Advertentie

Ex-Lockheed-medewerkers over UFO’s en buitenaardsen..!!


Ben Rich: “UFO’s van ET’s zijn écht”…!

x

Ex-Lockheed-medewerkers over UFO’s en buitenaardsen..!!

2011 © vertaling/samenstelling Guido Jonkers / WantToKnow.nl/.be

x
x

Dr. Ben Rich, oud-topman van Skunkworks, een ’top-secret’-afdeling van luchtvaartreus Lockheed Martin. Achter hem, één van de vele fenomenale ontdekkingen die zij deden. Het voor radar onzichtbare, Stealth-vliegtuig.

En wie is dan Ben Rich eigenlijk, horen we je denken.. Ben Rich was directeur van een afdeling van vliegtuigbouwer Lockheed, die genaamd is ‘Lockheed Skunk Works’. Op deze afdeling werden al het top-secret onderzoek uitgevoerd, dat nodig was om de opdrachten van de Amerikaanse regering te realiseren. Feitelijks is Ben Rich daarmee de vader van de Stealth-bommenwerper, jeweetwel, het vliegtuig dat niet gezien kan worden door (‘vijandelijke’) radar.

Wat Ben Rich heeft onthult is voor menigeen nieuw vandaag de dag, maar als je weet dat Ben Rich al in 1995 overleed, dan begrijp je ook, dat zijn onthullingen geen voorpagina-nieuws is geweest. De ongeëvenaarde werking van de doofpot, zoals je ziet.

Volgens een artikel, dat gepubliceerd werd in Mei 2010 in het Mufon UFO-journal, heeft Rich zich eens duidelijk uitgelaten over de buiteraardse bezoekers van planeet Aarde en over de genoemde sterrenreizen met hun UFO’s, door militaire kopstukken. Ben Rich heeft met deze ‘sterfbed-bekentenissen’ aangegeven dat buitenaardse UFO-bezoekers écht zijn en dat er Amerikaanse militairen zijn, die tussen de sterren reizen..

Het artikel was geschreven door Tom Keller, een ruimtevaartingenieur, die als computer systeemanalist heeft gewerkt bij het JPL/Jet Propulsion Laboratory van NASA. Dit zijn de belangrijkste punten –veelal citaten van Ben Rich- uit dit artikel:

“Op de geheime onderzoek- en ontwikkelingsafdeling ‘Skunk Works’ van Lockheed Martin, was een klein, intensief-samenwerkend hecht team bezig met zo’n 50 veteraan-ingenieurs en ontwerpers samen met zo’n 100 experts op het gebied van constructie en fabricage. Het wass onze kracht om technologisch hoogstaande vliegtuigen te maken, in kleine productie-aantallen, maar van absolute topklasse, gemaakt voor top-secret missies.

“We hebben al láng de deskundigheid én de middelen om tussen de sterren te reizen, maar deze technologieën zijn opgesloten in de zg. ‘black projects’ en het zou een daad van God benodigen, om deze uit de donkere catacomben te halen, om er de mensheid voordeel mee te doen. ALLES WAT JE JE MAAR KÚNT VOORSTELLEN, KÚNNEN WE AL MAKEN EN WETEN WE HOE WE HET MOETEN DOEN.

Wij hebben de technologie om ET weer naar huis te brengen. En nee, het duurt niet zo lang als een mensenleven om dit te doen, want dát is een fout in de calculaties.. We wéten wat het is; we hébben de capaciteiten om tussen de sterren te reizen. In de eerste plaats is het daarbij van belang, dat je begrijpt dat we hiervoor géén chemische aandrijvingstechniek gebruiken. En in de tweede plaats is het nodig dat we een nieuwe aandrijvingstechnologie ontwikkelen; we dienen uit te vinden, welke fout Einstein maakte..”

Toen Ben Rich werd gevraagd hoe de aandrijvingstechniek van UFO’s werkt, zei hij: “Laat mij joú een vraag stellen: ‘Hoe werkt buitenzintuigelijke waarneming?’, waarop de vragensteller antwoordde: ‘Alle punten in tijd en ruimte zijn verbonden’. “Precies!” had Rich geantwoord, “Zo werkt het precies!”. Ben Rich was op de hoogte van het bezoek van buitenaardsen met hun UFO’s.

