Advertentie

Malaysia MH370, hoever gaat de scam nog..??


Malaysia-Airlines-Boeing-777

Het is werkelijk te idioot voor woorden in onze ogen; hoever moet het nog gaan met het vermiste passagierstoestel van Malaysia Airways, de Boeing 777..? Hoeveel stof wordt er nog in onze ogen gestrooid, bewust of onbewust..
De zoekactie op zich lijkt al op een krankzinnige speurtocht, omdat er zogenaamd van ‘coödinatie’ sprake is, maar men weet gewoon niet wáár men moet zoeken.. En dat is niet zo vreemd, als je dit verhaal hebt gelezen..

Worden we vanochtend getracteerd op een macabere 1-aprilgrap, met de aankondiging dat er tóch weer iets ‘anders’ gezegd is door de gezagvoerder, bij het wegvliegen uit de Maleise luchtruim..?? Zie teletekst-bericht hier:

malaysia MH370 1 aprilIn plaats van ‘All right, good night’ zou de gezagvoerder óf de co-piloot gezegd hebben: ‘Good night, Malaysian three seven zero’… En dan  moet uit onderzoek vervolgens gaan blijken wié van beide piloten dat heeft gezegd… Snap je? De vraag is toch, wie van de Maleisische autoriteiten die eerste zin de wereld in heeft gebracht..? Of zijn wij nou niet helemaal goed bij ons hoofd..? De beide zinnen lijken ook niet eens op elkaar…

En voor de goede verstaander, die naar de taal kijkt die gebruikt wordt, blijkt nu het zinsdeel ‘All right’ ervan afgevallen. En preciés dat is natuurlijk vreemd, als dat inderdaad de laatste woorden waren. Want hoe kan een vliegtuig afscheid nemen met de ‘famous last words’ die duiden op ‘alles is in orde’, terwijl het vliegtuig daarna VOLLEDIG van het scherm verdwijnt..

Hoe kan het dat de Maleisische autoriteiten een persconferentie beleggen, die wereldwijd de massa begoochelde, en die feitelijk NIETS inhield.. Het vliegtuig is in zee gestort, dát was de officiële mededeling.. Maar waarop was deze melding gebaseerd..?!? Weet jij het..? Van de aanvullende informatie, die de Maleisische autoriteiten zouden geven, de volgende dag, is NIETS vernomen..! Op grond waarvan is het vliegtuig ‘dood’ verklaard…???

En hoe zit het met het uitzetten van die automatische transponders, zendapparatuur, die elke paar minuten een signaal doorgeven aan satellieten, zodat het vliegtuig EXACT overal ter wereld kan worden gesitueerd..? Apparatuur die zódanig opgeborgen zit in een modern vliegtuig, dat je die niet ‘zomaar’ even uitzet.. Het blijkt dat er dus duidelijk méér aan de hand is. Simpel!

Want deze zenders, deze apparatuur zet je alleen uit, ALS je iets van plan bent en wéét waar de dingen zitten.. Een kaping dus.. En inderdaad; dan is het niet ‘All right’.. Mensen met écht de specifieke technische kennis van de details om deze transponders uit te zetten, wáren dus aan boord.. Zo simpel IS het toch? Er is dus iets bizar aan de hand.. EEN GEPLANDE ‘RAMP’ OF GEPLANDE KAPING…

x

* * *

x

x

Malaysia MH370, hoever gaat de scam nog..??

2014 © WantToKnow.nl/.be

x

De geavanceerde spionagesatellieten, die in ieder geval ELKE 15 minuten zien wat er zich afspeelt OVERAL ter wereld..
De geavanceerde spionagesatellieten, die in ieder geval ELKE 15 minuten zien wat er zich afspeelt OVERAL ter wereld..

Denk je nu écht dat wanneer de Amerikanen in staat zijn om de mobiele telefoons van 120 regeringsleiders af te lusiteren, ze niet in staat zijn om een vliegtuig simpelweg te volgen, waar ook ter wereld…?? Militaire satellieten van de VS houden ALLES in de gaten, over de hele wereld, en dat 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar..

We horen al tientallen jaren van opscheppende defensie-officials, dat deze satellieten in staat zijn om vanuit de ruimte, een golfbal op een grasveld te zien..! En dat niet alléén.. Nee, ze kunnen ook zien welk merk deze golfbal heeft.. Zijn er dan niet heel simpel, twee mogelijkheden..?

