– Let op! Aanbieding geldig t/m 2 mei! – Voel jij het ook? De natuurkrachten van de lente die als een oer-fontein uit de grond spuit? Heb jij hem alweer gezien? De ‘Green Man’? De naam van de oeroude, symbolische figuren, die prijken op veel eeuwenoude kerken en gebouwen. Door de geschiedenis heen, overal duikt dit symbool in vele vormen op. Deze zomer komt in ieder geval, met een bijzondere manifestatie van deze ‘Green Man’.. Het ‘gezicht’ van dit nieuwe ontwaken van de natuur, van de oerkracht van de Aarde. Een bijzondere symbool, in de vorm van een menselijk gezicht, waar takken, bladeren en zelfs vruchten uit en aan groeien. Deze speciale aanbieding is ontworpen door designer David Lawrence. Deze Green Man nu bij jou in huis of beter: in tuin of op balkon. Weervast. In deze aanbieding lees je meer over de bijzondere geschiedenis van dit oeroude natuursymbool en de unieke aanbieding..! …
29-12-2011 De wereld verbeteren met marketing..!
Er is dus niet genoeg voor onze hebzucht in de wereld, zo sprak Ghandi wijs. En er zijn onze behoeftes, dáár kan onze Aarde met gemak aan voldoen; zelfs met een dubbele wereldbevolking. Is die hebzucht een exponent van onze angst? Laten we ons deze hebzucht aanpraten, of doet reclame ons misschien dingen kopen…? “Reclame kweekt behoeftes”, hoor je vaak mensen roepen. Maar is de marketing, die de moeder is van reclame, dan niet in staat om op een andere manier mensen te benaderen.En is het niet zo dat reclame onze eigen zwakheden keihard terug spiegelt..? Een mooie reflectie van social-marketeer Nawaz Kazmi. …
Posted in Meelezen, meeleven 6 reacties