RTL, waar blijft Russische MH17-info..??!


Kan het ‘nieuws’ over de achtergronden van de MH17-crash, dat van de kant van ‘het Westen’ komt, niet ook simpelweg als propaganda worden geclassificeerd..? Bedoeld om ons zand in de ogen te strooien, ons als het ware voor te bereiden op een uitkomst van het onderzoek, die ‘voorgekneed’ wordt..  Steeds meer kleine ‘nieuwsfeitjes’ halen ‘het nieuws’, met name de grote nieuwskanalen in Nederland, NOS-journaal en RTL-nieuws.. Maar plegen zij ‘propaganda’ dan..??

Waar blijven de onafhankelijke journalistieke producten van beide kanten? Want in dit verhaal hieronder is opnieuw weer één van de betrokken partijen maar aan het woord gelaten. En dat is niet alleen heel onprofessioneel, maar ook uiterst laakbaar. Zeker als je gewoon keihard RTL kunt beschuldigen van 3 VALSE-berichtgevingsmomenten.. 3 Feitelijke fouten: namelijke een valse bron, het is daarenboven ‘oud-nieuws’ en laatste is het simpel te checken/vinden foutief nieuws (i.v.m. het weer)..!!

Als RTL een foto die al algemeen bekend is, feitelijk dus ‘oud-nieuws’ is, gaat presenteren als ‘NIEUWS!’, met uitroepteken dus, waar zijn we dan in beland..? Om even te laten zien, hieronder in het artikel zie je die betreffende foto, die al op 17 juli (!!) op de Facebook-pagina van de maker van de foto, Anton Gerashchenko, werd geplaatst.. Kortom: RTL, waar ben je mee bezig..???!!

 

* * *

x

x

RTL, waar blijft Russische MH17-info..??!

2014 © WantToKnow.nl/.be

x

RTL kwam van de week met zogenaamd nieuw ‘bewijs’ omtrent aanwijzingen van de oorzaak van het neerstorten van vlucht #MH17. Maar ook vanuit Rusland wordt steeds nieuw ‘bewijs’ aangeleverd. En datgene wat je als journalisten hoort te doen, namelijk beide partijen in een conflict hun woordje laten doen, hun bewijs aanleveren in dit geval, blijkt voor RTL en zéker de NOS een steeds groter probleem.. Waarom..? Waarom krijgt alleen het ‘beeld van het Westen’ een kans en wordt dit gepresenteeerd als ‘ter-zake-doende’..?

MH17 foto buk blauwe lucht

Deze foto waarmee RTL nu kwam, is al een oude foto..! Gepubliceerd op 18 juli, de dag ná de aanslag, op Facebook. De foto stond ook aan de basis van de verdwenen BBC-reportage van BBC-Rusland journaliste Olga Ivshina, waarover we HIER ook al berichten. Deze reportage bleek later uit roulatie te zijn gehaald, maar is inmiddels weer volop te zien, omdat het voor de BBC in oost-Europa kennelijk ondoenlijk was, álle kopieën te verwijderen van YouTube…! Luister naar het verhaal van deze reporter, die het verhaal achter deze foto volledig heeft ontrafeld.. RTL, lezen jullie dit..?! Het verhaal is ál ontrafeld, ontluisterend ontrafeld.. Waarom dit verhaal brengen, dat al van juli stamt..?

BBC-Rusland journaliste Olga Ivshina gedroeg zich volgens haar leidinggevende, precies tijdens de rampreportage rondom de MH17 als een pasbeginnende journaliste...
BBC-Rusland journaliste Olga Ivshina gedroeg zich volgens haar leidinggevende, precies tijdens de rampreportage rondom de MH17 als een pasbeginnende journaliste…

RTL-redactie, hier is de reactie van een collega-journalist..
Joost Niemöller is journalist en de eerste schrijver die een boek presenteerde over de MH17, dat vooral handelt over ‘de dreigende doofpot’ waarin deze hele zaak dreigt te geraken. Hij schreef over dit ‘nieuwe bewijsmateriaal van RTL’, de oude foto dus, het volgende op zijn blog:

Grote opwinding. RTL Nieuws kwam met een scoop. Ze openden ermee en het zou een doorbraak zijn, want er was een foto opgedoken, waarop te zien was hoe er vanuit separatistisch gebied vanaf een Buk installatie een raket werd afgeschoten op 17 juli. De smoking gun.

Gespannen ging ik voor de tv zitten. En daar zag ik vervolgens een hele oude foto verschijnen. Daarop was een landschap te zien, met iets vaags erin, een witte verticale streep. Dezelfde foto die al op 17 juli door Anton Gerashchenko op zijn Facebook pagina was geplaatst.

Deze Gerashchenko is een spindoctor van de Oekraïense regering. Hij is een graag geziene gast in Westerse media, bijvoorbeeld in het BBC programma Hardtalk, waarin het hem niet moeilijk wordt gemaakt, zegt hij zelf. Op zijn Facebook pagina vind je een onafgebroken stroom Oekraïense propaganda. Interessant dat Gerashchenko de bewuste foto al op 17 juli op zijn Facebook pagina wist te plaatsen.

Stel dat deze foto inderdaad op de bewuste dag gemaakt is, dan moet er een hele korte lijn zijn geweest tussen de fotograaf en de propagandamachine in Kiev. Kiev bracht op dezelfde manier al ‘bewijs’ in de lucht dat gretig door de Westerse pers werd overgenomen. De YouTube filmpjes met ‘de dialoog’ en ‘de vluchtende Buk’.  In mijn boek over MH17, De Doofpotdeal, zet ik uiteen dat dit propagandamateriaal niets bewijst. De foto maakte al snel furore in de Westerse media. 

Al op 20 juli bracht Mail Online deze foto als ‘absoluut doorbraak-moment’… En nu brengt RTL Nieuws de foto opnieuw als absoluut doorbraakmoment. Zonder erbij te vermelden dat de foto al eerder gepubliceerd werd, en zonder de bron erbij te vermelden..!!

Joost Niemöller, journalist en auteur van het MH17-boek
Joost Niemöller, journalist en auteur van het MH17-boek

En zonder erbij te vermelden dat het op deze panoramische foto schitterend weer is, terwijl uit het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid precieze gegevens blijken over dat lokale weer. De plaats Shnizne van waaruit volgens de VS en Kiev de raket gelanceerd zou zijn, bevindt zich op een bijgevoegd kaartje in het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (pagina 17) in geheel bewolkt gebied. Het is de zogeheten rode zone, die door de Onderzoeksraad aldus wordt omschreven:

‘Het rode gebied bevat vooral wolken van het type Altostratus en Cirrus, met een wolkenbedekkingsgraad van meestal 8/8 en een wolkenbasis op circa 10.000 tot 20.000 voet. Het rode gebied bevat vooral dunne bewolkingslagen tot een hoogte van hier en daar 20.000 tot 30.000 voet.’

Er is dus niet sprake van af en toe bewolking in dit gebied, maar van volledige bewolking.”

Kijk, deze informatie is dus ook bekend bij de journalisten van de RTL-redactie.. Maar waarom dan toch deze -feitelijke VALSE- informatie geven? Vals, omdat je pretendeert dat het nieuw materiaal zou zijn.. Vals omdat je WEET dat de foto feitelijk dus niet klopt.. En vooral vals, als je weet dat er een bron is, en die bewust NIET vermeld..! Of is RTL niet op de hoogte van deze 3 FEITEN, over de afkomst van deze foto..? Tja, dan houdt alles op natuurlijk, voor deze Nederlandse, nationale nieuwszender…

Joost Niemöller concludeert vervolgens natuurlijk terecht: “Ik ga er dan ook vanuit dat RTL Nieuws met open ogen in een Oekraïense propaganda val is gelokt. Maar dat het OM kennelijk tegen RTL Nieuws heeft bevestigd, dat ze dit materiaal meenemen in hun onderzoek, vind ik ronduit verontrustend. Maar wel begrijpelijk. Want de Nederlandse Onderzoeksraad heeft een verdrag getekend, waarmee ze zich verplichten tot intensieve samenwerking met Kiev. Dat laatste feit is het belangrijkste, maar dat wil in Nederland maar geen ‘nieuws’ worden..!”

