WantToKnow.nl

HPV-vaccin ‘Gardasil’, vernielt eierstokken jonge vrouw..!

Er is genoeg wetenschappelijke informatie te vinden die de UN en haar 'consorten' aan het denken zou moeten zetten.. Is er een blind geloof in vaccinaties? Of spelen er opnieuw weer mega-miljarden-belangen??

Er is genoeg wetenschappelijke informatie te vinden die mensen aan het denken zou moeten zetten.. Blind geloof in vaccinaties? En is er ook oog voor de mega-miljarden-belangen van ‘Big Pharma’??

Hoe naïef kun je zijn als wetenschapper die een vaccin uitvindt tegen HPV, door bijwerkingen niet in kaart te brengen. Het HPV-vaccin, dat ‘baarmoederhalskanker’ zou bestrijden..? Of is het zo dat dit verhaal het gevolg is van bewust gemanipuleerde vaccins..? Wij sluiten niets meer uit, en jij mag het opnieuw weer zeggen. Want noch de wetenschappers, noch de politieke beleidsmakers schijnen het nog te weten.. Zij volgen bijna klakkeloos het geratel van de farmaceutische industrie, die niet voor niks als ‘Big Pharma’ te boek staat..! Een industrie, die groot is geworden door manipulatief handelen, heftig politiek lobbywerk, maar ook door falsificaties en regelrechte juridische fraude..

Het onderstaande artikel zal nog vele staartjes krijgen, want wat in deze studie naar voren is gekomen, zou weleens een bom kunnen zijn onder vaccinaties in het algemeen, en het hele HPV-vaccinatiesprookje in het bijzonder. Wij van WantToKnow zijn al bijna 5 jaar in touw om mensen te waarschuwen voor de absoluut onvoldoende onderbouwing van het met veel poeha gelanceerde HPV-vaccin. Alle meisjes in de leeftijd 10 tot 15 jaar, moesten en zouden worden gevaccineerd.

Alle kritische geluiden werden door de ‘experts’ als indianenverhalen afgedaan, alsof de vele wetenschappelijke tegengeluiden afkomstig waren van ‘no-no’s. Het artikel hieronder heeft een lugubere dreiging, doordat de fabrikant van het ‘Gardasil’-vaccin gewoon keihard toegeeft dat er GEEN onderzoek is gedaan naar de gevolgen van het vaccin op de voortplantingsorganen van jonge vrouwen.. Dus laten we het beste er maar van hopen.. Meer dan dat, dáár is het nu al te laat voor. In ieder geval voor die jonge meiden die zich met dit vaccin hebben laten inenten met ‘Gardasil’. De vraag is of het in Nederland gebruikte ‘Cervarix’ HPV-vaccin, wél voldoet aan de minimale eisen van lichamelijke veiligheid..

x

* * *

X

Merck ‘vergat om onderzoek’ te doen

naar de effecten van HPV-vaccin op de vrouwelijke voortplanting..

x

Eierstokken van jonge vrouw vernield door ‘Gardasil’..!

2013 © Frank Bleeker, Nederlandse vertaling

2013 © origineel artikel ‘Natural News’

x

x

Als het voor veel artsen al één groot vraagteken is, wát er eigenlijk in die spuit zit? Gewoon maar blind vertrouwen..? Of jezelf informeren over de achtergronden van de 'noodzakelijke' vaccinaties.

Als het voor veel artsen al één groot vraagteken is, wát er eigenlijk in die spuit zat? Gewoon maar blind vertrouwen..? Of jezelf informeren over de achtergronden van de als ‘noodzakelijk’ gekwalificeerde HPV-vaccinaties.

Uit een recent gepubliceerde studie is gebleken dat Merck & Co, het zakelijke brein achter het beruchte Gardasil vaccin voor het humaan papillomavirus (HPV), voor het gemak maar vergat om de gevolgen van dit dodelijke vaccin te onderzoeken op de reproductieve systemen van vrouwen. En ten minste één jonge vrouw, in dit geval uit Australië, droeg de last van deze onvergeeflijke fout na de ontdekking dat haar eierstokken volledig waren verwoest als gevolg van het ontvangen van het vaccin.

Het peer-reviewed British Medical Journal (BMJ) publiceerde het schrijnende verhaal van de ervaringen van dit 16-jaar jonge meisje. Het zou alle ouders die op dit moment door hun artsen onder druk gezet worden om hun jonge dochters met Gardasil in te spuiten toch wel een halt moeten toeroepen! Deze jonge vrouw, beroofd van haar natuurlijke vermogen om volledig vrouw-zijn te ervaren, werd geconfronteerd met een vroege menopauze, waarbij haar eierstokken volledig stilgelegd werden, zelfs vóórdat zij zelfs in staat waren zich volledig te ontwikkelen.

Deze meest recente case-study, biedt onder de titel: Prematuur ovarieel falen 3 jaar na de menarche (eerste menstruatie) bij een 16-jarig meisje, na de humaan papillomavirus vaccinatie, genoeg solide bewijs dat ‘Gardasil’ op zijn minst een ernstige bedreiging voor de normale ovariële functie is. Niet alleen was het beschadigde meisje voorafgaand aan de injecties onderzocht en was vastgesteld dat haar eierstokken gezond waren, maar er werden behalve Gardasil geen andere factoren geïdentificeerd die mogelijk van invloed zouden kunnen zijn geweest op haar plotselinge noodlot.

Nog erger is het feit dat uit de informatie over de zaak, die later verkregen werd van de Australische Therapeutic Goods Administration (TGA) – TGA is Australië’s equivalent van de Food and Drug Administration (FDA) in de VS – is gebleken, dat Merck zelfs nooit testen had uitgevoerd naar de veiligheid van Gardasil[1] in relatie tot de effecten op de eierstokken van vrouwen. Volgens het rapport had Merck alleen de gevolgen van Gardasil getest op de mannelijke testikels.

Over HPV-vaccinaties (Désirée Röver) (klik voor link naar BOL.com)

Over HPV-vaccinaties. Wetenschappelijk journaliste Désirée Röver, schreef dit boek al over de waanzin achter de urgentie waarmee plotseling al onze jonge meisjes het HPV-vaccin dienden te krijgen..

“Hoewel het Australische Public Assessment Report for Human Papillomavirus Quadrivalent Vaccin, daterend uit februari 2011, dat werd uitgevoerd door de TGA, verslag doet over de histologie van de testes en epididymis[2] bij gevaccineerde ratten, is er geen histologisch rapport beschikbaar voor de eierstokken van gevaccineerde ratten,” verklaart het rapport. “Van [een] histologisch verslag van de eierstokken[3] van de gevaccineerde ratten was niet meer beschikbaar dan een telling van de corpora lutea[4] aanwezig op/bij de spenen na euthanasie van het eerste nest.”

Met andere woorden: Merck[5] is er opzettelijk of per ongeluk – maar beide opties zijn overigens volstrekt onaanvaardbaar – niet in geslaagd om te controleren of Gardasil de potentie heeft om de voortplantingsorganen van jonge vrouwen te beschadigen, hoewel jonge vrouwen altijd de primaire doelgroep voor het vaccin[6] zijn geweest. Pas onlangs werden jonge jongens betrokken bij de Gardasil strijd, ondanks het feit dat de lange-termijn bijwerkingen van het vaccin bij mannen nog grotendeels onbekend is.

Gardasil bomvol met additieven waarvan bekend is dat zij de vrouwelijke voortplantingsorganen schaden
Zoals gemeld werd door onderzoeksjournaliste Heidi Stevenson, zitten er in Gardasil op zijn minst twee toegevoegde ingrediënten die verantwoordelijk kunnen zijn voor het beschadigen van de eierstokken van een vrouw. Deze ingrediënten zijn: polysorbaat 80, een emulgerend conserveermiddel en L-histidine, een natuurlijk aminozuur. Beide ingrediënten worden natuurlijk ook gebruikt in bewerkte voedingsmiddelen die miljoenen mensen per dag consumeren. Maar het injecteren van deze stoffen in het lichaam heeft echter een heel ander biologisch effect dan ze simpelweg op te eten.

Uiteindelijk blijkt uit onderzoeken, dat van polysorbaat 80, dat ook bekend is onder de namen ‘Tween 80’, ‘Alkest’ en ‘Canarcel’, is aangetoond dat het de vrouwelijke voortplantingsorganen beschadigt. Niet alleen zorgt dit chemisch additief voor een sterk versnelde seksuele rijping bij vrouwen, maar het heeft ook de neiging om het gewicht én de functie van zowel de eierstokken als de baarmoeder te verminderen. Evenzo kan L-histidine, bij injectie in spierweefsel, er in het lichaam voor zorgen dat zich een auto-immuun reactie ontwikkelt op de natuurlijke stof, die kan leiden tot vele ernstige bijwerkingen die bij veel jonge meisjes worden waargenomen nadat zij een injectie met ‘Gardasil’ hebben gehad.

