa.

  10. gelukkig zijn er een hoop uitvinders met het hart op de goede plek die dit inzien bart

    ik vraag me af wat er over blijft van dat water na dit proces, weet iemand dit?

    steeds meer van dergelijk uitvindingen vinden hun weg zonder patent en commercieel gewin naar buiten je kunt je daarbij afvragen wat daar aan vooraf is gegaan natuurlijk vanwege de muren waar ze tegenaanlopen, maar een aantal heeft echt wel het hart op de goede plek en doet dit puur voor jou en mij

  11. Het enige wat er moet gebeuren is volledige openheid van zaken geven op het internet, zoals bij vrije software waarvan de broncode vrij is. Dat is volgens mij de enige manier om het op grote schaal bekendheid te geven. Zoals oa de GEET fuel processor. Dus niet geld vragen voor je goede idee…

  12. ACTIE: Stuur artikelen door naar wetenschappers, familie, journalisten en politieke partijen.

    VALKUIL: Je laten meeslepen in de welles-nietes discussies. Gewoon vertellen of doorsturen. Niet in discussie gaan.

    GEVOLG: Als mensen niet door angst gehinderd worden en informatie hen niet opgedrongen worden treedt (onbewust) een proces van acceptatie op, waardoor verandering kan plaats vinden.

    Groet Bram

  13. Wisten jullie dat dit eigenlijk al heel oud is, maar niet fout is.
    Brown heeft het herontdekt maar het komt van heeel lang vervlogen tijden wat opnieuw word gespekt.
    is eigenlijk Top-Secret, maar nu niet meer hier leer je wat meer.

    http://www.google.nl/images?q=brown%27s%20Gaz&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1024&bih=581

    http://www.google.nl/search?q=brown%27s+Gaz&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

  14. Het zgn Brown’s gas is prima.
    Het enige probleem t.a.v. bijvoorbeeld auto’s is dat het gebruikte systeem onvoldoende in staat is om genoeg “Brown’s Gas” te produceren om een auto volledig op te laten draaien.

    Stanley Meyer had wel een soortgelijk systeem draaiend maar hij werd helaas om het leven gebracht (vergiftigd).
    Het gaat namelijk om modulerende frequenties die gebruikt moeten worden bij het genereren van de waterstof, en de juiste frequenties zorgen dus voor meer dan voldoende productie.

    Het 0punt team van Niburu.nl heeft inmiddels deze frequenties herontdekt en toegepast.
    Op niet al te lange termijn zal een ombouwset voor benzinemotoren beschikbaar komen.

    1. Het enige brown gas komt uit je achterste 🙂

      Wellicht kun je een paar meter rijden met een groot bord bruine bonen achter de kiezen!

    2. Je vergeet echter dat naast bruine bonen gas het ook mogelijk om op zelf geperste lucht je brikkie te kunnen laten rijden, er zijn genoeg gekken die dat soort zaken onderzoeken en tja ook nog gaan uitproberen…

      http://www.youtube.com/watch?v=uVIwropRMME

      Helaas heb je WEER geen GOUDEN speldje verdient…

  15. We moeten wel secuur zijn in onze stellingen en hoewel het verderop in de tekst beter word verwoord, kan een stelling als”Dit autootje rijdt met een snelheid van ca. 80 km/uur op 1 liter water, een verbruik dus van 1 : 80!”natuurlijk niet. Zal wel in een vlaag van enthousiasme onvolledig zijn weergegeven, het zij je vergeven hoor.
    Overigens is het wel bekent dat zonder water helemaal niets brand, zie de film over water die ik enige tijd geleden gepost heb.