Een ding is inmiddels voor velen heel duidelijk: het onderzoek dat wordt geleid door Nederland is regelrecht corrupt.. Vooral door het geheimhoudingsverdrag dat is afgesloten met de mogelijke en waarschijnlijke dader achter deze aanslag, de boevenbende in Kiev, die ‘wijze raad’ ingefluisterd krijgen van VS-adviseurs.. Het motief van het neerschieten van dit verkeersvliegtuig, ligt volledig in Kiev.. Want wat voor motivatie zouden Russische separatisten hebben om een verkeersvliegtuig neer te halen..?

* * *

x

Ook het zojuist verschenen boek van Joost Niemöller spreekt al van een 'doofpot'.. Waar gaan we naar toe met kapitein Rutte en de morele en ethische koers van het MH17-onderzoekl?? (klik voor artikel)
Ook het zojuist verschenen boek van Joost Niemöller spreekt al van een ‘doofpot’.. Waar gaan we naar toe met kapitein Rutte en de morele en ethische koers van het MH17-onderzoekl?? (klik voor link naar WantToKnow-bookshop)


Advertentie

42 thoughts on “RTL, waar blijft Russische MH17-info..??!

  1. ik heb een aantal vragen naar onderzoek.
    1. Waarom Groot Britania leidt onderzoek? Engeland is partijdig in conflict Ukraine, Russland en het Westen.
    2. Waarom Malasia is niet betrokken in onderzoek? Malasia is direct betrokken in onderzoek.
    3. Waarom nur vier landen zijn betrokken in onderzoek? De resultaten van onderzoek kunnen geheim zijn als een van de betrokkene een verbod uitspreekt.
    4. Waarom blijft de VN stil?
    5. Waarom zijn de woorden van de getuige van de vertrek van militaire vliegtuig met raketten lucht-lucht en terugkomst van vliegtuig zonder raketten niet getoond op TV in Nederland?
    Er zijn veel meer vragen.
    Ik denk dat niemand in het Westen interesse heeft om waarheid te weten. Omdat gaat het in andere richting, steun van het Westen van Ukraine blijft het belangrijst.

  2. http://www.youtube.com/watch?v=oDQY_DHJwLE

    Dit is de link naar die bewuste BBC reportage.
    De pagina waar Guido naar verwijst werkt bij mij niet goed. Zonder geluid.
    Deze link doet het vooralsnog wel. En hier worden dus belangrijke zaken onthuld, een reportage dus van de BBC van redelijk kort na de ramp, maar hij werd dus verwijderd. Het bewijs dat men nu aandraagt was al weerlegd van meet af aan, direct verwijderen was dus blijkbaar de enige optie om het zogenaamde nieuwe nieuws of nieuw bewijs later nog eens te proberen ons door te strot te duwen.

  3. “””Joost Niemöller concludeert vervolgens natuurlijk terecht: “Ik ga er dan ook vanuit dat RTL Nieuws met open ogen in een Oekraïense propaganda val is gelokt.”””

    Last van je journalisten opleiding? Moeilijk af te leren! Alle onzin die ze jou geleerd hebben om binnen het corrupte systeem van de elite te passen. Probeerd een dapper mense te zijn Joost! RTL wordt bewust door de ELITE aangestuurd om leugens te verspreiden in het belang van de elite.

  4. Guido je hebt gelijk dit is duidelijk het manipuleren van volk zijn gedachten. Dit is het knepen om de opinie van het naïeve volk te beïnvloeden. Het is de regeringen en media een doorn in het oog dat we tegenwoordig zeer snel over heel de wereld met iedereen nieuws uit kunnen wisselen via internet want daardoor wordt het manipuleren wel bemoeilijkt. De mens wordt al zolang gemanipuleerd dat de meeste alles wat regeringen en media aanvoeren slikken als zoete koek.

    Misschien worden er weer enkele mensen wakker na deze video : http://youtu.be/BK3nmXZp9Ig
    Deze video geld niet alleen voor Amerika maar voor de hele wereld.

    Over het overdragen van het onderzoek naar de VN waar steeds meer stemmen over op gaan het volgende.
    Wereldwijd is het hele rechtssysteem allang om zeep geholpen. Of het nu gaat over ons eigen OM of de VN er is geen recht meer !!

    Ons eigen OM heeft al geruime tijd een verbond gesloten met de elite duivels. Het OM is er alleen maar om de gewone man te zieken. Is oplichter Cees van den Hoeven ooit veroordeeld met een gevangenisstraf of al die bankenoplichters ? Al deze lui kunnen altijd hun straf afkopen zodat ze ook nooit een strafblad krijgen.

    Het onderzoek sturen naar het corrupte VN wat voor zin heeft dat ? Waarom is Amerika nooit vervolgd door de VN voor de illegale oorlogen tegen Irak en Afghanistan om er maar even 2 uit te lichten . Waarom zijn ook de bondgenoten als England en Nederland niet vervolgd ?

    Waar is de VN in de genocide van de Palestijnen door Israél en de annexatie van Israël op de Palestijen. Waar is de VN in zake de genocide van het Oost-Oekraïnse volk ?

    Hoe kan het dat de VN het toestaat dat Israël alle VN resoluties zomaar ter zijde kan schuiven zonder enige gevolgen ? Hoe dat kan….. wel doordat de hele wereld onder controle is van de criminele Amerikaanse CIA en Israëlische Mossad.

    Iedereen weet nu onderhand wel wie er achter de Oekraïnse coup zit , Amerikaanse CIA, Israelische Mossad , EU, NATO met goedkeuring van diezelfde corrupte VN .
    VN baas Ban Ki-moon is wel de meest doorzichtige Amerikaanse muppet die we ooit gehad hebben.

    De wereld is zwaar ziek en zolang het gewone volk zich onder de voet laat lopen door die 1% elite zal het van kwaad naar erger gaan. Moet je er ook niet van staan te kijken dat op een dag vele internetsides geblokkeerd gaan worden.

  5. Omtrent nieuwsgeving van ANP wil ik u alle nog even op de volgende brief wijzen waaruit blijkt hoe wij allemaal voorgelogen worden.

    januari 16, 2014

    Brief Edwin de Roy van Zuydewijn

    In onderstaande brief van de hand van Edwin de Roy van Zuydewijn leest u hoe de media wordt ingezet om een (foutief) beeld van (mensen) te creëren.

    Elk uur van elk etmaal – en dit al sinds de oprichting van het ANP op 11 december 1934 – hoort men bovenstaande zinsnede in de ether. Een aankondiging die vertrouwenwekend klinkt en voor de meeste Nederlanders (autochtoon en allochtoon gelijk) het begin is van een journaal waarvan men aanneemt dat de berichtgeving die hierop volgt accuraat is. Immers, het ANP draagt zorg voor “het in stand houden van een geheel onpartijdig en onafhankelijk bureau ter objectieve verstrekking van binnenlandse en buitenlandse nieuwsberichten aan de pers, radio en televisie en andere bedrijven’.

