– Let op! Aanbieding geldig t/m 2 mei! – Voel jij het ook? De natuurkrachten van de lente die als een oer-fontein uit de grond spuit? Heb jij hem alweer gezien? De ‘Green Man’? De naam van de oeroude, symbolische figuren, die prijken op veel eeuwenoude kerken en gebouwen. Door de geschiedenis heen, overal duikt dit symbool in vele vormen op. Deze zomer komt in ieder geval, met een bijzondere manifestatie van deze ‘Green Man’.. Het ‘gezicht’ van dit nieuwe ontwaken van de natuur, van de oerkracht van de Aarde. Een bijzondere symbool, in de vorm van een menselijk gezicht, waar takken, bladeren en zelfs vruchten uit en aan groeien. Deze speciale aanbieding is ontworpen door designer David Lawrence. Deze Green Man nu bij jou in huis of beter: in tuin of op balkon. Weervast. In deze aanbieding lees je meer over de bijzondere geschiedenis van dit oeroude natuursymbool en de unieke aanbieding..! …
06-09-2014 Duitse detailhandel: ‘Industrie, GMO-voer taboe’..!!
Heel langzaam, maar des te zekerder lijkt de GMO-mythe zichzelf in te halen. Daar waar deze industrie, onder leiding van mega-corporaties als Monsanto, druk bezig is haar terrein verder uit te breiden, via manipulatie en infiltratie, daar is haar achterhoede compleet overlopen door nieuwe wetgeving, wereldwijd. Deze maakt het GMO-industrie heel erg moeilijk om het vertrouwen dat ze gekregen hebben, te blijven misbruiken..! Nu zijn het in Duitsland de grote detailhandelsketens, die de handen ineen slaan en van hun leveranciers van (pluim)vee-producten eisten dat per 1 januari a.s. ALLE producten dienen te komen van dieren die GMO-VRIJ-VEEVOER hebben gekregen..! Een revolutionaire stap! …
Posted in Nieuws 21 reacties