Advertentie

Piloten voor de waarheid áchter 9/11..!


pilots-for-911-truth-header

Is het vreemd als gemeld wordt in een officieel rapport, dat een passagiersvliegtuig een technische manoeuvre gemaakt zou hebben, die door de fabrikant van hetzelfde vliegtuig als ‘onhaalbaar’ wordt gekwalificeerd. En als dan ook nog eens in dat officiële rapport gemeld wordt, dat de vliegers van dat passagiersvliegtuig, uiterst nerveuze, uiterst onervaren piloten waren, die hun vliegbrevet voor lichte vliegtuigjes niet eens hadden gehaald..?

911 omission reportNatuurlijk hebben we het hier over de ‘officiële gebeurtenissen’ rondom de aanslagen van 11 september 2001, zoals ze genoemd staat in het rapport van de 9/11-commissie. Een onderzoekscommissie die, als het aan Bush jr. en Dick Cheney (vice-president) had gelegen, helemaal niet eens opgericht zou zijn. Want voor hen was de oorzaak van én alles rondom deze aanslagen volledig duidelijk..!

Er hoefde niemand verder naar te kijken, noch te onderzoeken; Osama Bin Laden was de schuldige. Hij had met ws. een laptop op schoot, vanaf zijn ezeltje, ergens in de bergen van Afghanistan, het bevel gegeven, de meest geavanceerde defensie ter wereld, die van de VS, te ondermijnen. Dát was duidelijk voor de heren Bush en Cheney.

Het officiële 9/11-omission-rapport..
Maar pas na lang aandringen van de familie van de slachtoffers van de aanslagen, die in staat bleken congresleden zover te krijgen, hun verzoek om een officieel onderzoek te steunen, werd dan dit ‘officiële onderzoek’ uitgevoerd, zo’n 430 dagen na de aanslagen.. En toen kwam natuurlijk dat rapport.. Door vele vakkundige en vooral erudiete mensen, al het ‘9/11-omission-report’ genoemd.

En natuurlijk staat dan het Engelse woord ‘omission’ of het Nederlandse ‘omissie’ voor ‘nalatigheid’… Nalatigheid in de zin van iets niet doen, wat wél gedaan had moeten worden. Nalatigheid in de zin van iets ‘erbuiten’ laten vallen en ook nalatig in de zin van ‘bewust negeren’

Daarover gaat dit artikel vooral: het tonen van zaken die door deze commissie werden weggelaten, met opzet verkeerd weergegeven en/of totaal in een verkeerde context werden geplaatst. Wat te denken bijvoorbeeld van het totale NIET-VERMELDEN van het instorten van WTC-toren #7, diezelfde dag, 11 september 2001, ’s middags rond 17:30.

Hoe is het mogelijk, een ‘officieel rapport’, dat gewoon een ESSENTIEEL onderdeel van die aanslagen buiten beeld laat.. Kennelijk té gevaarlijk daar op in te gaan, omdat de officiële versie van het gebouw, gegeven door ‘brandweer en politie’ tot dan toe was, dat het vuur dat ’s ochtends had gewoed, het gebouw ondermijnd zou hebben, waardoor het instortte.. Op een manier waarvan de Nederlandse explosieve-expert Danny Jowenko later zei dat het ‘controlled demolotion’ was.. Gecontroleerde ineenstorting dus.

Eind van de middag op 11 September 2001, stort gebouw no.7 in. Uiterst verticaal, dus uiterst gecontroleerd. Zo simpel is de conclusie..!
Eind van de middag op 11 September 2001, stort gebouw no.7 in. Uiterst verticaal, dus uiterst gecontroleerd. Zo simpel is de conclusie..! Van architecten, ingenieurs, van explosieven-experts, maar niet van de 9/11-onderzoekscommissie..! Die noemde het hele gebouw niet eens, met niet één woord..!