Zorg er zeker voor dat je de volgende twee artikelen van Heidi Stevenson ook leest, om meer te weten te komen over hoe Gardasil de vrouwelijke voortplantingsorganen lijkt te beschadigen:



Bronnen voor dit artikel zijn o.a.:
thelibertybeacon.com
gaia-health.com
pop.org



[2] Bijbalontsteking

[4] Het corpus luteum (Latijn voor ‘geel lichaam’) (meervoud corpora lutea) is een tijdelijke endocriene structuur van zoogdieren, dat verantwoordelijk is voor de productie van progesteron, dat nodig is voor het onderhoud van het baarmoederslijmvlies

349 Reacties op HPV-vaccin ‘Gardasil’, vernielt eierstokken jonge vrouw..!

Plaats hier je reactie


Spelregels bij de reacties/ het reageren onder artikelen

  • blijf bij het onderwerp en dwaal niet af naar bijzaken. Dat maakt het voor lezers van de reacties ook prettiger.
  • blijf beleefd en gebruik geen scheldwoorden; stevige taal is prima, als het respect gewaarborgd blijft.
  • wij houden ons het recht voor, zonder enige verantwoording, noch opgave van reden, reacties te verwijderen (wordt niet gemeld!) of toegang tot reacties te blokkeren.
  • maak er een respectvol samenzijn van, hier op de site! WELKOM!
Wilt je een Persoonlijke Avatar afbeelding bij jouw reacties?

Je e-mail wordt nooit gepubliceerd of gedeeld met derden.

  • Robin

    Ik weet niet of het echt zulke slechte bijwerkingen gaat hebben maar ik ben zelf nu 20 en heb dus jaren geleden die inentingen gehad en er geen last van.

    76
  • megido

    Er zijn ook medische aandoeningen waardoor besnijdenis noodzakelijk word. Denkend aan lichen sclerose b.v. Normaliter bij vrouwen voorkomend maar ik mag als man zijnde weer zoiets hebben. Bij mij is die besnijdenis nog niet nodig, by the way.

    75
  • Haddie

    Ook ik wil even reageren.. Paul beweert dat hij tijdens het oversteken van de rijksweg niet is geraakt, gelukkig voor hem.. Maar het moet toch niet zo zijn dat je als vrouw/meisje om baarmoederhals kanker te willen voorkomen een medicijn krijgt toegediend die voorkomt dat je zwanger kan raken. ??
    Ook wij hebben voor deze dilemma gestaan. Wij hebben 5 jaar geleden ons laten adviseren door een homeopaat. Zijn advies was om het niet te doen… Je kan beter je dochter opvoeden en doorgeven dat veilige seks en teveel wisselende contacten dit ook kan voorkomen. 5 jaar geleden waren ook deze bijwerkingen al bekend namelijk…

    74
    • monika

      Ik geloof niet in dat verhaal van bad girl/good girl.
      Kanker heeft o.a. met je weerstand te maken. Alles wat je weerstand (immuunsysteem) verlaagt, vergroot je kans om ziek te worden.
      Inentingen hebben een gigantische invloed op je weerstand, slechte voeding (te veel suikers), stres, liefdeloosheid, niet jezelf mogen zijn, verlagen op zijn duur ook je weerstand. Te veel wassen met en het gebruiken van niet natuurlijke middelen, hormooninname via voeding en anticonceptie en inentingen, straling etc hebben invloed.
      Als de man daarvoor verantwoordelijk zou zijn, zouden we als mensheid niet meer bestaan, waren alle vrouwen dood.
      Je kan je kind niet voor alles beschermen, het moet ook een sterke mind krijgen en niet angstig door het leven gaan.
      Als je in balans bent, word je ook niet ziek, daarom ga ik een grote boog om inentingen doen. Erbij komt dat ook de naalden met resten lijm die ervoor gebruikt worden, je zeer ziek kunnen maken. Alle goeds.

      74.1
    • monika

      Sorry moet onder 73 😉

      74.2
    • megido

      Monica, mooi stukje. wat ik bedoel te zeggen over vieze kerels heeft enkel betrekking op de manier van verspreiding. Het zegt niet dat je er zeker dan ziek van word. Dat heeft inderdaad alles ook te maken met eigen weerstand, zoals je al aangeeft. Maar als je eerst met je vriendje onder de douche stapt en GOED reinigt, zeker bij onbesneden mannen onder het over hangende vel, ;-)dan is de kans op besmetting al gereduceerd naar bijna nihil. Vaccinatie is dus absolute kolder voor dit. De overheden hebben dus een totaal andere onderliggende reden om al de meiden in te willen enten. Zoals je al aangeeft, we worden toch ook niet gevaccineerd tegen kanker door alle troep die ze in onze voeding stoppen, of de kanker die je krijgt van alle uitlaat gassen niet te spreken over de effecten die nu gaande zijn m.b.t. tjernobil in 1986. Dat vergeet iedereen even voor het gemak. En over deze zaken hoor je bijna niemand. Maar daar krijg je kanker van. Dus als het echt zo zou zijn met die baarmoederhals kanker, verbied dan eerst alle auto’s en alle toegevoegde troep eens waar je kans op ziek en dood gaan vele, vele malen groter is.

      74.3
    • lezer

      Als je jezelf laat besnijden, laat je goed voorlichten.
      Want waarom zo je als je ‘compleet mens’ wordt geboren je voorhuid weg laten halen.

      Het is een joodse traditie bij jongens die geboren worden omdat de Tora hun dat voorschrijft. De Katholieken doen het anders ze laten hun pas geboren kind dopen.

      Dat je besneden betere sex zou hebben?
      Als je op youtube zoekt onder ‘circumcission’ (hopelijk heb ik het goed gespeld en kun je Engels verstaan)
      krijg je twee kanten van het gelijk te horen.
      Groet.

      74.4
    • monika

      Dat kan er ook gebeuren tijdens een besnijdenis…
      Ik wist niet dat dat zo ging…jakkes. Ik vind het totaal gestoord. Maar ik ben nu hopelijk geen antisemiet? 😕
      http://abcnews.go.com/Health/herpes-strikes-nyc-babies-ritual-circumcisions/story?id=18890284

      74.5
    • monika

      Lezer, grappig, ik zie nu pas dat dat het woord is wat je bedoelt.
      Ik heb het een tijd geleden gezien ivm Johnny Depp, die zei dat hij een mohel wilde zijn (hoe verzin je het)…en wilde weten wat dat is, en zodoende kwam ik bij deze artikel…

      74.6
    • Anna11

      En Megido, ik snap Sun maar al te goed.
      Bij een 13 jarige komen jouw goedbedoelde reacties echt niet binnen.
      Weet jij nog hoe je was toen je 13 was?

      74.7
    • megido

      Ik kan me niet met haar vergelijken, Anna. Anouk is waarschijnlijk een gewoon meisje van 13. Op die leeftijd was ik permanent aan het spijbelen en zat ik in bibliotheken, de Nederlandse wetgeving doornemen en essees te lezen van universiteiten e.d. Op mijn 15 voer ik reeds met een 100 meter petrochemie tanker op de rijn enz enz enz. Ik ben ” gezegend ” met een hoog IQ en twee rechterhanden en ben een autodidact. Dat is voor maar weinig mensen weggelegd. En geloof me, het is geen pretje dus niet om hoog van de toren te blazen, zoals veel mensen denken. Maar ik word nogal eens onpasselijk van de simpelheid van de massa.

      74.8
    • cozmic

      Iemand die durft te beweren dat het humaan papillomavirus wordt verspreid door bacteriën valt imo niet serieus te nemen, de rest zal ook wel narcistische fantasie zijn. Ik ben bang dat juffrouw Sun de spijker precies op de kop tikte.

      74.9
    • megido

      God , daar heb je weer zo’n sneu figuur die het niet kan hebben dat een ander meer weet dan hij of zij. En dan ook vervolgens weer onzin uitkramen. Weet waarschijnlijk nog niet eens waar een wrat vandaan komt. Als je dan echt geen verstand in je kop heb, hou je dan gewoon stil man en bemoei je niet met zaken die jezelf niet begrijpt. Lees je op zijn minst dan eens goed in ipv absolute kolder uit te kramen, simpele primaat.

      74.10
    • cozmic

      Rofl, ja joh, het is goed met je, jij komt er wel 😉

      74.11
    • Sun

      Cozmic, waar zouden die opa-trollen toch opeens vandaan komen? Komen ze hier soms jonge meisjes wegpesten in de hoop dat de jeugd zich niet gaat organiseren?
      🙂

      74.12
    • cozmic

      Sun, ik heb geen idee uit welk rioolputje die betweterige belerende trollen tevoorschijn komen. Hun kneuterige onsamenhangende gewauwel is eigenlijk best aandoenlijk maar na een poosje wens je meest toch dat ze die voorhuid weer over hun hoofd trekken en ergens anders gaan hangen.

      74.13
  • Anouk

    dit is helemaal niet waar ik heb sinds kort net mijn eerste prik van de baarmoederhalskanker gekregen en er gebeurt niks ga nou niet zo druk en panisch doen want dit is dikke bullshit ja ik ben 13 en heb er al 1 prik van gehad

    73
    • marcel wiersum

      @ Anouk,
      Wat niet is kan nog komen , hoewel ik hoop dat het jou niet gaat gebeuren .Maar ik heb wel een vraagje aan je , waarom neem je die prikken en waarom straalt er zoveel angst uit je post?

      73.1
    • Paul Harmans

      Ik ben zojuist voor de eerste maal lopend de rijksweg overgestoken en ik ben niet aangereden, dus ga nu niet zo panisch doen, want beweren dat je kan worden doodgereden is dikke bullshit!