  16. Dit is werkelijk de grootste onzin die ik hier ooit heb gelezen zeg, water bevat helemaal geen energie inhoud dus kan NOOIT als brandstof gebruikt worden. Water is een product van veel verbrandingen, en zo stabiel als wat. Het is inderdaad mogelijk om met elektriciteit water te splitsen in waterstof en zuurstof, maar dit kost veel meer energie dan je terugkrijgt bij de verbranding.
    De auto op water is de zoveelste hoax die maar niet weg te krijgen is van Internet…

    1. Martijn met die bak ben je inderdaad helemaal de blitz, daar Coz, Hyper en die duffe QuestionMarc ‘ECH nie’ tegen op!, Wij wel natuurlijk, wij zijn echte innovatie mofo’s…

    2. Als je er de ballen verstand van hebt waarom reageer je dan op deze artikelen?

      Je stelt feitelijk dat waterstofgas niet van water gemaakt wordt.
      Misschien moet je toch wat onderzoek doen en een beetje googelen…

    3. Ze heetten niet allemaal Rob, niet waar ?!
      Vergeet niet dat de meesten niet eens weten wat googlen is.

    4. Trouwens Rob, straks is de olie op, of niet meer betaalbaar, zitten wij in het sop.
      http://www.youtube.com/watch?v=1Z6hb7Zl2LA Show must go on, als we bij de pakken gaan neerzitten en afwachten tot de wereld vergaat, dan gebeurt het ook nog.
      Er zijn slapers, grootste gros, dromers, doe ik ook graag aan mee en wakers, dat zouden wij moeten zijn. Wakers, wake them up. Dromen zijn niet altijd bedrog, maak ze waar. Alles kan, als we het maar willen.

    5. jeetje Martijn als de Olie op is kan jij GEEN kaas soufles meer maken….

    6. Ah Paul, die shit komt nu ook mijn oren uit. Al moet die auto en die bus wel blijven rijden. We tanken zo goedkoop mogelijk maar dan nog, het is wel een hoop geld hoor.
      Ik rij een stuk bewuster dan voorheen. Rustig aan en lekker binnendoor. Met een koude motor de snelweg op, dat doe ik niet meer.

      Dat is dan weer een voordeel van alles, we worden er wel een stuk bewuster van, op alle flanken.

    7. Dat is nou fijn nieuws om te horen Martijn, je gaat er gewoonweg met kennis op vooruit. Duurt altijd een paar jaartjes voordat je het door hebt, voordat je in het zelfde spoor komt te zitten als al die lui die je ooit voor zijn gegaan en dat zijn er al heel wat. Tegen die tijd hebben ze allang nieuwe en of andere dingen om weer kopzorgen over te maken, honderd jaar geleden was de industriele revolutie nog net bezig om zich te ontvouwen voor een 1ste Wereld Oorlog (wat is nu 100 jaar?!) zijn we in het NU aardig vooruit gekomen…

    8. Ja, duurt even, meestal loop je achter de feiten aan. Al is het ook mooi om dingen al van tevoren te doorzien. Dat geldt ook in het dagelijks leven. Je kunt nooit alles weten, toch, voor alles komt een tijd. Voorbij tijd en ruimte is immers alles goed, in tijd en ruimte komen we erachter dat eigenlijk alles kan, we weten nog zo weinig, daarom, alles is mogelijk. Opbouw of verval, evolutie of degeneratie, wie is de waarnemer. Achter de waarnemer blijkt niets maar dan ook niets werkelijk te veranderen, wat er ook gebeurt.

    9. Laten we beiden maar verenigen. De stilte en het nooit ophoudende intellect. Gewoon door evolueren, elke dag mag anders zijn. Elke dag mag je andere meningen hebben, wat maakt het voor de werkelijkheid uit? Alleen misschien dat je de werkelijkheid wel of niet kan zien, of zijn. Aah, woorden zijn vervelend soms. De gekte zal eerst gekker worden, voor die doorzien wordt en langzaam opgelost. Net als pijn in het lichaam. Soms kan het even heviger worden, voor je er van bevrijdt wordt. Het zij zo. Dat heeft met natuurkrachten te maken, die wij hier en daar kunnen sturen, zo ver ons intellect en gevoel reikt. Het is een wondere wereld waarin niemand levend klaar mee is.