Dezelfde  woorden (controlled demolition) die ook de eigenaar van het WTC-gebouwencomplex had gebruikt, in een interview vlak ná de aanslagen, over het neerhalen van het gebouw nummer 7. Larry Silverstein, want daar hebben we het over, bleek zich echter te hebben ‘versproken’.. Nee, het was tóch ingestort, hij had de brandweercommandant verkeerd begrepen, die had gezegd dat ze het gebouw uit veiligheidsoverwegingen hadden neergehaald. (‘Pulled down’..)

En waarom dat natuurlijk niet kon, dat ‘pulling down’, zoals het plaatje toont, komt voort uit het feit dat WTC-gebouw nummer 7 een mega-wolkenkrabber was, die je niet zomaar even ondermijnd.. Dat duurt gewoonlijk een paar weken…!! Snap je..? En om in 1 dag een dergelijk gebouw te ondermijnen, is NIET MOGELIJK! Dus.. Dat betekent dat het ondermijnen van het gebouw WEL een paar weken van te voren moet zijn gestart al. En DAT BETEKENT natuurlijk dat men WIST wat er stond te gebeuren en DUS dat de 9/11-aanslagen een opgezette gebeurtenis zijn geweest..! Wat in onze ogen dan ook dichter bij de waarheid is dan de ‘officiële werkelijkheid’ wil doen geloven..

Maar er is natuurlijk veel en veel meer dat van geen kanten deugt.

x

* * *

x

Piloten voor de waarheid áchter 9/11..!

2014 © WantToKnow.nl/.be

x

We plaatsten hier op de site al vaker artikel van de club AE911 (‘Architecten en Ingenieurs rondom de waarheid van 9/11’), die met de reputatie van hun naam en faam, getekend hebben voor het waarnemen van technisch ONMOGELIJKE zaken, zoals die in het officiële 9/11-rapport staan. Natuurlijk onmogelijke zaken op hun vakgebied, zoals verklaringen over constructie- en materiaaltechnische zaken en andere technisch georiënteerde punten die geen enkel hout snijden. Zoals bijvoorbeeld het onjuist verklaren van de officiële ‘waarheid’ van de conclusies uit het latere ‘WTC-building #7’-onderzoek.

Deze bijna 2000, in AE911 verbonden architecten en ingenieurs, maakten gehakt van de officiële versie van de gebeurtenissen rondom 9/11. Kortom: het rapport klopt niet en de leugens, halve waarheden en de hele weglatingen tonen een VOLLEDIG ander beeld van de waarheid.. Een leugen wordt dus in leven gehouden, waarop we hier niet verder zullen ingaan, omdat het artikel over de ontkrachting van het rapport gaat en niet over de werkelijke werkelijkheid van ‘WhoDunnit’.. Daar vind je overigens artikelen genoeg over op deze site.. (Tip: zoek op ‘krachten achter de schermen’ en je bent een heel end..)

Pilots for 911-Truth…

Eén van de vele krankzinnigheden uit het officiële rapport. Het vliegtuig dat het Pentagon zou hebben getroffen, diende vanzelfsprekend een 'officiële' route af te leggen.. Afgezien van het feit, dat geen enkele piloot het lukt om deze route te vliegen in de simulator, zou het vliegtuig ook gedaald zijn met een versnelling die 34 x de zwaartekracht opleverde.. (34G!)
Eén van de vele krankzinnigheden uit het officiële rapport. Het vliegtuig dat het Pentagon zou hebben getroffen, diende vanzelfsprekend een ‘officiële’ route af te leggen.. Afgezien van het feit, dat geen enkele piloot het lukt om deze route te vliegen in de simulator, zou het vliegtuig volgens de NTSB, ook gedaald zijn met een versnelling die 34 x de zwaartekracht opleverde.. (34G!) En de NTSB is de officiële verkeersveiligheidsinstantie in de VS. (National Transport & Safety Board)

Tja, deze jongens zijn er ook. Mensen met eer en geweten, vakmensen zoals piloten dat altijd zijn; toegewijd en gefocust. En dus voelen de verenigde piloten in deze organisatie, Pilots for 911-Truth, helemaal mee met de vermoordde collega’s, die die zonnig dag, 11 september 2001, in hun vliegtuigen werden afgesneden van hun geplande route. Vermoord, want zo simpel is het. De vraag is alleen door wie ze zijn omgebracht..