    Het ANP – tot aan 14 mei 2001 een stichting en daarna een ‘besloten vennootschap met gewone structuur’ – omvat een zevental dochterondernemingen naast ANP-AFX B.V. Deze besloten vennootschap op haar beurt stelt zich ten doel het ‘verzamelen, vergaren, produceren, samenvoegen, verspreiden, ontwikkelen en het marketen van financiële en economische nieuwsvoorziening. Zoals het geval is met de meeste heilige Hollandse huisjes, schuilt ook achter dit ogenschijnlijke bonafide bolwerk een twijfelachtige zweem van politieke, zakelijke en persoonlijke belangen. Heel anders dus dan de bedrijfsomschrijving de argeloze Nederlander doet vermoeden. Het ANP en ANP-AFX zijn de aangevers voor de gehele Nederlandse media en doorgeefluik van regeringsstandpunten. Ook zijn zij herhaaldelijk verantwoordelijk voor het verhullen of weglaten van ongevallig nieuws voor diegene die in Nederland de politieke en financiële touwtjes stevig in handen hebben. Voor alle duidelijkheid: dat is de bevolking in de verste verte niet en al helemaal niet via haar vertegenwoordigers in de Tweede Kamer. Zolang er zaken niet in de openbaarheid komen die de antidemocratische machtsstructuren in ons land blootleggen, bestaan deze structuren voor het grote publiek simpelweg niet. Dit maakt het nagenoeg onmogelijk om van datzelfde publiek te verwachten dat het op enigerlei wijze in staat geacht kan worden te oordelen – via ‘democratisch’ te verlopen verkiezingen – over de handel en wandel van de machthebbers op basis van (des-)informatie die via de media tot haar komt. In deze speelt het ANP sinds de (fascistische) jaren ’30 een belangrijke rol bij het ‘dom’ houden van het Nederlandse volk. Hoewel er honderden voorbeelden te noemen zijn waarbij het ANP haar verantwoordelijkheden en ‘mission statement’ opzettelijk aan haar laars lapt en er regelmatig geen sprake is van onafhankelijke nieuwsvoorziening, zal ik mij hier bepreken tot een klein aantal (schrijnende) voorbeelden: het ANP rept consequent over “de Hofstadgroep” terwijl het verzuimd te melden, om ongemakkelijke vragen aan de regering te voorkomen, dat “leden” van deze vermeende “terroristische organisatie” in een AIVD-huis woonden en dat er geen sprake van een “terroristische organisatie” a la de ETA, de IRA of de Sendero Luminoso is. De schrik moest er goed in geramd worden bij de Nederlandse bevolking om maatschappelijke steun voor de Amerikaanse oorlog met, en de bezetting van, Irak te garanderen. ANP terminologie (“de bedreiging van onze democratie”) werd ook ingezet om de Tweede Kamer haar zegen te geven Nederlandse troepen naar Afghanistan te sturen. Dat Justitie “in de strijd tegen terrorisme” zwijgend vergaande bevoegdheden heeft verkregen – waarvan vele direct indruisen tegen onze privacywetgeving en de meest elementaire, democratisch gegarandeerde, mensenrechten – lijkt welhaast iedereen in onze ‘democratie’ te zijn vergeten. Ook waar het financiële berichtgeving betreft weet het ANP zaken buiten het nieuws te houden. Vooral als betrokkenen de werkelijke machtshebbers van ons land zijn. Toen de Koninklijke Shell de boeken had gefingeerd en helemaal niet bleek te beschikken over genoemde voorraden olie en aardgas werd bij monde van Gerrit Zalm – eerder bekend vanwege zijn grote aandeel in het verduisteren, openen, wijzigen en doorsturen naar derden van mijn persoonlijke en zakelijke belastingdocumenten – het volgende bedacht en uitgevoerd. De Nederlandse regering verkocht haar (uw!) aandeel in de Gasunie aan Shell voor 3.2 miljard dollar. Hiermee werden de voorraad tekorten in één klap fors teruggedrongen. Dit geschiedde geheel buiten het gezichtsveld van het parlement en de media. Via een mij bekende redacteur van het Amerikaanse CNN werd ik geattendeerd op deze opmerkelijke ‘deal’ en haasten mij de Nederlandse berichtgeving hieromtrent nauwlettend in de gaten te houden. Een dergelijke ‘deal’ heeft namelijk niet alleen enorme nieuwswaarde vanwege de identiteit van de grootaandeelhouders van Shell, i.e. de familie die zich Van Oranje noemt en goed is voor 12% van de ‘Koninklijke’, maar is ook van groot belang voor de beurswaarde van Shell. Buitendien bevestigde bovengenoemde ‘deal’ de directe financiële en persoonlijke connecties tussen de Nederlandse regering (inclusief Beatrix) en multinationale ondernemingen zoals – maar zeker niet uitsluitend – Shell. Helaas was het nieuwsbericht slechts een half uur op CNN te zien waarna – aldus de redacteur van CNN – het “van hoger hand” was ingetrokken. In Nederland droeg het ANP verder zorg voor het niet verspreiden van dit opmerkelijke nieuwsfeit. En met succes: geen enkele media-entiteit heeft er in Nederland ook maar één woord aan besteed. Het was simpelweg nooit gebeurd. Zes maanden later berichte Zalm triomfantelijk een “meevaller” van drie miljard euro. Deze was volgens het ANP aan alles te danken (lees: het ‘doortastende’ beleid van kabinet Balkenende), behalve aan de werkelijke toedracht. In het kader van Balkenendes oproep aan de vaderlandse media eens op te houden met het brengen van slecht nieuws, en meer aandacht te besteden aan “positief nieuws”, was de financiële “meevaller” een perstechnische buitenkans van jewelste. Geen haan die kraaide naar de onzinnige uitleg van Zalm waar die drie miljard euro precies vandaan kwamen. De nieuwsverspreider ANP dient ook nog een ander doel: het aan de schandpaal nagelen van diegene die de leugens die ons regeren trachten te openbaren. Uiteraard in nauwe samenwerking met de regering. Hierbij is de rol van het ANP voor zowel binnenlandse als buitenlandse consumptie bedoeld. Immers, het ANP wordt, net als hier te landen, in het buitenland gezien als de betrouwbaarste bron van Nederlands nieuws. Een officieel bericht van deze nieuwsdienst dat bij buitenlandse persdiensten terecht komt wordt klakkeloos overgenomen en onmiddellijk voorzien van een ‘waarheidscertificaat’. Mijn persoonlijke ervaringen in deze zijn legio. Zo hebben, buiten uw gezichtsveld, vele Europese en Amerikaanse kranten en tijdschriften pertinente leugens over mij en mijn vrouw – aangereikt door het ANP – gedwee overgenomen. Recentelijk melden het ANP nog (ogenblikkelijk gevolgd door het NOS TV-Journaal en de Wereldomroep) dat er tegen mij een “opsporing- en aanhoudingsbevel uitgevaardigd was”.

    De criminalisering van mijn persoon die uit deze volstrekte onzin voortvloeide heeft inmiddels ook in het buitenland wortel geschoten. Slechts trouwe Propria Cures lezers kennen de ware toedracht van het ‘verzoek’ van de regionale recherche aan mij. Eerder had het ANP al de demonisering van Pim Fortuyn in de buitenlandse media voor zijn rekening genomen. Een prachtig voorbeeld van een ‘samenwerkingsdriehoekje’ tussen regering, ANP en NRC Handelsblad waarbij de aanstaande premier van Nederland neergezet werd als een fascistische demagoog die Nederland liever kwijt dan rijk was. Deze ‘managé à trois ’ heeft er in dezelfde periode – met succes – ook zorg voor gedragen dat de sadomasochistische uitspattingen van de toenmalige lijsttrekker van de PvdA, Ad Melkert, volstrekt buiten de binnen- en buitenlandse media zijn gebleven, terwijl er nota bene foto’s van zijn gemaakt. Om zeker te zijn dat een en ander onder de hoed van Majesteit bleef werd Melkert subiet door de Nederlandse regering bij de Wereldbank in Washington weggezet. Opgeruimd staat netjes, zeggen ze dan in Den Haag. Het mag duidelijk zijn dat dit ook – zij het in een geheel andere dimensie – voor Fortuyn gold.