    10. ?Marc,
      Nog zoveel vragen? En maar anderen blijven papegaaien.
      Een simpele vraag? Wat heeft u nodig om uw voedsel te verbranden? Waarom zijn wij binnen enkele dagen dood als we het niet tot ons nemen?
      Water bevat geen energie, water is energie.
      Om in uw ‘denken’ te verplaatsen weet u hoe ‘organische’ chemie werkt. Maw welke elementen zijn ‘chemisch’ nodig om Leven te maken? Ooit van koolzuurassimilatie gehoort? Kent u het begrip dipool bij h2o? Water stabiel? Alles is in beweging, niets staat stil. Panta rei!
      Kunt u verklaren waarom electronen om de kern draaien gelijk planeten om de zon? Is die bewegingsenergie gewoon niet te gebruiken?
      Als water ons helpt om onze ‘motor’ draaiende te houden, waarom niet dan niet kunnen toepassen/gebruiken in onze technologie?
      U denkt alleen door splitsen energie te krijgen? Nooit gehoord om zaken samen te voegen en daardoor energie produceren? Ik blijf u zeggen het geheel is meer dan de som der delen. Nogmaals vooral mij niet geloven en ga zelf onderzoeken? Succes.

    11. Lezer,

      Als je niet drinkt ben je na een paar dagen dood. Heeft echter niets met energie te maken maar met transport van energie. Voor het transport van stoffen in je lichaam is water nodig, dit raakt vervuild en plas je dan uit. Dus zonder vochtinname stopt dat en ga je dood.

      Hoe moeilijk is het nou?

    12. Ik doe aan fotosynthese, zie een beetje groen, nu wat dor, te weinig zon gehad al was het vandaag weer een dag voor heel veel lichtenergie. Daar geniet ik van. Het is in ieder geval zo dat we helemaal niet zoveel hoeven te eten om te blijven leven, zwaar werk te doen. De meesten van ons eten alsof ze elke dat een marathon lopen terwijl ze maar weinig doen lichamelijk. Te veel maakt je sloom en moe, het voelt mij niet goed.

    13. Lezert en QM maken allebei een grote fout, belangrijkste is toch wel zuurstof! Dat heb je nodig bij elke hap adem, al je organen werken op basis van zuurstof. Mocht dat ontbreken dat gaat er van alles mis in het lichaam, water en bloed zorgen voor het transport en komen op plaatsen in het lichaam wat het hardste nodig heeft. Voedsel is meer voor aanvoer van bouwstenen voor het aanmaken van nieuwe cellen. Terug maar school Heren !! voor dat het TE LAAT is…

    14. ?Marc. Wat u blokkeert is de analyse en te veel het oog voor details. Dat noem ik door de bomen het bos niet meer zien.En dat komt door uw manier van matrixdenken. Ik heb niet gezegd dat H20 is transport of energie. Ik reageert op uw woorden u zegt ‘H20 bevat energie’. en daar was ik er niet mee eens. Water is niet het een of het ander h2o heeft vele eigenschappen. Want het geheel is toch altijd meer dan de som der delen. Weet u wat het deterministisch,reductionistisch,analytisch ‘denken’ inhoudt?
      Dat is hoe de gros van de wetenschappers ons wereld beeld proberen te verklaren. Een vrij starre houding vindt ik zelf. Het dateert uit de 17e eeuw is het niet hoog dat alleen maar deze manier van denken toereikend is?

      Aan alle westerse methoden van analyse ligt een zeer sterke rationalistische tendens ten grondslag – de veronderstelling dat alles kan worden verklaard. En daarnaast zijn er beperkingen als gevolg van bepaalde veronderstellingen die als van zelfsprekend worden beschouwd. Wetenschappers hebben het over hersenen en vertelden dat gedachten en gevoelens het resultaat waren van verschillende chemische reacties en veranderingen in het brein. Is het mogelijk de omgekeerde volgorde voor te stellen, waarbij de gedachte leidt tot de opeenvolging van chemische gebeurtenissen in de hersenen?
      De wetenschappers zeiden: We gaan uit van de veronderstelling dat alle gedachten producten of functies zijn van chemische reactie in de hersenen.
      Het is dus simpelweg een vorm van starheid, een besluit om hun eigen manier van denken niet in twijfel te trekken.
      En hierop citeer ik de De Dalai Lama:
      Ik denk dat de dat er in de moderne westerse samenleving een sterke culturele conditionering is, die stoelt op wetenschap. Maar in sommige gevallen kunnen de grondstellingen en parameters die door de westerse wetenschap zijn opgesteld, jullie vermogen met bepaalde realiteiten om te gaan beperken. Zo worden jullie beperkt door het idee dat alles binnen 1 mensenleven kan worden verklaard, en jullie combineren dit met de gedachte dat VOOR ALLES EEN VERKLARING BESTAAT EN MOET WORDEN GEZOCHT. MAAR WANNEER JULLIE VERSCHIJNSELEN TEGENKOMEN DIE JE NIET KUNT VERKLAREN, ONTSTAAT ER EEN SOORT SPANNING; HET IS BIJNA EEN GEVOEL VAN DOODSTRIJD.