Het is allemaal natuurlijk een vrij technisch verhaal, dat is de vliegwereld nou eenmaal. En zeker wanneer we praten over technische eigenschappen van de toestellen, de technische details van de vliegroutes, snelheden en communicatie tussen luchtverkeersleiders en piloten, is het niet voor iedereen te volgen.

Voel je wel bij dit relatief vrij technische verhaal, ga dan zeker kijken naar de volgende video van zo’n 40 minuten. Een klein uurtje dat wellicht je leven volledig kan veranderen, doordat je technische FEITEN hoort, die volledig in tegenstrijd zijn met de ‘officiële versie’ van de 9/11-aanslagen.

Jij bent de jury wanneer deze bestaande, maar ook nieuwe feiten worden aangedragen, met betrekking tot de luchtvaart-gerelateerde zaken van die dag die de wereld veranderde. De analyse door deze club van piloten, bevat ook een dieptestudie naar de gebeurtenissen rondom de vertrekhal in Dulles, een ‘In-Flight’-navigatie en dat die door de overheidsinstanties beschikbaar is gesteld. Hieronder vallen bijvoorbeeld gegevens over de snelheid van de vliegtuigen, die VOLLEDIG onmogelijk te rijmen valt met de technische capaciteiten van de verkeersvliegtuigen in kwestie.

Eén van de vele, vele zaken die Pilots for Truth911 hebben naar voren gebracht: de onmogelijke afmetingen van de schade aan het Pentagon, in relatie tot de afmetingen van het betreffende toestel..!
Eén van de vele, vele zaken die Pilots for Truth911 hebben naar voren gebracht: de onmogelijke afmetingen van de schade aan het Pentagon, in relatie tot de afmetingen van het betreffende toestel..!

Wat en wie zijn deze piloten?
Pilots For Truth911′ is in 2006 opgericht en houdt contact met het publiek sinds augustus 2006. Het enige dat deze club wil delen met het publiek zijn FEITEN! Momenteel is een verscheidenheid van piloten ondersteunend. Verkeersvliegers, militaire vliegers, professionele zakelijke piloten, maar ook vlieginstructeurs. Etc. Er zit daardoor meer dan 200.000 vlieguren aan ervaring bij elkaar. Er zijn piloten bij (ze willen voor het grootste deel om begrijpelijke redenen anoniem blijven) van vliegmaatschappijen zoals Continental, American, TWA, Independence Air, ATA, jetBlue, United Airlines en verschillende charter- en vrachtvliegmaatschappijen.

Daarnaast zijn er, volgens opgave van Pilots for Truth 911, veel militaire piloten lid van deze club, uit elke tak van het leger. (Landmacht, marine en luchtmacht) Daarnaast zijn er erxperts betrokken van vliegtuigbouwers zoals Boeing en ook vliegtuigonderhouds-vakmensen, de zg. gelicenseerde ‘Aircraft Maintenance Technicians (AMT’s)’. Veel van de leden wéten dat wanneer hun deelname aan deze Pilots-for-Truth911 uitkomt, ze onherroepelijk hun baan zullen verliezen. Al was het maar met de beschuldiging ‘gebrek aan vaderlandsliefde’; terwijl het dat nu juist is, wat hen drijft deze organisatie te steunen..! Het betreft dan natuurlijk vooral militairen in actieve dienst.