    Kennis is macht. Het controleren en manipuleren van informatiestromen is één van de belangrijkste voorwaarden voor het behoudt van macht. Een wetenschap die ze in het ‘Torentje’ en op Huis Ten Bosch maar al te goed begrijpen. Wij dienen ons echter af te vragen hoe het mogelijk is dat ‘ons’ nationale persbureau haar maatschappelijke verantwoordelijkheden al sinds de jaren ’30 verzaakt en in plaats van het aan de kaak stellen van malafide (overheids-) praktijken ingezet wordt voor politieke, zakelijke en persoonlijke doeleinden van de machthebbers in Nederland. De huidige eigenaar van een meerderheidsbelang (60%) in het ANP is de investeringsmaatschappijNPM Capital. Hieronder handelen een veertigtal bedrijven. Deze maatschappij is volledig eigendom van de Steenkolen Handelsvereniging (SHV) Holding, een machtig industrieel conglomeraat van de familie Fentener van Vlissingen. Deze holding stond tot voor kort onder leiding van President-Commissaris Paul Fentener van Vlissingen, kleinzoon van nazi collaborateur en profiteur Frederik Hendrik Fentener van Vlissingen, die net als grootvader innige banden met Bernhard Pantchoulidzew, a.s.k.a. Bernhard zur Lippe Biesterfeld, en de familie Van Oranje onderhield. De banden van F.H. Fentener met nazi kopstukken en nazistisch georiënteerde bedrijven en instellingen dateren echter van ver voor de Tweede Wereldoorlog.

    Toen Adolf Hitler in 1926 zijn NSDAP al flink op de kaart had gezet – de eerste donaties voor Hitler en zijn partij kwamen uit Nederland, in het bijzonder uit de kas van de voorlopers van de huidige ABN-AMRO – werd Frederik Hendrik Fentener benaderd door Gustav Krupp von Bohlen und Hallbach om als ‘front’ voor de Duitse wapenindustrie in Nederland te dienen, via de Hollandse Industrie En Handelsmaatschappij (later omgedoopt in Siderius). Fentener was sinds 1911 directeur van de SHV en onderhield als zodanig innige contacten met Duitse industriëlen en industrieën. Hij bekleedde talloze functies en commissariaten, waaronder het voorzitterschap van de Internationale Kamer van Koophandel, de ICC. Als medeoprichter van de AKU, een voorloper en later onderdeel (tot 1998) van het huidige AKZO Nobel was Fentener kind aan huis bij de Vereinigte Glanzstoff Fabriken (VGF) dat intense banden met de nazi-top onderhield. Notoire nazi’s als Hermann Abs (Deutsche Bank, Berlijn) en Kurt von Schröder (Steinbank, Keulen) maakten zelfs deel uit van het management van AKU. Persoonlijk was Fentener verbonden met de Duitse industriële familie Henkell, via zijn dochter Line die getrouwd was met Stephan Henkell. Een nazistisch geslacht dat van origine champagne produceert. Stephan Henkell was op zijn beurt weer de zwager van Hitler’s trouwe gezant Joachim von Ribbentrop. Von Ribbentrop, een geadopteerde wees, was namelijk getrouwd met Henkells zuster, Anneliese. Bovendien heeft Fentener zichzelf, net als Bernhard dat twee jaar later deed, in 1940 als ‘Stadhouder der Nederlanden’ aan de nazi-top ‘aangeboden’.

    Fentener onderhield ook nauwe banden met IG Farben. Deze deden hem in 1934 in Berlijn in contact komen met Bernhard. Sinds die tijd zijn beiden hecht bevriend geraakt en heeft Fentener vlak na de oorlog, in zijn hoedanigheid als KLM-commissaris, medecommissaris Bernhard geassisteerd de vlucht van tientallen nazi oorlogsmisdadigers naar Argentinië, via Schiphol en Frankfurt, te arrangeren. De levenslange band tussen de Fenteners en de Oranjes die dus voor, tijdens en vlak na de oorlog is gesmeed, kwam recentelijk nog tot uiting kwam toen Paul Fentener o.a. ‘Prinses’ Mabel (in de onderwereld beter bekent als “de marmot” en één van de vele ‘handjes’ van meesteroplichter Georges Sorros) , Laurens-Jan Brinkhorst (Beatrix’s lover), Neelie Kroes (directe baas van mijn zwager Jaime de Bourbon Parme te Brussel) en Victor Halberstadt (Oranje-knecht en trouw lid van de duistereBilderberg Conferentie, begeleiden in het Zwitserse Davos bij een vergadering van het World Economic Forum.

    Na de oorlog heeft de Nederlandse regering er alles aan gedaan de ontmaskering van Frederik Hendrik Fentener in de binnen- en buitenlandse media te voorkomen en hem uit de (Amerikaanse) gevangenis te houden vanwege zijn samenzwering met nazi Duitsland. Met succes. Op zijn beurt heeft deze Fentener de zoon van Meindert Rost van Tonningen, Grimbert, in 1946 in huis genomen. Fentener, aldus de ‘Zwarte Weduwe’ Florry Rost van Tonningen, deed dit niet alleen uit dank voor het feit dat hij door Meindert Rost uit de klauwen van Höhere SS- und Polizeiführer in die Niederlande Hanns Albin Rauter was gered. De ‘kaltstellung’ van Grimbert dienden ervoor te zorgen dat de kennis die hij over zijn vader, Bernhard, Pieter Menten en vele andere had, uit de media bleef. Grimbert Rost van Tonningen is recentelijk intensief betrokken geweest bij de overname van PCM (o.a. De Volkskrant, Trouw, NRC Handelsblad) door APAX-UK.

    Ongetwijfeld liggen economische rendementen in eerste instantie ten grondslag aan de overname in 2003 van het ANP door de familie Fentener van Vlissingen. Het zou onzinnig zijn te denken dat dergelijke industriëlen in een onrendabel bedrijf of een failliete boedel zouden investeren. Het zou rechtevenredig onzinnig zijn te denken dat de enorme hoeveelheid macht die de Fenteners op dergelijke wijze naar zich toe hebben getrokken niet een veel belangrijker motief voor de overname van het ANP is geweest dan het ‘economisch rendement’. Immers, zoals ik al heb opgemerkt: wie de media controleert, controleert de “waarheid’’, of liever, begeeft zich in de riante positie feitelijkheden te manipuleren, te saboteren of zelfs aperte leugens voor waarheden te verslijten. Het is een hoogst kwalijke zaak en een onwenselijke situatie dat ‘ons’ ANP verre van de gepropageerde “onpartijdigheid en onafhankelijkheid” opereert. Dat de familie Fentener niet direct op de redactie van het ANP werkt zegt natuurlijk niets over de grote mate van invloed die zij, ter bescherming van de Nederlandse regering (voor de in het verleden door ‘staatswegen bewezen diensten’), persoonlijke vrienden (o.a. de familie Oranje) en haar eigen belangen, uitoefenen op de nieuwsverspreiding ‘verzorgd door het ANP’.