      Vooral mij niet geloven maar onderzoek altijd zelf. May the Force be with you.

  17. Het kan nog veeeeel gekker en ook veeeeel beter. Niet lachen, rijden op lucht. http://nl.wikipedia.org/wiki/Air_Car

    De Air Car is een auto die rijdt op samengeperste lucht, ontwikkeld door Moteur Developpement International (MDI), een bedrijf gesticht door de Franse uitvinder-ingenieur Guy Nègre. MDI is gevestigd in Carros, nabij Nice.

    MDI startte de ontwikkeling van de luchtauto in 1991. Tot die tijd was Guy Nègre actief als ingenieur in de wereld van de Formule 1.

    De afgelopen jaren werd de persluchtauto al een paar keer aangekondigd. In 2007 volgde dan de grote doorbraak. Tata Motors, één van India’s grootste autobouwers, kocht de licentie voor India voor het gebruik van de persluchtmotortechnologie van MDI. Dit gaf MDI de middelen om de ontwikkeling voort te zetten.

    Echter, er is één nadeel. De auto is alleen bruikbaar in de stad, op de snelweg heeft deze auto een actieradius van slechts 100 km. Het werkt als volgt, pers lucht samen en een druppel koude perslucht zorgt voor de explosie!

    Maar er is nog een ontwikkeling. De hybride vorm. Een persluchtwagen rijdt dan 1 op 50, en kan per tankbeurt 1650 km rijden. Door lucht te verwarmen krijg je namelijk een grotere actieradius.

    “Samengeperste lucht zal gewoon via het stopcontact kunnen ‘getankt’ worden via de alternatormotor aan boord, die in omgekeerde modus als compressor werkt. Een laadbeurt zou 4 uur duren en neerkomen op een kostprijs van 1,5 tot 2 euro per tankbeurt. Vullen kan eveneens met speciale persluchtvoorraden in 3 minuten. Deze zouden dan in tankstations beschikbaar zijn.”

    1. Harry dat is toch ook ‘oud’ nieuws. Waaruit is lucht samengesteld? Toch uit vele gassen zoals zuurstof waterstof water stikstof enzovoort. Als je die lucht kan comprimeren en en onder hoge druk dat lucht of moet ik zeggen ‘samengestelde’ lucht(gas) kan laten ontbranden in een bestaande motor of nieuwe motor kan je verbrandingsenergie omzetten naar bewegingsenergie. Als we nieuwe energievormen willen gebruiken moeten we gewoon afstappen van de ‘splitsing’ of explosiemethode. Juist bij explosie ontstaan er veel wat ik noem ‘restafval’ wat schadelijk is voor ons mens dier plant en milieu. Alles willen splitsen en analyseren heeft met ons manier van matrixdenken te maken. Dus weg ermee.
      Ik zelf ben niet zo van de auto. Maar wist u dat de fiets de meest energiezuinige vervoermiddel is? Ik groet u.

  18. Martijn,
    mooi gezegd. Kent u die russische pop matruska als ik me niet vergist. Elke keer weer als je de pop opent zit er weer een andere in en ga zo door. Zo ervaar ik ook mijn Leven voortdurend cadeautjes uitpakken er komt geen eind aan. Hoe meer ik uitpak des te mooier ze worden. Doei.