Deze organisatie werkt samen met andere 9/11-organisaties, zoals ‘Scholars for Truth’ en ‘Veterans For Truth’. De luchtvaartexperts van deze organisaties hebben onderling ook weer contact voor het uitwisselen van data, kennis en inzichten. Hieronder vallen bijvoorbeeld luchtvaartingenieurs, simulator experts, FAA Inspecteurs, etc. Een (oudere) lijst van experts is te vinden onder deze link HIER

Veel van de piloten hebben ervaring in velerlei vliegtuigtypen, zoals MD-88, CRJ, 737, 757, 767, 747, DC-10, J-41 en vele militaire vliegtuigen. Er is een ‘Flight Data Recorder Research Team’, met experts die in staat zijn veel essentiële data op hun gebied te analyseren. Een officieel standpunt van de NTSB blijft nog steeds uit, over hun houding ten opzichte van deze ‘Pilots for Truth911’. Met name in relatie ook tot het conflict in de het officiële verhaal van de ‘American Airlines Flight 77 Flight Data Recorder’.

En ook deze club is weer heel netjes in het trekken van consequenties uit conclusies. In plaats van de beschuldigende vinger te wijzen naar…, pleiten deze luchtvaart-vakmensen ‘alleen’ om een nieuw en fundamenteel correct onderzoek naar de werkelijke luchtvaarttechnische aspecten van de feiten achter 9/11. Hier is die video:

x

x

 

38 gedachten over “Piloten voor de waarheid áchter 9/11..!

  1. tja het zoveelste bewijs dat er vreselijk geknoeit is met gegevens om de waarheid te verhullen. Toch zullen er mensen zijn die het niet kunnen /willen geloven , mensen met een attitude van ignorense is bliss. Nee niet langer …. het is medeplichtig zijn aan de ontkenning en het in stand houden van de mensonteerende gang van zaken ! 9/ 11 is een falsflag en hopelijk voor veel mensen een wake up call.

    1. Maak je vooral lekker druk over andere mensen en wat zij denken te vinden te vinden te denken , gevonden gedachten en gedacht gevonden te hebben gehad te hebben, gewogen en te licht bevonden, afgewogen en bezwaard te zijn , zonder reden of relevantie, gewoon een losse flodder en een natte klodder, plop , zei de kabouter , mijn naam is Wouter en ik lul net zo lang tot ik net zo lang als mijn lul ben, en Ben is mijn vriend, familie van Jenne en die lult altijd off-topic dus daar wil ik graag mijn graantje aan bijdragen en mijn steentje van meepikken.

    2. Oke ik begrijp de boodschap , en zal weer even mijn zwaard uit de wilgen pakken . Roets de roest deraf en slaan met die katana. Zit even in een dip geen rock bottum want dan vertel je dat niet zo. Vind vast de juiste keuze weer, tis even zoeken.

    3. Plopperdeplop, hang uw zwaard er op , tis geen mop. Wat u bevecht is een schaduw, draai naar het licht zei Paulus, plopperdeplop.

    4. Weer 9/11…. Hoe vaak moet dat nog bewezen worden?! Als ik er al iets over zie staan dan ga ik al op de grote run. Angst wel nee, maar puur de negvitisme die er aan vast kleeft en wat steeds weer om bewijs schreeuwt. Het is tijd om die meuk los te laten, zelfde als dat men nog steeds vast zit in het Trauma de 2de wereld oorlog. Hoe lang gaan we gekneuzde concepten blijven herinneren? Het is mijn laatste 9/11 reactie en dan kunnen ze de pot op met hun DeJAVy meuk. Tijd voor andere en leukere dingen.

    5. Als je uiteindelijk je eigen realiteit creëert, wat kan 9/111 je dan te vertellen hebben? Its your own wake up call, met de zgn ptb achter het. Je trekt je zwaard en ziet dat je je eigen illusie is die je bevecht, je eigen wake up call.

    6. Wordt wel redelijk afstandelijk allemaal op deze manier.
      Iedereen mag het dus zelf uitzoeken?

    7. Coz,
      Feitelijk zeg je dus, ik heb niemand nodig…
      Dat betwist im ten zeerste als je het niet erg vind.

    8. Iedereen is een zoeker in dit heelal en liefde (verbondenheid oa) stelt dus niets voor…
      Iedereen is alleen maar naar zichzelf opzoek.
      Pffffffffff

    9. Anna waarom opzoek zijn naar als je er al bent…. Daar heb je geen liefde voor nodig om dat te bereiken… Gewoon in het NU zijn is er al zijn, niet morgen of gisteren maar NU.