    E.K.W. de Roy van Zuydewijn

    1. WAW !!! Deels wist ik wel één en ander maar niet de ganse achtergrond… Met dank.

    2. De Roy van Zuydewijn heeft vanwge wel bekende redenen een grote haat tegen de Oranjes. His opinions are surely colored by that hatred.
      Als men nieuwsgierig is naar diegenen die Hitler financieerden dan is dat de VS. Hitler was the best thing “after white bread” He wa anit Commie, cannot get it better than that Hitler was “Man of the Year” on Time Magazine front page in 1938. Hitler called Henry Ford my mentor and Char;es Lindbergh was “child at home” wherever Hitler was. Every American corporation supported and funded Hitler. The Dulles brothers greatly benefited from Auschwitz slave labor. Prescot Bush was President of the Union Bank on Broadway NY, which was closed in 1942 under the War Act. Standard Oil (Rockefellers) provided ful for every V1 and V2 that were launched from Dutch shores. They also provided Auschwitz with a patent (not given to the US) fro the making of synthetic rubber. Hollandse Industrie En Handelsmaatschappij Bank belonged to Fritz Thyssen and had Zip to do with Fentener van Vlissingen.
      Roy van Zuydewijn has een agenda. It has little to do with truth and is not pretty

    3. Ook mijn dank, Rick, voor deze brief.
      Toen ik een paar jaar geleden hoorde over E. de Roy van Zuydewijn vond ik hem een gladjanus. Naarmate ik meer van en over hem las is mij sympathie voor hem gegroeid. Kort geleden het boek “Niets was wat het leek” van Gerard Aalders gelezen en nu begrijp ik nog beter waarom prins B. van “dat ongeleide projectiel” af wilde.
      Ik hoop nog veel van hem te horen of lezen.

    4. @ AlbertV. De originele link is geblokkeerd dus doe ik het zo. Wat we niet mogen lezen. Google naar ; De Grondwet en het Koningshuis en klik dan op de derde link dan kom je achter ruim 150 jaar leugens van onze regeringen.

    1. Nee, het klopt. Een volledig eerlijk rechtstelsel hebben we niet in Nederland. Ik heb al van alles meegemaakt. Onzinbekeuringen. Gedagvaard met valse volmachten op basis van vervalste facturen en fraude met mijn Achmea zorgverzekering. Reden? Heel simpel. In mijn jeugd was ik er getuige van dat Demmink jongetjes misbruikte. Het pedofielennetwerk is erg groot en machtig, ze drukken op alle knoppen.

  6. Was de eerste kerstdag bij m’n oude schoonmoeder. Daar stond ook gewoontegetrouw de tv aan met RTL erop. Wat een niveau!!!! Het lijkt wel van a-z voor zwakbegaafden! Toch schijnt deze troep veel bekeken te worden net zoals de telegraaf gelezen te worden. Ook zo’n verschrikkelijke pulpkrant. Het een en ander zegt wel iets over het verstandelijke peil van het volk van vernederland. Ik heb er niet veel fiducie is.

    1. Hi Rob,
      Ik neem aan dat er advertenties zijn op RTL. Als dat zo is dan is een heel goed wapen om een petition te starten en handtekeningen te verzamelen, via Facebook bijvoorbeeld dat zegt dat je hun producten niet meer koopt totdat ze ophouden RTL te sponseren. Dat wordt hier continue gedaan met veel success. I sign every petition!!!
      Mischien laat Guido zo’n petition toe op deze site, en ik zou het zeker ondertekenen. What do you think?

    2. Rick, een fantastische video onder die link van jou! Ik heb hem ook maar meteen op mijn eigen website gezet, want wat in de video wordt gezegd, geldt ook voor de Nederlanders. Ze worden bedonderd en bestolen en ze willen het massaal NIET weten! Hoe is het toch mogelijk?

    3. @Paul Harmans en Koos van Woudenberg. Je moet op de volgende site de stukken over het koningshuis eens gaan lezen. De meeste links op die site worden geblokkeerd dus het schijnt dat het waar is en we het niet mogen lezen. Ook hier kon ik de site niet plaatsen om wat voor reden dan ook maar ik doe het op de volgende manier. Google naar ; De Grondwet en het Koningshuis en klik dan op de derde link dan kom je achter ruim 150 jaar leugens van onze regeringen.

    4. @ monika, nee dat is niet de goede site van hen. Als je googled zoals ik het beschrijf dan kom je op de juiste site. Die site kan ik hier niet plaatsen want die wordt om de een of andere manier geblokkeerd.

  7. We hebben te maken met een soort mensen wat anders is en wat wetenschappelijk bewezen is en niet dezelfde eigenschappen heeft als de gemiddelde mens .
    De hersenen werken totaal anders en de gevoelens als Empathie en geweten ontbreken gewoon .
    Thomas Sheridan legt in zijn linken uit hoe deze Psychopats denken en dit zijn degene die de wereld leiden en wat er mis is met de wereld volgens hem .

    It is Now Time to Walk Out of Hell (Thomas Sheridan Lecture)

    https://www.youtube.com/watch?v=8ZJvk8b4OTQ

  8. MH17 is onder leiding van de CIA door Kiev neer geschoten. Als men dat nu eens aan neemt dan is alle propaganda die we horen te verwachten. De enigen die een reden hebben om de zaak te bedonderen is de VS. En aangezien we sedert 1945 bezet zijn door de VS doet Den Haag precies wat het gezegt wordt te doen. Men moet van het idee af dat Den Haag onafhankelijk (independent) is. Dat is het niet. De VS is bezig de EU te vernietigen en daarna Rusland. Wakker worden!!

  9. Er werd gelijk al melding gemaakt van satelliet beelden waar op te zijn was dat de russen hierin de hand hadden,nu wordt ergezegd dat er geen beelden waren,maar deze rubliek verteld toh wel dt er bewijzen zijn.Ik geloof dat de nederlandse regeing bang is voo wat rusland doet .En die handelsembargoegen rusland helt ook niks zolng Nederland zijn gas verkoopt aan Rusland en weer terug koopt.Want dat heeft Nederland nodig om zijn aardbvngschade te betalen

  10. Als u meer wil weten over onderstaande Google dan naar ; De Grondwet en het Koningshuis en klik dan op de derde link dan kom je achter ruim 150 jaar leugens van onze regeringen. De officiële site wordt om wat voor reden ook hier geblokkeerd
    Onze regeringen en media liegen al ruim 150 jaar over het koningshuis. Ons koningshuis is een groot bedrog en maar zwaaien met die vlaggetjes. Als je de geschiedenis leest dan kom je er achter dat het een groot nazibolwerk is. Lees een stukje mee:

    Hoe staat het met het DNA van de Oranjes?
    Is het koningshuis gebaseerd op een Staatsrechtelijke dwaling dat zij afstammelingen zijn van Willem van Oranje?.

    Ze heten ‘Der Nederlanden’ van hun achternaam en zijn genetisch net zo weinig van Oranje als U en ik !!!!!!!!!!!!!!!

    DAT IS OOK DE REDEN DAT ZE WEIGEREN HUN DNA AF TE STAAN !!!!!!