      73.2
    • megido

      Anouk denkt dus waarlijk dat je van asbest ogenblikkelijk kanker moet krijgen anders is er niets aan de hand. MMmmmm de jeugdige stuppidety. Hoe onnozel kun je zijn. Van roken krijg je ogenblikkelijk kanker anders gebeurd er niets. Jezus kun je nog dommer uit je nek lullen ? Inderdaad, je bent 13 dus alsjeblieft hou je stil en ga eerst eens iets van het leven leren voordat je papagaaienpraat vertoond. Nou even dit. Deze vorm van, word veroorzaakt door …………….onhygiënische kerels die hun smerige leuter in de vrouw stoppen en zo deze bacterie verspreiden. Is het dan niet heel erg vreemd dat ” men ” met een vaccinatie komt ? Is het niet logischer om de kerels eens op te voeden ? en de meiden eens goed VOOR TE LICHTEN ? Is vele male goedkoper en doeltreffender. Deze vaccinatie is 1 grote maskering voor een ander zieke doelstelling. Net als dat de tu in delft de q koorts ommanupaleerd naar een zeer dodelijke griep variant voor de mens. Denk toch eens na met zijn allen, ze willen jullie mensen uitmoorden op welke smerige wijze dat ook. Behalve met concentratiekampen, die hebben we hier al gehad tot tegen stelling van de vernietigingskampen van de fema in de states.

      []
    • Sun

      Beste Anouk, vergeef het hen die denken het alleenrecht op het spreken te hebben. Zij weten niet beter en hebben totaal geen benul en hebben waarschijnlijk een veel groter probleem.
      Het is goed dat je hier van je laat horen!

      @Megido, tip voor jou; cursus woede beheersing. “Hou je stil” schrijven tegen een 13-jarige? Ja, echt stoere vent ben je.

      73.4
    • megido

      Sun, je praat naar je verstand zeker. Woede beheersing? Je moest eens weten tegen wie je het hebt. Maar goed, ieder mens heeft het recht onzin uit te kramen en te geloven wat hij zelf wil. Ook zij die nog niet droog achter de oren zijn en hen die geen weet van inhoudelijkheid van zaken hebben. En natuurlijk heeft iedereen het recht zich verstandeloos te laten manipuleren met fabeltjeskrant artikelen en ja een ieder heeft het recht zich Einstein te wanen al zit er geen verstand in. Voel je niet beledigd Anouk, je kunt er niets aan doen dat je nog maar 13 bent en nog niets van de wereld hebt gezien. Je kunt nog niet weten hoe verderfelijk de mensheid is en vooral hoe hoger geplaatst hou zieker ze zijn. Hoe jij en je leeftijd genoten alles word voor gelogen en bedrogen en verteld word wat je denken, vinden en geloven moet. Ik zou zeggen, neem afstand van de mensheid voor een tijd en kijk goed toe wat zij doen, en zeker niet wat zeggen. Trek daarna pas je conclusies en laat je niets wijsmaken door figuren die zeggen het beste met je voor te hebben want dat hebben ze niet. Zij die het hards roepen denken slechts aan hun eigen belang en niet aan die van jouw. Kom over een X jaar nog eens terug als dit spul zijn werking heeft gedaan, mag je dan nog een keer vertellen hoe je het vind. Maar besef intussen goed dat het die lui die jouw van alles inspuiten alleen maar aan het geld denken dat het hun oplevert en niet aan jouw gezondheid. Want jouw en mijn gezondheid, interesseert hun geen ene reet.

      []
    • Sun

      Grotere problemen zoals:
      -Niet sensitief kunnen zijn voor een 13-jarige meisje die worstelt met de angsten voorvloeiend uit de berichtgeving omtrent de vaccinatie.
      -o.a. ook Bot en asociaal.
      Bovenstaande is kenmerkend voor een: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie

      73.5
    • monika

      megido, zie 74.1

      73.6
    • megido

      O o o, die Sun. Zoals ik zei, je praat naar je verstand. Niet sensitief zijn zeg je over een extreme HSP-er en knap hoor dat je zo uit een post al de diagnose stellen kunt of iemand psychopaat is. Je vindt jezelf vast een helderziende super psychiater zeker. Solliciteer eens bij een tbs kliniek, kunnen ze mensen als jij heel goed gebruiken. Mijn taal gebruik komt voort uit het feit dat ik niet aan politieke corruptie ………….correctheid doe en gewoon het beestje bij de naam noem. Psychologische spelletje speelerij wat de meesten mensen doen verwerp ik. Wees gewoon duidelijk en direct en lul niet om zaken heen, en zekers, denk niet teveel over jezelf ten opzicht van een ander. Zeker als je niet weet wie of wat je tegenover je hebt. Daar maak je jezelf alleen maar belachelijk mee. Maar goed, veel mensen denken als ze op het internet iets lezen dat ze meteen dokter of professor zijn. Narcistisch trekje Sun ? Kun je ook wel vinden op het internet. Maar voor je weer domme opmerkingen post, vraag je eerst eens af wie en wat je tegenover je hebt. Maar ik denk niet dat je weet wie Alexander de grote was, kun je het een en ander van leren. Dat ik zo bot overkom en niet sociaal lijk licht hem meer aan het feit dat ik op een heel ander niveau leef dan anderen. Hadden en hebben wel meer last van die een iets hoger IQ hebben dan de gemiddelde kudde die elkaar en hun leiders blindelings volgen.

      73.7
    • Anna11

      Ik vertrouw de posting van Anouk niet.
      Een trol neemt elke leeftijd aan als het moet.
      Dus Anouk, als je kunt posten, dan kun je ook even reageren op de commentaren lijkt me.

      73.8
    • Anna11

      En Megido, ik snap Sun maar al te goed.
      Bij een 13 jarige komen jouw goedbedoelde reacties echt niet binnen.
      Weet jij nog hoe je was toen je 13 was?

      Vergeef mij mijn dubbele posting 😉

      73.9
    • Sun

      Beste Anouk,
      Zoals je hier en op veel plekken kunt lezen, er is veel verwarring, onmacht en woede. Velen die denken te ontdekken hoe het grotere plaatje eruit ziet, proberen er iets zinnigs van te maken. Velen gaan een gevecht aan met de verkeerde, denkenden dat het ergens aan bijdraagt. Veelal helpt het alleen maar degenen op wie ze kwaad zijn. Elkaar bevechten. Ik ga er met een boog omheen, ik haak zelden af bij het lezen van reacties. Echter bij sommige springt de negatieve energie er zo overduidelijk af, daar verspil ik mijn energie niet aan.
      De jongeren zoals jij die op onderzoek uitgaan, zijn de hoop voor de toekomst. Je bent hier niet voor niets.
      Jouw stem is belangrijk, laat je niets wijsmaken. Waarschijnlijk heb je geen advies nodig van niemand en mogelijk wordt je geleid door je innerlijk weten. Weet dat je niet alleen bent. Er is zoveel verborgen kennis over de mens en gezondheid, daar zul je nog wel achter komen. Ontdek al het mooie wat er is, en laat je niet afleiden door het negatieve. Je positiviteit is velen malen krachtiger dan negativiteit. Om dit te kunnen in een gestoorde wereld, vereist veel kracht! 🙂

      73.10
    • frans

      Anouk
      Het kwaad is geschied
      Waarom zei je geen NEEEEE They got you “by the balls”

      73.11
    • imke

      en ik geloof dan op mijn beurt helemaal niet dat Anouk een meisje van 13 is….

      73.12
  • Kees van den Hoek

    Ik krijg altijd nieuwsbrieven van Mercolo.com
    Vandaag een uitgebreid artikel over vaccinaties en Gardasil effecten.
    Op You Tube is een intervieuw tussen dr Mercola en dr. Tomljenovic ” about vaccine adjuvants”.
    Ik kan het hele artikel doorsturen als ik zou weten waar naar toe, ik zie bij dit, via Google gevonden bericht, geen afzender met e-mail adres
    Japan heeft het HPV vaccin niet toegelaten op grond van eigen onderzoekingen en na die te hebben vergeleken met de resutaten van onderzoeken die buiten de Big Pharma om gedaan waren ! Waar kan ik het hele artikel naar toe sturen ?

    72
  • judith

    Mijn dochter was destijds te ziek voor de vaccinatie en hebben het toen niet gedaan, laatst vroeg ze mij hierna en heb overleg gehad met de huisarts wanneer we dit nog zouden kunnen doen. NIET zei de assistente omdat er idd heel veel meisjes onvruchtbaar door zijn geraakt. Doe maar niet, was het advies dus. En mijn dochter is nu heel blij omdat ze later erg graag kinderen zou willen.

    71
  • Angelique

    met 35 in de overgang en als des dochter jaren lang onderzoek en ingrepen azn de baarmoederhals doorgestuurd voor lazeren..maar door het vaccin gebruik niet meer nodig en nog nooit had ik pap 1 in mijn leven nu al 2 jaar .. Geen negatieve reactie voor mij

    70
  • bea

    je hoort wel eens dat er dingen gebeuren in de wereld om de wereldbevolking kleiner te maken zonder dat de mensen het zelf door hebben, virussen die zomaar ergens vandaan komen en dan blijkt later dat die in een laboratorium zijn ontstaan…je vraagt je haast af…is dit ook weer een poging om de wereldbevolking te verkleinen? want al die meisjes die gevaccineerd zijn en nu geen kinderen meer krijgeb gaat zo aardig aan tellen.