1. De claims van de autoriteiten rondom deze technische satelliet capaciteiten zijn volledige onzin. Of..
2. De claims rondom deze satellieten zijn waar. En natuurlijk is dit de meest voor de hand liggende conclusie..

Nou, dán is vervolgens de simpele vraag, waarom ze dit vliegtuig dan niet kunnen detecteren.. Als dat dus zo is.. Of ze houden hun mond, omdat ze weten waar het vliegtuig WEL is EN ze er een ander plan mee hebben.. Hoe kan een vliegtuig van deze afmetingen anders ontsnappen aan satelliet- en radarbeelden.. Het is dus simpel.. Men is het vliegtuig NOOIT uit het oog verloren en ‘men’ weet dus exact waar het is.. En dat hebben ze vanaf het begin geweten.  Kijk naar dit videootje.. Hieruit zou blijken dat de piloten het vliegtuig gekaapt zouden hebben..? Is dit om ELKE vlucht in de toekomst voortaan als ‘gevaarlijk’ af te schilderen..?

x

x

EN dan zijn er de officiële radarbeelden, die iedereen ter wereld kan zien, via het internet. Daar zie je elk passagiersvliegtuig ter wereld, wáár het zich bevindt en waar ándere vliegtuigen zich in haar omgeving bevinden.. We laten je graag de oorspronkelijke radarbeelden zien van vlucht MH370 waarop te zien is, dát het toestel op een bepaald moment versnelt en plotseling verdwijnt… Heb je deze beelden al op Tv gezien..? Nee toch? Zijn die niet van belang dan..?? Het zijn beelden die IEDEREEN, dus ook journalisten van NOS en andere actualiteitenrubrieken kunnen ophalen van YouTube..

Heb je deze beelden al op Tv gezien..? Nee toch? Zijn die niet van belang dan..?? Het zijn beelden die IEDEREEN, dus ook journalisten van NOS en andere actualiteitenrubrieken kunnen ophalen van YouTube..

Het bijzondere van deze beelden is, dat er ook ronde objecten op de radarbeelden verschijnen. En dit soort voorvallen zijn de laatste tientallen jaren diverse keren waargenomen. Het was Anton Teuben die ons hiervan op de hoogte bracht. Anton: “Van een aantal piloten weet ik dat zij contact hebben gehad met objecten en dat hun toestel in het energieveld werd opgenomen en van de radar verdween. Vaak kwam het toestel na enige tijd weer terug op de radarbeelden en vervolgde zijn weg. Piloten die dit hebben meegemaakt kwamen, zo leek het, in trance uit hun vliegtuig. Helaas was er toen geen tastbaar bewijs via radarbeelden die internet ons biedt. Veel van deze voorvallen zijn in de doofpot beland.

Maar hier is het keihard ánders.. Ik heb geen twijfel bij de getoonde radarbeelden. We hebben te maken met een ‘interventie’. Er zijn volop aanwijzingen dat er zich aan boord mensen bevinden die zich bezighouden met Stealth-technologie.. Wat een bijzondere toevalligheid is..!  Ik en velen met mij houden er rekening mee dat het toestel plotseling weer gaat opduiken en we uit de monden van de passagiers mogen horen wat zij hebben meegemaakt. We kunnen ons opmaken voor een zeer bijzondere ontknoping. Laat je niet in de luren leggen door de berichtgeving via de gebruikelijke kanalen en volg je eigen waarheid.”

Dit zijn die beelden en oordeel zelf!
x

x

IBM man Philip Wood
De man die het hele verhaal rondom vlucht MH370 op zijn kop zet, IBM-medewerker Phil Wood.

Het verhaal van de verdwenen IBM-werknemer..
Dan is er ineens het verhaal van gisteren, dat voluit over het internet wordt gedeeld en waar je al op veel websites over hebt kunnen lezen. Waar gaat het over? De stukjes van deze bizarre puzzel beginnen op hun plek te vallen.. En wat die puzzel voor beeld gaat laten zien, dát weet nog geen mens..