    De lijn van Willem van Oranje houdt op bij de achterkleinzoon van stadhouder Willem III tevens koning van Engeland. Willem III (1650-1702) had geen nageslacht,zodat na zijn dood de titel Prins van Oranje wettelijk naar zijn volle neef Frederik III(1657-1713) koning in Pruisen ging. Anna Stuart (1665-1714) volgde Willem III in Engeland op. Na de dood van Willem III -1650-1702 (achterkleinzoon van Willem van Oranje),hield de lijn van Oranje op omdat deze Willem III geen nageslacht had en alleen de oudste zoon van de Prins van Oranje volgens de dynastie de titel erfprins van Oranje mocht voeren. Maar in feite hield de Oranje lijn voor ons huidig Koningshuis reeds op bij Willem van Oranje (1533-1584)Dit omdat ons huidig koningshuis in een ander stamboom/bloedlijn tak loopt met als stamvader Willem Frederik van Nassau en wel via Jan van Nassau (1535-1606) naar Ernst Casimir I (1573-1632) naar Willem Frederik van Nassau-Dietz (1613-1664) naar Hendrik Casimir II (1657-1696) en vervolgens uitkomende bij Johan Willem Friso (1687-1711)-Willem IV (1711-1751), waarna men vervolgens graag wil doen geloven dat de bloedverwant lijn verder liep van Willem V (1748-1806), Willem I (1772-1843)-Willem II(1792-1849)-Willem III (1817-1890)-Koningin Wilhelmina en tenslotte Koningin Juliana en Beatrix.

    Echter dat zou mogelijk zo geweest zijn ware het niet dat de man van Emma,Willem III (1817-1890) op latere leeftijd (hij trouwde op 61 jarige leeftijd met Emma) door syfilis onvruchtbaar was en geen kinderen bij Emma kon voortbrengen.

    De natuurlijke vader van Wilhelmina was, volgens de heersende mening, tenzij DNA onderzoek anders uitwijst, de bij Emma in dienst zijnde particulier secretaris S.M.S. de Ranitz,die als dank bij koninklijk besluit tot Jonkheer wordt verheven en later burgemeester van Utrecht werd. Dit maakt Wilhelmina in dat geval een buitenechtelijke dochter. In een radio praat programma bevestigde Oranjedeskundige Jan Kikkert dat deze “Koninklijke” familie helemaal geen afstammelingen is van Willem van Oranje en is het ook geen geheim dat zij geen Oranje zijn. Volgens Oranjekenner Kikkert leed Wilhelmina aan een zeldzaam erfelijke afwijking die ook in de familie de Ranitz voorkomt, n.l. zij kon geen verband in de muziek ontdekken.(het verschil tussen lage en hoge tonen)

    Rechtmatigheid troonopvolging!

    Als u nu in ogenschouw neemt dat in 1890 buitenechtelijke kinderen (tot ver in de 20ste eeuw,eerst in 1983 kwam hier verandering in) NIET als wettige nakomelingen werden gezien is de rechtmatigheid van de troonopvolging door Wilhelmina een zeer groot vraagteken. Gelijktijdig moet in het verlengde van de Salische wet en Castiliaanse stelsel grote vraagtekens worden geplaatst bij de troonopvolging door Juliana en Beatrix omdat de patriarchale lijn met Willem I niet feitelijk is vastgesteld, waardoor in de geest van de opdracht van het koningschap deze troonopvolging zou derogeren met de Grondwet..Voor troonopvolging gold de Salische wet en Castiliaanse stelsel,waarop o.a. de Grondwet van 1848 is geënt. In een uittreksel van het Staatsblad/Staatsrecht lezen wij:

    Art. 24 grw bewaart de herinnering aan de opdracht van het koningschap aan Willem I, voor hem en zijn wettige opvolgers.

    Salische stelsel: sluit vrouwen van opvolging uit

    Castiliaanse stelsel: bij gelijke graad van bloedverwantschap tot de laatstoverleden koning heeft de man voorrang boven de vrouw, doch ook de oudere man boven de jongere, waarbij de eerste in geval van vóóroverleden door zijn nakomelingen, ook als daarbij geen mannen zijn, wordt gepresenteerd.

    Slim heeft men middels een gearrangeerd huwelijk tussen Wilhelmina(die geen nazaat is van de in de grondwet van 1848 genoemde Willem I) en Prins Hendrik (1876-1934) van de familie Mecklenburg Schwerin (ook geen nazaat van Willem I) die gepareerd was aan de Romanovs getracht één en ander te herstellen, maar ook deze Prins Hendrik was met grote waarschijnlijkheid door syfilis onvruchtbaar, wat ook Juliana in dat geval een buitenechtelijke dochter maakt.

    De onduidelijkheid in de afkomst is eenvoudig te ontzenuwen door DNA voor onderzoek af te staan. Echter Juliana heeft dit pertinent geweigerd. Ook Beatrix weigert resoluut DNA af te staan en Margarita en haar advocaat ontkennen ten stelligste DNA materiaal af te hebben gestaan voor onderzoek.

    Het toeval wil dat na het instorten van de Sovjet-unie, de Russen de botten hebben opgegraven van de Romanovs voor een herbegrafenis.
    Om zeker te zijn van hun zaak vroegen zij in 1991 een tweetal “nakomelingen” van de Romanovs om DNA en met name Koningin Elizabeth II en prinses Juliana (omdat de moeder van Willem III,Anna Pavlovna Romanov was.) Oeps dat kon een probleem worden voor prinses Juliana,immers deze Willem III (1817-1890) was op latere leeftijd door syfilis onvruchtbaar en had derhalve geen bloedlijn nazaten bij Emma van Waldeck-Pyrmont
    Met behulp van het DNA van Elizabeth is vastgesteld dat het de botten van de Romanovs waren. Prinses Juliana weigerde DNA af te staan. Waarom? Gezien

    vorenstaande schijnt er geen jota Romanov DNA en erfelijk Oranje DNA (zelfs niet het “gepikte” Oranje) in Wilhelmina en Juliana te zitten en is ons huidig staatshoofd Beatrix afkomstig uit een familie van nieuwe rijken,de pseudo-Oranjes,terwijl de echte Oranjes tot keizer werden gekroond in Duitsland.

    Volgens Roy van Zuydewijn heeft prinses Margarita destijds in onmin met haar tante Beatrix DNA materiaal (Speeksel,een haarlok en slipje) afgestaan om te laten onderzoeken of Beatrix een echte Oranje is en terecht op de troon zit.
    De onderzoeker Peter Nugter (voorman van de Republikeinse socialisten)bevestigde dit verhaal en zegt hierover een schriftelijke verklaring te hebben afgelegd over de overhandiging van het Margarita-DNA materiaal. Ook advocaat mr. Pim de Vos bevestigt dit verhaal.
    Prinses Margarita en haar advocaat ontkennen heden dat Margarita DNA materiaal heeft afgestaan. De onderzoeker Peter Nugter is van de aardbodem verdwenen,maar heel snel werd beweerd dat het laboratorium onderzoek naar Margarita’s DNA is afgerond en geen feiten heeft opgeleverd om te twijfelen aan de Oranje afkomst van Beatrix,maar dat is onder het mom van Staatsbelang in Nederland snel te regelen. En dat is op zich zelf weer vreemd omdat Nughter in dat verband sprak van een laboratorium op een geheime locatie in Rusland.

    Komt bij u ook niet de vraag op: hoe kan het DNA worden onderzocht als Margarita en haar advocaat stellig beweren dat Margarita geen DNA heeft afgestaan en hoe makkelijk is het om alle mogelijke geruchten te ontzenuwen door juist wel DNA materiaal af te staan,of moet dit juist worden voorkomen,kostte wat het kost,omdat een feitelijke vaststelling de internationale betrekkingen ernstig zouden kunnen beschadigen?