    69
  • wendy

    Mw ,, anoniem,, shreef; dat het ten koste gaat van een of enkele vouwenwen..!!!
    Mijn dochter kreeg op haar 13e—een jaar na het toedienen van het vaccin—een cyste ter grootte van een grapefruit aan haar eileider!! In het ziekenhuis vertelde ze ma dat ze
    1—-nog nooit zo, n jong meisje hiermee gezien hadden. ?.
    2—-nog nooit eerder zo, n grote cyste!!!
    Anoniem—dit moet nig een vrouw worden!!! En nu is ze( al) een eileider kwijt!!
    Hartverscheurend was het toen mijn dochter asl 1e vroeg toen ze bijkwam van de operatie.; mam..ik kan toch nog wel kinderen krijgen later!!
    Een paar jaar later was mijn jongste dochter ,, aan de beurt,,
    NO WAY heb ik gezegd! En mijn huisarts vindt dit maar raar!!!! Ppppfff, bah!!

    68
  • GuidoJ.

    Uitzending van Zembla over de HPV-vaccinaties
    Om mensen ervan te overtuigen dat degelijk wetenschappelijk onderzoek nodig is voordat het HPV-vaccin landelijk kan worden toegestaan, wijdde Zembla er 19 oktober 2008 een televisie uitzending aan. Zembla benadrukte de invloed van de farmaceutische industrie op de besluitvorming op het Binnenhof. Vijf van de acht commissieleden van de Gezondheidsraad blijken een band te hebben met de leverancier van het HPV-vaccin.

    In deze uitzending vertelde de Utrechtse medisch biotechnoloog Prof. Dr. Huub Schellekens:
    “Marketing van farmaceutische industrie is erg sterk geworden. Het budget voor de marketing van hun product is drie keer groter dan dat er besteed is aan wetenschappelijk onderzoek.? De kosten voor het ontwikkelen van een veilig en effectief middel zijn enorm. Het is dus niet gek dat de farmaceutische industrie er op uit is om een middel grootschalig op de markt te brengen.”

    Oud-consultant mevr. Van Nuland vertelde in dezelfde Zembla-uitzending dat ze was ingehuurd door de leverancier van het HPV-vaccin om de samenleving ervan te overtuigen dat het vaccin zo snel mogelijk op de markt moest komen. “Wettelijk mag er geen reclame worden gemaakt voor recept geneesmiddelen, maar reclame maken voor de ziekte mag wel. Onder het mom van voorlichting.?”

    Prof. H. Schellekens is lid van de commissie ter beoordeling van geneesmiddelen: “Zolang niet is vastgesteld of het vaccin kanker voorkomt en wat de werking en de bijwerkingen zijn, heb je het eigenlijk over EEN EXPERIMENT.”

    Bron: ZEMBLA
    Prof. F. van Leeuwen van het Nederlands Kanker Instituut is het oneens met de snelle invoering van het vaccin.
    In dezelfde ZEMBLA-uitzending ‘Het omstreden Kankervaccin’ zegt zij: “We weten nog niet of het vaccin echt wel baarmoederhalskanker voorkomt, we weten niet of het vaccin ernstige bijwerkingen heeft en we weten ook niet of er herhaalvaccinaties nodig zijn.”

    Bron: ZEMBLA

    Tros Radar over HPV-vaccinatie:
    6 Medisch experts die betrokken waren bij het advies aan minister Klink om jonge meisjes in te enten tegen baarmoederhalskanker, hebben onderzoeksgeld ontvangen van farmaceutische bedrijven (Merck) die deze vaccins ook produceren!

    Bron: http://www.trouw.nl/nieuws/zorg/article1881114.ece/Experts_Gezondheidsraad_kregen_ – geld_vaccinmakers_.html

    Onderzoekers en artsen van het Erasmus MC, het UMCG en het Nederlands Kanker Instituut in het het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde:
    De onderzoekers vinden baarmoederhalskanker een ernstige aandoening, maar stellen dat het in Nederland geen groot probleem meer is voor de volksgezondheid. “Het is een ziekte die steeds zeldzamer wordt, mede dankzij een goed georganiseerd bevolkingsonderzoek, waarbij met een uitstrijkje voorstadia van kanker worden opgespoord.”

    Bron: DePers:

    Artsen en onderzoekers van het Nederlands Kanker Instituut, het Universitair Medisch Centrum Groningen en het Rotterdamse Erasmus Medisch Centrum: “Er zijn veel te weinig bewijzen dat het vaccin helpt”, schrijven zij in het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde. Het vaccin is volgens hen nog nooit getest op twaalfjarigen. Het zou kunnen dat het middel een andere werking heeft dan bij de groep 15- tot 26-jarige vrouwen bij wie het vaccin wel is uitgeprobeerd.

    In de VS
    Nee, zeggen ook onderzoekers van het National Cancer Institute in de VS. Nog geen enkel onderzoek heeft aangetoond dat HPV de oorzaak is van baarmoederhalskanker. De aanwezigheid van het virus kan een indicator zijn voor veranderde cellen of beginnende kanker, en niet meer dan dat.
    Nee, zegt ook de directeur van het Gynecologic Cancer Prevention Research Group in New Hampshire, prof. dr. D. Harper. Haar conclusie is dat vaccinatie voor jonge meisjes een groot gezondheidsexperiment is. Het nut ervan is onzeker, over eventuele schade is nog niets te zeggen, dat kan pas over enkele tientallen jaren.

    Bronnen: rtl.nl

    NL

    Artsen tegen baarmoederhalskankerprik:
    Er zijn dan ook artsen die weigeren om meisjes tussen 13 en 17 jaar in te enten met het HPV-vaccin. Zij vinden dat er te weinig bekend is over het vaccin en zijn bang voor bijwerkingen. Ze hebben zich gemeld bij de Landelijke vereniging voor Artsen in Dienstverband (LAD). De LAD vindt dat artsen vaccineren moeten kunnen weigeren als ze gewetensbezwaren hebben. (Bron: RTL-Nieuws)
    Zie ook: http://www.nd.nl/artikelen/2009/oktober/13/klink-arts-kan-hpv-vaccin-weigeren

    http://www.kanker-actueel.nl/NL/ka-sobaarmoederhalskanker-13690.html

    66
  • marianne

    Ik heb het niet gedaan , nadat ik me er in verdiept had

    65
  • monique

    pfff wat een elende heb mijn beide dochters ook laten inenten en nu ????/

    64
  • Anja

    Suggestief stuk met een vooroordeel. Er wordt gerept van een ‘dodelijk vaccin’, waar wordt dat vandaan gehaald. Dit vaccin redt levens en gaat vele levens redden. Waarom het effect op mannelijke testikels onderzoeken als het bij vrouwen wordt toegediend. Ongeloofwaardig. Waar wordt de conclusie vandaan gehaald dat ‘ernstige bijwerkingen bij veel jonge meisjes worden gezien’. En dan geheim gehouden?? Zit zeker de farmaceutische industrie weer achter? Gelukkig zou de overheid dan echt wel ingrijpen. Ik had wel zo’n vaccin willen hebben. HPV veroorzaakte bij een een voorstadium van kanker.

    63
  • Anoniem

    Betwijfelenswaardig, de meeste medische maatregels zijn er echt niet om ons kapot te maken. We hebben het hier over een vaccin dat ik weet niet hoe veel levens redt. Dat dit ten koste ging van de reproductieve organen van een enkele vrouw, of enkele vrouwen, is zeer zeker betreurenswaardig. Maar laten we niet vergeten hoeveel levens dit redt. De schrijver van dit artikel heeft mijns inziens bij voorbaat een standpunt ingenomen en is daarom zeer zeker niet in staat een objectief artikel te kunnen schrijven hierover. Ik ben zeer zeker voor kritisch denken en om niet alles te geloven wat ons wordt voorgeschoteld, maar het lijkt er op dat sommige mensen hier compleet in doorslaan. Ik wil niet zeggen dat wat hier staat niet waar is, slechts dat het ook wijsheid is om voor jezelf na te denken, en om als je niet zomaar geloofd in vaccinaties en wat de ‘grote bedrijven’ je vertellen, het net zo min verstandig is gelijk dit soort artikelen te geloven. In mijn ogen zijn het twee tegenovergestelden die beiden met een flinke korrel zout genomen dienen te worden.

    Mvg. Anoniem

    62
  • Désirée Röver

    Er wordt bij vaccins NOOIT onderzoek gedaan naar effecten om kanker te veroorzaken, geboorteafwijkingen bij baby’s en steriliteit.
    Waarom niet?
    Als je ’t mij vraagt is dat omdat die effecten de bedoeling zijn.
    Niet van de medische mulo Miep die de vaccins toedient,
    maar wel van de ‘powers that should not be’.
    Geloof je me niet?
    Luister dan maar eens heel goed naar de uitspraken van Bill Gates.
    Die noemt ronduit gezondheidszorg en vaccinatie als factoren om de wereldbevolking
    te vermindern….

    61
  • Anoniem

    Bewustzijnsverruiming… Dat is wat we nodig hebben……
    En niet het dom houden “van”.
    Wetenschap!!!.. We hebben jullie nodig!! Maar dan wel vanuit de juiste filosofie!!!