De voormalige directeur van Lockheed Skunk Works, was ervan op de hoogte dat de UFO die bij de Roswell-crash was ‘buitgemaakt’, van enorme invloed was op het ontwerp van de zg. ‘Testor’-modellen van UFO-achtige voertuigen en uiterst geheime luchtvoertuigen van de VS.
Volgens een CNI-news-reportage, gemaakt door Michael Lindemann, een inwoner van Colorado, was deze ontwerpinformatie ook bekend via de talloze getuigen van de Roswell-crash en via de tekeningen, hierop gebaseerd, van forensische illustratoren. De getuigenverklaringen van de Roswell-crash, werden beschikbaar gesteld door William L. ‘Bill’ McDonald. In een e-mail, gedateerd 29 Juli 1999, kennelijk geadresseerd aan Lindemann, refereert McDonald naar een uitreksel van een discussieverslag met Harold Puthoff, de oprichter van het uiterst geheime ‘Remote Viewing’-programma van de VS.

McDonald had geroepen: “Nou Hal, je heb erom gevraagd! Nu John Andrews, de legendarische Lockheed ingenieur en hoofd modelontwerper voor de ‘Testor Company’, dood is, kan ik aankondigen dat hij persoonlijk bevestigde dat er een ontwerpverband was tussen het ruimtevaartuig dat bij Roswell is buitgemaakt en de UCAV’s, de Onbemande Gevechtsvliegtuigen, die Lockheed Martin produceert. En dat ook de ruimtevaartuigen, de Joint Strike Fighters en de Space Shuttles hiervan afgeleid zijn.”

John Andrews was ook een persoonlijke, goede vriend van Ben Rich, de door ‘Skunk Works’-oprichter Kelly Johnson persoonlijk gekozen opvolger voor de ontwikkeling van het F-117 Stealth-vliegtuig, het half-ontworpen prototype ‘HAVE BLUE’ en de uiterst geheime ‘F-19 Stealth-onderschepper’. Voordat Ben Rich overleed aan kanker, had Andrews mijn vraag aan Rich gesteld en Ben Rich bevestigde: “Er zijn 2 type UFO’s.. De modellen die wij hebben gebouwd en de modellen die ‘zij’ hebben gebouwd. Wij hebben geleerd van de resten van ‘beide’ crashes en de feitelijke ‘bewijsstukken’. De overheid was hiervan volledig op de hoogte en had een uiterst actieve rol, in het vastleggen van deze informatie tot in 1969. Ná deze periode zorgde president Richard Nixon ervoor, dat deze complete administratie werd overgedragen en voortaan verzorgd door een internationale raad van bestuur in de ‘private sector’..
Bijna álle ‘biomorphische’ luchtvaartuigontwerpen zijn gebaseerd op het voertuig dat bij Roswell is neergestort, van het fameuze straalvliegtuid de SR-71 ‘Blackbird’ tot aan de hedendaagse ‘drones’, UCAV’s en ruimtevaartuigen.”

Ben Rich was de menig toegedaan dat het grote publiek NIET op de hoogte gebracht diende te worden (over UFO’s en buitenaardsen). Het was zijn overtuiging dat mensen dit nieuws, deze waarheid NOOIT zouden kunnen handlen. Pas in de laatste maanden van zijn slopende ziekte, begonnen zijn gedachten hierover te veranderen. Het was zijn mening dat de door Nixon benoemde ‘internationale Raad van Bestuur’, die dit hele dossier onder hun beheer hadden, weleens een groter probleem voor de persoonlijke vrijheden van de burgers van de Aarde zouden kunnen vormen, zoals o.a. vastgelegd in de Amerikaanse grondwet, dan dat de aanwezigheid van de buitenaardsen dat zou zijn.

