– let op! Aanbieding geldig t/m 25 april – Het lijkt er ondertussen toch stiekem op alsof we een zonnige lente en zomer tegemoet gaan, dus ons lichaam, onze weerstand én zeker onze huid kan wal een stevig steuntje in de rug gebruiken! Gelukkig hebben we samen met goede mensen van The Health Factory iets gevonden: Onder de zuidwestelijke staart van het hoofdeiland van Japan, ligt een cluster van kleinere eilandjes. Een van de grotere eilanden van deze eilandengroep, met een eigen cultuur en ecosysteem, heet Okinawa. Het is een van de weinige zogenaamde ‘Blue Zones’, een gebied, waar de mensen er bijzonder gezond zijn en een lang leven genieten. Sinds eeuwen staat het eiland al bekend als het ‘Eiland van de Onsterfelijken’, omdat mensen er minder last hebben van (huid)kanker, hartziekte en dementie. Op deze eilandengroep, wonen bijvoorbeeld de oudste vrouwen ter wereld. Je zou zeggen: “Dan zit dáár iets in het water..!” En grappig genoeg klopt dat volledig; maar dan niet in het drinkwater..! We hebben het over een uiterst zeldzaam en beschermd koraal, in het zeewater bij Okinawa, dat qua bouwstoffen, voor 80% overeenkomt met de menselijke botstructuur..! Lees verder voor alle info – Let op: de aanbieding is geldig t/m woensdag 3 augustus! – …
29-12-2011 De wereld verbeteren met marketing..!
Er is dus niet genoeg voor onze hebzucht in de wereld, zo sprak Ghandi wijs. En er zijn onze behoeftes, dáár kan onze Aarde met gemak aan voldoen; zelfs met een dubbele wereldbevolking. Is die hebzucht een exponent van onze angst? Laten we ons deze hebzucht aanpraten, of doet reclame ons misschien dingen kopen…? “Reclame kweekt behoeftes”, hoor je vaak mensen roepen. Maar is de marketing, die de moeder is van reclame, dan niet in staat om op een andere manier mensen te benaderen.En is het niet zo dat reclame onze eigen zwakheden keihard terug spiegelt..? Een mooie reflectie van social-marketeer Nawaz Kazmi. …
Posted in Meelezen, meeleven 6 reacties