    60
  • Anoniem

    De wereld wordt geregeerd door angst te zaaien. Angst voor de dood wordt gebruikt om op ons te testen. Economisch belang staat hierbij vaak voorop!
    Vaccineren zodat we vooral niet zelf meer na hoeven te denken over hoe we leven, wat we eten, etc…. ?? We geven ons leven ” uit handen” …. We bestrijden liever de uitkomst van de som dan ons zelf af te vragen hoe we tot die som zijn gekomen.
    Begrijp me goed!….ik heb niks tegen de wetenschap en medische wereld mits deze wordt gevoerd vanuit een “zuivere” filosofie. Wel als de bedrijven als eerste regel hebben ” er moet koste wat kost bakken met geld verdient worden” …Op dat moment worden we gebruikt als proefdieren en wordt “geld” boven de mensheid gezet.
    Waarachtige medische wetenschap dient onze mensheid! (Gelukkig zijn die ook te vinden ) En zou niet uit zijn op “monopolie posities” maar op een normaal belegde boterham.De huidige (medische) wetenschap is alleen maar bezig om zichzelf in leven te houden door zich hoofdzakelijk met symptoombestrijding bezig te houden en zich niet met de oorzaak bezig te houden.

    Stop met alles klakkeloos te geloven en doe onderzoek. Onderzoek in jezelf… Stel jezelf de vraag… Wat zou liefde doen….
    Zou liefde onderscheid maken in rijk /arm?
    Zou liefde mensenlevens op het spel zetten?
    Zou liefde “onnoemelijk winst maken” boven het welzijn van de mens zetten?
    Zou liefde je “eigenwijsheid” wegschuiven voor de (geld) wolf in schaapskleren?
    Zou liefde liever de symptomen blijven bestrijden en daar geld aan verdienen dan onderzoek doen naar de werkelijke oorzaak?…..
    Zou liefde alleen de positieve werking benoemen en niet de schadelijke werking?
    Zou liefde……etc etc….
    Als je van jezelf houd doe dan onderzoek en laat je niet lijden door de “angst” die gezaaid wordt. Onderzoek, onderzoek, voel en vertrouw op je eigen wijsheid. Als de farmaceutische industrie en de wetenschap deze vragen zouden stellen dan zouden ze tot andere ” onderzoeken” overgaan en de “samenwerking” opzoeken met andere “bronnen” en gaan werken aan een liefdevol verbredend bewustzijn….. De “som” lost dan vanzelf een keer op. En (medische) wetenschap…. Wees niet bang voor je baan!….. Er valt nog zat te onderzoeken als dat is opgelost

    59
    • Anoniem

      Bewustzijnsverruiming… Dat is wat we nodig hebben……
      En niet het dom houden “van”.
      Wetenschap!!!.. We hebben jullie nodig!! Maar dan wel vanuit de juiste filosofie!!!

      59.1
  • Jolanda

    Zo blij dat ik – samen met mijn dochter – gekozen heb om niet te vaccineren!!

    58
  • ellen

    Nog geen twee weken geleden beslissing ‘2 doses HPV-vaccin (Cervarix) volstaat’, en nu dit weer : Three doses of HPV vaccine recommended against genital warts http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=130&a=173766&l=en&newsdep=130

    Begrijpe wie het begrijpen kan…

    57
  • anoniem.

    Dikke onzin dit, mensen delen dit op Facebook omdat zijzelf of hun kinderen de prik niet hebben genomen om dit soort nonsense.. stiekem zijn ze te bang en zoeken een uitweg. als deze prik niet veilig leek te zijn geven ze hem nooit. Ik heb de prik zelf gehad, en heb zelfs aan mijn eigen huisarts gevraagd of de prik veilig was. Ik snap niet dat mensen dit geloven.. wat een onzin! Ik geloof er niks van, tegenwoordig geven doktoren mensen niet zomaar een middeltje omdat ze ‘denken’ dat het werkt.

    56
    • monika

      Weet niet of het ‘dikke onzin’ is wat de HPV vaccines aangaat…maar bij andere vaccines ging het al eerder mis.

      CDC Admits 98 Million Americans Received Polio Vaccine Contaminated With Cancer Virus…
      http://www.realfarmacy.com/cdc-admits-98-million-americans-received-polio-vaccine-contaminated-with-cancer-virus/

      56.1
    • marcel w in 5d

      @ anoniem
      Beetje een reactie in de orde van grootte van : het staat in de krant dus zal het wel waar wezen anders zetten ze het er toch niet in? Ik zou zeggen kijk eens wat verder dan je neus lang is en ga eens op onderzoek uit , wie weet wat je nog tegen komt !

      56.2
    • ellen

      ‘Tegenwoordig geven doktoren mensen niet zomaar een middeltje omdat ze ‘denken’ dat het werkt'(???) Nee hoor, niet ‘zomaar’, maar bv wel 11,62 euro PER toegediend griepvaccin extra in hun zak mogen stekend…

      En kunnen we wel vertrouwen op de huisarts, die ongetwijfeld van de documentaire ‘De prik en het meisje’ op de hoogte is, waarin Mathilde Boon (directeur van het Leids Cytologisch en Pathologisch Laboratorium, die aan de wieg stond van de invoering van het HPV-vaccin) na twijfels van een kritische moeder over eventuele bijwerkingen op lange termijn, het volgende uitkraamde : “Tja, dat weet niemand…. Ik denk dat dat onterecht is. In feite vind ik het een uitdaging, dat we dit hebben. Ik vind het zo’n hoogstandje van de techniek die hier geleverd is. Ik ben voor het EXPERIMENT. IK VIND DIT EEN WAAAANZINNIG GOED EXPERIMENT! Als jij het durft dit als een experiment te zien, maar dat moet je echt durven hoor . Nou dan wordt het leven heel opwindend hoor”!

      http://www.human.nl/programma-40657-holland-doc:-de-prik-en-het-meisje

      56.3
    • megido

      Tja, waarom zal je zelf denken en onderzoeken als je ook klakkeloos een ander je kan laten vertellen wat je denken en doen moet. Ten slotte als een verkrachter je verteld je dochter niet te verkrachten dan kun je haar rustig meegeven, toch? Of als een dief op je huis wil passen en niet zal stelen kun je hem rustig je huis sleutel geven. En als de regering zegt niet te bezuinigen dan gebeurd dat gewoon niet. Wat is het leven toch mooi in het grote fabeltjeskrant bos.

      56.4
    • HyperAlert

      vette meuk zware ondertoon lichtvoetig gebracht dikke sjjittt rariteiten kabinet matte klap doorgedraaid binnenstebuiten gedraaid dubbelgevouwen over het voetlicht gebracht doorgebraden schoorvoetend toegegeven ingedaald van achter de toonbank tevoorschijn getoverd opgelicht achtergehouden opgebracht verpatst bijgedraaid ingehouden dubbelgezoomd afgekit opnieuw gebruikt over gedaan en prikken maar die overheerlijke sv40 kanker celletjes, met dank aan de overijverige mallotigheid van de overheid tegen de overbevolking

      http://www.bibliotecapleyades.net/salud/salud_vacunas167.htm

      http://www.bibliotecapleyades.net/imagenes_salud/vacunas167_01.jpg

      http://www.realfarmacy.com/cdc-admits-98-million-americans-received-polio-vaccine-contaminated-with-cancer-virus/

      56.5
    • e.

      Slaap lekker verder…..

      56.6
    • Patrick

      Inderdaad Megido, en de aarde is ineens weer plat, want waarom zouden we geloven dat hij rond is?
      Je kunt niet alles in twijfel trekken, soms moet je de experts geloven en vertrouwen. Ik snap dat je dat niet zomaar doet, kritisch blijven is belangrijk. Maar ik geloof in dit geval alle experts eerder dan blogjes en willekeurige website.
      Ik kan ook eenvoudig in 1 dag een website uit de grond stampen met de meest belachelijke beweringen, en raad eens wat, binnen de kortste keren heb ik duizenden gelovigen achter me staan!

      56.7
  • marloes

    Goed dat dit openbaar wordt… ER mag nog meer naar buiten want de straling van je mobiel of Laptop tast ook je eicellen aan…

    55
    • megido

      Jaha, en niet alleen je eicellen.

      55.1
    • Patrick

      Nee, blijkbaar als ik het een beetje goed kan inschatten blijkbaar ook je vermogen om fatsoenlijk & logisch na te kunnen denken, moet niet veel gekker worden!