Lindemann voegde hier nog aan toe: “Bill McDonald ontving deze informatie van John Andrews tussen 1994 en hun laatste telefoongesprek, in 1998.” Lindemann merkte hierbij nog op: “Het is ook van belang te weten dat Dr. Ben Rich in 1993 een conferentie bijwoonde van luchtvaartingenieurs en –ontwerpers, vóórdat kanker hem te pakken kreeg.Op deze conferentie verklaarde Rich, in het bijzijn van vele prominenten, waaronder o.a. Orange County-directeur van MUFON, Jan Harzan, dat ‘Wij (de ruimtevaartgemeenschap en het militair industrieel complex) in het bezit zijn van technologie, die ons ‘naar de sterren kan vervoeren’’.

.

Don Phillips
Ook een andere medewerker van Lockheed Martin, ontwerpingenieur Don Phillips, medewerker van de CIA en luchtmachtofficier, geeft openheid van zaken rondom de UFO-ontwikkelingen. “Deze UFO’s zijn enorm; ze zijn in staat inééns te stoppen, vervolgens een 60, 45, of zelfs 10 graden draai te maken, en daarna onmiddellijk hun actie totaal om te keren: Het was Neil Armstrong die tijdens de eerste Apollo-landing had gezegd: “Ze zijn hier. Ze zijn dáár en kijk eens naar de afmetingen van hun schepen. Het is duidelijk dat ze het niet prettig vinden, dat wij hier zijn.”

Don Phillips: “Toen ik voor Skunkworks’ werkte met Kelly Johnson, hebben we een overeenkomst getekend met de overheid, dat we hierover niets naar buiten zouden brengen.

Het anti-zwaartekrachtonderzoek ging door. We wisten dat er enige ‘buitgemaakte’ voertuigen van de crash uit 1947 in Roswell waren, dát was een feit. En inderdaad: we kregen enige technologie van hen. En ja, we hebben die technologie aan de praat gekregen. We kenden elkaar van een ‘onbekende industrie’.. We kunnen deze als ‘zwart’,  diep-zwart’ of ‘verborgen’ classificeren.
De kennis die ik heb, komt van deze ‘buitgemaakte’ voertuigen; maar ik heb deze voertuigen niet gezien. Noch zag ik de lichamen van de buitenaardsen, maar ik ken mensen die dit wél hebben gezien! En er is geen enkele twijfel over, dat deze wezens van ‘buiten’ onze planeet vandaan kwamen ”

Over de contacten met deze buitenaardsen zegt Phillips: “Als deze buitenaardsen vijandig zouden zijn, hadden ze ons natuurlijk al lang met hun wapens kunnen vernietigen, lang geleden al.”

We hebben ‘apparaatjes’, die je in je hand houdt en die in staat zijn het hele lichaam te scannen, om de conditie ervan te bepalen. Ook kun je vanuit diezelfde scanner het lichaam ook weer behandelen.

Ik kan je vertellen dat ik persoonlijk met deze apparaten heb gewerkt; en we hebben erbij die kanker kunnen diagnosticeren EN GENEZEN.
Eén van de doelen die ik had om een eigen technologisch bedrijf op te richten in 1998, was om technologie te gebruiken, die de lucht zou kunnen reinigen en ons zou kunnen helpen van al het gif af te komen, én ons zou kunnen helpen om de hoeveelheid fossiele brandstoffen die we gebruiken, dramatisch te reduceren. En ja, het is de tijd om dit te doen. Ik kan je persoonlijk vertellen dat hiermee al een begin gemaakt is.” (Bron: Ufo-blogger.com pagina 375 en 383)

Wil je zelf een kijkje nemen in deze Disclosure Documenten, klik HIER

‘Buitenaardse UFO-bezoekers zijn écht’.
Nóg een Lockheed Martin oud-medewerker die uit de school klapt, in dit geval wetenschapper Boyd Bushman. Kijk zijn 20 minuten durende video Hier op Google-video.

13 gedachten over “Ex-Lockheed-medewerkers over UFO’s en buitenaardsen..!!