    10. Paul, Dat jij dat zegt na alles… Mag ik een teiltje? Jij hebt mij toen wonderschone teiltjes aangereikt. Heb er door omstandigheden niet op gereageerd.
      Maar dank voor je creatieve exlposie toen, want weet dat je het goed bedoelde. Ik was toen niet in staat er een te kiezen omdat ik het te druk had met andere bezigheden, maar heb het wel degelijk gezien… Dank daarvoor…

    11. Paul, Alleen met liefde kan je in het nu zijn. En blokkades helpen je daar alleen maar van weg. En hartegroet naar iedereen.
      Spiritueel betekent voor mij iedereen, dus niemand uitgezonderd. Denk ik welk mens is belangrijker dan jezelf. Elk mens is belangrijk…

    12. Helemaal mee eens. Weer een uitstekend artikel over 911. Ik sta geheel achter AEfor911truth. Ik kan mij echter ook voorstellen dat veel mensen (nog)niet kunnen geloven dat de officiële verklaringen niet deugen. Bij mij drong het ook pas goed door in 2006,via internet (waarheid911) terwijl ik toch bouwkundige ben. Maar degene die wel in de officiële verklaringen geloven zouden zich op zijn minst het volgende kunnen afvragen: 1. Waarom is er na 13 jaar nog steeds niemand van de vermeende kapers berecht? Slechts één heeft (na marteling) bekend.
      2. Waarom besteed de pers zo weinig aandacht aan de overweldigende bewijzen die door experts worden aangedragen?
      3. Waarom zijn de bewijzen zo snel verwijderd van de plaats delict?
      4. Waarom zo weinig aandacht voor het instorten van building 7?

      Ben benieuwd welke Europese of Nederlandse journalist architect Richard Gage durft uit te nodigen voor een interview of lezing.

    13. Ik begrijp ook niet zo goed dat dit negatieve meuk zo moeten zijn.. Wat negatieve meuk is, is erover zeiken alsof het negatieve meuk is..!
      Wordt eens wakker Paul bijv. en onthoud je van commentaar als iets negatief is in jouw ogen..! Een ander ziet datzelfde wellicht voor het eerst en wordt voor het eerst getriggerd en schiet wakker.. Positief in mijn ogen. Wie ben jij om te oordelen Paul e.a.?
      Niets zeggen is in mijn ogen ook een optie.

    14. Ach beste GUIDO.J, PAUL heeft iets tegen AnnaII, ja ik weet het ook niet, maar ik heb zoveel vrouwen gekend in mijn leven, en ik aanbid ze nog stuk voor stuk, ach AnnaII is zoekende als zoveel andere mensen, merde wat willen wij een beetje geluk, mag dat misschien, dat wil jij toch ook een beetje voorspoed met je site, ja dat kan ook een liefde zijn, maar sta niet te lang stil bij het negatieve, dat is zonde, je zult dit wel weer geleuter noemen, maar goed een leuter in het Yiddies is een manlijke sexdeel, ha ha wist je niet, gisteren zat ik naar een oude film te kijken met Harvy Keitel, in de 60 jaren zat Amsterdam vol Harvy Keitels, met hun specifieke kijk op het leven, no anti semetismen no nothing gezellig samen leven.

    15. -off topic-

      En wat betreft wakker zijn Guido, droom maar lekker verder in je DIKKE illusie die je steeds weer creert. De volgende HUG die je van mij kan krijgen kan onverwachts wel eens een knietje zijn. Ach ik leer er steeds van dat er nog steeds hier niemand is die ook maar 1 mm vooruit komt in zijn labiele leventje. Ik tenminste vecht nog dagelijks tussen hemel en aarde in om te overleven. Tis dat je dat maar weet! En tussentijds bouwen we iets op voor een ander zijn droom. De rest kan me gestolen worden.