      55.2
  • megido

    Wel, heel oud nieuws. Nog voordat de campagne tot onvruchtbaarheid making van de jong meiden, zei en waarschuwde ik mijn omgeving al, dat er stoffen worden gebruikt die onvruchtbaar maken. onderzoek naar deze werking van het medicijn was volslagen onzinnig want a, dat was reeds al bekent en b, men was er juist op uit dat legio vrouwen in de westerse wereld juist onvruchtbaar zouden worden. Niet alleen door vaccinaties proberen overheden in samenzwering met de farmacie dit te bereiken maar ook in de landbouw. Gemoderniseerd eten bv heeft ook het bij effect van onvruchtbaar maken. Ook dit is al heel lang bekent, bij het vee bv dat onvruchtbaar werd na langere tijd enkel gemodificeerd voer te hebben gekregen. Ook bij de mens is deze tendens al lang aan de gang. Wie zich verdiept in de vruchtbaarheid van mannen in de westerse wereld komt tegen dat de vruchtbaarheid onder mannen schrikbarend afneemt. Rara hoe zou dat nou komen. Leg deze vraag voor aan de roverheid en zij zal in samenzwering met haar handlangers vertellen dat dat onzin is en er geen enkel bewijs voor is. Logies, want die bewijzen, die voornamelijk in hun handen is, vernietigen ze wel. Als mensen een beetje zouden opletten dan hadden ze inmiddels geweten dat de roverheden in de wereld er geen geheim van maken dat ze 80% van de wereld bevolking preventief willen ruimen. Ook in ons land word er met man en macht aan gewerkt om dit doel te bereiken. Een voorbeeld is de tu in delft. Hier hebben ze inmiddels een voor de mens dodelijke variant gemaakt van de q koorts die als griep rond gaat. Dit met als excuus dat ze nu een vaccinatie kunnen maken tegen deze nieuwe variant van de ziekte. Klinkt het bekent? Euh………..een vaccinatie maken voor een ziekte die niet bestaat ????? Ja dan moet je die ziekte eerst maken ja, maar waarom zou je? Er is maar 1 reden te bedenken en dat is hem gebruiken. Naast de q koorts heeft de tu delft al reed vele meer van dit soort relatief onschuldige ziekten gemoderniseerd naar killer virussen die een groot deel van de mensen uit kan roeien. Ik laat het aan het domme volk of zij nu eindelijk eens wakker word maar dat zal wel niet. Laat u dus lekker preventief ruimen door de overheden die u zelf in het zadel helpt. Het zal in ieder geval opruimen.

    54
    • megido

      By the way, baarmoederhals kanker word 9 van de 10 keer veroorzaakt door gemeenschap met een onhygiënische man. Dat is algemeen bekent, al jaren. Vraag jezelf dan eens af, is het niet zinvoller mannen zich te laten wassen? Als je hier bij stil stond was er dus o,o reden om te vaccineren. Onthoud dit voor als de roverheid weer met een nieuw moord c.q. genocide idee op de proppen komt. Beter nog, vaccineer hun hun eigen troep.

      54.1
  • Jolanda

    Ben ik even blij dat ik besloten heb om mijn dochter vorig jaar NIET te laten inenten… mijn reden voor de weigering was dat er nog niet zoveel bekend was over de mogelijke bijwerkingen na een aantal jaar…!!

    53
    • GuidoJ.

      En zo is het preciés. Hoe kun je nu beweren dát het (HPV-vaccin) veilig is, als dit niet VAST staat..

      53.1
    • Janske

      Ja Jolanda, ik krijg de tranen in mijn ogen als ik dit lees!
      Mijn dochter is inmiddels 18 jaar en heeft de inenting WEL gehad….omdat mijn EX man dat persé wilde en mijn dochter niet op kon tegen de mening van haar vader. Ik had toen al veel angst vanwege het feit, dat er nog NIETS bekend was over eventuele bijwerkingen! Niemand kon je raden, noch de huisarts noch andere instanties. Eigenlijk schandalig dat dit zomaar is doorgeduwd!! Inderdaad speelt geld hier waarschijnlijk een té grote rol in!

      53.2
  • Stephanie

    Waarom beschrijven jullie hier Gardasil terwijl in Nederland een ander vaccin (Cervarix) gebruikt wordt?

    52
    • GuidoJ.

      Omdat het allebei geen fluit uitmaakt. Lees je in, hier op de site en elders. Vergeet de YouTubes niet over de vele, vele schadegevallen rondom Gardasil, Cervarix en whatever vaccine you want to know about..
      Slachtoffers genoeg, die in NL door het RIVM zelf geteld werden. En ‘dus’ vielen alle slachtofferzaken wel mee..!
      vaccinaties autisme

      52.1
    • Sun

      jeetje, hoe duidelijk kun je het krijgen? ff slikken. Mooi en triest plaatje Guido.
      En nog steeds zien mensen de olifant niet die bij hun in de kamer staat. Hoe bedoel je kop in het zand steken? tragisch….

      Zielig voor al die kinderen van die mensen. En weet je de mensen die het betreft kun je dit ook niet onder de neus wrijven, collega’s met autistische kinderen en familieleden… Terwijl er toch nog een hoop te ontstoren is.
      Mensen die niet sterk in hun schoenen staan kunnen nooit de stap maken om voor zichzelf te gaan denken en inzien dat ze vanaf hun geboorte bedrogen en vergiftigd zijn door de instanties die ze zo hoog hebben zitten. Die zullen helaas braaf door blijven spuiten en slikken.

      52.2
    • Sun

      survival of the fittest….

      52.3
    • Patrick

      Om te reageren op de afbeelding vaccinatie vs. autisme:
      1983: 25 miljoen auto’s geproduceerd – autisme 1:10.000
      2008: 52 miljoen auto’s geproduceerd – autisme 1:150
      2013: 65 miljoen auto’s geproduceerd – autisme 1:88
      Ik denk dat ik hier ook een verband zie! 🙂

      Denk even na, hoeveel ziekten zijn door vaccinatie voorkomen? vele ziekten zijn zelfs compleet uit de wereld verdwenen door ons ingrijpen, terwijl er nog miljoenen van deze zieken rondliepen voordat de vaccinatie toegepast werd.
      De keuze om het wel of niet te laten doen maak je zelf, maar laat je niet onnodig bang maken.

      52.4
    • antonia

      Ik ben ook heel erg blij dat ik mijn beide dochters niet heb laten inenten. Er was en is nog veel te weinig bekend over de gevolgen ervan. Daarom heb ik deze keuze samen met mijn man gemaakt voor onze dochters.

      52.5
    • Sun

      Beste Patrick,
      Je zegt ‘denk even na’… Echter dat is imo niet het juiste advies. ‘Doe je huiswerk’ heb je meer aan.
      Ik zou zeggen begin bij de statistieken van de sterftecijfers voordat men begon met vaccinatie campagnes.
      Neem ook gelijk de informatie door over de rol van de hygienisten.
      Zoek dan ook gelijk even op welke ingredienten er in de vaccins zitten en welk effect dit heeft op de hersenen van o.a. baby’s na het toedienen via de bloedbaan.
      Bekijk dan gelijk ook even alle rechtzaken waarbij er schadevergoedingen worden toegekend aan vaccinatiesslachtoffers.
      En vergeet vooral ook niet de informatie van de RIVM en andere spuitklinieken waar je kunt vinden dat veel van de vaccins niet werken en tevens men al ruim 30 jaar weet dat ze kankerverwekkende onderdelen bevatten.
      Tja als je deze info niet hebt, kun je wel goed nadenken over de info die je wel hebt gekregen van deze brave instanties. Maar daar heb je weinig aan, cq niets aan.
      Ik heb inmiddels door schade en schande zelf ondervonden wat het effect van vaccinaties is geweest en ik heb gelukkig wel de juiste informatie ‘toegespeeld’ gekregen waarmee ik een ontstoringstraject kon starten waar je ‘U’ tegen kunt zeggen! Het resultaat daarvan was en is nog steeds overweldigend en niet in woorden te beschrijven.

      52.6
    • Patrick

      Sun, ‘doe je huiswerk’ is inderdaad een zeer goede benadering. Daar ben ik het helemaal mee eens.
      Zou ik mogen vragen waar je deze statistieken vandaan hebt? Komt dit van betrouwbare bronnen en van wetenschappelijke onderzoeken, of van websites waar iedereen hun verhaal kan vertellen? Dat laatste wordt helaas veel te vaak als betrouwbare bron gezien.
      Houdt er ook rekening mee dat vele sites & verhalen vaak een enkele case omvatten en dus niet representatief zijn voor een hele bevolking. Deze verhalen worden met veel emotie beschreven en al snel als waarheid beschouwd (zie hier een mooi voorbeeld: http://www.vaccinatieraad.nl/2013/11/stil-verdriet-na-hpv-vaccinatie). Vervolgens wordt hier door anderen misbruik van gemaakt om angst te zaaien, erg treurig.

      Bovendien lijkt het me ook nuttig om te vermelden dat het menselijk lichaam ontzettend ingewikkeld in elkaar zit, en zelfs als je een medicijn tot in den treuren doortest, dan kan het bij een enkeling toch een ongewenst & onverwacht effect hebben. Dit betekend niet dat dit ook bij iedereen fout gaat.
      En als dit wel vaker fout blijkt te gaan, dan wordt er snel genoeg ingegrepen. Je wilt niet dat je product een schandaal wordt en vervolgens niet meer wordt verkocht.

      Tenslotte ga ik er vanuit dat jij (en de meeste mensen hier) redelijk kunnen nadenken over tests en cijfers, dus weet je ook dat de cijfers uit de afbeelding hierboven totaal geen betekenis hebben (wat ik met mijn voorbeeld – ook deels als grap bedoeld – heb proberen te illustreren).

      52.7
  • Leo

    Nou Simon Rozendaal (Elsevier), eat this!

    51
  • Feniks

    Zoals NvR (reactie 47) aangeeft: het vaccin Gardasil zelf heeft “niets van doen met de voortplantingsorganen”, dus het is inderdaad gewoon toeval dat deze jongedame vroegtijdige eierstok faling had. Lees daarvoor maar mijn reactie 19 van een half jaar geleden: “Het originele artikel in de British Medical Journal is te lezen op http://casereports.bmj.com/content/2012/bcr-2012-006879.abstract. Blijkt dat de auteurs geen enkel bewijs hebben dat Gardasil die vroegtijdige menopauze veroorzaakte! Het is enkel een veronderstelling van hen. Maar die veronderstelling wordt een “bewijs” nadat het via een hoop websites vertekend wordt”. Websites zoals naturalnews.com, waar dit artikel uit vertaald is (www.naturalnews.com/041512_Gardasil_ovary_destruction_HPV_vaccine.html). Dat is geen neutrale website, het heeft als doel “The site strongly criticizes […], vaccines,…” (www.naturalnews.com/About.html). Vertaald “deze website geeft uitgesproken kritiek op […], vaccins,…”. Met andere woorden, om één of andere duistere reden wil die website niet naar het gehele plaatje kijken, maar gaan ze enkel kritiek geven!