    Opa Bernhard vond het nodig voor zijn kleinzoon Willem Alexander(die naar meningen bekend staat als watje) een krachtige vrouw te zoeken.Zo kwam hij in Argentinië,waar hij sinds de Nazi tijd al bekend was met wapenhandel,waarvan in de archieven van de Amerikaanse Geheime Dienst een brief uit 1949 zit van de Duitse Argentijn Alfredo Hirsch die aan Catalina van Pannwitz meldt dat hij gelden heeft overgemaakt aan Juliana. Deze Catalina van Pannwitz Roth was een oude vriendin van Bernhard,die hij regelmatig ontmoette in het landhuis De Hartkamp (tussen Heemstede en Bennebroek) .Een van de regelmatige bezoekers van De Hartkamp was weer Lili Collas Gutman,een kleindochter van Eugene Gutman,de oprichter van de Dresdner Bank. Maxima Zorreguieta werkte toevallig van 1998 t/m 1999 bij de zakenbank van de Dresdner Bank op Wall Street en zo vond Opa Bernhard Maxima de geschikte vrouw voor W.A. Maar eerst diende Maxima nog te worden ontdaan van haar laatste vriendje Dieter Zimmermann,waarmee ze in een apartement te New York voor 4600 dollar huur per maand woonde.De keuze was snel gemaakt.Dag vriendje en status en miljarden here I come.

    Maxima en Dieter Zimmermann

    Nu is het ook geen toeval dat de vader van Maxima, Jorge Zorreguieta en “Prins Bernhard” dezelfde voorvader n.l. Caspar Halbach (1673-1723) hebben.De familie Zorreguieta komt uit de kring van de Duitse Nazi’s en is dus een ver familielid van Willem Alexander en zeer bekend met bepaalde methoden.

    Claus van Amsberg opgegroeid in Tanganyika, het latere Tanzania, was daar reeds lid van de plaatselijke Hitlerjugend en jungvolk.Het een en ander rond hem is gebagatelliseerd met slechts Marinehelfer nabij Kiel,maar in 1945 was hij nog ingedeeld bij de 90ste pantserdivisie in Italië.
    Toen Klinkenberg in 1965 een artikel over de deelname van Claus schreef in de Panorama onder de titel de jeugd van de Prins gemaal,werd deze Panorama door toedoen van Premier de Quay uit de schappen gehaald en verbrand.De bladzijde 10 en 11 werden vervangen met een nieuw gecensureerd artikel over Claus genaamd sneeuwpret.

    Vervolgens moest men voor Johan Friso Bernhard van Amsberg,waarvan lang is beweerd dat hij homo was een geschikte kandidaat vinden.

    De “weduwe” van Klaas Bruinsma, die bekend was met wapenhandel en drugs kwam in beeld. Mabel Wisse Smit,later oprichter van het European Action Council for Peace on the Balkans- in feite een lobbyclub voor de Bosnische Moslims. Haar organisatie wierp zich op als adviseur van mogelijke wapenleveranties en had een verhouding (al La Bruinsma) met Mohamed Sacirbey,de Bosnische VN/Ambassadeur.

    Hierdoor wordt Mabel medeverantwoordelijk gezien voor het drama in Srebrenica.Per 1 juli 2008 is zij directeur van The Elders, een club van WIJZEN. Je zou het bijna Narcisme noemen.!

    Een geschikte kandidaat dus voor Johan Friso,dus werd zij ondanks de uitzending van Peter R.de Vries, toch welkom geheten in het Koningshuis.

    Dit zijn stukjes die te lezen zijn op de verboden site maar wie een beetje handig is komt er toch wel op.

    1. Rick.
      Wat ik me telkens blijf afvragen is :Hoe is het mogelijk dat de gewone burgers alles maar blijven accepteren?
      Zoals u hierboven al schrijft hebben wij in Nederland een koningshuis welke daar niet horen te zitten omdat het geen oranjes zijn.
      Bijna alle koningshuizen hebben familiebanden met elkaar,net zoals op een na alle presidenten van Amerika ook familiebanden met elkaar hebben en ook met de koningshuizen.
      Naar mijn bescheiden mening worden wij geregeerd door niet zuiver eerlijke mensen maar door criminelen.
      Zo werd laatst in de media bekend dat wijlen prins Bernhard zijn eigen vrouw(familie)heeft bedonderd door een servies te verpatsen waar Juliana niets van wist maar wat wel van haar was.
      Een goede journalist die zou heel veel misstanden van onze koninklijke familie aan het licht kunnen brengen alleen al door een beetje onderzoek te doen.
      Zo hebben we bijvoorbeeld de familie van Bernhard zij hebben in Argentinië land gekocht waar later heel veel oorlogsmisdadigers een thuis werd geboden,we hebben de stadhouders brief,Bernhard heeft bij de SS gediend(waar hij dan ook trouw aan Hitler heeft moeten beloven)
      Willem Alexander koopt een huis en de nederlandse belastingbetaler mag het hek van 500.000 euro betalen,hij laat een haventje aanleggen zodat hij makkelijker naar zee kan,dit was ook alleen maar mogelijk door met corrupte ambtenaren in zee te gaan enz.
      Zolang dit soort figuren aan de macht staan is er geen recht mogelijk omdat iedereen bang is om op een van deze figuren hun tenen te gaan staan met alle mogelijke gevolgen,wat betekend dat corruptie en misdaad zal lonen zolang zij blijven zitten.
      Mocht er een oorlog uitbreken dan zijn ook zij daarvoor verantwoordelijk net zoals de journalisten die alles maar schrijven wat de elite hen zegt te schrijven.
      Wat betreft het onderwerp over het bewijs van de Russen,de russen zijn de enige die echt bewijs hebben overlegt in tegenstelling van de Amerikanen die zeggen bewijs te hebben maar dit niet openbaar laten zien.
      Vervolgens wordt nu de nadruk gelegd door o.a Koenders dat Poetin nu echt last van de sancties zou krijgen en dat hij naar een uitweg opzoek zou zijn,het echte verhaal lijkt mij dat Poetin een bedreiging vormt voor de dollar omdat hij samen met China Iran Brazilie en nog een land (de brickslanden waar de westerse media ook niet over schrijft)een eigen munt heeft ingevoerd en steeds meer afstand van de dollar neemt,vervolgens hebben een aantal landen de dollar ingeruild voor goud en obligaties van de hand gedaan omdat deze toch waardeloos geworden zijn door de waarde daling van de dollar.
      De elite zien dit met argusogen aan en dan is oorlog de laatste optie zodat als zij als winnaars uit de bus zouden komen zij een andere munteenheid kunnen invoeren.
      Dus het echte verhaal is waarschijnlijk dat de westerse bedrijven er meer last van hebben dan Rusland en dat de elite hun bezit steeds meer in waarde zien afnemen en de val van de euro en de dollar eigenlijk al een feit is,het is alleen nog wachten op de klap.

    2. @ Arnold nog de beste wensen.
      Ga eens naar de site en lees alles eens over het koningshuis dan valt je mond open dat dat stel oplichter nog steeds op de troon kan zitten. Dat kunnen ze alleen maar doordat de rijke Nederlanders en de regeringen in dienst van de BV oranje. Het is een vieze smerige kliek criminelen.
      Ik ben er ook al achter dat ze je in Nederland niet kunnen veroordelen omdat de rechtbank en de regering geen bewijs kunnen leveren dat de koning aangesteld is in naam van God. Heeft iemand God ooit gezien ? Heeft hij ooit bestaan ? heeft iemand ooit de Kerstman gezien ? Bestaat de Kerstman echt. Wel zolang er geen bewijs geleverd kan worden zijn alle wetten ongeldig en op die grond kun je ook alles aanvechten. Want het is een leugen dat de koning is aangesteld door God en daarnaast kunnen ze niet bewijzen dat ze de rechtmatige troonopvolgers zijn vandaar ook dat ze al generaties lang weigeren DNA af te staan. Vandaar ook dat er geen echte banden zijn met echte vorstenhuizen want die weten maar al te goed dat de “oranjes” bedrog plegen . Echt de moeite om alles op die site te lezen.

