Harvard wetenschapper: ‘Bill Gates, ik wil je geld niet!”

*

DE LEUGEN VAN KLIMAATVERANDERING:

“Bill Gates, ik wil je geld niet,”

2024 © WantToKnow.nl/be
*

Het is de uitspraak van Dr. Willie Soon, een moedige, uitgesproken 31-jarige wetenschapper van Harvard, die wetenschappelijk heeft bevestigd dat de theorie van door CO2 veroorzaakte klimaatverandering,  één grote leugen is, die wordt gebruikt om de mensheid te controleren. Evenals duizenden ándere wetenschappers, wiens bevindingen voor het merendeel van de wereldbevolking kennelijk minder belangrijk zijn, dan het onderdrukken van (levens-)ANGSTGEVOELENS, komt Dr. Soon met de onvermijdelijke conclusie, dat CO2 ‘het gas van het leven’ is; dat zij die waanideeën poneren en quasi-wetenschappelijk ‘ondersteunen’, bezig zijn de mensheid een loer te draaien.

Opwarming van de aarde stelt niets voor. Hij beweert verder dat John Kerry en Al Gore onzin praten over klimaatverandering, ze zijn zelfs geen wetenschappers. Ze hebben geen idee van de belangrijke rol die CO2 speelt in al het leven op aarde. Meer CO2 betekent meer leven op planeet aarde. Bill Gates, die geen wetenschapper, geen arts en geen intelligent persoon is, beweert dat we CO2 tot nul moeten terugbrengen, inclusief het verminderen van de bevolking, omdat CO2 de aarde opwarmt.

Onafhankelijke wetenschappelijke publicaties en onderzoekers die dit onderwerp vele jaren hebben bestudeerd, hebben al bewezen dat CO2-gas geen bedreiging vormt voor het leven. Dit hele CO2-verhaal is dus één flagrante leugen, die wordt gebruikt om de mensheid bang te maken, en hen uit die positie tot gehoorzaamheid te dwingen.

Een internationale advocaat bevestigt dat Bill Gates, Klaus Schwab en vele andere politici van het WEF Klimaatverandering, pandemieën en oorlogen gebruiken om totale wereldcontrole via de Verenigde Naties en het Wereld Economisch Forum te bereiken.

Prof.dr. Willie Soon verklaart dat deze lieden gestopt moeten worden en dat dit al veel eerder had moeten gebeuren. Dr. Soon is ook absoluut niet geïnteresseerd in het geld van miljardair Bill Gates, omdat dit geld dient, aldus Soon, ‘om extreme invloed uit te oefenen op wetenschappelijk onderzoek en daarna te gaan koketteren met de feitelijk gemanipuleerde resultaten’. Volgens Dr. Soon is het NU tijd voor de mensheid om zich te verenigen en het leven op aarde én de vrijheid te verdedigen. Dit is jouw thuis, verdedig de planeet aarde.

Kijk naar dit 3-kwartier durende interview van de befaamde journalist Tucker Carlson met dr. Soon. Soon is astro-fysicus. Helaas is er (nog) geen ondertitelversie te tonen; hopelijk kun je het interview desalniettemin volgen. Bijzonder is ook, dat deze Willie Soon als grootste ‘driver’ voor klimaatschommelingen, zoals we die nu beleven, DE ZON aanwijst..!!

En ja, wij proberen hier ook al -enkele jaren zelfs- op te wijzen, door de presentatie van David Wilcock te tonen (HIER) in het artikel, dat over deze zonne-invloed gaat..! (HIER) Hoe simpel is het dan eigenlijk allemaal.