    50
  • Drs. John Consemulder

    Als er mensen zijn die behoefte voelen om andere mensen te informeren over (aantoonbaar onwetenschappelijke, ineffectieve en potentieel levensgevaarlijke) vaccinaties, stuur hen dan ook deze link met TV-interviews (met dr. Hans Moolenburgh, Desiree Rover, Martin de Munck van NVKP, dr. Jannes Koetsier) en ‘De Waarheid over Vaccinaties’ TV-dialoog om naar te kijken!

    http://www.healingsoundmovement.com/news/142/everything-you-always-wanted-to-know-about…vaccinations-but-we-re-afraid-to-ask-or-believe.html

    49
  • Denis

    Ach zo gaat dat en het is nooit anders geweest! Mijn moeder is overleden aan het DES hormoon. Zij heeft 25 jaar kanker gehad door de vieze rotzooi!
    Hoe ik mijn moeder heb zien lijden?
    En dan komt er een schadefonds DES slachtoffers en die zeggen doodleuk u kunt niets bewijzen, omdat er geen dossier meer is na dertig jaar! Er zijn wel meer zaken waar er geen reet van klopt!!! Laat ik maar niet zeggen wat ik van de overheid hier vindt en hoe ze met slachtoffers omgaan!!!
    BAH!!!

    48
    • GuidoJ.

      De truuk van de vaccinatie-maffia is de volgende simpele:
      – zorg met een hoop manipulatie en gelobby dat een vaccin wordt goedgekeurd door de landelijke geneesmiddelenkeuring. Ab Osterhaus zal je terzijde staan. Hij is pro-vaccinatie EN VOORZITTER van de wereldwijde farmaceutenclub die vaccins promoot. (Zijn onafhankelijkheid staat echter niet ter discussie..!)
      – zorg ervoor dat wanneer er vervolgens schadegevallen bekend worden, dat je de zaak omdraait (180 graden!). Wat letterlijk betekent dat je de slachtoffers de zaak laat bewijzen, dat ZIJ last hebben gekregen van een ‘goedgekeurd vaccin’..

      Simpel toch. Vaccins hoeven niet te worden goedgekeurd op hun BEWEZEN VEILIGHEID, maar op hun bewezen werking en ‘niet-aangetoonde onveiligheid’.. (Kun je het nog volgen..?)
      M.a.w. wanneer starten we nou eens met bewijzen dat MIDDELEN VEILIG ZIJN..!!

      48.1
  • NvR

    allemaal paniekzaaierij hier. Dit vaccin is volledig getest, ook op het effect op voortplantingsorganen is dit getest. Bovendien is het een vaccin tegen microorganismen zoals elk ander vaccin en heeft dus niets van doen met de voortplantingsorganen.

    47
    • cozmic

      Tuurlijk joh. En nu snel oogjes dicht en snaveltjes toe.

      47.1
    • roy versteegen

      das nou toch ook wat cozmic! je zou denken dat fabeltjeskrant verhalen juist meer van toepassing zijn op mensen die, zoals jou, nog geloven in de sprookjes van wanttoknow, nergens op gebaseerd, n=1-aannames, willen geloven, niet meer voor rede vatbaar etc.
      geinig. weltrusten en groet roy

      47.2
    • Drs. John Consemulder

      Vaccinaties gaan onder andere over ‘Vatbaarheid’. Blijkbaar heeft de geest ook een bepaalde mate van ‘vatbaarheid’ nodig. NvR staat zeker voor : Niet Voor Rede (Vatbaar)?

      Als er mensen zijn die behoefte voelen om andere mensen te informeren over (aantoonbaar onwetenschappelijke, ineffectieve en potentieel levensgevaarlijke) vaccinaties, stuur hen dan ook deze link met TV-interviews en ‘De Waarheid over Vaccinaties’ TV-dialoog om naar te kijken! http://www.healingsoundmovement.com/news/142/everything-you-always-wanted-to-know-about…vaccinations-but-we-re-afraid-to-ask-or-believe.html

      47.3
    • Irmgard

      Mensen ditmis een heel ander vaccin dan die in Nederland jammer dat dit soort negatieve berichten veelal niet evidence based is.

      47.4
    • GuidoJ.

      We weten er alles van Irmgard.. Kijk ajb zelf even verder dan je neus lang is; beide HPV-vaccins (Cervarix en Gardasil) zijn beschuldigd van dezelfde heftige (zg. ‘bij’-)werkingen en rampzalige gevolgen. Volg gewoon de leads en schakel even je eigen blokkades in dit opzicht uit..!

      47.5
    • cozmic

      Nou Roy, laten we het zo afspreken: Als jij nou jezelf , je familie en al jouw gelijkdenkenden lekker kunstmatig blijft volspuiten met allerlei nieuwe snufjes van de wetenschap…….daar heb ik helemaal geen probleem mee.
      Geef anderen wel de keuze om op een bewuste wijze in het leven te staan, met een natuurlijk gezond immuunsysteem, dring hen niet jullie paranoide wetten op. Etc etc.
      Meer woorden wil ik hier niet eens aan verspillen, doe lekker wat je wilt. Wie weet krijg je nog een keer een contract van het WHF om krokodillen in te enten tegen één of ander griepje, ben je helemaal binnen. Waar zouden de kroko’s zijn zonder Roy?

      47.6
  • Dorothé

    Wij (mijn man en ik) hebben er 4 jaar geleden bewust voor gekozen om onze, nu 16-jarige dochter, niet te laten inenten, daar ben ik nog steeds blij om! De uitzendingen die destijds of tv was heeft ons ertoe aangezet om zelf meer onderzoek te doen en de reacties van de personen in het programma wekten zoveel argwaan, dat we hebben gesloten niet te laten enten. Helaas zijn er mensen die echt niet verder kijken: de ouders van een vriendinnetje van mijn dochter, zij hebben beiden een universitaire opleiding gevolgd, ‘trapten’ en blindelings in, met het volste vertrouwen in de overheid dit die adviseert, ik hoop dat hun dochter geen last zal krijgen van de bijwerkingen …

    46
  • BR

    Ik kan me erg kwaad maken als ik dit artikel lees. Het is met opzet of opzettelijke nalatigheid van zowel de industrie als enkele belanghebbende. Het is om mensenlevens te beschadigen en zelfs de aanwas van onze nieuwe generaties nog meer te laten krimpen. Deze verantwoordelijk dienen zeer zeker keihard aangepakt te worden. Als ik dit artikel lees vind ik het zeker niet vreemd dat enkele traditionele christelijke gemeenschappen zich niet (meer) laten vaccineren.
    Ik geloof dat hier een kern van waarheid in zit. Want er zijn ook geruchten binnen enkele conservatieve kringen dat vaccinaties in de toekomst ook gedrag en dergelijke zouden kunnen beïnvloeden. Men kan er alles mee doen wat ze willen. Blijkbaar kan onze veiligheid en gezondheid niet meer gegarandeerd worden.

    45
    • Gebrek aan iq

      Inenten al dan niet moet men zelf weten, maar de dommen onder ons hebben het over de mogelijke overigens niet wetenschappelijke bijwerkingen. Niemand lijkt kansen meer te kunnen berekenen. Heeft iemand zich uberhaupt erin verdiept wat de consequenties zijn als je je lieve dochter niet laat inenten? Mensen zijn dom en kiezen liever niet voor inenten omdat er en mogelijke kans van 1 op 5 miljoen iets te krijgen…. Door de inenting…. Zoek nu eens op hoe groot de kans is dat jouw dochter kanker krijgt door het niet inenten dommerikken

      45.1
    • monika

      @ gebrek aan iq, nomen est omen?

      45.2
    • marcel w in 5d

      @ gebrek aan iq
      Even rondneuzen hier op de site en je gaat al snel beseffen dat je je naam eer aandoet , wat dat betreft onderschrijf ik Monika’s observatie volledig

      45.3
  • M

    De oplossing is simpel. Voor de sex je partner laten testen. Je partner kan deze bacterie met zich mee dragen. Is hij besmet een kuur en je bent safe.

    44
    • GuidoJ.

      Ja, en binnenkort gaan jongens worden opgeroepen voor een baarmoederhalskanker-vaccin (ECHT!) en dan valt er helemaal niets meer te vrezen. Wellicht alleen dat ze allebei onvruchtbaar worden..?

      44.1
  • Quirine

    Als arts kan ik alleen maar zeggen dat dit een ronduit slecht artikel is dat wetenschappelijk onderzoek uit zijn context heeft gehaald, zich op 1 case studie focust ipv clinical studies en op die manier paniek zaait. De waarheid is dat de laatste studies aangetoond hebben dat er geen direct verband aantoonbaar is tussen de immuunziektes (die bij deze generatie zo wie in opkomst zijn) en deze vaccinatie. 99% van de studies over polysorbaat 80 tonen nu juist aan dat het ook als injectie volstrekt onschadelijk is. Ik vind het opvallend dat er voor dit soort beweringen geen referenties naar goede wetenschappeljk artikelen gegeven zijn; dat zegt al genoeg. Kom op Nederland, trap toch niet in al die onzin die mensen op het internet zetten om paniek te zaaien.

