Advertentie

Mysteries rond de instorting van de Baltimore Bridge..!?



*

Mysteries rond de instorting

van de Baltimore Bridge..!

2024 © WantToKnow.nl/be

Je kent het verhaal over het mega-ongeluk, inzake het instorten van de Key Bridge in Baltimore, nadat deze werd geraakt door een groot containerschip in de vroege ochtenduren van 26 maart jl. Om 01:27 uur stortte de brug, die over de Patapsco-rivier loopt, als een kaartenhuis in elkaar, nadat een containerschip een ‘MAYDAY’ (SOS) had afgegeven, toen het met een snelheid van 6 knopen (10 km/u) voer. Rapporten geven aan dat het schip zijn vermogen verloor, voordat het in botsing kwam met een deel van de steunpilaren van de brug.

Het schip, genaamd ‘DALI’, is een bijna 300 meter lang containervrachtschip, dat ca. een half uur daarvoor was vertrokken, onderweg naar Colombo, Sri Lanka. De hoofdpijler van de brug werd geraakt, met het instorten van de hele brug als gevolg. Alle bemanningsleden waren veilig. De ‘Baltimore Sun’-website meldde:

“Toen het schip midden in de nacht tegen de brug botste, veroorzaakte dat een lawaai dat aan land te horen was en het wierp een essentiële verkeersader in het midden van de Atlantische Oceaan onmiddellijk in het ijskoude water. Verschillende auto’s werden in de Patapsco River gegooid en vanaf dinsdag 11 uur ’s ochtends waren de autoriteiten op zoek naar zes bouwvakkers die gaten in de brug aan het repareren waren.

Twee anderen werden gered – één werd korte tijd in het ziekenhuis opgenomen en een andere weigerde naar het ziekenhuis te gaan. Uitgebreide reddingswerkzaamheden waren aan de gang. Na het incident is de noodtoestand uitgeroepen door zowel burgemeester Brandon Scott als gouverneur Wes Moore.”

Voertuigen uren voor de botsing ontdekt in het water?
Voor de botsing meldde de bemanning van het containerschip aan de autoriteiten dat er een stroomstoring was opgetreden aan boord van het schip. Door de ‘MAYDAY’-waarschuwing kon de politie van de Maryland Transportation Authority op de snelweg erboven veel auto’s tegenhouden om de brug op te rijden, slechts enkele momenten voor de ramp..! Gouverneur Moore tijdens een ochtendnieuwsconferentie:

“Deze mensen zijn helden; ze hebben vannacht levens gered.”

Volgens officiële bronnen zijn er op dit moment officieel geen aanwijzingen, dat de deze heftige botsing een terroristische aanslag was. Gouverneur Moore beloofde, in samenspraak met het Witte Huis, dat de brug herbouwd zal worden, maar dat het nog te vroeg is om aan te kondigen hoeveel het zal kosten of hoe lang het zal duren. President Biden gaf daarvoor in een toespraak aan, dat  de federale overheid (de VS-belastingbetalers) zal betalen voor een nieuwe brug:

“Ik verwacht dat het Congres mijn inspanningen zal steunen,; dit gaat tijd kosten, maar de inwoners van Baltimore kunnen erop rekenen, dat we ons er volledig voor zullen inzetten totdat de haven heropend is en de brug herbouwd is.”

Vreemd..!?
Vreemd genoeg zei James Wallace, Brandweer Chief in Baltimore, slechts een paar uur voor de botsing, dat lokale autoriteiten de aanwezigheid van voertuigen in het water hadden gedetecteerd met behulp van sonartechnologie. Het water in dat gebied is ongeveer 15 meter diep. In een briefingrapport van de kustwacht staat over het verlies van vermogen dat “een havenloods en assistent aan boord waren en melding maakten van stroomproblemen, meerdere alarmen op de brug en verlies van aandrijving voorafgaand aan het incident”.

Meerdere inlichtingenbronnen zeggen dat het incident met het containerschip bij de Francis Scott Key Bridge in Baltimore een ‘absoluut briljante strategische aanval’ was op de kritieke infrastructuur van de Verenigde Staten’.

Onderzoeksjournaliste Lara Logan schreef op X dat de Francis Scott Key Bridge, ook bekend als de Key Bridge, de op één na drukste strategische weg in het land is voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, omdat hij strategisch voor dat doel is ontworpen. Volgens Logan is de structurele vernietiging van de brug ‘waarschijnlijk absoluut’ en was deze aanval, zoals zij het noemt, ‘perfect gericht’:

“Ze hebben uitgevonden hoe ze ons neer kunnen halen, zolang je uit de buurt blijft van de tanden van het Amerikaanse leger, kun je de VS uit elkaar plukken. We zijn arrogant en onwetend – een dodelijke combinatie. Obama zei dat ze Amerika fundamenteel zouden veranderen en dat hebben ze gedaan. We zitten nu in een vrije val in een achtbaan – geen remmen – alleen maar snelheid maken.

