Lubach is dom; gewoon op FB blijven. Toch?


x

x

Als je niet hoeft te betalen voor een product,
ben je zéér waarschijnlijk ZELF het product..

 

x

x

Lubach is dom; gewoon op FB blijven; toch?

2018 © WantToKnow.nl/be

x

Het is gewoon doorgestoken kaart. Die hele actie van Arjan Lubach, om FB vaarwel te zeggen.. Dat kan niet anders ook, want FB is gewoon heel leuk en waarom zou je daar weg gaan. Enne, je bent als mens best wel sterk ook.. Toch? En wat weten ze nou eigenlijk allemaal van je? Bovendien heb je niets te vrezen toch? Bang zijn is voor dummies, eh dommies.. Dus gewoon blijven op dat Facebook. En weet je, de vrouw van de minister van Binnenlandse Zaken, Kajsa Ollongren, is werkzaam bij het programma van Arjan Lubach. Producent zelfs. Dus die zal wel zódanig de makers hebben beïnvloed, dat ze ons gaan opjutten om weg te gaan bij FB. Of zoiets.. Of is er écht reden om weg te gaan bij dit smoelenboek, dat meer over je weet, dan jij ooit zult wéten..!

Kijk nog één keer, hoe Arjan de zaak ophitst.. Want dat doettie.Toch? Of is het een popie-jopiemanier om ons duidelijk te maken, dat er wel degelijk heftige kanten aan Facebook zitten..? Jij beslist natuurlijk zelf weer, wat jij ervan vindt. Wij kunnen niet veel tegenargumenten tegen de Lubach-op-zondag-argumenten inbrengen in ieder geval.

Kijk eens naar het colofon van de makers van dit VPRO-programma. Helemaal onderaan staat de partner van de minister. Irene van den Brekel. Heb jij nou écht het idee, dat deze vrouw in staat is, alle makers van het programma, redactie en tekstschrijvers, zódanig te manipuleren, dat ze dátgene doen, wat de minister van Binnenlandse Zaken, in het oor van haar partner Irene zou kunnen hebben ingefluisterd..? Inderdaad: ‘zou kunnen hebben’… Kom op zeg!

We hebben niet erg veel (helemaal niks zelfs) op met deze D’66-tante, maar om nou dit complot, eh.. idee te gebruiken als motivatie om Lubach te bashen..?? Ken je het fenomeen ‘cognitieve dissonantie’?? Dat is het verzinnen van een drogreden, om een mogelijk gevaar te ridiculiseren. Het zó te doen voorkomen, vaak naar jezelf, maar zéker naar anderen toe, dat het gevaar of de pijn, allemaal wel meevalt en eigenlijk ‘niet waar’ is. Het ontkennen van heftige zaken in de wereld bijvoorbeeld, door ze ‘complotten’ te noemen, is hier een sprekend voorbeeld van.

Of je gebruikt het fenomeen ‘cognitieve dissonantie’ om een fijne sensatie (zoals teveel eten of roken) niet van je weg te laten nemen.En ja, daar is in het geval van Facebook, daar zijn vriend en vijand het over eens, wel degelijk het geval. Er is zelfs sprake van een FB-verslaving, zoals Lubach ook keihard duidelijk maakt. Herkenbaar..?? Dus kijk gewoon naar de feiten en de achtergronden van Facebook en die van Lubach-op-Zondag.. Om met dat laatste te beginnen, in relatie tot het Olongre-invloed-verhaal:

Dan weer terug naar de feiten om zélf te beslissen..
Kijk naar de eerste van de 3 onderstaande documentaires, die we hier op de site, in zijn essentie, al in veel artikelen hebben weergegeven. Opgezet door de CIA, is Facebook een gedrocht dat zelfs de CIA verraste, in de zin, dat zoveel mensen bereid bleken, hun privé-gegevens op het internet te zetten. De focus gaat nu veelal over het commercieel uit-nutten van jouw privé-gegevens. En natuurlijk werkt Facebook -commercieel gezien- op dezelfde wijze als alle commerciële bedrijven werken.