    43
    • Marthe

      Hoi Quirine, als wetenschapper was dat ook mijn eerste reactie, maar het feit dat er wel netjes dieronderzoek is gedaan maar dat daaruit geen informatie is ontstaan over de voortplantingsorganen, baart me wel zorgen. Het ene geval is niet genoeg om het middel te veroordelen, maar slecht uitgevoerd onderzoek voor het middel op de markt is gebracht wel..

      43.1
    • GuidoJ.

      Mevrouw Querine, het artikel heeft in geen enkel opzicht het doel om wetenschappelijk te zijn; daarvoor zijn we hier gelukkig niet gekwalificeerd. Wat we doen is ruimte geven aan de doofpot die veel te lang is doorgegaan, over de uiterst nadelige gevolgen van vaccinaties die er WEL zijn, en die u wellicht niet kent.

      We verzoeken u ZELF onderzoek te doen naar uw kennelijk heilige geloof in vaccinaties, waarbij we u waarschuwen dat het vreselijk schrikken kan zijn.

      Wat vind u van de positie van Mr. Vaccination, Ab Osterhaus, als wetenschappelijk-onderzoeker, adivseur van de regering EN voorzitter van een internationaal conglomeraat van vaccin-producenten. Daarnaast aandeelhouder van een bedrijf dat vaccin-testen produceert.. En dat vind u allemaal kennelijk de gewoonste zaak van de wereld, dit conflict of interest..? U meent kennelijk dat dhr Osterhaus zich objectief aan de regels houdt..?

      Ik raad u aan, in het geval van HPV, de artikelen te lezen die volop aanwezig zijn op het internet, zodat U ALS ARTS netjes en zoals het hoort, VOLLEDIG geïnformeerd blijft over de vaccinatie-scam die wereldwijd aan de gang is, en waar u -naar onze mening- volledig voor het karretje gespannen wordt.

      Hier wat links als u wilt starten en ons standpunt zou willen checken, met overal links en bronnen genoemd. (Die overigens hierboven ook volop vermeld staan!!)
      http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/de-bizarre-handel-en-wandel-van-big-pharma/

      En misschien de YouTubes bekijken van de schadegevallen van Cevarix en Gardasil, waar u kennelijk zo heilig in gelooft..
      http://www.youtube.com/watch?v=kC7g3OhrXbw

      http://www.youtube.com/watch?v=_13plsrydPY

      http://www.youtube.com/watch?v=WCA5haGU6sI

      Als mw. Quirine nog niet op de hoogte is van het volstrekt tegengestelde belang van Big Pharma, ten opzichte van normale burgers, die feitelijk GEEN MEDICIJNEN WILLEN, en hun eigen immuunsysteem dienen te versterken en hun zelfhelend vermogen zouden moeten versterken, dan is DAT het probleem in een notedop.
      De bijna volledige afwezigheid van moraal en ethiek in deze INDUSTRIE, maakt het verhaal compleet.. Vanwaar anders de miljarden boetes die Big Pharma opgelegd krijgt..?? Fraude, manipulatie en het uitrollen van een eigen agenda..

      Gewoon met een open blik en dito mind dit artikel maar eens lezen van Désirée Röver:
      http://www.desireerover.nl/vaccinaties/

      43.2
    • GuidoJ.

      Wellicht is zelfwerkzaamheid -om jezelf te informeren over voor- en nadelen- een essentieel gegeven. Waarbij je niet zomaar klakkeloos aanneemt wat Big Pharma en haar lobbyclubje voor elkaar hebben gekregen..

      http://www.wanttoknow.nl/nieuws/hpv-vaccinatie-waar-zijn-we-mee-bezig/

      Wellicht hebben mensen als Dr. Floor van Leeuwen van het AvL in Amsterdam genoeg gezag en studie gedaan, om mw. Quirine te overtuigen, dat het allemaal geen koek en ei is.
      In de ZEMBLA uitzending ‘Het omstreden Kankervaccin’ zegt Floor van Leeuwen: ‘We weten nog niet of het vaccin echt wel baarmoederhalskanker voorkomt, we weten niet of het vaccin ernstige bijwerkingen heeft en we weten ook niet of er herhaalvaccinaties nodig zijn.’
      Vervolgens is daar ook nog eens prof. Schellekens (Nog maar een expert van stal halen dan..?) Schellekens is nota bene lid van de commissie ter beoordeling van geneesmiddelen: ‘Zolang niet is vastgesteld of het vaccin kanker voorkomt en wat de werking en de bijwerkingen zijn, heb je het eigenlijk over een experiment.’
      Tot slot, over de commerciële push van de vaccinatie-industrie:
      http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/de-griepvaccinatie-een-paniekindustrie-in-actie/

      Dit artikel is niet bedoelt als wetenschappelijk doorslaggevend verhaal. Het is gewoon bedoeld om mensen wakker te maken, en verder te kijken dan hun neus lang is. Ook de neus van dr. Quirine. En kennelijk is dát gelukt, getuige een reactie op dit artikel, die teweeg is gebracht door een onrustig gevoel. ‘Ergens’… Tot zover. Hopelijk is het een beetje meer ‘onderbouwd’ nu..?
      Misschien is het belangrijk dat dr. Querine zich eens meldt bij haar collega Hans van de Linde, die al jaren aggeert tegen de krankzinnige vaccinatie-industrie, die wat ons betreft, in ieder geval geschaard kan worden onder het thema: ‘Manipulatieve Coupe’..

      43.3
    • Drs. John Consemulder

      Misschien wilt u als arts eerder luisteren naar deze (mogelijk wat ouder en met meer ervaring) arts dr. Hans Moolenburgh, die in deze’De Waarheid over Vaccinaties’ TV-dialoog ook duidelijk maakt dat vaccinaties in de basis onwetenschappelijk, ineffectief en potentieel levensgevaarlijk zijn?

      Of kijkt u eens naar dit fragment (het staat u vrij de hele TV-dialoog te bekijken en verder te delen natuurlijk) waar deze arts (die er voor gezorgd heeft dat ook U geen neurotoxisch en kankerverwekkend fluoride aan het drinkwater toegevoegd heeft gekregen overigens) ook duidelijk maakt dat de ‘onafhankelijke’ Gezondheidsraad hem probeerde om te kopen…(ik heb overigens ook nog wat informatie mbt het College ter Beoordeling ‘Geneesmiddelen’ en het RIVM, maar die houd ik nog even achter de hand) http://www.youtube.com/watch?v=a5oVnDzxeJA&feature=youtu.be&t=2h24m14s

      Of komt u als arts 16 februari rustig luisteren of actief meepraten over wetenschappelijk aangetoonde effectieve, goedkope en zeer veilige Homeopathische Geneeswijzen en Complementaire Geneeskunde: http://www.healingsoundmovement.com/news

      Echte oplossing voor onze (gelukkig niet ongeneeslijke, maar wel vrij zieke) GezondheidsZorg, dus zeer elevant voor artsen die deze inzichten nog niet hebben verkrgen, maar nog steeds wel willen handelen volgens het credo: “First do no harm (ik zou willen toevoegen: “Then try to do it in an effective and cheaper way!””

      43.4
  • Margret Dellemann

    Waarom volgen we klakkeloos zo’n grote multi national en waarom beschermt onze regering ons hier niet tegen!!! Je wilt als ouder het beste voor je kind doen en niet haar of zijn toekomst verpesten.

    42
    • roy versteegen

      Hoera Quirine! een zinvolle bijdrage! Dank je wel hiervoor, een verademing om te lezen. Gr roy

      42.1
    • monika

      Roy, even verkeerde post onder verkeerde naam?…oeps…
      Kijk zo snel gebeuren fouten. Ook de wetenschap maakt fouten.
      In dit geval foute vaccines onder de vrouwelijke bevolking verdelen.
      Hoe kan de mens dan nog bestaan als mannen ‘iets’ op hun ‘heiligdom’ hebben waardoor vrouwen blijkbaar ernstig ziek worden, of zelfs dood kunnen gaan. Dat is wat men de jonge meiden verteld en ik vind dat persoonlijk onverantwoordelijk.
      Je gelooft waarschijnlijk ook in het sprookje van overbevolking?!
      Vaccines zijn geen snoepgoed, die men zo maar onder de bevolking mag strooien, maar het heeft een gigantische impact op je gehele gesteldheid en op lange termijn is de werking nog helemaal niet onderzocht door de vaccinproducenten.
      Dat werk moeten dan wetenschappers doen die WEL hun verantwoordelijkheid nemen….en die ga jij hier nu neerzetten alsof ze alles verzinnen. Niet echt verstandig lijkt mij. Dus een hoera is het niet echt waard.

      42.2
    • cozmic

      Een vaccineerder die niet kan mikken, Yeah thats the kind I trust.

      42.3
  • kimberly

    Ik heb het ook
    Maar hoef er geen medicijnen voor als ik dit zo lees ben nu zwanger en heb nergens last van !

    41
Feedback
Home

Beste Bezoeker, de website gaat om ongeveer 15:30 in onderhoud voor een noodzakelijke upgrade.

Bedankt voor uw begrip!

Het WantToKnow Team.