    1. Aan de andere kant denk ik…..goh wat doen ze toch een boel moeite om controle te willen blijven uitoefenen zeg. Wat willen ze ons nou precies doen geloven……Dat ze alles kunnen op dit gebied???? Misschien zit er ook wel weer een hoop bluf tussen. Ze komen me nu te open over over dit onderwerp, waarbij ze alle eer naar zichzelf toeschuiven???? Ze zijn ergens enorm bang voor………………

    1. Exact, dat is wat het waarheidsgehalte van dit hele verhaal dan toch weer onderuit haalt.
      Ik lees steeds verhalen over geweldige technieken die in black projects – al dan niet met buitenaardse inbreng – in het diepste zijn ontwikkeld of ge-back-engineerd maar nergens iets over concrete toepassingen ervan. De Amerikaanse luchtmacht vliegt nog steeds met conventionele toestellen terwijl het gebruik van enkele toestellen met ufo-eigenschappen elke luchtslag toch snel overbodig zou maken. En je laat jezelf dus zelf niet doodgaan aan kanker als je het simpel kunt genezen..

    2. Omdat je weet dat iets bestaat, betekent het nog niet dat je het zelf tot je beschikking hebt.
      Dus dat is geen argument om het ongeloofwaardig te vinden. Ik heb ook niet alles in huis waar ik het bestaan van af weet tenslotte.
      Ik hoef niks te geloven van wat hier staat. Ik weet al een hele tijd dat het waar is.
      Ik geloof ook niet alle filmpjes die je over ufo’s krijgt voorgeschoteld, vooral die met dramatische muziek op de achtergrond komen bij mij over als propaganda.
      Toch weet ik dat ze bestaan. Ze zijn ook niet allemaal buitenaards. Dat weet ik ook.
      Ik trek het me ook helemaal niet meer aan dat er een hoop leugens en bedrog op het internet zweven.
      Ik vertrouw op mijn eigen gevoel dat altijd duidelijk ja of nee zegt.
      Het maakt ook allemaal niks meer uit. Het enige wat telt is je eigen instelling, je eigen waarde die je geeft aan de dingen. De waarde die je toekent aan je medemens.
      Er staat een heleboel te gebeuren en niemand weet precies wat.
      Dat we daar samen doorheen moeten is een feit.

    3. Zo simpel is het Selene..! En laten we niet vergeten dat het pas een UFO is als het er NIET op staat. Ik bedoel een UFO betekent: ON-geïdentificeerd..!
      Moeten we nu ook al ongeïdentificeerde zaken uitleggen aan mensen, die nog steeds lekker dóór willen slapen..? Het verhaal van de mensen van Lockheed Martin hierboven is toch klip en klaar..??!
      Of zijn het alledrie notoire leugenaars..?? Heb je het filmpje gezien van die Boyd Bushman, helemaal onder het artikel.. Doe dat eens, en luister en voel bij jezelf wat het doet..!!
      Fabelachtig experiment met die ‘aantrekkingskracht-vertraagde knikker door de buis’..!!

    4. Die had ik niet gezien. Heel leuk vind ik dat. Ik zou zelf wel eens met zo’n kerel willen kletsen.
      Maar dit voldoet ook wel. Hoewel er nog veel te veel belangrijke interviews moeilijk toegankelijk zijn of gewoon niet bekend. Er valt nog zoveel te weten.

  1. Sterke verhalen allemaal maar wel spannend! We wachten maar weer af wat komen gaat. Ik merk wel dat alles in een stroomversnelling gaat tegenwoordig. De gebeurtenissen volgen elkaar nu wel heel erg snel op.

  2. Wie zegt dat die écht aan kanker overleden is.
    Als er een apparaat bestaat wat kanker kan genezen, willen ze dat natuurlijk niet operbaar maken.
    En zeggen ze maar dat die aan kanker is overleden om zo te laten geloven dat het apparaat niet werkt of bestaat.

  3. Spacefuture-exopolitiek vanuit Vlaanderen-Antwerpen
    space scientific politics and monetary systems
    Exopolitics.org

    veelal citaten van Ben Rich- uit dit artikel:
    De ongeëvenaarde werking van de doofpot, zoals je ziet.
    Het artikel werd grondig gelezen
    De VSA reist op zijn of andere manier tussen de sterren tussen eigen grenzen…
    Andere staten doen het op hun manier, open boeken, amusement !!!
    Burgers van andere staten zijn geen slaven van de VSA.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.