Sterfgevallen bij piloten
door verplichte COVID-injecties..!
2025 © WantToKnow.nl/be
*
Een zeer verontrustend rapport van gepensioneerde piloot en immunologie-expert Dr. Kevin Stillwagon liegt er niet om: “Er is iets gebeurd in 2021 dat de veiligheid van het vliegverkeer in gevaar heeft gebracht”. Steeds meer bewijzen wijzen in de richting van de COVID-19-vaccinaties die luchtvaartmaatschappijen, onder druk van de Amerikaanse regering, hun cockpit-, cabine- en grondpersoneel hebben opgelegd of anderszins hebben gedwongen te ondergaan.

Sinds 2021 is er een opvallende toename van het aantal sterfgevallen onder ‘jongere’ piloten waargenomen, terwijl het aantal langdurige arbeidsongeschiktheden onder piloten explosief is gestegen. Dit alles ging ook gepaard met een astronomische toename van bijna-ongevallen op de luchthavens van het land, waarbij de oorzaak van deze laatste ontwikkeling natuurlijk zuiver onderzocht dient te worden, teneinde mogelijk andere oorzaken ook in beeld te krijgen.
Kijk hier naar het videogesprek van Dr. Stillwagon met Nicolas Hulscher, epidemioloog en bestuurder bij de McCullough Foundation.
Airline Pilot Incapacitation Crisis After Illegal mRNA Shot Mandates — With Dr. Kevin Stillwagon and Nicolas Hulscher https://t.co/Cps1jGvK42
— Nicolas Hulscher, MPH (@NicHulscher) August 15, 2025
“Het aantal piloten dat arbeidsongeschikt raakt, neemt zeker toe, vooral onder jongere piloten. In 2021 was er een toename van 40% in het aantal piloten dat vroegtijdig overleed – vóór de verplichte pensioenleeftijd van 65 jaar”. Vanaf 2021 is het aantal langdurige arbeidsongeschiktheden onder piloten verdrievoudigd, terwijl er vóór 2021 slechts één bijna-ongeval op Washington National Airport (DCA) was. Maar na 2021 waren er 28 bijna-ongevallen per jaar..!”
Het mRNA COVID-19-vaccin werd illegaal opgelegd aan piloten van luchtvaartmaatschappijen. Dr. Stillwagon blijft erbij dat de mRNA COVID-19-injectie vanaf het begin volledig onwettelijk en dus illegaal werd opgelegd aan piloten van luchtvaartmaatschappijen in het land. Hij bnadrukt:
“Het was illegaal omdat je een piloot geen experimenteel product mag toedienen, zoals staat vermeld in de ‘Aeromedical Advice Manual’ (handleiding voor luchtvaartgeneeskunde) die aan alle luchtvaartgeneeskundige keuringsartsen wordt verstrekt”,
Commerciële piloten mogen wettelijk geen experimentele medicijnen gebruiken en lopen het risico hun medische certificaat te verliezen als ze andere dan door de FAA goedgekeurde medicijnen gebruiken. Als een piloot een niet-goedgekeurd medisch product gebruikt, moeten vluchtartsen administratieve maatregelen nemen om het medische certificaat van de piloot in te trekken of te weigeren, totdat de FAA een uitspraak heeft gedaan over de veiligheid van dat product.
Toch moedigde UAL piloten aan, dwong en betaalde hen zelfs om deze federale wet te overtreden. Piloten die gedwongen werden zich aan de experimentele prikken te onderwerpen, kwamen terecht in een gruwelijke catch-22, waarbij hun carrière op het spel stond. Degenen die onder dwang de COVID-19-prik accepteerden, werden niet alleen gedwongen hun religieuze overtuigingen te schenden, maar ook gedwongen te kiezen tussen het naleven van de veiligheidsregels van de FAA of het overtreden van die regels, waardoor hun gezondheid en de veiligheid van hun passagiers in gevaar kwamen. Dr. Stillwagon hierover:
“Dit is precies de reden waarom we plotseling hartfalen zien bij steeds jongere mensen”,“We zien ook hersenmist bij piloten en luchtverkeersleiders, wat kan leiden tot een verminderd denkvermogen (en) een vertraagde reactietijd. Dit is een grote zaak; dit is enorm.”