Zo dicht mogelijk de commerciële informatie brengen, naar de mensen die geïnteresseerd zijn in het betreffende product of dienst. Dan is de kans het grootst dat je wat ‘verkoopt’ of aan de man (m/v) kunt brengen.. En als dat gebeurt op basis van diepliggende, voor je onzichtbare en gevoelige privé-gegevens, dan heb je daar niet eens erg in..!

Maar waar het werkelijk om gaat, is de mega-berg data die rondom jouw als FB-persoon worden opgeslagen, in de spelonken van de inlichtingendiensten. Het zijn bergen informatie, die het op den duur mogelijk maken dat je met Oost-Duitse toestanden te maken kunt krijgen. Dat je beslissingen van ambtenaren voor je kiezen krijgt, waarvan je ‘bij God’ niet weet hoe ze tot stand zijn gekomen, maar die je leven fundamenteel zullen beïnvloeden.

Doordat bijvoorbeeld een bepaalde sollicitatie plots niet doorgaat, je een bepaald product of dienst niet kunt aanschaffen, dat je bepaalde websites niet kunt bezoeken, je bepaalde informatie NIET kunt verkrijgen, etc. etc.

Niks te verliezen, alleen de lol..??
In dat opzicht is de quote van Edward Snowden hierboven wel heel treffend. Veel mensen begrijpen niet, hoezeer ze heel naïef en in het volste vertrouwen, informatie aanreiken aan héél dubieuze instanties. Want jij denkt bijvoorbeeld nog steeds dat Mark Zúckerberg de oprichter is van FB?? Nou droom lekker verder, zouden we je in dat geval willen adviseren.

Kijk eens naar deze 3 YouTubes, die gewoon IN YOUR FACE op YouTube staan. Of hoe je wordt gepiepeld en je data gecombineerd worden met andere demografische gegevens over je VOLLEDIGE doen en laten..! En natuurlijk speelt je ‘onmisbare Smartphone’ een van de hoofdrollen in dit heel verhaal.. (Alleen is de regisseur continue onzichtbaar achter de schermen..) Zelfs de ‘baas van FB’ is fake, zoals je in het allerlaatste filmpje zult zien..

Last but not least.. Mr. Facebook himself..
Het valt velen op, dat Mark Zückerberg een bange wezel is. Hij is dus -bewezen-  een zetbaas van de CIA, dat er trots op gaat dit internetplatform te hebben gecreëerd, waar zoveel mensen volledig vrijwillig AL HUN PRIVE-GEGEVENS delen..Je denkt toch niet dat het sprookje van de student die miljardair werd, op werkelijkheid berust..? Hoe doortastend is deze figuur ‘Zückerberg’ werkelijk..?

Kijk eens naar deze YouTube-analyse van zijn body-language, door een dame van ‘Bombards Body Language’. Ze maakt een aantal -in onze ogen- zéér treffende typeringen van de man, de miljardair, achter Facebook. De marionet van CIA en andere Deep-State-organisaties, zoals DARPA. Het is te zien.. Het gezicht van het bedrog.. Feitelijk is het aandoenlijk hoe ook deze Ziel is ‘ontvoerd’ en in handen is van een club  ‘machtigen’ achter de schermen. Maar dat verhaal ken je als wanttoknow-bezoeker vast al..

x

x

x

 

Advertentie

8 thoughts on “Lubach is dom; gewoon op FB blijven. Toch?

    1. Lees maar in dit document en luister ook eens de video’s. Je hoeft het er niet allmaal mee eens te zijn maar het gaat om de indruk van hetgeen er zich allemaal afspeelt wat wij niet weten.
      Ook op YouTube is er een oorlog gaande tussen de alternatieve media. Deze spelen er een rol in maar in dit document was dat nog niet zo aan de orde.

      Facebook Unmasked: How the World’s Most Relevant Entrepreneur Was Screwed By Zuckerberg

      https://aim4truth.org/2017/11/21/facebook-unmasked-how-the-worlds-most-relevant-entrepreneur-was-screwed-by-zuckerberg/

      Zuckerberg’s Theft of Social Media

      https://www.youtube.com/watch?v=YJ4KRts8RFc

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe jouw reactie gegevens worden verwerkt.