    1. Ze worden steeds kleiner. ‘T zijn de kleine dingen die het doen. Miniatuur is vaak moeilijker. Vergt meer aandacht.

  19. Paul en vrienden, en voor allen die dat niet wisten: google is afgeleid van googleplex dat is 100 tot de macht 100. Als je dat getal van je geboorte af wil bereiken met tellen heb je aan een mensenleven niet genoeg. Zelf de grootte van ons Heelal is bijna ‘niets’ in vergelijking daarmee. Dus u ziet wat voor grootsheidswaanzin Google in pacht heeft. Ach we weten wel beter, moet u maar denken.

    1. Dat is jou ziens wijze beste lezert, hoe beknopt ben je zelf in het denken dat ik dat zelf nog niet wist… Je hobbelt meer achter je eigen feiten aan dan je mij iets nieuws kan aanreiken. Ik denk nooit, ik weet het gewoon…

    2. Sorry Paul,
      als ik bij u betweterig overkomt. Dat kan nooit mijn bedoeling zijn geweest. Ik heb er ook bij gezet voor ‘en voor iedereen die het nog niet wisten’ en daar valt u na uw besef toch ook onder.
      U voelt zich aangevallen op u naam. Op wat u schreef, daar ging het om en niet om u persoonlijk. Want wie ben ik om u ‘iets’ leren, dat laat ik aan u zelf over.
      En ik loop achter de feiten aan dat, dat besef ik terdege. Alle informatie die we opnemen of ervaren is er al. Maar geldt dat ook niet voor u en iedereen?
      En alles wat ik schrijf of zeg is nooit ‘nieuw’ of ‘iets nieuws’. Dat pretendeer ik ook niet. Ik boos? Neen.
      Er zijn nog vele leuke dingen die ik voor mezelf moet ontdekken. Even goede vrienden en als je me niet begrijp lees die blanco marges maar. Want we moeten elkaar de ruimte gunnen. Ik groet u.

  20. Paul
    even terzijde offtopic.
    Het doet me elke keer goed als ik uw gravatar ziet. Ik heb helemaal niets met Windows en meer van Linux(Slackware). Af en toe wil ik ook ‘ns onder de motorkap kijken. Ieder wat wils en smaken verschillen.

  21. Dit autootje rijdt met een snelheid van ca. 80 km/uur op 1 liter water, een verbruik dus van 1 : 80!
    Als jullie graag wetenschappelijk over willen komen, maak dan niet van deze onbenullige fouten.

  22. watergas toevoegen en ioniseren dat lukt me prima, maar wie levert me
    een Genepax-auto of alleen de generator ?
    Wie weet een soort Stirling- of betere motor te koop ?

  23. Hier doen ze net alsof ze iets nieuws uitgevonden hebben. Dit principe bestaat al meer dan 300 jaar. De bewuste frequentie van het water moet een veelvoud zijn van 2742Hz, deze verhouding geeft het meeste resultaat. Zelfs Hitler heeft er mee geëxperimenteerd.
    Helaas hebben de moderne auto’s zo’n uitgekiende software die de eventuele besparingen te niet doen. Of je moet zelf deze software opnieuw programmeren. Ook de illusie van de perslucht auto , zal een illusie blijven. Want de energie om perslucht te maken is groter dan als je gewoon op benzine blijft rijden. En elektrische rijden is helemaal een illusie, want niemand heeft erover dat de batterijen eens moet gaan vervangen. Deze kosten meer dan de helft van de nieuw waarde van de auto en dat jou auto een stuk zwaarder is door die extra elektromotor, dan alleen een brandstof motor. Als deze hybrides op benzine rijden halen ze amper 1 op 10.

  24. Ik vind dit een heel boeiende site met veel prachtige items. Maar dit geneuzel over water dat brand is echt onzin helaas. Ik heb het al vaker voorbij zien komen. Echt onzin, het zoveelste perpetuum mobile. Om die waterstof atomen los te maken is altijd minstens zo veel energie nodig als je terugkrijgt als ze weer verbranden tot water.

Laat een antwoord achter aan Guido Reactie annuleren

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.