      @ Guido zou mooi zijn als jij ook eens zou schrijven over het bedrog van het koningshuis.

    3. Rick.
      Voor iedereen die dit leest de allerbeste wensen.
      Het grote probleem is dat alle koninklijke families zo,n beetje onaantastbaar zijn en beschermd worden ongeacht wat zij uitvoeren.
      Er zijn meerdere sites waar men op kan lezen wat onze koninklijke familie allemaal uitvoerd en uitgevoerd heeft toets b.v maar Bariloche in en je zult veel te weten komen.
      Het is ook een gegeven dat deze gasten veelal met bloedverwanten onderling trouwen omdat het kapitaal dat zij bezitten zo in de familie blijft en alsmaar groter wordt.
      Als ons koningshuis echt om ons burgers zou geven dan zouden zij in tijden van crisis die ons aan gepraat is wel meer met ons begaan mogen zijn want waarom hoeven zij geen belasting te betalen en de gewone burger die het vaak toch al moeilijk wordt gemaakt om rond te komen wel?
      Zou het geen mooi gebaar zijn als zij uit betrokkenheid uit zichzelf zouden zeggen wij willen ons steentje ook bijdragen dus gaan ook wij belasting betalen.
      Maar we dwalen af want het zou hier over Russisch bewijs moeten gaan dat wel geleverd is maar door de westerse corrupte media doodgezwegen wordt omdat dit hun plan om de Russen de schuld te geven zou kunnen dwarsbomen.

    4. Rick, zover ik Guido in de loop der jaren heb leren kennen, doet hij niet aan censuur. Wel aan opkuisen, dat dan weer wel.

    5. Beste wensen Arnold en Rick.

      Arnold dat is ook wat me altijd bezig houdt. Is iemand begaan met de mensen of niet. In die zin maakt het mij niet uit wie het land bestuurt (als het niet anders kan) maar is die goed voor de mensen, het volk van een land, en uiteindelijk voor de wereld. Zijn de intenties goed of niet.
      De koningshuizen in Europa staan overal in de publiciteit. Kijk naar Spanje de dochter van de Spaanse koning, heeft met haar man een hele boel geld onderslagen, zonder belasting erover te betalen en onder mysterieuze wijze. In Zweden heeft de prins een (naakt)model als vrouw van wie heel Zweden haar bloot kon zien tijdens haar rol in een soort big brother. Een hele discussie ontstond, of hij met haar moest trouwen. Suggereert het ernaast niet ook zo iets van ‘he, als je bloot gaat en domme programma’s doet kan je ook met een prins trouwen en uiteindelijk ook koningin worden’? of zoiets dergelijk 🙂

      Misschien kunnen ze niet meer onder elkaar trouwen omdat er alleen nog duidelijk zichtbaar misvormde kinderen zouden worden geboren.
      Dan liever de dochters/zonen van hun ‘zakenpartners’, uit de samenwerking met de onderwereld.
      Dat het er allemaal nog zo is, ligt daaraan dat de Koningshuizen (nog) aanzien genieten onder de bevolkingen, omdat men (nog) vertrouwen heeft omdat men denkt ze hebben niets met politiek te maken. Ondertussen verrijken ze zich en verlenen samenwerking aan de onderwereld en deze weerom gebruiken de macht en connecties van de aristocratie. Net kerken, die worden ook gebruikt als ‘uitvoerend’ orgaan.
      Daarom zal RTL nooit de ware toedracht van het MH 17 gebeurtenis openbaar maken. Ze zijn een spil in het hele verhaal. De spin heeft haar web gesponnen en alles hangt aan elkaar…. maar de draadjes kunnen niet voor altijd gespannen blijven, daar ligt voor mij de toekomst van de mensheid.

    6. Haha, geachte dames en heren,
      we zijn vandaag allemaal gezellig bij elkaar voor een nieuwe aflevering van Rrrrick’s rrrraadselrrrrronde.
      Pak je biertje, theetje, schatje of wat dan ook en ga mee doen.
      Help Rick aan zijn link! 😀

    7. Zal wel een link met een lintje zijn, a royal pain in the ars, of gewoon een snertlinkje(linke soep) Wie o wie weet het?

  11. De EURO valt in waarde tov de dollar. DE NOS, dat is goed want nu gaan we meer exporteren. – De Russische roebel valt, nou dat zal -let op – Poetin -dus niet de Russen lijkt het- pijn doen. Het lijkt werkelijk alsof de NOS zich verheugd. Die ongelofelijke partijdigheid.

    1. Ja fijn he voor de grote bedrijven? Deze exporteren nu meer.
      Het NOS liegt continue. Het is een directe vertaling in het Nederlands van Amerikaanse bericht geving.

  12. Vraag aan Guido …….

    Ik bezoek meestal wel 2 keer per week de Malaysian krant New Straits Times Online om te zien of er nog nieuws is over de MH17.

    Het laatste nieuws over de MH17 was dat Rusland bewijs had over het neerschieten van de MH17 door een gevechtsvliegtuig en de piloot kende.

    Omdat de krant maar niet met het interview kwam over de piloot heb ik besloten om dat interview naar 2 verschillende email adressen te sturen van de NST maar kreeg totaal geen bericht terug.

    Na de crash van de AirAsia QZ8501 is nu al het nieuws van de MH17 verwijdert van de krant.

    Mijn vraag is; kan het zo zijn dat de AirAsia QZ8501 gebruikt wordt voor de MH17 doofpot ? Dat de AirAsia QZ8501 dient als afleiding ?

    1. Rusland heeft dat bewijs, bestaande uit gedateerde Radar EN Satelliet photos al lang geleverd aan alle belang hebbende landen. Er was een gevechts vliegtuig te zien….Getuigen vertellen er waren 2 gevechtsvliegtuigen. Dat men dit niet laat zien in Nederland getuigd in hoeverre ze door de VS worden gedwongen dit niet te vertonen.
      Waarom kijkt u naar Malaysian kranten? Wat denkt u daar uit te leren?
      Ik zal proberen de officiele video van Rusland te vinden voor u.

    2. Hier is de Russian Defense Ministry providing their evidence in 21 July 2014 of the downing of MH17 all of which was forwarded to The Netherlands and every other country that lost its citizens that terrible day.
      It’s in Russian translated into English

      http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/

      It claims that the U.S., on that very day, had its own Satellite over the precise area where MH 17 came down. It cloncludes that the U.S. therefore has the same information that they just presented and rather than making false accusations and providing old photos should instead provide their own satellite imagry which should show the same thing.

      The reason that the U.S. has never provided any credible DATED satellite images suggests that these images do not shows the lies which the U.S. has maintained they do.

  13. Vraag “waar blijft Russische info MH 17”.
    Er zijn vele r eacties geweest op RTL. Somigen daarvan zijn op genomen in mijn blog:
    CONTRAVIEWS. contraviewing.blogspot.com

  14. In mijn vorig commentaar is een fout geslopen. Ik meende dat met RTL de Russische TV werd bedoeld. Russische TV echter is Rt.com (Engels Talig) . In mijn blog Contraviews zijn vele artikelen te vinden mbt MH 17. Post 187 is een recent zeer gedetailleerde analyse van een Russische expert. Hij heeft de constructie van MH 17 in Gilzerijen bestudeerd. Hij heeft ook contact bezocht met Jeroen Akkermans. Deze heeft hem echter niet te woord willen staan. Ook het zeer gedetailleerde ver slag van Duitse piloot en aviation expert is aan te raden. Contraviews kun je ook googelen)

Geef een reactie