Het blijkt nu dat Philip Wood, een IBM-medewerker, die in Peking werkt, aan boord was van het vliegtuig van Malaysia Airlines. Zijn verloofde is inmiddels op Tv-kanalen in de hele wereld te zien. Wij in Nederland hebben hier kennelijk niet zoveel behoefte aan; kennelijk vinden de nieuwsmakers dat ze zich niet bezig moeten houden met ‘samenzweringstheorieën’… (HIER)

Wat in alle publiciteit naar voren is gekomen, is dat deze Phil Wood in staat is geweest een foto te sturen, weliswaar een volledig zwarte foto, zwaar onderbelicht, maar tóch..!. Want wat er wél aan de foto kan worden ontleend, is de PLAATS op Aarde waar hij is genomen. En natuurlijk kan iemand die op de bodem van de oceaan ligt, geen foto’s meer maken en versturen..!Philip zou zijn Iphone mee hebben gesmokkeld vanuit het vliegtuig in zijn bilspleet (jawel!), naar de plek waar hij gevangen gehouden wordt…

Dit is het bericht dat Phil Wood doorgestuurd heeft, maar het gaat niet zozeer om het bericht, hoe belangrijk natuurlijk ook, maar ook en vooral om de geografische positie waarvan de SMS is verzonden. Eerst het bericht: “Ik word gegijzeld door onbekend militair personeel, nádat mijn vlucht werd gekaapt (geblinddoekt). Ik werk voor IBM en ben erin geslaagd om mijn mobiele telefoon in mijn kont mee te smokkelen tijdens de kaping. Ik ben gescheiden van de andere passagiers en in een cel beland. Mijn naam is Philip Wood. Ik geloof dat ik ook nog verdoofd ben en kan niet helder nadenken’…

De digitale foto, die hij dus doorgestuurd zou hebben, blijkt geografische kenmerken in zich te dragen, die niet écht overeenkomen met de officiële berichten over de mogelijke verblijfplaats van het toestel van Malaysia Airways… De foto blijkt namelijk te komen van een plaats in de buurt (straal 3 km) van de strategische luchtmachtbasis Diego Garçia.

Kijk hieronder voor foto’s van deze basis, die gevestigd is op een zg. atol. Een natuurlijk gevormde ring, waarop vegetatie gaat groeien en zo langzamerhand een eiland gaat vormen, in de loop van tienduizenden jaren. Diego Carçia ligt strategisch in de Indische Oceaan en is een Britse militaire basis.

Diego Garcia luchtfoto

Jim Freestone is de man die het e.e.a. in de publiciteit heeft gebracht. Het verhaal gaat dat Philip Wood geblinddoekt zou zijn geweest, terwijl hij deze foto maakte, niet bewust van de plek waar hij op dat moment was. Wel wist hij dat ie in een soort cel zat, met een zak om zijn hoofd. Hij geeft door, kennelijk via de foto-sms, dat hij waarschijnlijk ook onder verdoving is geweest. Maar dat hij later tóch in staat bleek zijn smartphone te bedienen, via stemcommando’s, zoals de nieuwe generatie smartphones dat uitmuntend blijken te doen..

Satellietfoto van Diego Garcia
Satellietfoto van Diego Garcia

Het heeft natuurlijk geen zin de pikzwarte foto te laten zien, maar die circuleert op het internet. Nogmaals: belangrijker is dus de geografische coördinaten die de smartphone doorgaf, tegelijkertijd met de sms met foto. De basis op Diego Garçia wordt zowel door de Engelse Royal Air Force (RAF) gebruikt, als door de United States Air Force (USAF), dus de luchtmachten van beide landen. De basis wordt als uitvalsbasis gebruikt, voor B-52 bommenwerpers, zoals het geval was tijdens de illegale oorlogen in Irak en Afghanistan (klik op de foto’s voor vergroting)

diego garcia details
(klik voor vergroting – ‘ESC’ voor terug)

En hoewel Jim Freestone claimt dat contra-spionagediensten probeerden Philip Wood als ‘niet-bestaand’ af te schilderen, bleek zijn verloofde bereid Tv-interviews te doen en blijkt zijn LinkedIn account volledig in overeenstemming met de door de familie afgegeven foto van Phil op zijn motor…

Maar goed, ook bij de Sandy Hook-aanslag op de kinderschool, bleek later dat getuigen en FB-accounts waren opgezet, om de figuranten een bestaansrecht te geven, bijvoorbeeld als familie van de slachtoffers. (HIER) Desalniettemin is de zaak die Jim Freestone in de openbaarheid heeft gebracht, van een totaal ander kaliber dan de Sandy Hook-zaak.

diego garcia b52Over de motieven van deze blijkbare kaping, die dus door veel regeringen wordt bedekt (cover up), is wellicht het volgende artikel van belang. Er gebeurt natuurlijk nooit een misdaad, zónder motief. En wat velen al uitvonden in dit specifieke geval, tart elke beschrijving. Het blijkt, wanneer het verhaal waar is, dat de heer Rothschild in staat is om niet alleen een passagiersvliegtuig te kapen, maar ook nog eens een militaire luchtmachtbasis te gebruiken voor zijn fratzen..