    16. Fijn dat je zo ver bent gekomen Paul. Lees je tekst nog eens na. Wat een bittere zuurheid man. En ik heb nergens iets gezegd dat ik niet snap dat je aan het vechten bent.. Ik begin over je schoenveter en jij over je nierdialyse.. Alsof ik dat niet weet, mijn hemel Paul. (En als je me DIK vindt is goed jongen. Mag je me ook face to face zeggen.. Kinderachtig ge-oh!)

    17. Guido doe jij maar lekker water bij de azijn. Weetje om zulke flateuse taal gebruik kan ik enkel alleen maar om lachen, hoe klein jou wereldje weer is voor ombenul en kortzichtig denken. Na al die jaren kom je nog niet verder dan kruimels pikken. Ach ik ken je langer dan vandaag en wat betreft zuur zijn, dat is idd een tekst tikvaud want ik ben verzot op Azuur blauw, de hele dag zoveel om er verliefd op te worden. Zoveel zo vol, zo verzot, dat jij er maar al te graag in jou grauwe denken over mij Guido het vol met Chemtrails wil trekken.

      Wat een heerlijk ventje die Guido heet.

    18. Gezellig hier. 9/11, das al ff geleden. Oh ja, het begin van alle ellende in dit millenium. And the beat goes on… Nog nooit zoveel vluchtelingen op aarde sinds de 2e wereldoorlog. Tja, wat gaan we eraan doen. De meeste mensen hebben geen zin in wakker worden, ze blijven liever in de hel en versterken deze. Het is de tijd van de geprogrammeerde mens, ofwel religieus, ofwel politiek of cultureel. Het zijn de eindtijden. Gelukkig komt daarna iets nieuws. Het is een rare tijd.

    19. Klopt Martijn, met veel ‘onbenul en kortzichtig denken’.. rofl

    20. Paul je bent niet uit het goede hout gesneden wel uit wrakhout is wel leuk spoelt aan aan zee. Is vaak keihard hout grillig en mooi!

    21. Ik zeg maar zó, ik zeg maar nix.

      And the people bowed and prayed
      To the neon god they made
      And the sign flashed out its warning
      In the words that it was forming
      And the sign said, “The words of the prophets are written on the subway walls
      And tenement halls”
      And whispered in the sounds of silence
      http://www.youtube.com/watch?v=sgYquPuyhA4

    22. Fijn hout om een vuurtje aan zee aan te maken en mijmeren.
      In mijn mijmering zie ik Paul dat jij as een rat het zinkende schip ver laat hoppa.

    23. mijmeren over ratten, zinkende schepen en wrakhout???
      Op zich wel mooi voor een schilderij, a nice flair for the drama.
      Beetje ongelukkige woordkeuze, dat dan weer wel.
      Ik mijmerde verder, zag de herder zonder hond, schaapjes op het droge, Here in den hooghe, haan kraaiend op het kruis, westenwind, niemand thuis, tis niet pluis zei de muis in het achterhuis, Anne Frank en vrij hier heel alleen samen met meester Prikkebeen, volle asbak lege glazen staarden mij aan vanaf de bar en fluisterden mijn naam. http://www.youtube.com/watch?v=lSo6LyEA1ks

    1. – off topic en/of beledigende reactie verwijderd –
      – gebruik svp chat voor privé-gesprekken –

    2. – off topic en/of beledigende reactie verwijderd –
      – gebruik svp chat voor privé-gesprekken –

    3. – off topic en/of beledigende reactie verwijderd –
      – gebruik svp chat voor privé-gesprekken –
      .

    4. – off topic en/of beledigende reactie verwijderd –
      – gebruik svp chat voor privé-gesprekken –

  2. Oke, het is niet Jantje maar Pietje die de “slechterik”is. Zolang: Zo binnen zo buiten, te confronterend is kan ik mijn probleem niet oplossen. Ik kan het tot in alle eeuwigheid amen blijven verplaatsen, maar nooit oplossen.