De COVID-19 mRNA-prik kan ook epileptische aanvallen veroorzaken, die, als ze tijdens een vlucht bij een piloot optreden, vanzelfsprekend rampzalige gevolgen kunnen hebben. De mRNA-vaccins ‘waren nooit veilig of effectief’ zoals wereldwijd werd rondgeschreeuwd. Op mRNA gebaseerde injecties geven menselijke cellen de opdracht om een genetisch gemanipuleerde versie van het spike-eiwit” van het coronavirus te produceren om een reactie van het immuunsysteem op te wekken.
Maar deze mRNA-opdracht aan het menselijk DNA kent geen grenzen en dus slaat feitelijk het lichaam op hol, doordat allerlei verschillende weefssel-DNA-essenties de opdracht dienen uit te voeren, om het specifieke spike-eiwit te produceren! Dus ook de eierstokken, de hersenen, de testikels en de organen, zoals longen, lever, nieren etc. etc.!!
Hebben de ontwikkelaars van de mRNA-vaccins dan niet voorzien dat de herhaalde ontwikkeling/productie van de spike-eiwitten in het lichaam niet kan worden gecontroleerd..? Hoe simpel is deze basisgedachte..? Bij sommige ontvangers van de mRNA-injecties, die volledig onterecht ‘vaccins’ worden genoemd, werd hun lichaam een menselijke fabriek voor de productie van het spike-eiwit, dat via de bloedbaan vanuit de injectieplaats naar hun hele lichaam kon reizen, inclusief belangrijke organen, de hersenen, lever, milt, beenmerg en voortplantingsorganen.
Omdat het immuunsysteem zijn werk doet en de cellen aanvalt die het als ‘geïnfecteerd’ herkent vanwege de aanwezigheid van de spike-eiwitten, valt het die organen en weefsels aan, wat leidt tot ontstekingen, myocarditis en groteske bloedstolsels. Dr. Stillwagon hierover:
“Het spike-eiwit is direct giftig en kan weefsels direct beschadigen. Piloten van luchtvaartmaatschappijen zijn de ‘minst gecontroleerde component in de cockpit’
Stillwagon zei dat de Federal Aviation Administration (FAA) sinds de introductie van de COVID-19-vaccins onvoldoende gegevens heeft verzameld over de gezondheid van piloten. Hoewel luchtvaartautoriteiten en het management van luchtvaartmaatschappijen veel aandacht besteden aan de mate waarin piloten zich houden aan de algemene operationele procedures achter de knoppen in de cockpit – het correct handhaven van de vliegsnelheid, het gebruik van kleppen, enz. – blijven er opvallende ‘gegevenslacunes’ bestaan.
Zo houdt de FAA naar verluidt geen gegevens bij over de vaccinatiegeschiedenis van piloten en heeft de instantie om onbekende redenen in 2022 haar gecentraliseerde database over arbeidsongeschiktheid van piloten stopgezet. Stillwagon vermoedt dat dit komt omdat de luchtvaartautoriteiten niet wilden dat de informatie in de database door het publiek zou worden ingezien:
“De gegevensstilte die de FAA heeft gecreëerd, verhindert dat systemische trends worden gedetecteerd. We monitoren de olietemperatuur van vliegtuigen tot op een tiende van een graad Celsius nauwkeurig, maar we houden niet bij of de piloot vatbaar is voor hart- of cerebrovasculaire aandoeningen. De piloot is het minst gecontroleerde onderdeel in de cockpit. In de moderne luchtvaart behandelen we het vliegtuig als een ruimteschip vol gegevens – en de piloot als een zwarte doos. De wetenschap is in de loop der jaren in de war geraakt; het probleem met vaccins is vooral ideologie. Het is bijna een religie.”
* * *
KLIK OP ONDERSTAANDE ILLUSTRATIE
VOOR EERDERE ARTIKELEN
OVER DEZE ZAAK
-DOOR DE MSM-STILGEZWEGEN!!-