Logan zegt dat de plaats van inslag nauwkeurig en opzettelijk was. Ze bekritiseert ook het feit dat er geen havenloods was om de boot te besturen, hoewel X beweert dat er eigenlijk twee havenloodsen aanwezig waren op het moment van de inslag.

“Ze kozen een volle maan zodat ze een maximale getijdenverschuiving zouden hebben – stijging en daling; er is een sterke stroming in die rivier op een normale dag & ze hebben onlangs veel regen gehad, dus het water was al in een goed tempo aan het stromen. Al deze factoren als je ernaar kijkt – dit is hoe je mensen leert hoe ze dit soort aanvallen moeten doen en er zijn nog maar zo weinig mensen in het systeem die dit weten. We hebben een Junior varsity team op het veld.”

Er wordt gezegd dat het herbouwen van de brug volgens de juiste normen vier of vijf jaar zal duren, wat betekent dat deze strategische verkeersader niet langer toegankelijk zal zijn voor het vervoer van zaken als loodvrije brandstof, diesel, propaangas, stikstof en licht ontvlambare materialen en chemicaliën, samen met te grote ladingen, die niet door wegtunnels in het gebied passen. Die bevoorradingsketen is nu verlamd,” schreef Logan.

Burgemeester Scott voegde tijdens een persconferentie hieraan toe: “Dit is een tragedie die je je nooit kunt voorstellen … Het leek wel een actiefilm”. De Key Bridge was 1,6 mijl lang en een belangrijk deel van de Interstate 695. De brug faciliteerde meer dan 12,4 miljoen commerciële en passagiersvoertuigen in 2023, of ongeveer 34.000 voertuigen per dag..!

Top 5 redenen waarom de vernietiging van de Baltimore Bridge
waarschijnlijk een inside job was in plaats van een “ongeluk” of “cyberaanval”.

  1. Bijzonder achteraf weer te constateren: de reguliere media werkten onmiddellijk samen om het een ongeluk te noemen in alle valse nieuwe media, inclusief internet, drukwerk, radio en televisienieuws. Het motief voor deze vernietiging?
  2. Het legt de levering van benzinevoertuigen voor de komende jaren lam, wat de communistische installatie van door de overheid gecontroleerde elektrische voertuigen voor de nepagenda van ‘klimaatverandering’ zal voeden.
  3. De haven was een belangrijke doorgangsweg voor brandstoffen die de Amerikaanse economie functioneel houden en die het Biden-regime wil lamleggen voor meer controle over de bevolking.
  4. Dit is een enorme klap voor de Amerikaanse infrastructuur, net als het platbranden van voedselproductiefaciliteiten, kunstmestfabrieken en andere structuren die nodig zijn om de bevolking te voeden.
  5. Dit is gewoon weer een nieuwe steen in de muur om de communistische omverwerping van de Republiek te versterken, dus verwacht dat er binnenkort nog veel meer bruggen en tunnels “per ongeluk” vernietigd zullen worden door het Biden-regime.

Realiseer je dat dit groter is dan alleen een containerschip dat op een brug botst.
Dit vernietigt een grote megahaven voor de aanvoer van gevaarlijke stoffen. Dit legt de aanvoer van geraffineerde brandstoffen lam. Dit schakelt een enorme aanvoerlijn voor propaangas uit. Hierdoor wordt een belangrijke aanvoerlijn voor diesel, stikstof, brandbare voorraden en chemicaliën afgesneden. Houd er ook rekening mee dat te grote containers niet door de tunnels kunnen..!!

Nee, het zal niet Joe Biden zijn geweest, die achter deze valse-vlag-aanslag zat.. Waarschijnlijk is, dat hij er gewoon helemaal niets van weet..!!

De Amerikaanse voedselvoorzieningsketen zal ook een enorme klap krijgen, wat betekent dat de inflatie op voedsel binnen enkele maanden de pan uit zal rijzen. Dit is een grote klap voor het basisvoedsel dat de Amerikaanse economie de komende 4 tot 5 jaar nodig heeft om te kunnen functioneren. Natuurlijk, een cyberaanval op scheepsnavigatiesystemen is mogelijk, en als dat het geval is, hebben de media waarschijnlijk de opdracht gekregen om het in de doofpot te stoppen om Biden’s verkiezing te beschermen..

Dit is slechts het ’topje van de ijsberg’! Bereid je voor op nog veel meer havens, bruggen, tunnels en andere belangrijke infrastructuur in Amerika die te lijden zullen hebben onder gekke, niet-geplande, ingewikkeld onmogelijke ‘ongelukken’ zoals deze. Op dit moment moet je echt wel een samenzweringstheoreticus zijn om naar het nationale nieuws op televisie te kijken en alles te geloven wat ze zeggen.

* * *

 

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.