  3. Je hoeft alleen maar te kijken naar de filmpjes van het vliegtuig dat de 2e WTC-toren raakt. Dat is geen passagiersvliegtuig. Het is niet kleurig en heeft geen raampjes. Het is meer een vrachttoestel en waarschijnlijk afstandsbestuurd. Kijk maar naar afstandsbestuurde vliegtuigen hoe die eruit zien. Hier in o.a. dit filmpje getuigen mensen in de eerste minuten, geïnterviewd op straat. Ze hebben geen commercial airliner gezien. Alleen een grijs vliegtuig zonder raampjes. Een vrachtvliegtuig of een militair vliegtuig omschrijven ze het.
    https://www.youtube.com/watch?v=cHHghW4Pg5k
    Trek zelf je conclusies.

  4. Jammer van een heleboel van deze reacties. Die spelen ook de ‘gevestigde orde in de kaart. ( misschien zijn het wel ‘mollen’ die dit doen;-) Het blijft belangrijk de waarheid onder ogen van de ‘massa’ te brengen. Omdat onder druk mensen pas ‘echt’ gaan waarnemen en misschien wakker worden. Iedere druppel bewustzijn is er een, die toegevoegd wordt aan het steeds groter wordend veld van bewustzijn. Het is echter ook belangrijk om wel te willen weten en alert te blijven maar je niet bang te laten maken. Wegkijken is geen optie. Dat is de uitdaging van deze tijd, voor ieder van ons. Even een puntje van toelichting op het verhaal hierboven de Nederlandse ( wereldwijd bekende en werkende) demolition expert Danny Jowenko, is tijdens het onderzoek van deze gebeurtenis een aantal keren gebeld door een onbekende man uit Amerika, en na dat hij tegen deze man had gezegd dat hij zeker zou komen getuigen om deze zaken toe te lichten (over gebouw 7) Vlak daarna is hij dodelijk ‘verongelukt’ op een weggetje bij een industrieterrein overdag, er waren geen getuigen, geen andere auto’s bij betrokken, geen slecht weer. De man had niet gedronken, is tegen een boom geknald (?) en was dood. http://www.wanttoknow.nl/nieuws/danny-jowenko-overleden/
    Toeval? Ik ben bang van niet. Deze getuige was uitgeschakeld, en zo zijn er al velen die hiermee bezig zijn, overleden, aan redenen als ongelukken, zgn zelfmoord. Kortom wees alert en laat je niets wijsmaken door de mainstream media. Zoek je eigen waarheid, en voel met je hart of het klopt. De antwoorden zul je krijgen. En blijf op een liefdevolle manier (zonder te haten) getuigen van de waarheid.

    1. Ik wist dit niet van Danny Jowenko. Is echt geen toeval. Kan mij dat interview met hem nog goed herinneren. was daar blij mee, er werd echter niets mee gedaan. Ik heb intussen z on 100/120 uur aan internet research gedaan inzake 9-11 en weet dat dit ongeluk geen toeval is. Vreselijk. Ik hoop dat de waarheid echt een keer het licht gaat zien.

    2. Ik kan je aanraden hier eens rond te struinen op de site, m.b.t. 9/11. Je zult veel zaken zien, waar je ws. nog niet van gehoord had. Onderbelichte zaken en doofpotten..

    3. Aparte naam heb je Tamarinde, maak ben met je eens over over Danny, heel strange zijn dood. Ik wil je leren kennen.

  5. 9/11 – North Tower Demolition – Live Univision Spanish News Coverage – You Tube

    Zet het filmpje stil op sec 30; explosie uit het dak. Een seconde later; mega explosie onder impact zone. Daarna niets meer te zien behalve staal en beton dat alle kanten op weg wordt gespoten… reeds door 12000 mensen gezien.. chilling

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.