Daarnaast simpelweg zijn (Chinese) mede-aandeelhouders te verdonkeremanen..

Het artikel is van de hand van de Mexicaan Alfredo Jalife-Rahme van de newssite ‘La Jornada’, en hieronder tref je de essentiële informatie eruit aan. Het artikel is getiteld:


‘Onder de microscoop:

Blackstone en Jacob Rothschild zijn de bevoordeelden

van de verdwijning van vlucht MH370′

In de aftermath van de Krim-spanningen, staan Rusland en China geostrategisch tegenover de VS en andere westerse landen. Het blijkt voor iedereen duidelijk dat hij/zij de Westerse criminele nieuwsverslaggeving dient te blijven beproeven. Zeker wanneer je deze nieuwsmedia afzet tegen het door Rusland gesteunde multi-mediakanaal ‘Russia Today’.

Zoals zo vaak gebeurd is bij mysterieuze ongelukken, blijkt ook de ongewone verdwijning van Malaysia Airlines Flight 370, volledig onbevredigend te worden verslagen en onderwerp te zijn van de meest wilde en verwarrende speculaties.

‘Russia Today’ doet inhoudelijk verslag van een bijzonder patent voor een half-geleider, of in het Engels, een semiconductor. Een patent dat blijkt goedgekeurd te zijn door het ‘US Patent Office’. En terwijl de westerse media wereldwijd gevuld lijken met verhalen over sancties die de VS en de EU willen opleggen aan het Rusland van Vladimir Putin, speelt er waarschijnlijk een heel ander kwestie…

Wat is er zo bijzonder aan dit patent? Het patent van deze half-geleider is toegekend aan 5 houders, die ieder 20% eigendom hebben gekregen in het patent. Deze partijen zijn ‘Freescale Semiconductor Company’, gevestigd in Austin, Texas, en de andere 4 zijn grote Chinese bedrijven, ingeschakeld door dit Texaanse bedrijf, allemaal werkzaam vanuit de Chinese stad Suzhou. Wat nu blijkt, is dat ÁLLE CHINESE AANDEELHOUDERS aan boord van dit vliegtuig waren, samen met 16 andere werknemers van ditzelfde bedrijf.

Volgens ‘Russia Today’ zou uit de aandeelhoudersovereenkomst blijken, dat wanneer één of meerdere van de aandeelhouders zouden sterven, de overgebleven aandeelhouders het recht zouden krijgen, de aandelen van de omgekomen aandeelhouders op te kopen, vooropgesteld dat er verder van geen onderling conflict sprake was. Wel, dit hele verhaal betekent keihard, dat de Texaanse 20% aandeelhouder, ineens 100% aandeelhouder zou worden, want de 4 andere Chinese aandeelhouders zouden immers bij een ‘kaping’ om het leven zijn gekomen..

En nu komt de essentie van het verhaal: deze Texaanse ‘Freescale Semiconductor Company’ is voor een groot deel eigendom van de controversiële ‘Blackstone Group’, een bedrijf dat is gestationeerd in New York en feitelijk een privé-investeringsbedrijf is, dat in het bezit is van de machtige Israïlisch-Engelse bankier Jacob Rothschild.

Het is bovendien uiterst interessant in dit verband, dat van de 239 passagiers, er 20 werkzaam zijn bij het Pentagon, bovenop het feit dat ook nog eens van 4 passagiers de exacte nationaliteit niet kan worden vastgesteld, omdat ze in het bezit zijn van ‘dubieuze paspoorten’.. Het is, bovenop het normale zoeken naar antwoorden, relevant, dat deze 20 Pentagon-medewerkers experts zijn in het vak van ‘electronic warfare’, electronische oorlogsvoering dus, zoals bijvoorbeeld het onzichtbaar zijn voor militaire radar-systemen. Bovendien is het curieus te noemen, dat van deze 20 werknemers van Freescale Semiconductor, 12 Maleisisch staatburger en 8 de Chinese nationaliteit hebben.

Freescale Semiconductor maakt promotie met haar producten en de toepassingen ervan voor communicatie op het slagveld, luchtvaart, raketsystemen, electronische oorlogsvoering en identificatie van vriend en vijand.. Dit controversiële Texaanse bedrijf, één van de eerste transformator/chipbedrijven in de wereld, is ooit ontstaan als een divisie van Motorola, waarna het in 2006 werd ingelijfd door Blackstone, de evenzo controversiële Carlyle Group en TPG Sovereign Capital.

De genoemde ‘Carlyle Group’ is uiterst omstreden, omdat het een soort dynastisch nepotisme, vertegenwoordigt, waaronder o.a. leden van de familie Bush, en oud regeringsleiders zoals oud-UK-minister-president John Major en Frank Carlucci (voormalig NSA-adviseur en voormalig baas van het Pentagon) . TPG Capital is een krachtige investeerder met haar thuisbasis in Fort Worth, Texas en wordt geleid door de Israelische-Amerikaan David Bonderman. De man die voor het lieve sommetje van US$ 7 miljoen de Rolling Stones voor zijn 60ste verjaardag liet spelen, in 2002.

Freescale Semiconductor is gespecialiseerd in electronische oorlogsvoering en de stealth-techniek die ‘cloaking technologie’ heet, waarbij de toepassing bestaat uit 3 elektronische tegen-maatregelen tegen radarinterceptie. De zogenaamde ‘electronic countermeasures (ECM ):

1) radar onderschepping;
2) verandering van de waargenomen objecten;
3) het veranderen van de eigenschappen van de lucht.

Volgens ‘The Daily Beast’, zou een Israëlische aanval op Iran verder gaan dan een luchtaanval, een waarschijnlijk bestaan uit een electronische oorlog tegen het VOLLEDIGE electronische systeem van Iran,  waaronder het internetverkeer, telefoonverkeer (mobiel en vast) en de noodfrequenties voor leger, brandweer en politie. Volgens ‘The Daily Beast’ zou Israël een wapen hebben ontwikkeld, dat in staat is om een onderhoudssignaal te imiteren, waardoor alle signaal-uitwisseling stopt.

Volgens YouTube ‘popster’ ‘DAHBOO7’ zou het toestel dat vermiste is, volgens zijn ID-nummers, gekocht zijn door een Israëlisch bedrijf en zijn gestald in een hangar in Tel Aviv sinds november 2013, volgens enkele vliegtuigspottende websites, zoals www.planespotter.net en www.planelogger.com

Kijk hier naar deze video van ‘DAHBOO7’:
x

x

Meer links via DAHBOO7 vind je HIER, HIER en HIER

mh370 krijttekeningIn het afgelopen decennium is Israël erin geslaagd een breed scala van high-tech wapens te pakken te krijgen, die in staat zijn om de Defensie van Iran, te verblinden, te verdoven en te laten ontsporen, in het geval Israël een ‘preventieve luchtaanval’ van plan zou zijn uit te voeren. Er is nieuwe Stealth-technologie, die niet alleen in staat is om vliegtuigen onzichtbaar te maken voor radar, maar OOK VOOR HET MENSELIJK OOG.. Deze techniek is gebaseerd op high-tech camouflage, met elektro-magnetische velden, zoals besproken op de website military.com.

Op dit moment zijn Beijing en Washington in de race om een ‘omhulsel-techniek’ toe te passen, waarbij het mogelijk is onzichtbare vliegtuigen te creëren. Het krachtige Britse militaire bedrijf BAE Systems dat is gelinkt aan de NSA, Department of Homeland Security en het wazige Wilson Center. is in het bezit van het ‘Adaptiv Program’, van weer een ander bedrijf, dat zich heeft gespecialiseerd in deze zg. ‘cloaking technologieën voor motoren, boten en helicopters. Zitten de grimmige handen en financiële manipulaties van de genoemde ‘Blackstone Group’, de ‘Carlyle Group’ en ‘TPG Capital’ achter het verhaal van het vermiste vliegtuig…?

xx

x

Oh, wat zijn we in staat,
een stevig web te weven,
wanneer we ons eerst hebben bedreven
in de kunst van het misleiden. 
x

– Sir Walter Scott –

 

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.